Tuomas Pihlman Ässiin

  • 33 703
  • 111

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Hyvästi. Ei varmaan tullut yllätyksenä että en jää kaipaamaan. Taitaa löytää paikkansa helpommin kotikonnuilla.
 

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kenellä mahdollisuutta, katsokaapa Lukko-Jyp peliä. Aika käsittämätön muutos on tapahtunut Pilen luistelussa muutamassa viikossa. Edelleen olen sitä mieltä, että Ässissä tehdään jotain isosti väärin fysiikkapuolella.
 

frodo

Jäsen
Kenellä mahdollisuutta, katsokaapa Lukko-Jyp peliä. Aika käsittämätön muutos on tapahtunut Pilen luistelussa muutamassa viikossa. Edelleen olen sitä mieltä, että Ässissä tehdään jotain isosti väärin fysiikkapuolella.


Katsoin aivan samaa. Uskomaton muutos. Miten noin lyhyessä ajassa voi luistelu muuttua noin paljon. Porissa Pihlman luisteli kuin painot jaloissa.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Kenellä mahdollisuutta, katsokaapa Lukko-Jyp peliä. Aika käsittämätön muutos on tapahtunut Pilen luistelussa muutamassa viikossa. Edelleen olen sitä mieltä, että Ässissä tehdään jotain isosti väärin fysiikkapuolella.

Fysiikkapuolella on kaikki mahdollisuudet tehdä isosti hallaa joukkueen iskukyvylle jos fysiikkavalmentaja ei ole lainkaan kartalla lajin vaatimuksista. Vielä 15 vuotta sitten kun puuhastelin salibandyn parissa, joukkueelle hommattiin "ihan oikea" fysiikkavalmentaja. Harmi vain että tyyppi oli aiemmin treenannut maasto- ja maratonjuoksun vaatimia ominaisuuksia ja koitti sitten soveltaa samoja harjoitus metodeja saba-joukkueeseen. Jätkillä varmasti kohosi lihaskunto mutta sen hinta oli sitten se, että sabassa tarvittava räjähtävä voimantuotto katosi myös jonnekin. Joka jätkä oli vielä joulunakin kuin diiselveturi. Varmasti olis kyenny vetään putket jalassa 60 km siivuja ilman että olis vetäny liian pahasti hapoille, mutta spurttikykyä ei ollut sitten alkuunkaan.
Ehkä Ässissä on sorruttu samaan virheeseen ?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kenellä mahdollisuutta, katsokaapa Lukko-Jyp peliä. Aika käsittämätön muutos on tapahtunut Pilen luistelussa muutamassa viikossa. Edelleen olen sitä mieltä, että Ässissä tehdään jotain isosti väärin fysiikkapuolella.

En nähnyt peliä, mutta kylmä totuus on, että on eriasia laihduttaa asiakkaita kuin harjoituttaa huippu-urheilijaa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Aika käsittämätön muutos on tapahtunut Pilen luistelussa muutamassa viikossa. Edelleen olen sitä mieltä, että Ässissä tehdään jotain isosti väärin fysiikkapuolella.

Vaikea kuvitella, että näin lyhyessä ajassa voi mitään isompaa asiaa fysiikassa ja luistelussa korjata. Ehkä Pile antaa nyt vielä vähän enemmän kuin Ässissä niin näyttää kentälläkin pirteämmältä...
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Kertokaas minulle mitä pillereitä te niille teiltä lähteneille pelaajille annatte kun ne alkaa iskemään liukuhihnalta maaleja varsinkin Lukon verkkoon.

Huhtala maalaa joka pelissä ja kuolleista herännyt Pilekin pisti 2 kertaa eilen verkot tötterölle. Toinen oli vielä sen luokan NHL highlight veto ettei tainnut siellä puoleentoista kauteen esittää?
Voisin hommata niitä pari purkkia Saarelalle & kumppaneille.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kertokaas minulle mitä pillereitä te niille teiltä lähteneille pelaajille annatte kun ne alkaa iskemään liukuhihnalta maaleja varsinkin Lukon verkkoon.
Oliskohan niille jääny jonkinlainen viha Satakuntaa kohtaan. Ex-Ässät, Huhtala, Kuusela ja Marjamäki yleensä voittaa Ässät melkein yksin.

Hienoa, että Pihlmanilla sujuu taas.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Niinpä kai. Minä olin silloin viimeiseen asti Raannan kadottamista vastaan. Eniten otti päähän se Ruottin has been jonka takia TPS käveli samana keväänä meidän yli.

Ja kyllä, olen kuullut juttuja että meillä on ansiokkaasti poltettu siltoja takana monen pelaajan suhteen. Ei tarvi koskaan odottaa takaisin
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
En tiedä oliko luistelu nyt niin paljon parantunut, mutta ei Pilelle koskaan saatu Ässissä edes pelattua tollasta paikkaa kun toi maali oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös