Tunnetko sairasta tyydytystä Katrinan uhriluvun noustessa?

  • 1 468
  • 13
Tila
Viestiketju on suljettu.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
USA-viha on tuttu tunne monille jatkoaikalaisille. Nyt USA:aa viedään. Onko nyt hjuva fiilis? Tunnetko jonkinlaista sairasta tyydytystä? Ole rehellinen itsellesi! Vituksi meni! Poistakaa koko paska!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En todellakaan.

Vaikka minäkään en missään tapauksessa ole USA:n nykyisen (ulko)politiikan suurin ystävä "terroristi"jahteineen, niin en missään tapauksessa ole nyt vahingoniloinen. Vaikka tilanne on pessyt kaiken sivistyksen pintakiillon Average Joelta.

Inhimmillinen kärsimys on aina inhimmillistä kärsimystä, on se sitten TOJ:n kuuluttamassa Nigerissä, tsunamin runtelemassa Indonesiassa tai vaikkapa maailman rikkaimmassa valtiossa Yhdysvalloissa.

Joillain on tietysti paremmat valmiudet auttaa itseään kun toisilla, mutta ei se ainakaan itselläni aiheuta minkäänlaista vahingoniloa.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tosiaankaan. Kaksi serkkuani, joiden kanssa olen ollut tekemisissä koko elämäni ajan (nuorempi on tosin syntynyt vasta minun jälkeeni), ovat paitsi Suomen, myös USA:n, kansalaisia (äiti suomalainen ja isä suoraan Chicagosta), eikä minulla ole minkäänlaista amerikkalaisvastaisuutta. Varsinkin vanhempi näistä veljeksistä on myös viime vuosina viettänyt paljon aikaa USA:ssa, mutta tällä hetkellä kumpikin on täällä kotikaupungissaan Jyväskylässä.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Enpä tunne mitään "ähäkutti"-fiilistä jenkkejä kohtaan. Vaikka miten puusilmiä ehkä joidenkin mielestä ovatkin, niin ei tommoisesta voi tuntea tyydytystä. Vaikka sama sattuisi venäjällä (jota en yleensä sympatiseeraa), niin kanta ei muuttuisi. Ihmisiä tässä kaikki ollaan, vaikka kaikista ei niin diggaisikaan.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Kirjoitetaan nyt tänne kun tunnelma tuolla Hurrikaani Katriina uhkaa New Orleansia-ketjussa on kuin... no New Orleansissa.

Tietyllä tavalla TOJ:lla on minusta pointti mielipiteissään. Mieluummin se, kuin ne nimeltämainitsemattomat palstapoliisit, jotka eivät häpeile tuoda esille melko primitiivistä ja puusilmäistä mielipidettään kyseisestä kirjoittajasta.

Ja mitä ketjun aiheeseen tulee, en tunne. USA:n politiikka ei ole koskaan miellyttänyt minua, enkä voi ymmärtää niitä härmäläisiä juntteja, jotka huokailevat päivästä toiseen "pääsispä jenkkeihin asumaan niin kaikki olisi paremmin". Joka tapauksessa ne kuolleet siellä on ihmisiä, joista taatusti monella on perhe. Minä en yksinkertaisesti pysty tuntemaan tyydytystä siitä kun amerikkalaiset tai ihan ketkä tahansa muut ihmiset kuolee.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Uleåborgir kirjoitti:
Tunnetko jonkinlaista sairasta tyydytystä?
Öh..? En. Ei mulla ole ainakaan mitään tavallista USA:n kansaa vastaan, vaikka niillä paska asenne olisikin. Ne jotka saisivat lilluttaa muniaan naama alaspäin vedessä, ovat jossain muualla, kuin katastrofialueella.

Uleåborgir kirjoitti:
Poistakaa koko paska!
Siittä vaan. Jos olisin moderaattori, poistaisin tämän kyselyn mielihyvin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Joo, olen nauhoittanut kaikki uutispätkät , sekä leikellyt lehdestä kaikki kirjoitukset ja kuvat aihetta koskien, sekä järjestellyt ne kansioon saadakseni niistä iloa aina, kun mieli on maassa...

...ei vaineskaan, olen sairas, mutta en NIIN sairas.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
No juu ei sentään mennä ihan niin pitkälle näissä jutuissa, vaikkei pahemmin heistä pitäisikään.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Uleåborgir kirjoitti:
USA-viha on tuttu tunne monille jatkoaikalaisille. Nyt USA:aa viedään. Onko nyt hjuva fiilis? Tunnetko jonkinlaista sairasta tyydytystä? Ole rehellinen itsellesi! Vituksi meni! Poistakaa koko paska!

Ei ole hyvä fiilis. Hyvä ystäväni asuu Biloxissa enkä ole kuullut hänestä vielä mitään. Puhelimet eivät toimi.

Sä oot idiootti.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ihmeellisen pitkälle on amerikkalaisuusviha mennyt kun täytyy tälläisiä ketjuja avata.

En pidä amerikkalaisista, tosin en heitä ihan kaikkia edes tunne, mutta en heille kuolemaakaan kyllä toivo.

Oikeasti en pidä amerikkalaisten kaikista poliittisista toimista, mutta perkele, mitä sillä voitetaan, että iloitsisimme heitä kohdanneesta tragediasta?
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No en uhrimäärän noususta tyydytystä tietenkään saa. Myönnän kuitenkin ajatelleeni jotain "sitä saa mitä tilaa" tyyppistä ajattelua mielessäni käväisseen. (Kioton sopimuksen hylkäämisen ym. oman maan talouden nimeen vannoen.) Mutta tyydytystä? Nou vei in hell..
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
ozo kirjoitti:
Ei ole hyvä fiilis. Hyvä ystäväni asuu Biloxissa enkä ole kuullut hänestä vielä mitään. Puhelimet eivät toimi.

Sama vika. Ystäväni on käymässä tuolla seudulla, eikä hänestä ole mitään tietoa. Toivottavasti löytyi sen verran älliä, että älysi häipyä kauas ennen kuin rysähti.

Sitten tulee idiootteja, jotka julistavat tämän olevan ihan oikein USA:lle. Näiden kannalta ikävää, ettei Bush nuorempi varmaankaan ollut kaupungissa. Vai toivotteko todella tavallisten kansalaistenkin kuolemaa, kun sattuvat olemaan yhdysvaltalaisia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös