Vaihdoin (tai yritin) jo neljä viikkoa sitten. Asutaan tosiaan Oulussa ja vaimoke kulkee välillä Sodankylään asti töissä niin on tapana vaihtaa ajoissa ettei hälytyksen tullen pidä luistella lapissa. Meillä on bemari ja renkaissa oleva erikoispultti on sellainen tasainen kanta jossa on noin millin levyinen ja syvyinen ruusukuvioinen ura. vastakappaleessa luonnollisesti vastaava kuvio mutta koholla. Ensimmäisen renkaan sain vaihdettua ja sitä erikoispulttia kiristin ja ilmeisesti vähän huonosti oli paikallaan. Napsahti perkele puolet siitä vastakappaleesta sinne uraan ja eihän sille appiukon pajassa mitään saatu.
Vietiin auto Wetterille ja siellä ottivat pultin pois ja vaihtoivat loput renkaat. samalla sanoivat että ei sitä Suomessa tarvi noita varkaudenesto pultteja ja nyt on normaalit pultit. oonkin monesti miettiny että tarviiko niitä erikoispultteja nyt oikeasti. Varsinkin kun auto on käytännössä jokainen yö lukitussa autohallissa missä on kameravalvonta.
Ainut valittamisen aihe on että ne on kitkat. Auto on siis 4-sarjan 3-ovinen coupé. Ei se sama mikä Laineella on, vaan kolmiovinen versio siitä. Se on muutenkin niin helevetin huono kulkemaan liukkaalla ja jää kiinni sentin vahvuiseen lumeen. Auto menee parin kuukauden päästä vaihtoon, muuten siihen pitäis ehdottomasti hankkia kunnon nastat. Tämän auton myötä oon kyllä muuttunut täysin pro-nasta kuljettajaksi.
Vietiin auto Wetterille ja siellä ottivat pultin pois ja vaihtoivat loput renkaat. samalla sanoivat että ei sitä Suomessa tarvi noita varkaudenesto pultteja ja nyt on normaalit pultit. oonkin monesti miettiny että tarviiko niitä erikoispultteja nyt oikeasti. Varsinkin kun auto on käytännössä jokainen yö lukitussa autohallissa missä on kameravalvonta.
Ainut valittamisen aihe on että ne on kitkat. Auto on siis 4-sarjan 3-ovinen coupé. Ei se sama mikä Laineella on, vaan kolmiovinen versio siitä. Se on muutenkin niin helevetin huono kulkemaan liukkaalla ja jää kiinni sentin vahvuiseen lumeen. Auto menee parin kuukauden päästä vaihtoon, muuten siihen pitäis ehdottomasti hankkia kunnon nastat. Tämän auton myötä oon kyllä muuttunut täysin pro-nasta kuljettajaksi.