Tulosveikkaus päivän ottelulle

  • 180 750
  • 3 548

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Toivon, että olen väärässä, mutta tulos on 3 - 1. Olen erittäin huono arpomaan/veikkaamaan yhtikäs mitään.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
3-2 ja.
 

Tyttebären

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Luulin jo et oon jonkun muun joukkueen palstalla, tää on mukava lisä sportin palstalle!

3-4 rankkuarpojen jälkeen
 

Hokiboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jospa Virta ei saisi tänään Saipan puolustusta toimimaan ja Sportin pojat innostuisivat maalitehtailuun edes kerran kaudessa, joten 7- 3
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
4-3.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Uskotaan tiukkaan viisikkopuolustukseen ja kovaan vääntövoimaan.
2-2, ja vl:t meille papin ansiosta.
 

Hokiboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Vielä ei anneta tilastotappiolle mahdollisuuksia, joten 5-2 on tilauksessa. (Jonne, Nikko ja Tuhma pois, eikä koskaan saada tietää miksi, eikä koskaan seltystä sille miksi Haarala ei saa mahdollisuutta mutta Felix kelpaa kyllä) Kyllä tässä taas niin mieleni pahoitin Haaralan puolesta.
 
Viimeksi muokattu:

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Vielä ei anneta tilastotappiolle mahdollisuuksia, joten 5-2 on tilauksessa. ( Friska, Jonne, Nikko ja Tuhma pois, eikä koskaan saada tietää miksi, eikä koskaan seltystä sille miksi Haarala ei saa mahdollisuutta mutta Felix kelpaa kyllä) Kyllä tässä taas niin mieleni pahoitin Haaralan puolesta.
Kyllähän Fippo on tänään kokoonpanossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös