Tuleeko vielä vahvistuksia?

  • 158 961
  • 895
Tila
Viestiketju on suljettu.

ilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko Jokerit ollut yhteydessä Dahlmaniin? Miehen ura Ottawan organisaatiossa on ilmeisesti ohitse ja jos ei ihmettä tapahdu, niin edessä on paluu Eurooppaan.

Edellä mainitun ihmeen (sopimus toiseen NHL-seuraan) todennäköisyys on sen verran mitätön, että SM-liiga saattaa saada kohtalaisen paluumuuttajan. Voisi kuvitella Jokereiden olevan kiinnostunut "omasta pojasta".
 

Kyri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Atlanta Thrashers
Samoin Eloranta on mahdollinen paluumuuttaja...Losissa mies ei ainakaan jatka ja vaisun viime kauden jälkeen saattaa jopa paluu eurooppaan olla edessä. Elorannallahan oli sopimus Jokereihin ennen NHL:ään lähtöä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Luulen, että Virmasen & Hjalliksen perusongelma on se, että mikään ei ole varmaa uusien lähtijöiden suhteen. Tilanteet muuttuvat koko ajan kun agentit ja NHL-seurojen edustajat neuvottelevat parannuksista tarjouksiin. Vielä viime viikollla huonolta näyttänyt tarjous paranikin eilen merkittävästi, koska tarjoukseen saatiin esimeriksi takuu siitä, että... Tässä vaiheessa asiat muuttuvat nopeasti ja kaikki tietävät sen, että vastaamalla sopivalla hetkellä "kyllä" saattaa pelaaja löytää itsensä omaksin yllätyksekseenkin esimerkiksi Coloradosta, New Yorkista tai mistä vaan. Samoin vastaamalla väärällä hetkellä "ei riitä", saattaa jo varmana lähtijänä pidetty pelaaja löytää itsensä omaksikin yllätyksekseen edelleen tahkoamassa pimeän talven Urpo-liigaa.

Tämän vuoksi SM-liigan toimitusjohtajien työ juuri nyt on erittäin stressaavaa siinä mielessä, että stuntteja ei voi hankkia etukäteen kun ei tiedä varmasti sitä, kuka tai ketkä lähteävät.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aloit sitten cobol pelottelemaan kunnolla. Mielestäni Heleniuksen lähtö olisi pelillisesti aika helposti korvattavissa mutta jos Bergenheim ja Metro lähtee niin auta armias. Mistä helvetistä löytyy heinäkuussa ykkösentteri ja laituri....
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
cobol

on oikeassa...Metro on saanut tarjouksen ja ...tekee omat ratkaisunsa lähiaikoina muutenkin lista on oikea ...Valitettavasti.

Dahlmanin kohdalla tilanne on se että Jortikka haluaa Tonin joukkueeseensa ja on ilmoittanut kiinnostuksensa saada Dahlman Jokeri nuttuun.

Onneksi en ole ostanut kausikorttia sillä nykymenolla a-junnujen pelejä pääsee myös katsomaan pirkkolaan "hieman" halvemmalla.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Iljan ja Liigajyrän esittämä Toni Dahlman on kyllä sellainen mahdollisuus, että hänet on Jokereihin hankittava - jos se on suinkin mahdollista. Omista nuorista Tommi Santala menetettiin jo, joten toiseen menetykseen saman kauden aikana ei kyllä ole varaa.

Muussa tapauksessa tulee sellainen ilkeä fiilis, että kyllähän sen vielä ymmärtää, jos ei tähtiä joukkueeseen saada eikä niin hirveästi halutakaan, mutta kuinka siihen pitää suhtautua, jos omat junnutkaan ei halua takaisin?

Eiköhän nuo ajat ole jo takana...
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti cobol
Iljan ja Liigajyrän esittämä Toni Dahlman on kyllä sellainen mahdollisuus, että hänet on Jokereihin hankittava - jos se on suinkin mahdollista. Omista nuorista Tommi Santala menetettiin jo, joten toiseen menetykseen saman kauden aikana ei kyllä ole varaa.

Minulle taas tulee sellainen ilkeä fiilis, että sekä fanit, Hjallis ja Jortikka ovat unohtaneet tuon näillä mennään lausahduksen. Niin sitä vaan jo ollaan kaikki yksissä tuumin uusia miehiä ihan NHL:stä saakka Ilmalaan tuomassa. Vai paikkaako tämä Dahlman sen ruotsalaispakin?
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ymmärsin asian niin että jos ja kun tuosta pelaajia lähtee esim. Bergenheim tai Metro niin silloin Dahlman tulisi Jokereihin.

Ps. Onkohan Linnun suunitelmista tietoa? Pelaako Sm-liigassa muaalla kuin Jokereissa?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Musta_Kyy
Vai paikkaako tämä Dahlman sen ruotsalaispakin?

Toni Dahlman on Jokereiden oma juniori, joten turha siellä H-linnassa on mieltä osoittaa, jos Hpk:n lisäksi Jokerit on Tonista kiinnostunut. Ne ajat ovat ohitse, jolloin Jokerit kasvattivat junioreita Hpk:lle. Jatkossa saatte hoitaa sen homman itse.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti cobol
Enpä olisi niinkään varma. Pistetääs nimiä tiskiin:
.
.
Sean Bergenheim, saanut tarjouksen


Vaikka sukulaiseni onkin en usko, että Seanista koskaan tulee NHL-pelaajaa, ei koskaan. Mutta lycka till!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Svante
Vaikka sukulaiseni onkin en usko, että Seanista koskaan tulee NHL-pelaajaa, ei koskaan. Mutta lycka till!

Esimerkiksi scoutit pitävät Seania yhtenä kaikkein lupaavimmista suomalaisnuorista. Jotain kertoo sekin, että NYI varasi hänet viime vuonna 1. kierroksella numerolla 22. Bergenheim on erinomainen luistelija, joka ei vierasta fyysistä peliä. Kun asennekin on kunnossa, siinä varmasti pääsyyt NHL:n suureen kiinnostukseen. Nuo ominaisuudethan ovat pelaajan tärkeimmät perusominaisuudet. Kaiken muun voi oppia ja hankkia myöhemmin.

Itse uskon, että nyt noin 92 kg ja 183 cm mitat omaava Bergenheim lyö itsensä läpi NHL:ssä ja vakiinnuttaa paikkansa myös maajoukkueessa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti cobol
Esimerkiksi scoutit pitävät Seania yhtenä kaikkein lupaavimmista suomalaisnuorista. Jotain kertoo sekin, että NYI varasi hänet viime vuonna 1. kierroksella numerolla 22. Bergenheim on erinomainen luistelija, joka ei vierasta fyysistä peliä. Kun asennekin on kunnossa, siinä varmasti pääsyyt NHL:n suureen kiinnostukseen. Nuo ominaisuudethan ovat pelaajan tärkeimmät perusominaisuudet. Kaiken muun voi oppia ja hankkia myöhemmin.

Itse uskon, että nyt noin 92 kg ja 183 cm mitat omaava Bergenheim lyö itsensä läpi NHL:ssä ja vakiinnuttaa paikkansa myös maajoukkueessa.

Minä myöskin uskon ja todellakin toivon että Bergenheimistä tulee hyvä NHL pelaaja. Hänessä on potentiaalia nousta jopa 1-2 kenttään jos vaan kehitys jatkuu samanlaisena.

Ainut mikä jäi minua häiritsemään tuossa sinun kirjoituksessa, oli tuo pituus ja paino. Taisi nimittäin tulla vähän "lapinlisää" noihin mittoihin, kun Jatkoajan Jokeri osiossakin Seanin mitat olivat 180/84.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Tottakai minäki toivon, että sukulaispojka menestyy NHL:ssä mutta kutina on toinen. Sama kutina on muuten Zidlickyn suhteen mutta sitä en voi tuolla IFK:n puolella kirjoitta koska tulee hudaa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Ck
Ainut mikä jäi minua häiritsemään tuossa sinun kirjoituksessa, oli tuo pituus ja paino. Taisi nimittäin tulla vähän "lapinlisää" noihin mittoihin, kun Jatkoajan Jokeri osiossakin Seanin mitat olivat 180/84.

Sean Bergenheim lähenteli jo viime kaudella 90 kiloa. Jatkoajan tilastot on tältä osin päivittämättä. Esim. Jokereiden kotisivulta saa seuraavat tiedot painosta (90 kg) ja pituudesta (181 cm). Kesän aikana on niukasti tullut muutama gramma lisää... Ohessa linkki:

http://www.jokerit.com/jengi/10bergenheim_sean2003.html
 

Old School

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Esimerkiksi scoutit pitävät Seania yhtenä kaikkein lupaavimmista suomalaisnuorista. Jotain kertoo sekin, että NYI varasi hänet viime vuonna 1. kierroksella numerolla 22. Bergenheim on erinomainen luistelija, joka ei vierasta fyysistä peliä. Kun asennekin on kunnossa, siinä varmasti pääsyyt NHL:n suureen kiinnostukseen. Nuo ominaisuudethan ovat pelaajan tärkeimmät perusominaisuudet. Kaiken muun voi oppia ja hankkia myöhemmin.

Itse uskon, että nyt noin 92 kg ja 183 cm mitat omaava Bergenheim lyö itsensä läpi NHL:ssä ja vakiinnuttaa paikkansa myös maajoukkueessa.

Hoh hoijaa, pitkä on matka ensimmäisen kierroksen varauksesta vakiinnuttamaan paikkaa NHL:ssä... ensin tarvitaan näyttöjä kummola-liigassa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Old School
Hoh hoijaa, pitkä on matka ensimmäisen kierroksen varauksesta vakiinnuttamaan paikkaa NHL:ssä...

Niin on, kuten kaikilla muillakin. Muuta ei kai tässä ole väitettykään ?
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Old School
Hoh hoijaa, pitkä on matka ensimmäisen kierroksen varauksesta vakiinnuttamaan paikkaa NHL:ssä

Ja tuo viesti on väärässä paikassa, kuuluisi tuonne "Latteimmat kiekkoilmaisut"-ketjuun. Hoh-hoijaa.
 

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Martti Järventie

Mikä on muuten Martti Järventien nykytilanne? Ymmärtääkseni Maran oli tarkoitus palata takaisin Canadiens-organisaatioon, mutta kun seuralla tuntuu olevan melkein tusinan verran puolustajia depth chartissaan Järventien edellä, niin farmissa tahkoamiseksi taitaisi taas mennä. Eli mahtaako miehellä sittenkin vielä olla ajatuksia jatkaa ensi kausikin Jokereissa? Ja olisiko Jokeri-joukkueessa Maralle käyttöä? Vai joutaako ehkä jonkin muun liigajoukkueen miehistöön?
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Svante
Sama kutina on muuten Zidlickyn suhteen mutta sitä en voi tuolla IFK:n puolella kirjoitta koska tulee hudaa.

Ähäkutti, kyllä meillä tämä valvontakomissio toimii myös naapurin ketjussa! Luulisin kyllä että Z:n täytyy pärjätä, taitavampi kuin Timonen, lämäri samaa luokkaa, luistelee lähes yhtä hyvin, ja itse puolustamisen suhteen ei häviä yhtään.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Carlos
Ähäkutti, kyllä meillä tämä valvontakomissio toimii myös naapurin ketjussa! Luulisin kyllä että Z:n täytyy pärjätä, taitavampi kuin Timonen, lämäri samaa luokkaa, luistelee lähes yhtä hyvin, ja itse puolustamisen suhteen ei häviä yhtään.
Minäkin olen tätä paljon miettinyt. HIFK:n paidassa Zeta on ollut parempi kuin Lydman ja Timonen, mutta huonompi kuin Rafalski. Silti kyseessä on vain SM-liiga ja se mikä huolestuttaa on se, ettei Zeta ole maajoukkueessa loistanut. Caloun on 100 kertaa parempi liigassa kuin joku Pirjetä, mutta ei silti NHL:ssä pärjännyt.
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika kumma asia tuntuu olevan tuo nhl:ssä pärjääminen, ei sitä ole helppoa arvioida etukäteen.

Kuitenkin näyttäisi olevan niin ettei fyysisten kykyjen ja taitojen summa välttämättä kerro vastausta. Yläpää on se joka lopulta ratkaisee. Voi olla Zidlickylläkin että jos vaimo kiukuttelee ja valmentaja huutaa, niin voi ruveta tekemään mieli takaisin SM-liigaan.

Niin, ja Jokereihin tietysti, kun kerran keskustelukin on tähän ketjuun siirtynyt.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Ole Fart
Voi olla Zidlickylläkin että jos vaimo kiukuttelee ja valmentaja huutaa, niin voi ruveta tekemään mieli takaisin SM-liigaan.

Niin, ja Jokereihin tietysti, kun kerran keskustelukin on tähän ketjuun siirtynyt.

Mitä olen huomannut, Jatkoaika näyttää joskus jopa luovan tulevaisuutta...
 

Mcbeast#75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ifk, Mahtiankat. SympatiatJokereille=).
Se Z meni Nhl:lään, vaikka mies sanoi ettei tule ikinä siellä pelaamaan! Sanoi tälläin ensimmäisen Ifk kauden aikana! Mutta niin vaan mieli muuttuu kun lyödään tarpeeksi täpäkkää pöytään, mikä on minun mielestä todella säälittävää että juostaan vain rahan perässä! Itse jos olisin sinne menossa niin pelaisin niin kauan sen aikaisessa seurassa minne on sopimus, ja lähtisin vasta sitten! Inhottavaa tuommoinen rahan perässä juokseminen! Mutta minkäs teet kun säännöt ovat tällaisia! Ymmärrän kyllä Ifk faneja tässä asiassa,kyllä muakin potuttais jos ton tason pakki lähtee pois! Varsinkin jos mies olisi pelannut Jokeri laumassa!
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Hentunen#25
Se Z meni Nhl:lään, vaikka mies sanoi ettei tule ikinä siellä pelaamaan! Sanoi tälläin ensimmäisen Ifk kauden aikana! Mutta niin vaan mieli muuttuu kun lyödään tarpeeksi täpäkkää pöytään, mikä on minun mielestä todella säälittävää että juostaan vain rahan perässä!

Niin, kukapa sitä nyt rahan takia esim töitä tekisi. Kyllä minä teen töitä ihan rakkaudesta työnantajaani kohtaan. Jos työnantajani kilpailija tarjoaisi minulle viisi-kuusi kertaa parempaa palkan ja paremmat työkaverit niin lähtisinkö kilpailijalle töihin? En tietenkään, hölmöähän se olisi.

PS. Anteeksi, en jaksanut laittaa huutomerkkiä joka lauseen perään.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Se Z meni Nhl:lään, vaikka mies sanoi ettei tule ikinä siellä pelaamaan! Sanoi tälläin ensimmäisen Ifk kauden aikana! Mutta niin vaan mieli muuttuu kun lyödään tarpeeksi täpäkkää pöytään, mikä on minun mielestä todella säälittävää että juostaan vain rahan perässä! Itse jos olisin sinne menossa niin pelaisin niin kauan sen aikaisessa seurassa minne on sopimus, ja lähtisin vasta sitten! Inhottavaa tuommoinen rahan perässä juokseminen! Mutta minkäs teet kun säännöt ovat tällaisia! Ymmärrän kyllä Ifk faneja tässä asiassa,kyllä muakin potuttais jos ton tason pakki lähtee pois! Varsinkin jos mies olisi pelannut Jokeri laumassa!"

Kaivatko vielä sen artikkelin tai haastattelun jossain Mr. Z näin sanoo? Kysymys oli lähinnä siitä että saa 1-suuntaisen sopimuksen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös