Trevor Gillies, HIFK

  • 789 571
  • 2 155

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Onko sinulla terveyskenkä jokin vamma vai kirjoitatko humalassa, kun käyt täällä ihmisille julkisesti haistattelemassa? Yrität antaa jotenkin herraskaista kuvaa itsestäsi Jatkoajassa, vaikka käyttäydyt kuin joku kolmannen maailman jalkapallohuligaani. Eli moukkamaisesti. Taidat todellisuudessa olla joku vitun nolo otaniemen dipl. insinööri, niillä on tunnetusti helvetin suuret luulot itsestään ja sosiaalisista kyvyistään, vaikka työnkuva on oikeasti jonkun saatanan mutterin suunnitteleminen ja herraskaisuus jää pelkkään vitun noloon öykkäröintiin. Onko näin?

Äläs nyt, mun mielestä scholl on kirjoittanut erittäin hyviä kommentteja rankkunsa jälkeen ja oikeasti vaikuttaa siltä, että on jotain ottanut opiksi. Tunnekuohuissa nyt tulee kirjoiteltua välillä mitä sattuu, joten meikäläinen ainakin ymmärtää!

Sitä paitsi olihan Trevornaattorin isku helvetin tyhmä, joten ihan aiheesta "haistateltiin"..
 

scholl

Jäsen
Äläs nyt, mun mielestä scholl on kirjoittanut erittäin hyviä kommentteja rankkunsa jälkeen ja oikeasti vaikuttaa siltä, että on jotain ottanut opiksi. Tunnekuohuissa nyt tulee kirjoiteltua välillä mitä sattuu, joten meikäläinen ainakin ymmärtää!

Sitä paitsi olihan Trevornaattorin isku helvetin tyhmä, joten ihan aiheesta "haistateltiin"..

en ole ottanut mitään opikseni. Minulle ei ole vain vittuiltu sen penaltin jälkeen, eikä mitään ansaa ole viritetty. Täytyy muistaa myös se, että penaltti, varsinkin sen pituus oli oikeusmurha ja syyttävää sormea voi osoittaa vain moderaattoreiden suuntaan. Miksi ottaisin opiksi jostain, mikä ei ole minun vika, vaan jonkun toisen?

Mutta siis oikeasti jos joku on paska työntekijä niin silloin hänelle pitää sanoa se suoraan. En minä jaksa sitä kaunistelua, mitä tapahtui vielä joskus 90 luvulla. Laupias samarialainen, käännä toinen poski. Teen analyysin ja ilmoitan sen välittömästi. Joka tilanteessa. Jack Welch sanoo, että joku tietty määrä jengistä pitää erottaa aina. Itse en ole samaa mieltä, vaan se riippuu tilanteesta. Jos kaikki ovat hyviä, niin ketään ei tarvitse erottaa. Mutta eilinen Gilliesin peli meni kaiken arvostelun alapuolelle. Olen miestä puolustellut mm. facebookissa, twitterissä jne. kesän syksyn mittaan ja nyt otti sellaiset rangaistukset, jotka vahingoittivat omaa joukkuetta ja myötävaikuttivat tappioon räikeällä tavalla, joten silloin pitää reagoida.

En ole henkilö, joka ymmärtää rikollisia, tyhmiä, deekuja jne. Enkä kannata Steiner-koulua. Ei ole minun juttuni. Itse edellytän jonkinlaista vastuullisuutta teoissaan ja tuolla tavalla tyhmä ei saa olla.

Pitäisikö minun ottaa opikseni siitä, että Gillies pelaa päin helvettiä?
 

Inge Glid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Team Finland
Hienosti löysin mun Rami-ironian. Ja voi perse, hävisin. Olen käynyt viimeksi HIFK:n pukukopissa 18.10, eli kaksi viikkoa ja päivä sitten. Voitit. Meillä erona vaan on se, että minun käydessäni siellä oli myös joukkueellinen HIFK:n pelaajia paikalla.

Kiitos. Kertokoon se joukkueen ja pelin tilasta, että keskustelemme kuka kävi viimeksi kopissa. En ollut kopissa yksin, siellä oli muita ja en ole Sollin siivooja. Siivooja on arvokas ammatti että jos täällä joku on siivooja niin arvostan kyllä.

Oltiinko me samaan aikaan jopa kopissa, pari viikkoahan antaa vähän pelivaraa. En välttämättä voittanutkaan. Mistäs sen eron meidän välille päättelit. Kun olin paikalla nin siellä oli kolme joukkueellista Ifk:n pelaajia, melkein jopa divisioonallinen niitä.

Annan Trevorille vielä mahdollisuuden
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Äläs nyt, mun mielestä scholl on kirjoittanut erittäin hyviä kommentteja rankkunsa jälkeen ja oikeasti vaikuttaa siltä, että on jotain ottanut opiksi. Tunnekuohuissa nyt tulee kirjoiteltua välillä mitä sattuu, joten meikäläinen ainakin ymmärtää!

Sitä paitsi olihan Trevornaattorin isku helvetin tyhmä, joten ihan aiheesta "haistateltiin"..
Meinasin tuolla Vapaan keskustelun puolella itseasiassa mainita, että IFK-puolella scholl on tuottanut loistavaa tekstiä pelikieltonsa jälkeen. Tähän asti. Vapaa keskustelu on schollin kohdalla tietty aina eri asia. Mä en hirveästi jaksa mitään aktia. IFK:ssa on tapahtunut ihan vitusti tyhmiä asioita kannattajaurani aikana, mutta koskaan ei ole tullut haistateltua kenellekään organisaatiossa. Koska en ole keskenkasvuinen urpo enkä separi. Luultavasti tosin sekin päivä on vielä tulossa, kun pitää haistatella.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Trevor Gillies on tuonut joukkueelle juuri sitä mitä odotettiinkin, joten en oikein jaksa ymmärtää häneen kohdistuvaa kritiikkiä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Trevor Gillies on tuonut joukkueelle juuri sitä mitä odotettiinkin, joten en oikein jaksa ymmärtää häneen kohdistuvaa kritiikkiä.
Älä viitsi. Tänäänkin se hävisi taas SaiPaa vastaan kahdensadantonnin liksalla.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Ihme mussutusta täällä. Gillies ja Reimo ovat ainoat asiat IFK:ssa jotka millään tavalla kiinnostavat. Miettikää mitä keskinkertaista HMV-paskaa toi jengi olisi ilman heitä.
 
Suosikkijoukkue
scholl
Kamala floppi tää Trevor. Kaksi kertaa lentänyt ulos eikä vastustajaa ole edes sattunut.

Minä en jaksa ymmärtää näitä jotka toivovat että vastustajaa satutetaan. Ilmalassa nämä housuun ejakuloinnit suunnitelmallisten teloitusten yhteydessä ovat normaalia kauraa.

Pitäisiköhän kohta perustaa palstatotuus, että Gilliesin palkka on 300k kaudessa ja näin sen potkivan raskaana olevaa maahanmuuttajaa Kontulan asemalla piikki käsivarressa. Tai oikeastaan en nähnyt, mutta kuulin potkineen. Tarpeeksi kauan kun jankutan niin pääsen salettiin jonkun pellen lainaamaksi ja totuus on syntynyt.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kamala floppi tää Trevor. Kaksi kertaa lentänyt ulos eikä vastustajaa ole edes sattunut.
Taatusti on sattunut. Ensimmäisellä kerralla varmaan enemmän henkisesti, kun taas Pöden tapauksessa se sattuminen nyt ei voi kenenkään täyspäisen mielestä voi olla hyvä asia.

Ymmärrystä on löytynyt, mutta IFK:ssa Suomen mestaruuden voittaneen pelaajan raukkamainen keihästys on sellainen teko, että toivottavasti Trevor ei enää IFK-paitaa pue päälleen. Miehen ehdoin tahdoin IFK:hon halunnut Raimo Summanen voi lähteä samalla ovenavauksella.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
mutta IFK:ssa Suomen mestaruuden voittaneen pelaajan raukkamainen keihästys on sellainen teko, että toivottavasti Trevor ei enää IFK-paitaa pue päälleen
IFK:ssa Suomen mestaruuden ovat voittaneet mm. Jarkko Ruutu ja Jere Karalahti. Samoin Forsbergiä summerin soitua telonut amatööriräppäri Märkä-Rätti. Nämä kaikki ovat mielestäsi koskemattomia? Älä jaksa. Pöystin nyyttejä lähinnä hipaistiin.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Täytyy sanoa, että itselleni Gillies on ollut pettymys toistaiseksi. Odotin poliisia, joka pystyy pitämään pelin siistinä ja oman päänsä kylmänä, mutta nyt näyttää siltä, että vati menee nurin todella helposti ja aiheuttaa viiden minuutin alivoimilla joukkueelle hallaa. Isokokoisena pelaajana olisi kuitenkin käyttökelpoinen, mikäli saadaan ruotuun, joten annan omasta puolestani puoltolauseen jatkolle. Toistaiseksi.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harmi kun on vähän vanha kuva. Inkkari/irokeesi mikä on nykyään on paljon häijymmän näköinen.

Siis mitä - mukien postittaminen maksaa 12 euroa kappale! Mistähän kautta ne sitten postitetaan, kun huomattavasti kohtuullisemmilla postikuluilla saa tilattua isompiakin tavaraa vaikka vähän kauempaakin maailmalta.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Siis mitä - mukien postittaminen maksaa 12 euroa kappale! Mistähän kautta ne sitten postitetaan, kun huomattavasti kohtuullisemmilla postikuluilla saa tilattua isompiakin tavaraa vaikka vähän kauempaakin maailmalta.

Tyhmille ihmisille voi myydä vaikka märkiä metrihalkoja. Eihän se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Siis mitä - mukien postittaminen maksaa 12 euroa kappale! Mistähän kautta ne sitten postitetaan, kun huomattavasti kohtuullisemmilla postikuluilla saa tilattua isompiakin tavaraa vaikka vähän kauempaakin maailmalta.
No pitääkö Helsinkiläisen välttämättä tilata se? Varmaan ihan ylivoimainen homma mennä käymään KSB:llä.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No pitääkö Helsinkiläisen välttämättä tilata se? Varmaan ihan ylivoimainen homma mennä käymään KSB:llä.

Vastauksena kysymykseesi: ei. Ei ole ylivoimainen homma mennä käymään KSB: llä. Mutta HIFK:lla saattaa olla faneja myös Stadin ulkopuolella, vaikkapa joku stadilainen joka on lähtenyt böndelle duuniin. Kaksi mukia, arkeen ja juhlaan ja postikuluja 24 euroa. No, kannattaa esimerkiksi 100 km:n päästä lähteä käymään tosiaan omalla autolla KSB:llä.

Kohtuullisuutta, oli rahasummat mitä tahansa.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy sanoa, että itselleni Gillies on ollut pettymys toistaiseksi. Odotin poliisia, joka pystyy pitämään pelin siistinä ja oman päänsä kylmänä, mutta nyt näyttää siltä, että vati menee nurin todella helposti ja aiheuttaa viiden minuutin alivoimilla joukkueelle hallaa. Isokokoisena pelaajana olisi kuitenkin käyttökelpoinen, mikäli saadaan ruotuun, joten annan omasta puolestani puoltolauseen jatkolle. Toistaiseksi.
Samoilla linjoilla. Olin kovin innoissani tästä julkistuksesta, IFK:ssa on aina tilaa sille SM-liigan rumimmalle ja ilkeimmälle mörölle, vaikkei osaisi edes pelata. Jos kaveri vaan hoitaisi sitä omaa nöyrää duuniaan poliisina ja pukukoppipelaajana, ehkä maskimiehenäkin, niin jatkakoon vaan. Nämä typerät kakkoset ja vitoset vaan eivät ole ihan sitä mitä joukkue tarvitsee juuri nyt. Toivottavasti Trevor pitää jatkossa pakettinsa kasassa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Toivottavasti Trevor pitää jatkossa pakettinsa kasassa.
Kyllähän herra tiedostaa varmasti hermokontrollin menneen Blues-matsissa ja tekee parhaansa pysyäkseen jatkossa ruodussa. Ammattilainen tietää tehneensä väärin ja yrittää varmasti parantaa. Voisi kuvitella, että tuollainen rooli (istua penkillä, pelata muutama vaihto tai ei pukea matsiin ollenkaan ja sitten kun pääsee kehiin, pitää antaa kaikkensa ja taklata ja näyttää aivan helvetisti) on varmasti haastava ja uskon, että klabbiongelmien ja pelikiellon jälkeen lähti liian kovalla latauksella tuohon bluuserimatsiin ja meni vähän yli. Trevor tulee vielä.
 

Faga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Trevorin hommassa hermokontrolli on kaiken a ja o eikä sen osalta ole toistaiseksi putkeen mennyt. Siviilissä vaikuttaa kuitenkin lepposalta kaverilta ja brenkku ainakin tuntuu maistuvan. Eilen bongattu mies jälleen yöelämästä - hyväntuulinen kaveri ja ilmeisesti viihtyy Suomessa ihan hyvin, vaikka kaukalossa onkin skarppaamisen paikka.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Trevorin hommassa hermokontrolli on kaiken a ja o eikä sen osalta ole toistaiseksi putkeen mennyt. Siviilissä vaikuttaa kuitenkin lepposalta kaverilta ja brenkku ainakin tuntuu maistuvan. Eilen bongattu mies jälleen yöelämästä - hyväntuulinen kaveri ja ilmeisesti viihtyy Suomessa ihan hyvin, vaikka kaukalossa onkin skarppaamisen paikka.
Voisi kuvitella, että Stadi on ihan ok mesta Vityaz-keikan jälkeen. :)
 
Viimeksi muokattu:

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Virheliike?

Nyt mietityttää, että oliko Hifkiltä virhe ylipäänsä hankkia Gillies, virhe panna hänet nyt kilometritehtaalle vai näinkö tämä oli suunniteltu? Ulkopuolisen silmiin tässä koko case Gilliesissä oli nimittäin mahdollisimman vähän järkeä ja miehen anti kentällä ja sen ulkopuolella täsmälleen odotetunlaista. No, ehkä tämä kuvio vielä aukeaa minullekin joskus. Sitä ennen täytyy tyytyä kuuntelemaan viisaampien tulkintoja.

Sekin mietityttää, että kun Nybarin sanoin joukkue tarvitsi kovuutta tekemään tilaa taidolla ja nyt Gillies lähti kävelemään, niin hankintaankohan sinne nyt uutta kovuutta? Eikö se olisi loogista. Toisaalta mitään kovin loogista tässä ei ole tainnut olla aiemminkaan.

Joka tapauksessa varmaan hyvä uutinen niin HIFKille kuin Jokereillekin, että kentällä on yksi pelitaidoton kaveri vähemmän.
 

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Näköjään se The Tideote voi tulla aivan mihin tahansa aikaan vuorokaudesta. Tervemenoa. Itse olisin jollain perverssillä tavalla halunnut katsella pidempään Gilliesin menoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös