TPS:n tiedotustilaisuus 8.1.2015 klo 17:30

  • 27 502
  • 143

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Tuotanoin, mikä tää juttu nyt on? Siis oikeastikko ne lähtee nyt keskustelemaan päävalmentaja - kannattajalinjalla jostain?

Ilmeisesti, onhan näitä saunotuksia ollut ennenkin valitulle joukolle. Nimimerkit heitin hihasta, tarkka kutsu tullee Jatkoajan apuvalmentajille ja nopeasti tuli parikolme pelitavasta kirjoittanutta mieleen. Sekin on tietysti mahdollista, että koko heitto oli vittuilua palstan suuntaan. Itse asiassa se olisi jopa tyylikkään retroa.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Siis Niittymäen tehtävä on saada TÄMÄ joukkue iskuun? UTJ osallistuu valmennukseen?

Vuori hoitaa ensi kauden joukkueen ja valmennuksen?

Mustapekkako meillä on taas kädessä. Erittäin vahvaa suorittamista uudelta teejiiltä ja hallitukselta, jos asiat ovat näin.

Onneksi kerkesin rasvata.....
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Olen Anterolle sanonut, että olen tarkka kaveri ketä palkataan tänne ja vaadin henkilökunnalta ammattimaisuutta. Haluan tänne planeetan parhaimmat ihmiset tekemään töitä.
Miksi vitussa siellä sitten häärii Elomon ja Arse Vuoren kaltaisia henkilöitä tekemässä "töitä"? :DDDDDDD
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ilmeisesti, onhan näitä saunotuksia ollut ennenkin valitulle joukolle. Nimimerkit heitin hihasta, tarkka kutsu tullee Jatkoajan apuvalmentajille ja nopeasti tuli parikolme pelitavasta kirjoittanutta mieleen. Sekin on tietysti mahdollista, että koko heitto oli vittuilua palstan suuntaan. Itse asiassa se olisi jopa tyylikkään retroa.

Heh ei helvetti. Olin jotenkin uskossa että tässä on ihan vitsillä heitetty juttu mutta näähän on tosissaan. Ammattijoukkueen päävalmentaja tarvitsee apua ja neuvoja jatkoaikaan kirjoittelevilta nimimerkeiltä. Oi jeesus, tonninseteli -ilme tähän kiitos.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Eikä edelleenkään mitään hajua mikä se tulevaisuuden strategia on. Olen pari kolme kautta sitä jo odotellut. Edes sanoina, puhumattakaan teoista. Näillä näkymin mikään ei tule muuttumaan.

TPS:ssä edelleenkin kuvitellaan, että kannattajille voidaan luvata ihan mitä tahansa mitä ei ole edes aikomusta toteuttaa.

Täydellistä perseen näyttöä tämä lupaus julkaista pitkään valmisteltu strategia. Mitään ei varmasti strategian osalta ole tehty. Kiitos taas kerran tyhjistä lupauksista.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Ei Jumalauta. Aina vain pahempaa ja pahempaa. No, onneksi kukaaan ei pakota minua katselemaam Tepsin pelejä. Ei hallilla, ei kotona. Kummasti onkin piristänyt oloa kun ei ole katsonut tuota konttausta viime viikkoina.

Hei otetaan pukukopissa selfie! jee!!!
 

Veijari

Jäsen
Naiivina kuvittelin että tämä päivä voisi tuoda jotain positiivista pitkään aikaan mutta mitä vielä. Pukukoppiselfie, josta tiedotetaan etukäteen tj:n toimesta? Oman kylän poika kehiin utj-tryoutin muodossa. Vittu, ihan mieletön strategia!
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Nyt joku joulupatakeräys pystyyn tai jotain!!

Älkää ainakaan menkö sinne enää. Melko tyhjältähän tuolla jo tosin näyttää...
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Älkää ainakaan menkö sinne enää. Melko tyhjältähän tuolla jo tosin näyttää...
Ensimmäistä kertaa tällä kaudella kotipeliin en jaksanut enää raahautua, enkä taida tällä menolla mennä seuraavaankaan
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Tämä "Jatkoajan apuvalmentajien" kanssa keskusteleminen/väitteleminen on muuten ihan vitun huono idea. Siis kaikella kunnioituksella palstaveljille ja sisarille, mutta mitä? Mitä kukaan voi tästä saada? Kukaan tuskin uskoo, että Melomo saa jotain uutta näkökulmaa lätkään joltain Jatkoajan nimimerkiltä Siniviiva69. Toisaalta taas, tuskin jengiä kiinnostaa mikään muu kuin se, että parhaat tyypit hoitavat hommia ja tulosta tulee. Elomolle mussuttaminen esim. peluutuksesta tuskin on kovin hyödyllistä.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...Mitä helvettiä?

Mä odotin 50min kestävää tiedotustilaisuutta, jossa Supercell-omistajat kertoisivat mielipiteitään milloin mistäkin ja etenkin mitä aiotaan tehdä tulevaisuudessa ja kuinka heidän osuuden lisääminen vaikuttaa Palloseuraan. Odotin myös Vuoren lentävän pihalle. Odotin isoa dia-esitystä, jossa oltaisiin käyty perusteellisesti läpi tämä kuuluisa strategia. Odotin jotain UTJ-velhoa, en osaa nimeä sanoa, muttei mitään try-outtilaisia joilla on nolla minuuttia työkokemusta. Kenties tiedotusta mahdollisista jatkosopimuksista/valmentajakuvioista. Junnut, legendat, joukkue ja kannattajat teksti tauluun, pari suojatyöpaikkaa lisää ja homma on valmis. Olin jopa valmis KHL-uutiseen. Hah, samaa vanhaa kuraa. Eiköhän tänkin illan peli hävitä. Kiitos TPS taas kerran.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Täytyy kyllä kiittää TPS organisaatiota. Monet tylsät lasten nukutussessiot se on pelastanut,tällä hetkellä koetan juurikin olla liian kuuluvasti nauramatta liittyen Numpan selfie-hommiin erätauoilla tai Niityn try-out utj-kuvioon johonka on jo ensi kaudeksi joukkue koottu Arsenaalin toimesta :) kiitos :)
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Valkun pitäisi olla se, joka tietää, mitä tehdään. Siitä hänelle maksetaan. Ei onnistu, että tämän palstan puolihullut fanaatikot (itse mukaanlukien) rupeavat opastamaan valmentajaa. Tai sitten vaihtoaitiota pitää suurentaa, että me kaikki mahdutaan sinne. Jursinov ja Jortikkako olisivat moiseen ryhtyneet? Empä usko.
 

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Iltalehti kirjoitti:
Klaanien aika Turussa on nyt ohi. Jukka Koivu toki jatkaa seurassa kuten ennenkin. Hän on osa Jursinovin Tepsiä, ja sen ajan haluamme Turkuun palauttaa, Eskola ilmoitti.
Lähde: http://www.iltalehti.fi/smliiga/2015010818988953_sm.shtml

Jep jep, palautetaan Jursinovin aika palkkaamalla kaikki vanhat 90-luvun tähdet organisaatioon. Ympärille ei kannata katsella, ei ne muut mitään kuitenkaan osaa. Tämä taisi olla sitten omalta osalta tässä, mitä sitä turhaan lähinnä vitutusta aiheuttaviin asioihin aikaansa tuhlaamaan.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
IMO yhdenkään seuran työntekijän ei pitäisi edes lukea mitään tälläistä fanipalstaa. Saati että johto suunnittelee täällä kirjoitteleville jotain räätälöityjä hmm... selittelysessioita ja vuoropuhelua.

Mun mielestä tämmöinen yhteisön nuoleskelu, ja sitähän se on, vaikka sitä miksi kutsuisi, on paitsi turhaa niin myös epätervettä. Ja noloa. Valmentajat valmentajina ja kannattajat kannattajina. Ei kukaan täällä ole kaivannut tämmöistä "vuoropuhelua".

Jos valmentaja kuitenkin haluaa vastata esitettyyn kritiikkiin tai avata jotain pelillisiä ajatuksiaan esimerkiksi oman vitutusmittarinsa nollaamiseksi tms., niin siitä vaan tietty ihan vapaasti esimerkiksi jonkun haastattelun yhteydessä ilman ylimääräisiä alleviivaamisia.

EDIT: pakko nyt varmuuden vuoksi sanoa, etten ole ihan varma onko koko juttu jonkinlainen palstavitsi
 
Viimeksi muokattu:

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitsiltä tuo vaikuttaa ja on erittäin surullista jos tuo on totta. Ymmärrän että esim. UTJ tai TJ tuollaista harrastaisi avoimessa tilaisuudessa (sellainen joka oli viimekaudella), mutta en pysty ymmärtämään että miksi helvetissä päävalmentaja osallistuu tällaiseen touhuun. Kertoo ainakin mulle sen että koko organisaation roolitus on täysin perseellään ja sekaisin. UTJ ei vastaa mistään, TJ ei tiedä mitä UTJ tekee, valmentaja sekoilee vastuualueensa ulkopuolella ja kyselee faneilta apuja jne.

Tshihihih...
 

knuutinpoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itkettää. Tosin on itkettänyt jo monta vuotta, kun miettii mistä olemme vajonneet. Suurimmasta ja kauneimmasta suoraan kaikista säälittävimmäksi.

Ei mulla muuta, kiitos tiedotustilaisuudesta. Båtskimme on varmasti hyvissä käsissä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
"- Klaanien aika Turussa on nyt ohi. Jukka Koivu toki jatkaa seurassa kuten ennenkin."

Eiköhän tuossa ollutkin sitten tärkeimmät.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
"- Klaanien aika Turussa on nyt ohi. Jukka Koivu toki jatkaa seurassa kuten ennenkin."

Eiköhän tuossa ollutkin sitten tärkeimmät.

Tää on kyllä jonkinlainen kuningassitaatti. Miten kukaan voi tuollaista päästää suustaan?
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Täytyy nyt oma mielipide tuoda tänne esille, vaikka useimmiten olenkin täällä vain sivustaseuraajana. Ottaa itseäni ihan suunnattomasti päähän tämä täällä palstalla itkeminen. Perhana muutoksia haluttiin ja niitä saatiin! Jukka Koivu ei enää pyöri edustuksen taustalla, vaan on mukana junioritoiminnassa. Ari Vuori siirrettiin niin hienovaraisesti syrjään, kuin mahdollista ja tilalle otettiin toinen mies. Tähän liittyen on ensi kauden alkuun mennessä selvästi olemassa suurempi suunnitelma. Vuori on jo suuren osan työstä tehnyt ensi kauden joukkuetta ajatellen, joten on loogista, että hän tuon projektin hoitaa vielä itse loppuun.

Tulee se fiilis itselleni, että se on aivan sama, vaikka seura tekee juuri niin kuin täällä toivotaan, mutta aina se osataan kääntää niin, että kaikki hoidettiin taas aivan päin persettä!

Tämän hetkinen tilanne pistesaldon puolesta ottaa päähän, mutta viime aikoina joukkuekin on pelannut hyvin. Se on jo paljon sanottu verrattuna aiempiin vuosiin. Se riittää minulle, että jaksan seistä seuran takana ja kannustaa heitä parempaan.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eli sinusta se että tehdään jotain on riittävä? Kuten päävalmentajan vaihdon osalta, pääasia että vaihdettiin. En kiellä etteikö ole hyvä merkki että muutoksia tehdään, mutta taas koitetaan arpojen kanssa, täysin kokematon henkilö UTJ:ksi. Klaaneista halutaan eroon mutta Koivu pidetään taustalla mukana. Strategia jota on väännetty monta vuotta on käytännössä jotain mikä ei avaudu suoraan kenellekkään. Vuori saa jatkaa seuran palveluksessa vaikka vetää vihkoon minkä ehtii.

Jos muutoksia tehdään, ne pitäisi tehdä ilman ehtoja ja ilman hyvävelisiirtoja.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Iso-Britannia vs Norja
  • 4.35
  • 4.45
  • 1.61
Kazakstan vs Puola
  • 1.72
  • 5.10
  • 3.35
Suomi vs Tanska
  • 1.21
  • 7.50
  • 12.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös