TPS:n nettisivut

  • 71 400
  • 298

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse itseäni lainaten:

Viestin lähetti Sparrow
Todellakin. En ymmärrä, miten joku kehtaa vielä tuollaiseen roskaan laittaa nimensä alle.

Kappas, ihan kuin TPS:n virallisille hyvin "informatiivisille" webbisivuille matsiraportteja kirjoitteleja henkilö olisi lukenut tuon aiemman viestini. Uskaltauduin kokeeksi katsomaan, olisiko raporttien tasossa tapahtunut muutosta, mutta kuinkas kävikään. Kankeaa suomea edelleen ja statistiikkojen referointia. Huohhoijaa. Anyway, tässä raportissa ei näkynyt kirjoittajan nimeä missään...
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Sparrow
Kankeaa suomea edelleen ja statistiikkojen referointia. Huohhoijaa. Anyway, tässä raportissa ei näkynyt kirjoittajan nimeä missään...

No mutta, svengaavan tarinan ohella raportit sisältävät myös tärkeän opetuksen: "Vaikka peli päättyi vieraiden 2-3 jatkoaika voittoon, niin TPS:n pistetilikin karttui yhdellä pisteellä". No joo, antaa olla. Ainakin he yrittävät.

EDIT: simmottos typoi
 
Viimeksi muokattu:

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yritän tässä epätoivoisesti antaa Tepsin Fan Clubille 20 euroa, mutta ei tunnu onnistuvan. Liity lomakkeen täytettyäni ja "liity!"-nappulaa painettuani lomake tyhjenee ilman minkäänlaista sanomaa liittymisen rekisteröinnistä etc. En oikein tiedä pitäisikö tässä vaan nyt sitten toivoa rekisteröinnin onnistumista ja odotella mahdollista yhteyden ottoa Clubilta päin...

Luulisi tuollaiseen linkkiin kannattavan satsata tai sitten sitten Tepsin Fan Clubilla on jo tilit täysiä - who knows..
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Lauantain infopähkinä

TPS:llä on nyt erikseen vastaavat henkilöt: a) mediasuhteisiin ja b) haastattelupyyntöihin (jostain syystä nämä ovat kaksi eri henkilöä). Lisäksi c) seuran www-sivuja päivittää 1-2 henkilöä. Kuitenkin TPS:n tiedotus on edelleen ala-arvoista tai paremminkin, sitä ei ole. Voisiko joku selvittää minulle miten tämä on mahdollista? Mistä em. henkilöille maksetaan?
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Lauantain infopähkinä

Viestin lähetti Pressiboxi
Voisiko joku selvittää minulle miten tämä on mahdollista? Mistä em. henkilöille maksetaan?

Minulla ei ole hajuakaan porukan henkilöllisyyksistä, joten en lähde sen tarkemmin tiedoilla pröystäilemään, mutta vanha kunnon incompetence lienee tässäkin syynä?
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: Re: Lauantain infopähkinä

Viestin lähetti mission16W
Minulla ei ole hajuakaan porukan henkilöllisyyksistä, joten en lähde sen tarkemmin tiedoilla pröystäilemään, mutta vanha kunnon incompetence lienee tässäkin syynä?

Mitä, laktoosi-intoleranssiko kaiken takana? Eihän se ole mahdollista, toimintahan tapahtuu parhaassa seurassa!
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Tunnustusta!

Tepsin kotisivut ovat tehneet parannusta, johon totuuden nimessä on ollut sekä aihetta, että varaa. Loukkaantumisista on tiedotettu. Taitaa siellä koneen takana olla sittenkin elämää.

Edistystä!
 

Wellman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Nyt, kun TPS:n kotisivuille on saatu tuo historiaosuus, niin on mahdollista, että sivuille voi tulla vielä lisääkin uutta matskua, toivottavasti. Olen tässä huomannut, että muutamalla seuralla on käytössä tälläinen kotiotteluiden maalikooste, jossa on mahdollista nähdä kaikki maalit. Toivottavasti tälläinen voitaisiin järjestää myös TPS:n sivuille.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Tepsin nettisivut ovat tosiaan parantuneet huomattavasti. Nyt niillä on jo informatiivistakin arvoa. Varaa on tosin betrata vielä rutkasti, mutta tunnustuksen ylläpidosta vastaavat toki ansaitsevat. Oikeaan suuntaan mennään.
 
Suosikkijoukkue
TPS, TurHmA, Anaheim Ducks
En ollut itse käynyt sivuilla pitkään pitkään aikaan ja vuoden takaiseen tilanteeseen on kyllä mielestäni saatu parannusta.
Foorumiakaan ei enää löytynyt kun kaikki ovat (yllättäen)siirtyneet tänne :)
Jos nyt joku sivuja päivittävä sattuisi jotain kautta kuulemaan niin mielelläni lukisin sieltä muutoksista peluutuksissa, kentissä, kokoonpanoissa jne. Näin etäfanin, sivustakatsojan vinkkelistä ei enää riittävän useasti pääse Turkuhallille toteamaan kuka on siirretty kakkosvitjaan tällä kertaa ja mikä oli ykkösylivoiman koostumus...
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Heh!

En tiedä onko ollut jo pitkäänkin, mutta sivujen pelaajaosiossa näyttää olevan jokaisen pelaajan haastattelu. Leikkimielisen löpinän seasta löytyy muutama ihan oikeesti hauska heitto ja joistain vastauksista voi joku jopa tehdä enemmän tai vähemmän vainoharhaisia päätelmiä..

Edit: Minä tyhmä. No ilmankos tuntuikin uudelta, kun ennen olin katsonut pelaajalistaa klikkaamalla ylhäältä joukkue --> Pelaajat ja tuo aiemmin mainittu aukeaa etusivun "Palvelut"-palkista suoraan.. öh. Sekavaa.
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: Parannusta

Viestin lähetti E3
Jokerit - TPS ennakko on kuin toiselta planeetalta verrattuna entiseen. Erittäin hyvää tekstiä!

Marko Kauppinen on näköjään unohtunut sairaslistalaisista puhuttaessa mutta muuten OK suoritus. Valmentajien/ pelaajien kommentit elävöittäisivät silti tätäkin tekstiä ja tekisivät kertojasta vähemmän vanhaa tietoa toistavan.

Mutta selvästikin uusi henkilö (nro. 4-5 tällä kaudella?) puikoissa tai sitten vanha on saanut nokkeluusspillereitä jouluna lahjaksi? Jatkakaa!
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Mediavastaavana toiminut opiskelijaneitonen Sari Korpela jätti TPS:n tuossa ennen joulua. Ans kattoa, vaikuttaako Sarin lähtö Palloseuran sivujen toimintaan. Parannusta entiseen ainakin tuli syksyn aikana. Tosin alemmas ei juuri olisi voinut päästä.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Oloneuvos
Mediavastaavana toiminut opiskelijaneitonen Sari Korpela jätti TPS:n tuossa ennen joulua. Ans kattoa, vaikuttaako Sarin lähtö Palloseuran sivujen toimintaan. Parannusta entiseen ainakin tuli syksyn aikana. Tosin alemmas ei juuri olisi voinut päästä.

Jättikö neiti K Tepsin vai onko vain opiskeluun liittyvässä työharjoittelussa muualla kuten olin kuulevinani? Verkkosivuista ovat muuten vastanneet aivan eri ihmiset, joita kirjoitustyyleistä päätelleen on useampiakin. Jälki totuttuun tapaan perin vaihtelevaa.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Pressiboxi
Jättikö neiti K Tepsin vai onko vain opiskeluun liittyvässä työharjoittelussa muualla kuten olin kuulevinani?

Käsittääkseni TPS oli juuri tuota opiskeluun liittyvää työharjoittelua.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Oloneuvos
Käsittääkseni TPS oli juuri tuota opiskeluun liittyvää työharjoittelua.

Ahaa? Tyyppinä nti K on miellyttävä, tosin TPS:n mediajärjestely on edelleen aika levällään. Tai siis sitä ei ole.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Pressiboxi
Ahaa? Tyyppinä nti K on miellyttävä, tosin TPS:n mediajärjestely on edelleen aika levällään. Tai siis sitä ei ole.

Miellyttävyys on tietysti jo lähtökohtana välttämätöntä tehtävän menestykselliseen suorittamiseen. Sen lisäksi tarvitaan myös alan pätevyyttä ja mielellään urheilullistakin tietämystä.
 

pygmalion

Jäsen
Viestin lähetti Pressiboxi
Jättikö neiti K Tepsin vai onko vain opiskeluun liittyvässä työharjoittelussa muualla kuten olin kuulevinani?

Sitäkin voisi tietysti spekuloida, kuka olisi jättänyt kenet, ellei neiti K olisi itse päätynyt moiseen ratkaisuun päätynyt. Aivan harmonisissa merkeissä ei homma tainnut sujua talossa tälläkään kertaa.

Niin tai näin, pienimuotoinen virtuaalihatunnosto Korpelalle siitä, että edes yritystä tuntui riittävän ajoittain kiitettävästi. Kompetenssin riittävyydestä eivät kaikki ole olleet aivan samaa mieltä.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti pygmalion
Sitäkin voisi tietysti spekuloida, kuka olisi jättänyt kenet, ellei neiti K olisi itse päätynyt moiseen ratkaisuun päätynyt. Aivan harmonisissa merkeissä ei homma tainnut sujua talossa tälläkään kertaa.

Niin tai näin, pienimuotoinen virtuaalihatunnosto Korpelalle siitä, että edes yritystä tuntui riittävän ajoittain kiitettävästi. Kompetenssin riittävyydestä eivät kaikki ole olleet aivan samaa mieltä.

Tuo on vaikea kuvio jos ja kun kun henkilö X ei vielä välttämättä ole ammatilliselta kehitykseltään siinä pisteessä, että homma ilman ohjaajaa Y sujuisi, ja että taustayhteisö Z ei alkujaankaan ole täysin sisäistänyt mitä tälläisellä mediapersoonalla ylipäänsä tehtäisiin. Umpikujaa, ongelmia ja tyhjäkäyntiä pukkaa potentiaalisesti kaikista suunnista.

Oli miten oli, TPS:n mediavastaava on jatkossa virallisestikin Mikko Sokka. Luultavasti olosuhteisiin nähden aivan OK päätös. Sokkahan on antanut haastatteluja jo aiemmin medialle joukkueen edustajana esim. tänne Jatkikseen.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Pientä takapakkia on havaittavissa ainakin tiedoituksen osalta. Omiin silmiini ei osunut mainosta viikonlopun Rauman reisussuta. Tällaiset olisivat juuri tärkeitä asioita mainostaa sivuilla näin kannattajan mielestä, kun ei niitä reissuja muutekaan kovin paljon mainosteta muuallakaan.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Kertokaapas vastaus tällaiseen kiistaan johon on sotkeutunut allekirjoittanut ja turkulaistunut espoolainen.

Mihin katsomonosiin noilla opiskelijalipuilla pääsee?

(Kertokaa nyt samalla voiko niitä ostaa jostain ennakkoon)
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Viestin lähetti Nikke
Kertokaapas vastaus tällaiseen kiistaan johon on sotkeutunut allekirjoittanut ja turkulaistunut espoolainen.
Mihin katsomonosiin noilla opiskelijalipuilla pääsee?
(Kertokaa nyt samalla voiko niitä ostaa jostain ennakkoon)
Lippupalvelusta saat varattua kaikkiin Tepsin kotipeleihin liput. Opiskelijalippuja myydään myös ennakkoon ja näköjään yläkatsomoihin, toiseen päätyyn ja seisomaan. Itellä on tapana varata netistä ja noutaa luukulta. Jos toi suora linkki tökkii, niin Lippupalvelun etusivun tilaisuus-kenttään "TPS", niin johan löytyy. Samasta paikasta löytyy myös pohjakartta.

Vielä paikoista.
Tepsin fanikatsomo on B2 vieraiden istuessa yleensä D2/G3/G5-katsomoissa porukan koon mukaan. A ja C katsomoihin ei tavallisen kiekkoihmisen kannata eksyä, sillä siellä siellä istuu vain Turun härskiintynyt ja äänetön kerma. E3/E5/G3/G5-katsomoiden ekat rivit ovat loistavia paikkoja ja niihin saakin käytännössä aina liput kunhan on ajoissa liikkeellä.

edit: pyto
 
Viimeksi muokattu:

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Re: Kotiotteluiden maalikooste vepissä

Viestin lähetti foobar
Hei, nehän yrittää!
Tap tap!.. mutta, TPS-Ässät maalikooste näkyy täällä postimerkin kokoisena. 208 x 160 resoluutio on "inan verran" alimitoitettu. Suoraa linkkiä zoomatessa jälki muuttuu aika karuksi. Seuraavasta pelistä vähän enemmän pisteitä ruudulle, niin hykerrellään jo tyytyväisyydestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös