TPS:n loukkaantuneet kaudella 2015–2016

  • 93 020
  • 253

T. Blade

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onhan näitä loukkaantumisten määriä syytä tarkastella kauden jälkeen viimeistään. En itse jaksa uskoa pelkkään huonoon tuuriin, vaan kyllä siellä on jotain muutakin taustalla. Huono fysiikkavalmennus? Pelityylin raastavuus?

Lassilan sairastuminen (flunssa?) ei nyt mene tähän samaan kategoriaan tietenkään.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onhan näitä loukkaantumisten määriä syytä tarkastella kauden jälkeen viimeistään. En itse jaksa uskoa pelkkään huonoon tuuriin, vaan kyllä siellä on jotain muutakin taustalla. Huono fysiikkavalmennus? Pelityylin raastavuus?

Lassilan sairastuminen (flunssa?) ei nyt mene tähän samaan kategoriaan tietenkään.

Toivon että tämä asia analysoidaan huolella kauden jälkeen. Se on hänessä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Onhan näitä loukkaantumisten määriä syytä tarkastella kauden jälkeen viimeistään. En itse jaksa uskoa pelkkään huonoon tuuriin, vaan kyllä siellä on jotain muutakin taustalla. Huono fysiikkavalmennus? Pelityylin raastavuus?
.

Mikäli siellä olisi suuri määrä lihasvammoja , niin silloin pitäisi huolestua todellakin fysiikkavalmennuksesta, mutta nythän taitaa olla niin että suurin osa tunnetuista loukkaantumisista on ollut pää/nivelvammoja.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Haluaisin kyllä kovasti tietää, olisiko IFK-semeihin saatu yhtään äijiä vemppaosastolta takaisin. Harva joukkue pelaa näin taistellen kun poissa ykkös- ja kakkosmolari, 3 pakkia ja periaatteessa kakkosketju.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös