TPS, media ja julkisuus

  • 2 993 420
  • 11 999

Saksipotku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuntuu, että Tepsin viestintä on tekijöilleen ennemminkin vaan paikka esitellä kuinka hienosti editoituja pätkiä osataan hidastella ja laittaa Instagramin reelsiin. Koko toiminta on kasvotonta, amatöörimäistä ja jättää vaikutelman, että tekijöillä ei ole oikein minkäänlaista sidettä Tepsiin, tiedä sitten onko koko jääkiekkoon. Häpeällistä, että ottelukalenterissa lukee joka kuukauden kohdalla pari riviä tekstiä ja sielläkin puhutaan milloin Oulun Kärpistä ja milloin Tampereen Tapparasta. Yleinen käytäntö on jo ikuisuuden ollut, että kaikkialla joukkueista puhutaan lyhenteillä, niin miten tällainenkin asia nyt vedetään vihkoon?

Tuntuu, että pallo hukkui totaalisesti sen jälkeen, kun Tuominen lähti keväällä pikavauhtia pestistään. Selvää on, että toiminta tarvii kasvot, ja nyt niitä ei ole edes vaivauduttu esittelemään. Tiktokin FYP:lla tulee vastaan TUTO:n videoita vähän väliä, vaikken seuraa heitä missään somessa, mutta ovat sisällöltään hyviä ja niitä tullut katsottua ihan loppuun astikin. Tepsin mukataiteelliset treenivideot on niin nähtyjä, että tulee swaipattua heti pois, kun vaan silmiin osuu.

Ihan varmasti kyse on taas rahasta tässäkin. Luulisi nykymaailmassa tuohon pestiin panostettavan sen verran, että saataisiin järkevä kokonaisuus viestinnästä aikaiseksi. Vitun noloa ottaa turpaan tällä osastolla tyyliin joltain TuToltakin.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eikö täällä juuri vaadittu fiilispätkiä treeneistä?
Eiköhän suurin osa haluaisi kuulla pelaajien ja valmennuksen kuulumisia. Mitä tuosta videosta kukaan saa mitään selvää. Taso on helvetin alhaalla jos tuo riittää.

Viime viikkoisen palautteen jälkeen rivien välistä luvattiin eka Hunajacast.. huomenna alkaa kausi, siis huomenna!!! Kai se julkaistaan huomenna sanaan aikaan matsin kanssa, se vasta ajoitus olisikin.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Eiköhän suurin osa haluaisi kuulla pelaajien ja valmennuksen kuulumisia. Mitä tuosta videosta kukaan saa mitään selvää. Taso on helvetin alhaalla jos tuo riittää.
Eilen juuri julkaistiin Jasun neljän minuutin haastattelu. Ei siinä mitään, että niitä tulisi joka päivä kolme ulos. Olisi varmasti parampi kuin nykytilanne.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eilen juuri julkaistiin Jasun neljän minuutin haastattelu. Ei siinä mitään, että niitä tulisi joka päivä kolme ulos. Olisi varmasti parampi kuin nykytilanne.
Oho, ei ole mun silmiin osunut Jasusta kuin se avaustilaisuuden haastattelu. Alanpa etsimään kyseistä neljää minuuttia jostain, kiitos.
Ja itseasiassa näin kauden alla niitä voisi tullakin tuo kolme päivässä ulos. Mun järkeen ei vaan mahdu se että joukkuetta ei tuoda nyt tutuksi kansalle.. edelleen puuttuu se joukkueen julkistus Hansassa tai Myllyssä, Hunajacast ja kaikki muut haastattelut.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Oho, ei ole mun silmiin osunut Jasusta kuin se avaustilaisuuden haastattelu. Alanpa etsimään kyseistä neljää minuuttia jostain, kiitos.
itseasiassa näin kauden alla niitä voisi tullakin tuo kolme päivässä ulos. Mun järkeen ei vaan mahdu se että joukkuetta ei tuoda nyt tutuksi kansalle.. edelleen puuttuu se joukkueen julkistus Hansassa tai Myllyssä, Hunajacast ja kaikki muut haastattelut.Ja
Tuosta löytyy, jos pääsee yli vastustajan nimistä.

Nyt sieltä on tullut video, jossa täytetään bussia. Ei valitettavasti ole bussikuskin haastattelua, joten infonälkäisimmät voivat sen heti pyyhkäistä ohi.
 
Viimeksi muokattu:

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Tuosta löytyy, jos pääsee yli vastustajan nimistä.

Nyt sieltä on tullut video, jossa täytetään bussia. Ei valitettavasti ole bussikuskin haastattelua, joten infonälkäisimmät voivat sen heti pyyhkäistä ohi.

Onhan tuossa huomionarvoista toki se, että reissuun lähdetään jo tänään?
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Tuosta löytyy, jos pääsee yli vastustajan nimistä.

Nyt sieltä on tullut video, jossa täytetään bussia. Ei valitettavasti ole bussikuskin haastattelua, joten infonälkäisimmät voivat sen heti pyyhkäistä ohi.

Aika uskomaton tilanne, että mediatiimiä kritisoiville aletaan vittuilemaan. Tulee ihan mieleen Hedbergin sketsi ”Voiko mennä ali, no voi mennä ali!”

Rima se ei ole korkealla. Kaiholla jään muistelemaan niitä aikoja, kun Palloseurassa oli rima korkealla ja tekemisen meininki.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuosta löytyy, jos pääsee yli vastustajan nimistä.

Nyt sieltä on tullut video, jossa täytetään bussia. Ei valitettavasti ole bussikuskin haastattelua, joten infonälkäisimmät voivat sen heti pyyhkäistä ohi.

Kuinkahan moni tuotakaan viikkokatsausta on katsonut. Nähnyt kannen ja tullut tänne antamaan palautetta nimistä ja haastattelujen puutteesta.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Aika uskomaton tilanne, että mediatiimiä kritisoiville aletaan vittuilemaan. Tulee ihan mieleen Hedbergin sketsi ”Voiko mennä ali, no voi mennä ali!”

Rima se ei ole korkealla. Kaiholla jään muistelemaan niitä aikoja, kun Palloseurassa oli rima korkealla ja tekemisen meininki.

Jos viittaat mun kommenttiin, niin en kyllä missään nimessä puolustellut mediatiimiä vaan ihan kollektiivisesti tuolla tehdään päin persettä tätä hommaa, mun kommentti oli puhdas sivuhuomio.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nyt sieltä on tullut video, jossa täytetään bussia. Ei valitettavasti ole bussikuskin haastattelua, joten infonälkäisimmät voivat sen heti pyyhkäistä ohi.
Jos mä en ymmärrä tuota somehiljaisuutta yhtään niin vielä vähemmän mä ymmärrän tällaista älyvapaata leukojen louskutustakaan. Oon pitänyt sinuakin hyvin kannattajaläheisenä tyyppinä joka arvostaa isosti vuorovaikutusta Seuran ja Kannattajien välillä. Mutta jos sä oot tyytyväinen tuohon someen mikä tällä hetkellä on niin se on täysin ok en mäkään ala sulle siitä leukoja louskuttamaan.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
On nuo treenikuvat kyllä loistavia, vähän vaikuttaisi nyt käyneen niin, että palstalta joku käynyt salakuvaamassa ja jäänyt uloskäynnillä kiinni ja kamera takavarikoitu. Nämä "salakuvat" sitten laitettu Seuran Instagramiin.

Tuli sieltä perinteiset bussikuvatkin, eli päivää ennen kautta on toden totta mediapuolella palailtu 3 kuukauden siestalta hommiin. Parempi varmaan myöhään kun ei milloinkaan...

Ei kyllä tosissaan voi tyytyväinen olla millään tavalla, ei mediapuoleen eikä Seuran tiedotuspoltiikkaan muutenkaan. Noita Ässien raportteja, somea ja lehdistötilaisuuksia voi vaan ihailla kun tietää miten tuskallista täällä on saada edes yksi poissaoloraportti kuukaudessa aikaan.

Ja ymmärrän kyllä, että täällä välillä on asioita, joiden kohdalla sitä negaa ja paskaa annetaan vähän kevyinkin perustein, mutta minun mielestä tässä pitäisi kyllä olla palstaa yhdistävä tekijä jos joku. Mediatyöskentely ja tiedottaminen on ollut jo pidemmän aikaa aivan säälittävällä tasolla. Ihan turha tänne on tulla hehkuttamaan jotain yksittäistä "vihdoin" pätkää, kun on kuukausia vedetty horroksessa. En muutenkaan tiedä, mitä TÄSSÄ ASIASSA varsinkaan hyödyttää, että pyritään selittämään tilannetta ja tyytymään siihen mitä on, kun nämä on niin helposti korjattavissa ilman yhtään ylimääräistä euroa ja vielä aika minimaalisella työpanoksella. Ei tässä kuitenkaan mitään kuuta olla taivaalta pyytämässä.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Olisi tuokin Jasun haastattelu voinut olla vaikka storynä tai reelsinä instassa pikku intron kera. En muista oliko tuohon viikkoennakkoon linkkiä storiesin puolella, mutta jos siitä tulee instaan kuvapäivitys ja link in bio, ni aika harva sitä käy vielä klikkailemassa auki. Instassa ei ainakaan puhelimella toimi päivityksiin laitetut linkit vaikka aika usein niitä sinne yritetään tunkea.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Noh, ainakin nyt tulee ulos jotain. Kai nuo jonkun ruudulle osuu eli tyhjää parempi.
Ei nuo kuitenkaan mitään tunteita herättäviä rainoja ole. Vähän nyt jotain maustetta kaipaisi, nyt on liian laimeaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Jos mä en ymmärrä tuota somehiljaisuutta yhtään niin vielä vähemmän mä ymmärrän tällaista älyvapaata leukojen louskutustakaan. Oon pitänyt sinuakin hyvin kannattajaläheisenä tyyppinä joka arvostaa isosti vuorovaikutusta Seuran ja Kannattajien välillä. Mutta jos sä oot tyytyväinen tuohon someen mikä tällä hetkellä on niin se on täysin ok en mäkään ala sulle siitä leukoja louskuttamaan.
Asiallinen kritiikki on aina asiallista, mutta turha ja epäasiallinen vittuilu omalle seuralla ärsyttää. Vaikka varmaan senkin esittäjät toivovat parasta, niin itse näe sen pelkästään negatiivisena, jolloin sanoma hukkuu ja se menettää merkityksensä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Asiallinen kritiikki on aina asiallista, mutta turha ja epäasiallinen vittuilu omalle seuralla ärsyttää. Vaikka varmaan senkin esittäjät toivovat parasta, niin itse näe sen pelkästään negatiivisena, jolloin sanoma hukkuu ja se menettää merkityksensä.
Ymmärrän hyvin. Ja asiallisena pidin esimerkiksi sen palautteen jonka Seuralle meilillä lähetin. Täällä sitä tulee purettua eri tavalla. Nämäkin kritiikit mitä täällä tulee on enemmänkin turhautumista Seuraa kohtaan kun itseni mielestä tuo mediapuoli on äärettömän tärkeää ja samalla "ilmaista" mainosta. 2.9 turskaa lisää vain tuota turhautumista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös