TPS, media ja julkisuus

  • 2 993 966
  • 12 000

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitäs vittua nyt taas. Ollaan finaaleissa ja pelataan helvetin hienoa kevättä niin meidän mediavastaava keskittyy somessa todistelemaan ketä jonkun hauskan lausahduksen on joskus keksinyt. Kuinka lapsellinen oikeasti voi olla. Luulisi että toimistollakin ollaan tyytyväisiä miten valtuuston pojat tuo Tepsille näkyvyyttä. Toisaalta ymmärrän Tuomisen vitutuksen kun joku muu saa sitä näkyvyyttä ja puhetta TPS:n ympärille enemmän luotua kuin sinä itse jolle maksetaan vielä palkkaa siitä.
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Puolivälierissä ainakin näky. Ei osannut käyttää edes juoma-automaattia.
No kun paikalla ei tainnut olla alakerran respan timanttista ladya joka varmasti työpaikalla hoitaa kahvimasiinat ja painaa oikeaa nappia Tamin puolesta...
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä on mennyt itseltäni ohi, mistä lausahduksesta on kyse?

Tepes-valtuusto käyttää siis monesti lausetta "Työ. Se jatkuu". Nyt Tepsiltä tullut joku video someen missä pätkä vuodelta 2019 ja siinä teksti työ se jatkuu. Tuominen itsekin tässä joku viikko sitten jossain oisko ollut hunajacastissa tai Auran Aalloilla en muista missä kertoi kuinka hän oli jo monta vuotta sitten kertonut että työ se jatkuu. Särähti silloin jo korvaan että mikähän tarkoitus tässä oli.

Itselleni se on siis aivan sama kuka sanoi eka ja mitä mutta en nyt ihan tajua mitä tällä yritetään saavuttaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Okei, että tuollainen keissi. Itselle kyllä aivan sama kuka on käyttänyt ja milloin.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Toi oli kyllä äärimmäisen nolo video. Otetaan kännykällä videokaappausta, kuinka joskus vuonna 2019 jossain pätkässä on mainittu "ja työ - se jatkuu". Lapsilla nämä "katsokaa minä sen keksin".

Tepes-valtuusto on tuon sloganin kansan suuhun juurruttanut. Luulisi, että TPS:n markkinointiosasto kusisi hunajata, kun pojat painaa työtä Tepsin eteen, vaikkei palkkalistoilla olekaan. Tässähän olisi ollut oiva mahdollisuus tehdä, vaikka YHTEISTYÖTÄ, mutta ei ilmeisesti kelpaa Tuomiselle?

TPS seuraa Twitterissä Meeri Räisäsiä sun muita, muttei TPS-yhteisön ylivoimaista somekunkkua Tepes-valtuustoa. Älytöntä.

Ps. minulla ei ole mitään kytköksiä valtuuston poikiin.
 

Klapperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lausahdusta "työ jatkuu" kuultiin kyllä Kaskisen Kallen suusta varmaan joka pelin jälkeen. On kyllä noloa että tälläistä laitetaan mediaan ja todistellaan kuka sen on keksinyt.
Tätä olin itsekin just kirjottamassa. Julistevastaavalla oli joka pelin jälkeen identtiset lehdistötilaisuudet. "Opitaan tästä ja työ jatkuu" -mantraa toisteltiin kyllästymiseen asti
 
Luulin että Ahokas on koppivideoissa voittojen jälkeen tuota hokenut ja siitä lähtenyt meemi liikkeelle. "Nyt juhlitaan 2 minuuttia ja sitten työ jatkuu" tms olisi sopinut Ahokkaan suuhun kuin valettu, kun aina poikia toppuuttelemassa voittojen jälkeen. Pettymys jollei näin ollutkaan.

Tästä ceissistä: Tuominen ansaitsee korvatillikan, ihan vaan koska hän on Tuominen. Tepes-valtuusto ansaitsee korvatillikat, kuten kaikki muutkin, jotka käyttävät tuota kammottavaa "Tepes"-nimitystä ja täten auttavat sen valtavirtaistumista.

Tähän keissiin ei muuta sanottavaa, eteenpäin: työ. Se jatkuu!
 
Viimeksi muokattu:

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Edelleen olen sitä mieltä että tuon kuulapään olisi syytä saada kenkää Tepsistä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Los Mic Tel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mustavalkoinen
Henkilökohtaisesti en niin hirveästi tosta "Tepes-valtuustosta" ole syttynyt. Vaikuttaa täysin seurasta "irralliselta" ryhmältä, joka pyrkii saamaan huomiota sen minkä kerkeää. Jotain aitiotakin ne koitti tossa kovasti kinuta ilmaiseksi ennen pleijareita pariin kolmeenkin kertaan Twitterissä ja Tepsin IG-livessä.

Mutta kuten sanoin, tämä on vain oma mielipide tuosta "ryhmästä". Kaikki ei voi tykätä samoista asioista. :)
 
Suosikkijoukkue
TPS, Turku
Tämä Tepes-valtuusto on ainakin itselleni vähän kaksipiippuinen juttu. Muistan että valtuuston juttuja alkoi tulla feedeilleni syksyn Korpikoski-gaten aikaan ja ne ensimmäiset viestit ei olleet mitenkään Tepsiä mairittelevia. Joo, siinä meni moni asia seuran puolelta perseelleen, mutta muistan ensin luulleeni, että koko valtuusto on Tepsille naurava trollitili. Muutenkin on jäänyt fiilis, että ainakin Tuomisen putiikin virheitä etsitään täikammalla jotta niille päästäön naureskelemaan. Nyt, yllättäen heti kun menestystä on tullut, on kevään myötä tyyli vaihtunut enemmän Tepsi-henkiseksi ja yhtäkkiä siellä ollaan somessa mm. kerjätty Tuomiselta aitiota kevään peleihin.

Pointtini siis on se, että ymmärrän jos Tuomista ei kiinnosta yhteistyötä tehdä, koska koko juttu lähti liikkeelle hänelle nauramisesta. Se kannattaisiko asian yli päästä ja hyödyntää ”hype” on sitten eri asia.

Itse muistan kyllä Tuomisen viljelleen paljonkin tuota ”työ, se jatkuu” Tepsin somessa ja mm. Hunajacastissa. Nyt kun sanonta on lähtenyt elämään, itse ainakin päässäni sanon sen Tuomisen äänellä enkä yhdistä valtuustoon ollenkaan. Ja mulla ei siis ole valtuustoa kohtaan mitään ongelmaa, on itsekin tullut muutamille videoille naureskeltua.

Ja lopuksi: oksennus termille ”Tepes”.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tuominen on tuota ”hokemaa” käyttänyt mielestäni jo pitkään ja koko ajan olen ajatellut, että sieltä valtuusto sen on napannutkin. Jotenkin hoopoa olla mustasukkainen siitä, että tuo nyt Tuomisen toimesta päätyi paitaan. Hyvää hypeä kaiken kaikkiaan ja Tepes-valtuusto on helvetin hauska juttu, toivottavasti työ jatkuu!
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Itse en Twitteriä käytä muuta kuin töiden vuoksi pakosta, koska en halua menettää järkeäni, mutta mitä nyt vähän olen nähnyt, niin tuo Tepes-juttu on kyllä suurinpiirtein yhtä hauskaa kuin menettää sormensa teollisuusonnettomuudessa.
 

Toivo Suursoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuominen on tuota ”hokemaa” käyttänyt mielestäni jo pitkään ja koko ajan olen ajatellut, että sieltä valtuusto sen on napannutkin. Jotenkin hoopoa olla mustasukkainen siitä, että tuo nyt Tuomisen toimesta päätyi paitaan. Hyvää hypeä kaiken kaikkiaan ja Tepes-valtuusto on helvetin hauska juttu, toivottavasti työ jatkuu!
Täysin sama. Oon koko ajan ajatellu et tää lause on napattu jostai Tuomisen, Kaskinen, Helmisen tai jonkun lauseesta ja aluksi vähän ”pilkkaamalla” käytetty. Valtuusto on kasvattanut hienosti pöhinää tepsin ympärillä ja varsinkin saanut huomiota nyt tietenkin enemmän kun tepsi pärjää. Mutta ei nyt TPS-faneiksi itseään kutsuvien ihmisten varmaan pitäisi hernettä vetää nenään jos tepsi myy 150 t-paitaa jollain lauseella minkä he ovat twiitanneet. Jotenkin outoa.

Nää on näitä ja kaikesta voi mielensä pahoittaa. Toivottavasti pojat pääsevät tästä yli ja jatkavat sometykitystä.

Työ. Se jatkuu
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Yhtä Seuraa täällä kaikki on. TPS-kannattajien sloganeita käytetään ihan huolella virallisessa markkinoinnissa ja hyvä niin. Näin sen kuuluu olla. Ei Tepsikään siihen puutu, jos Seuran nimi on Kannattajien tuotteissa.

”Tepes” termin käytöstä pitäisi kyllä saada sakkoa. Ihan hauskaa jälkeä pojat tekee, vaikka on hyvin kaukana niistä arvoista, joita itse suosin. Heikolla nimellä kyllä vähän pilataan omaan toimintaa. Omassa hyvin mustavalkoisessa kaveripiirissä ei taida olla joka pitää nimeä hyvänä. Niin homma kehittyy, että kaikki vetää paremmin.

Työ, se jatkuu.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Niin kauan kuin Tepes pääsee CMoren suoriin lähetyksiin on se vain positiivista mainosta Tepsille, samoin Tuomisen "itkut". Voisin jopa uskoa että Tuominen vinkuu vain sen vuoksi että saa palstatilaa ja veikkaan että muutama paitakin on niiden vuoksi myyty.
Toki, en ole seurannut tätä itkukeissiä kuin täältä ja Tepeskin on vieras mulle.. ilmeisesti jotain imitaatiojuttuja? Ei oo mun kuppi teetä.

Ei oteta niin vakavasti tällaisia höpöjuttuja, me vedetään jumalauta finaaleita just nyt.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
En vissiin liiku tarpeeksi SoMessa tai Twitterissä, joten voisiko joku avata: Mikä vitun Tepes? Mikä helvetin valtuusto? Miksi tällaisesta pitäisi välittää ja mitä se Tuominen nyt on tehnyt väärin jos on oikonut jonkun oman elämänsä vitsiryhmän sanomisia?

Mine en ummarra.
 

Los Mic Tel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mustavalkoinen
En vissiin liiku tarpeeksi SoMessa tai Twitterissä, joten voisiko joku avata: Mikä vitun Tepes? Mikä helvetin valtuusto? Miksi tällaisesta pitäisi välittää ja mitä se Tuominen nyt on tehnyt väärin jos on oikonut jonkun oman elämänsä vitsiryhmän sanomisia?

Mine en ummarra.
Ehkä tästä on jotain hyötyä?

 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Jaa. Vaikken itsekään mikään nuori ole, helposti kuvittelee, että kaikki tämän palstan kirjoittajat ovat Twitter/some/instakuvioista selvillä. Eivät näköjään ole. Ehkä tässä tulee näkyviin palstan setämiesmäisyys? Vai kusetatteko kaikki? Tepesvaltuustohan on siis ryhmä 30ish äijiä, jotka viime vuonna perustivat ryhmän ja homma levinnyt Twitterissä ja Instassa. Yksi jannu vastaa näistä imitaatioista (Tami, Vesku, Kime, Lennu, Jore jne). Näyttäkää mulle parempi Tami-imitaatio. Ei vittu löydy. Mielestäni Tepesvaltuusto on tehnyt upeaa duunia siinä, että nimi TPS on jopa niiden huulilla, jotka eivät meitä kannata. Somepöhinä lisää näkyvyyttä ja voi jopa tuoda lisäetäkannattajia, vaikka siten, että monet taitavat valita kumpaa finaaleissa kannatetaan. KAIKKI positiivinen uutisointi/pöhinä Tepsin ympärillä on erittäin tervetullutta kaikkien näiden paskagatejen jälkeen. Ihan vitun turha on itkeä täällä kuin joku vitun Tapola jostain Tepes-nimestä. Any publicity is good publicity.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös