Friman kaiketi tuolla takana ja Petu tietty. Vähätalo käsittääkseni istuu tuossa ekalla paikalla. Osa rajautuu ulos kuvasta. Siiki ja Nieminen lähtivät jälkipelihaastatteluihin. Käytännössä tuolla kuitenkin oli paikalla siis omat kasvatit ja Piku.Kuvista päätellen ainakin Pikkarainen ja Rantanen. Tuosta TS:n kuvasta ei mun harjaamaton silmä tunnista noita muita kuvassa näkyviä, yksi taitaa olla Seikola.
Ihan mielenkiinnosta; kenellä pelaajista oli munaa jäädä tapaamaan junnuja?
Ne pelaajat; ketkä jäivät pukukoppiin tapaamaan junnuja, saavat täältä todella ison peukun. Ne ketkä eivät, saavat ison kasan pyyhkeitä. Ei voi ymmärtää, kuinka sekaisin yksi El Molo (ei varmasti yksinään), voi Tepsin saada.Kuvista päätellen ainakin Pikkarainen ja Rantanen. Tuosta TS:n kuvasta ei mun harjaamaton silmä tunnista noita muita kuvassa näkyviä, yksi taitaa olla Seikola.
Friman kaiketi tuolla takana ja Petu tietty. Vähätalo käsittääkseni istuu tuossa ekalla paikalla. Osa rajautuu ulos kuvasta. Siiki ja Nieminen lähtivät jälkipelihaastatteluihin. Käytännössä tuolla kuitenkin oli paikalla siis omat kasvatit ja Piku.
Lainasin vain osan viestistäsi. Voitko vähän referoida mitä TS: ssä on kirjoitettu?... Yllättävää muuten että luottotoimittajakin pisti TS:n päivän paperiversiossa suht suoraa tekstiä. Ehkäpä vitutuskäyrä mennyt hälläkin yli.
Voiko tästäkään enää alemmas vajota?
http://kiekko.ts.fi/uutiset/tepsin-ammattilaiset-pakenivat-omia-f-junnuja
Surkea kuva. Olis kiva tietää näiden pelaajien nimet jotka koppiin jäi ja laittaa kunnolla esille. Järkyttävä lausunto valmentajalta, mitään muuta inhoa niin kuin tuollaista marttyyrimaista asennetta. Lyökää minua, kestän sen!
Elomo suojeli siinä pelaajiaan, ei sen kummempaa. Kova tarve monilla tahallaan ymmärtää väärin tämä tilanne.
Reagoinnille peukku.Liigakopin lukko rasvattu. Nyt ovi aukeaa paremmin. Liigan ja F05:n yhteinen jääharjoitus sovittu. Jään jälkeen yhteinen lounas A'la Dennis
Eskolan twitteristä:
Reagoinnille peukku.
Elomo suojeli siinä pelaajiaan, ei sen kummempaa. Kova tarve monilla tahallaan ymmärtää väärin tämä tilanne.
Voiko tästäkään enää alemmas vajota?
http://kiekko.ts.fi/uutiset/tepsin-ammattilaiset-pakenivat-omia-f-junnuja
Vihjaako Elomo tuossa että Tepsin pelaajat eivät ole aikuisia miehiä?