TPS kaudella 2024–2025

  • 273 511
  • 1 805

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Onko sulla jossain todistetta Marjalan pitkistä neuvotteluista Kärppien kanssa?
Luotettava lähde, jonka osumatarkkuus aikalailla sadan luokkaa. Ei tietääkseni kovin lähellä edes ollut diiliä Ouluun, vaikka neuvotteluita kävikin. Ymmärtääkseni Kärpät oli alusta saakka Marjalaa kiinnostuneempi.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Ei kunhan eräs tuttu heitti sen ylivuosikymmen sitten kieli poskessa, vailla mitään totuutta. Päätyi Iltalehteen.

Et tainnut muuta viestiä lukea, oli lähinnä vaan yhtenä esimerkkinä vaikka Jatkoajan voimasta.
Luin kyllä, kommentti oli lähinnä kohtaan ”Jaromir Jagr Tepsiin”, mitä missään kohtaa uutista mainittu.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
TPS-osio on Internetin top-100 myrkyllisimmän nettisivun joukossa. Täältä lähtee 99% huhuista liikkeelle, joita sitten faktana tuolla oikeassakin maailmassa jaetaan.

Terveisin Jaromir Jagr Tepsiin.

Tällä kertaa täällä ehdittiin julkistaa jo marraskuussa Marjalan siirtyminen Kärppiin.
Innoikkain kävi jo Kärppä-osiossa onnittelemaasa, toinen tiesi kertoa että Tepsi oli loukannut Marjalaa alhaisella sopimustarjouksella ja että sillat ovat taas tulessa.
Kaikki tämä vaikka tunnetusti muutama sisäpiiritiedolla varustettu tunnettu nimimerkki kävi jo marraskuussa kertomassa että turhaa panikointia, jatkaa Turussa myös seuraavalla kaudella.
Nämä kaikki ohitettiin olan kohautuksella koska onhan se hauskempaa heittää bensaa liekkeihin ja kirjoittaa puhdasta paskaa.

Arvaatko muuten ketä ei ole palstalla tänään näkynyt?







Spinekin ehti oululaisia muutama päivä sitten onnitella.

Keskustelupalstalle on Suomikiekossa käyttöä ja huhu-ketju tärkeä osa kulttuuria. Mutta sitten on se toinen puoli joka käyttää energiansa vihan lietsomiseen sekä yrittää sekoittaa oman yhteisönsä toimintaa kertomalla vaikka mitä ”joukkueen sisäisiä juttuja”.

Otappa nyt ihan rauhassa. Ollaan myrkyllisiä, koska kirjoitellaan huhuja. Johan minä sanoin ainakin itse, että aikaisemmin kyse oli neuvotteluista ja sitten alkoi kuulumaan lisää. Aurajoen sopimusneuvotteluiden lähteistä mulla ei ole mitään hajua. Kunhan kerroin mitä TPS:n laitahyökkääjä minulle kertoi, joka onneksi ei toteutunut.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Luotettava lähde, jonka osumatarkkuus aikalailla sadan luokkaa. Ei tietääkseni kovin lähellä edes ollut diiliä Ouluun, vaikka neuvotteluita kävikin. Ymmärtääkseni Kärpät oli alusta saakka Marjalaa kiinnostuneempi.
Joo, pointti oli, että lähes kaikki tiesivät tuon Jagr-huhun aikaan jo, että asia on aivan käymälätuotetta. Vaikka mitään todisteita internetissä ei ole, niin näitä samoja luotettavia lähteitä kyllä on.
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Otappa nyt ihan rauhassa. Ollaan myrkyllisiä, koska kirjoitellaan huhuja. Johan minä sanoin ainakin itse, että aikaisemmin kyse oli neuvotteluista ja sitten alkoi kuulumaan lisää. Aurajoen sopimusneuvotteluiden lähteistä mulla ei ole mitään hajua. Kunhan kerroin mitä TPS:n laitahyökkääjä minulle kertoi, joka onneksi ei toteutunut.
Otappa nyt ihan rauhassa. Ollaan myrkyllisiä, koska kirjoitellaan huhuja. Johan minä sanoin ainakin itse, että aikaisemmin kyse oli neuvotteluista ja sitten alkoi kuulumaan lisää. Aurajoen sopimusneuvotteluiden lähteistä mulla ei ole mitään hajua. Kunhan kerroin mitä TPS:n laitahyökkääjä minulle kertoi, joka onneksi ei toteutunut.
Nyt sun spine pitää tää laituri ignooraata ettet ihan häpeään joudu
Lainasin kahdesti jotta varmaan ymmärsit
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Onkohan käynyt niin, että Marjala ajatteleekin pelaavansa ensi kaudella Ison Veden takana ja siksi ei lopulta sitten päättänytkään siirtyä Kärppiin vaan teki jatkosopimuksen TPS:n kanssa, jolloin TPS: llekin jotain hiluja tulee. Eli vasta syksyllä nähdään, missä Marjala loppujen lopuksi pelaa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onkohan käynyt niin, että Marjala ajatteleekin pelaavansa ensi kaudella Ison Veden takana ja siksi ei lopulta sitten päättänytkään siirtyä Kärppiin vaan teki jatkosopimuksen TPS:n kanssa, jolloin TPS: llekin jotain hiluja tulee. Eli vasta syksyllä nähdään, missä Marjala loppujen lopuksi pelaa.
Yksi huonoimmista viesteistä millä yritetään seivata oma perse. Phyi..
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onkohan käynyt niin, että Marjala ajatteleekin pelaavansa ensi kaudella Ison Veden takana ja siksi ei lopulta sitten päättänytkään siirtyä Kärppiin vaan teki jatkosopimuksen TPS:n kanssa, jolloin TPS: llekin jotain hiluja tulee. Eli vasta syksyllä nähdään, missä Marjala loppujen lopuksi pelaa.
Eiköhän Marjala ole jatkosopimuksen tehnyt yksinkertaisesti sen takia että haluaa jatkaa TPS:ssä. Sitten jos pääseekin ison veden taakse niin mikäs siinä, hyvä homma. Mutta aika kaukaa haettu teoria sinulla nyt.
 

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Mielellään niitä huhuja lukee olivat sitten positiivisia tai negatiivisia, mutta tuolleen aurajoen tapaan jos niistä kirjoittaa faktana on se aika vahingollista luotettavuuden suhteen kun ei osukaan. Itse arvostan sellaista tapaa tuoda huhuja esiin, kuten ”pikkulinnut visersivät” tai ”härkämäen pubin viereisestä pöydässä kuulin”, olivat sitten varmoja tai epävarmoja huhuja. Silloin tietää että kyseessä on huhu. Tässä asia esitettiin että ”näin nyt on tapahtunut” että sikäli tiukan palautteen ymmärrän.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Onkohan käynyt niin, että Marjala ajatteleekin pelaavansa ensi kaudella Ison Veden takana ja siksi ei lopulta sitten päättänytkään siirtyä Kärppiin vaan teki jatkosopimuksen TPS:n kanssa, jolloin TPS: llekin jotain hiluja tulee. Eli vasta syksyllä nähdään, missä Marjala loppujen lopuksi pelaa.
Varmaan ajatteli, että Turku parempi uran kannalta kuin Oulu, jos ei tule vielä paikkaa rapakon takana. Lähtökohtainen ykkossentteri täällä, jos ura jatkuu Suomessa.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Eiköhän Marjala ole jatkosopimuksen tehnyt yksinkertaisesti sen takia että haluaa jatkaa TPS:ssä. Sitten jos pääseekin ison veden taakse niin mikäs siinä, hyvä homma. Mutta aika kaukaa haettu teoria sinulla nyt.
Ei välttämättä. Odotellaan nyt rauhassa syksyä, niin tämä case Marjala saadaan päätökseen.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Ei välttämättä. Odotellaan nyt rauhassa syksyä, niin tämä case Marjala saadaan päätökseen.
Vittu mitä höpöttelyä =D. Myöntäisit nyt edes, että jauhat näitä huhuja ihan lämpimiksesi. Mitä tulee mahdolliseen diiliin rapakon taakse, niin meistä jokainen tietää sen olevan mahdollinen, joten älä esitä tässä asiassa mitään tietäjää..

Niin ja mulla on vahva usko, että Marjala pelaa vielä ensi kauden Turussa.. Sen jälkeen on seuraavan stepin aika.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Joo, pointti oli, että lähes kaikki tiesivät tuon Jagr-huhun aikaan jo, että asia on aivan käymälätuotetta. Vaikka mitään todisteita internetissä ei ole, niin näitä samoja luotettavia lähteitä kyllä on.
Eikä se ollutkaan pointti vastauksessani, vaan se, että ”TPS havittelee Jagria” ≠ ”Jagr Tepsiin”.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei välttämättä. Odotellaan nyt rauhassa syksyä, niin tämä case Marjala saadaan päätökseen.
Mun mielestä aika simppeli homma. Marjala tavoittelee paikkaa pohjois-amerikkaan(kaikkihan tavoittelee) ja jollei ura urkene niin pelaa TPS:ssä.

Mitä ei välttämättä? Ei välttämättä tehnyt sopparia siksi että halusi jatkaa täällä vai mitä haet takaa?
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onkohan käynyt niin, että Marjala ajatteleekin pelaavansa ensi kaudella Ison Veden takana ja siksi ei lopulta sitten päättänytkään siirtyä Kärppiin vaan teki jatkosopimuksen TPS:n kanssa, jolloin TPS: llekin jotain hiluja tulee. Eli vasta syksyllä nähdään, missä Marjala loppujen lopuksi pelaa.

Miksi tekisi jatkosopimuksen Eurooppaan jos tarkoitus on pelata Pohjois-Amerikassa? TPS ei saa tästä yhtään sen enempää korvauksia riippuen siitä onko Marjalalle tänne sopimus vai ei. Vaikka Marjala tekisi nyt kauden jälkeen NHL-sopimuksen niin teknisesti ottaen hänet pitää palauttaa Eurooppaan mikäli NHL-paikka ei ensi kaudella aukea. Toki nämä ovat nykyään hyvin sovittavissa.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Miksi Marjala tekisi Kärppiin sopimuksen, jos ja kun hän ei aio Kärpissä edes pelata vaan Ison Veden takana ensi kaudella.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onkohan käynyt niin, että Marjala ajatteleekin pelaavansa ensi kaudella Ison Veden takana ja siksi ei lopulta sitten päättänytkään siirtyä Kärppiin vaan teki jatkosopimuksen TPS:n kanssa, jolloin TPS: llekin jotain hiluja tulee. Eli vasta syksyllä nähdään, missä Marjala loppujen lopuksi pelaa.

Melkoinen meriselitys. Pitääkö tämä tulkita, että Marjala, jota "jolle TPS tarjosi alihintaista ota tai jätä -sopimusta" päätyi tekemään jatkosopparin Tepsiin jotta kasvattajarahat tulisivat häntä kohtaan sillat polttaneelle seuralle?

Ja tosiaan jos Marjala syksyllä lähtee rapakon taakse niin kasvattajarahojen osalta ei ole merkitystä minne se tulevan kauden soppari on.

Täällä on monenlaista huhuilijaa, niitä jotka oikeasti tietävät jotain ja tuovat sen asiallisesti esiin huhuna, niitä jotka heittävät niin epämääräisiä huhuja että melko hyvällä todennäköisyydellä voi myöhemmin väittää niiden osuneen, ja sitten näitä joilla ei ole mitään tietoa mistään vaan ainoa tarkoitus on heittää bensaa liekkeihin ja keksiä kaikenlaisia skenaarioita seuran ja pelaajien sisäisistä asioista ja suoltaa toksisia valheita.

Huhut ovat huhuja, joskus osuu, joskus ei. Mutta aurajoen tiedot seuran sisäisistä asioista, ei pelkästään tähän huhuun liittyen vaan muutenkin, vaikuttavat olevan keksitty 100% omien korvien välissä. Saattaa olla ettei kyseinen nimimerkki ole ainoa laatuaan joka tällaista harrastaa, mutta ainoa jonka tekemänä se on näin ilmiselvää.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Onkohan käynyt niin, että Marjala ajatteleekin pelaavansa ensi kaudella Ison Veden takana ja siksi ei lopulta sitten päättänytkään siirtyä Kärppiin vaan teki jatkosopimuksen TPS:n kanssa, jolloin TPS: llekin jotain hiluja tulee. Eli vasta syksyllä nähdään, missä Marjala loppujen lopuksi pelaa.
Ihan yhtä paljon TPS olis saanut rahaa vaikka olis sopimus Kärppiin. Jos siis allekirjoittaa NHL sopimuksen.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kun muistelee ”case Teissalaa”, niin mikään ei ole varmaa ennenkuin se on varmaa. Tähdennän pilkunviilaajille, ettei Marjalalla ole tällä hetkellä sopimusta tehtynä ensi kaudeksi TPS:ään. Eikä ole sellaista tekemässäkään. Tämä on minun ”lähteeni” tieto. Sen olen tänne kertonut.
Vähän ristiriitaista nykyisten selityksiesi kanssa.
Uskon, että kyllä lähes jokainen tänne huhuja kirjoittanut osaa itse tehdä oman arvionsa kuulemastaan huhusta sen mukaan, mikä on lähde ja missä tilanteessa sen on kuullut. Oman järjen käyttö on sallittu ennen entterin painamista.
Niinpä...
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Miksi Marjala tekisi Kärppiin sopimuksen, jos ja kun hän ei aio Kärpissä edes pelata vaan Ison Veden takana ensi kaudella.
Miksi kirjoitit varmana tietona, että on tehnyt sopimuksen Kärppiin, kun ei ollut tehnyt? Miksi kirjoitit, että TPS:n tarjous oli niin paska, että sopimusneuvottelut loppuivat, kun eivät ne selvästi loppuneet? Melkosta paskan suoltamista taas vaihteeksi. Eipä siinä, tuskin kovin moni täällä muutenkaan juttujasi tosissaan ottaa.

Erittäin hienoa, että Marjala jatkaa täällä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös