TPS kaudella 2024–2025

  • 273 313
  • 1 805

Träppi91

Jäsen
Sieltä pistettiin aika tukeva pussi jauhoja muutaman tietäjän suuhun.

Mutta varmaan lyöty joku älytön 300k lappu käteen, vitun urheilujohto kun edes alunperin hankki tämän poron tänne.
Ei vielä kannata innostua. Lähtee kuitenkin syksyllä leireille ja Buffalon käsissä on se missä pelaa? Vai onko mahdollisuudet NHL tai Liiga? Ja näin jäisi AHL pois laskuista.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Ei minua ainakaan haittaa tällainen jauhotus jos se tarkoittaa Marjalan jatkoa. Antaa tulla vaan kaikki se paha olo pois!
Aha. Itse tarkoitin pääasiassa yhtä tietäjää, joka on koko syksyn täällä useaan otteeseen kertonut ettei pelaa Turussa ensi kaudella ja olisi halunnut lähteä jo kesällä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Wernblom - Fröberg - Dudas olis ketjuna valmis, mutta yksilöinä Dudas ja Fröberg vähän sellaisia että onko jatkosopimukset Tepsin budjetilla järkeviä.

Itse en henkilökohtaisesti tekisi kummallekkaan jatkoa ja ykköskentästä sitä mahdollisuutta tarjoaisin vain Wernblomin option muodossa.
 

KB81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse en henkilökohtaisesti tekisi kummallekkaan jatkoa ja ykköskentästä sitä mahdollisuutta tarjoaisin vain Wernblomin option muodossa.
Itse olen sitä mieltä että Fröberg on paras kokonaisvaltainen sentteri Tepsissä pitkään aikaan, joka on tuotu ulkopuolelta.

Tekisin 3 vuoden sopparin heti. Vähän kun Arell, ruotsalainen ammattilainen joka hoitaa oman ruutuun. Täydellinen kakkonen Marjalalle ensi vuonna.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Melko riski olisi jatkaa samalla kärkikaksikolla kuin tälläkaudella ottaen huomioon tulokset.
Fröberg parantanut isosti peliään. Jos meillä olisi ollut viivassa kunnollinen yv pakki, olisi Fröbergin tehot jotain muuta kuin nyt.
Mulle kelpaisi hyvin Marjala-Fröberg-Talvitie sentteristö.
Meidän budjetilla ei oikein parempaa saa. Paukut yv pakkiin.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Mitäs aurajoen ja muiden tietäjien toimistoon tänään kuuluu?
Paskaa saa antaa mutta täysin keksittyjen asioiden esittäminen faktana ei ole kovin hyvin muodissa tänäkään vuonna.

Viljami Marjala, oikein hyvä poika ja oivalliset korvaukset tulossa.
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Fröbergille jatkoa ja ykkössentteri markkinoilta. Marjalasta ei ykköseksi ole vielä ensi kaudellakaan, tarvitaan dynaamisempi seppä hakkaamaan tasaista tulosta. Palmun, Korpparin ja Jasun masseista vapautuu riittävästi tuohta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Fröberg parantanut isosti peliään. Jos meillä olisi ollut viivassa kunnollinen yv pakki, olisi Fröbergin tehot jotain muuta kuin nyt.
Mulle kelpaisi hyvin Marjala-Fröberg-Talvitie sentteristö.
Meidän budjetilla ei oikein parempaa saa. Paukut yv pakkiin.
Intosellakin jatkuu sopimus ensi kaudella, toki voi pelata laidassakin.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitäs aurajoen ja muiden tietäjien toimistoon tänään kuuluu?
Paskaa saa antaa mutta täysin keksittyjen asioiden esittäminen faktana ei ole kovin hyvin muodissa tänäkään vuonna.

On kyllä vähän outoa. Ei oikein pysty arvostamaan näitä ” varmojen” huhujen jakajia.

Hyvä, että palstalta löytyy nyt edes yksi nimimerkki, jolla on jotain oikeaa tietoa Tepsin tai ainakin Marjalan asioista. Kiitos @Elysée1922 ja pahoittelut, etten luottanut…
 
Poistaako joku nyt tunnukset vai menee munasillaan käsikävelyä sillan yli, vai mikä tällä kertaa oli panos?

Todella tärkeä jatkosoppari. Marjala ja Teissala tuovat huikeaa kiekkotaitoa kahteen ketjuun.
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Poistaako joku nyt tunnukset vai menee munasillaan käsikävelyä sillan yli, vai mikä tällä kertaa oli panos?

Todella tärkeä jatkosoppari. Marjala ja Teissala tuovat huikeaa kiekkotaitoa kahteen ketjuun.
En tiedä poistaako mut sen tiedän et yks ainakin lähti matkoille
 

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Riittäisiköhän Fröberg - Marjala - Intonen - Talvitie.

Jotenkin tuosta etukäteen katsottuna puuttuu kokenut pelaaja joka ottaa joukkueen tarvittaessa reppuselkään.

Tyyliin Filppula, Perrin, Pärssinen.

Kuitenkin siinä olisi nuoria eteenpäin pyrkiviä pelaajia, joista uusia johtajia on mahdollista kuoriutua.
 

Elysée1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura
On kyllä vähän outoa. Ei oikein pysty arvostamaan näitä ” varmojen” huhujen jakajia.

Hyvä, että palstalta löytyy nyt edes yksi nimimerkki, jolla on jotain oikeaa tietoa Tepsin tai ainakin Marjalan asioista. Kiitos @Elysée1922 ja pahoittelut, etten luottanut…
Eipä kuule mitään!

Eihän sitä voi luottaakkaan, ennen kuin on annettu jotain näyttöjä, miksi pitäisi!
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Paskaa saa antaa mutta täysin keksittyjen asioiden esittäminen faktana ei ole kovin hyvin muodissa tänäkään vuonna.
Jos on faktana esitetty, että Marjalalla on soppari Kärppiin, niin paskaa. Pitkään kyllä neuvotteli myös Kärppien kanssa.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Kyllä tuo ykkösketju pelaa tällä hetkellä niin hyvin ja pystyy kääntämään pelin suuntaa loistavasti, niin itse löisin kaikille jatkoa. Tuskin parempia ainakaan tilalle löydetään. Ja kaikki ovat kyllä erittäin sopivia miettiskiekkoon.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Kyllä tuo ykkösketju pelaa tällä hetkellä niin hyvin ja pystyy kääntämään pelin suuntaa loistavasti, niin itse löisin kaikille jatkoa. Tuskin parempia ainakaan tilalle löydetään. Ja kaikki ovat kyllä erittäin sopivia miettiskiekkoon.

Viime pelin jälkeen oltiin valmiita antamaan monoa jokaiselle ja tänään jatkopahvia jokaiselle.

Jos kaikille kärkiäijille tehtäisiin jatkopahvit, niin mikä muuttuu ensikaudeksi? Homma lähtee rokkaamaan, kun vaihdetaan Jasu nelssonin keskeltä pois?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Viime pelin jälkeen oltiin valmiita antamaan monoa jokaiselle ja tänään jatkopahvia jokaiselle.
En minä ainakaan ole ollut antamassa, viestini oli minun mielipide eikä yksi nimimerkki ole mikään kollektiivi. Eli mitä mahdat nyt taas tarkoittaa?
Jos kaikille kärkiäijille tehtäisiin jatkopahvit, niin mikä muuttuu ensikaudeksi? Homma lähtee rokkaamaan, kun vaihdetaan Jasu nelssonin keskeltä pois?
Niin, kai tuota nykyistä runkoa voi myös vahvistaa ja tehdä siitä paremman. Vaikka kaikki vaihdetaan, niin tuskin TPS silti runkosarjanvoitosta pelaa. Jatkuvuus joukkueissa on kuitenkin usein ollut melkoisen tärkeää menestyksen kannalta.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Jos on faktana esitetty, että Marjalalla on soppari Kärppiin, niin paskaa. Pitkään kyllä neuvotteli myös Kärppien kanssa.
TPS-osio on Internetin top-100 myrkyllisimmän nettisivun joukossa. Täältä lähtee 99% huhuista liikkeelle, joita sitten faktana tuolla oikeassakin maailmassa jaetaan.

Terveisin Jaromir Jagr Tepsiin.

Tällä kertaa täällä ehdittiin julkistaa jo marraskuussa Marjalan siirtyminen Kärppiin.
Innoikkain kävi jo Kärppä-osiossa onnittelemaasa, toinen tiesi kertoa että Tepsi oli loukannut Marjalaa alhaisella sopimustarjouksella ja että sillat ovat taas tulessa.
Kaikki tämä vaikka tunnetusti muutama sisäpiiritiedolla varustettu tunnettu nimimerkki kävi jo marraskuussa kertomassa että turhaa panikointia, jatkaa Turussa myös seuraavalla kaudella.
Nämä kaikki ohitettiin olan kohautuksella koska onhan se hauskempaa heittää bensaa liekkeihin ja kirjoittaa puhdasta paskaa.

Arvaatko muuten ketä ei ole palstalla tänään näkynyt?

Marjala kauden jälkeen

TPS:n tarjous oli ollut aivan liian huono jotta sellaisen pelaaja/agentti olisi voinut hyväksyä. Seura oli ilmoittanut, että tarjous oli ”ota tai jätä” eli sitä ei oltu enää nostamassa. Kun näin oli, niin silloin neuvotteluja oli turha jatkaa.
Luotettaviin lähteisiin” perustuu minun tietoni. Ymmärrettävästi en voi tarkemmin kertoa, jottei ”lähde” kuivu.
Menee Ouluun... niin varma tieto :D
Aikaisemmin syksyllä oli puhetta Marjalan siirtymisestä Kärppiin ja silloin oma lähde piti sitä ainakin vahvasti neuvotteluna. Nyt tuuttaa Turun suunnalla siihen malliin, että soppari saatu maaliin ja Marjala ensikaudella teidän mies.
Spinekin ehti oululaisia muutama päivä sitten onnitella.

Keskustelupalstalle on Suomikiekossa käyttöä ja huhu-ketju tärkeä osa kulttuuria. Mutta sitten on se toinen puoli joka käyttää energiansa vihan lietsomiseen sekä yrittää sekoittaa oman yhteisönsä toimintaa kertomalla vaikka mitä ”joukkueen sisäisiä juttuja”.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
TPS-osio on Internetin top-100 myrkyllisimmän nettisivun joukossa. Täältä lähtee 99% huhuista liikkeelle, joita sitten faktana tuolla oikeassakin maailmassa jaetaan.

Terveisin Jaromir Jagr Tepsiin.
Eihän tuossakaan sanota muuten, että Jagr tulisi Tepsiin, vaan että TPS havittelee häntä. Onko se todistettu jossakin valheeksi?
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Eihän tuossakaan sanota muuten, että Jagr tulisi Tepsiin, vaan että TPS havittelee häntä. Onko se todistettu jossakin valheeksi?
Ei kunhan eräs tuttu heitti sen ylivuosikymmen sitten kieli poskessa, vailla mitään totuutta. Päätyi Iltalehteen.

Et tainnut muuta viestiä lukea, oli lähinnä vaan yhtenä esimerkkinä vaikka Jatkoajan voimasta.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei kunhan eräs tuttu heitti sen ylivuosikymmen sitten kieli poskessa, vailla mitään totuutta. Päätyi Iltalehteen.

Et tainnut muuta viestiä lukea, oli lähinnä vaan yhtenä esimerkkinä vaikka Jatkoajan voimasta.
Vitut täällä on mitään jatkoajan voimaa. Jos on niin se on jokaisen kommentoijan omissa käsissä. Näille jatkiksen modeille eli mulkvisteille samalla terveisiä. Sit'ä kun saa mitä tilaa ja tämä asia kannattaa ottaa Jatkiksen modejenkin huomioon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös