TPS kaudella 2023–2024

  • 665 399
  • 4 329

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Ei se Miettinen voi pyllistää työrauhan takia sopimuksen omaaville apuvalmentajilleen antamalla julkisen toiveen omasta haluamastaan valmennus teamistaan johon nämä kyseiset herrat tuskin olisi kuuluneet. Ja missä on se fakta etteikö Miettinen olisi halunnut valita omaa valmennus teamiaan ?
Missä on fakta, että Miettinen halusi vaihtaa?
@Kulkija ylempänä kertoi ettei Miettinen halunnut vaihtaa tiimiään.
Yleensä aika perillä asioista...
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä oli ja se meni kauden aikana eteenpäin, kuten mainitsin. Neloskenttä ei olisi tehnyt yhtään enempää. Nämä ovat täysin irrallisia lillukan varsia kokonaisuudessa ja irrelevantteja sinun subjektiivisia näkemyksiä ilman konkretiaa. Ja eivät edelleenkään liity alkuperäiseen väitteeseesi, että nyky-TPS:ssa ei ole vaatimustasoa ja että siellä ollaan tyytyväisiä nykyiseen tilanteeseen.
Se on vaan niin että virheisiin ja ongelma kohtiin pitäisi puuttua ajoissa eikä odottaa liian pitkään aikoja parempia eikä toistaa samoja virheitä kuten viime aikoina on tehty. Minulla meni viimeinenkin luottamus TPS valmennukseen viimekaudella kun käytännössä naureskeltiin medialle niitä viimehetken sulamisia. Niissä peleissä menetettiin se suora playoff paikka. Mitä asioille tehtiin ? Ei mitään käytännössä vain voivoteltiin milloin huonoa tuuria ja milloin mitäkin.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Vain Miettinen itse tietää, halusiko vaihtaa vai ei. Virallinen tieto on, että hän hyväksyi valmiina olleen valmennustiimin sellaisenaan. Mennään siis tällä ja todetaan, ettei julkisuuteen koskaan anneta muuta kuin ehdotonta totuutta. Ainakin TPS tekee näin, eikö vain?
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Missä on fakta, että Miettinen halusi vaihtaa?
@Kulkija ylempänä kertoi ettei Miettinen halunnut vaihtaa tiimiään.
Yleensä aika perillä asioista...
No eihän Miettinen julkisesti voi muuta sanoakkaan. Vai mitä/miten sinä ajattelisit tehdä töitä sellaisen kaverin kanssa joka olisi halunnut julkisesti toisen sinun tilalle?
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Vain Miettinen itse tietää, halusiko vaihtaa vai ei. Virallinen tieto on, että hän hyväksyi valmiina olleen valmennustiimin sellaisenaan. Mennään siis tällä ja todetaan, ettei julkisuuteen koskaan anneta muuta kuin ehdotonta totuutta. Ainakin TPS tekee näin, eikö vain?
Eli sinun mielipiteet pitäisi hyväksyä ainoana oikeana faktana, vaikkeivat ne olisikaan faktoja.

Selvä se. Ja vielä muille puhut että muut puhuu ilman faktoja, jota sinäkin teet.
Outoa, etten sanoisi.
 
R

Rightin Maila

Se on vaan niin että virheisiin ja ongelma kohtiin pitäisi puuttua ajoissa eikä odottaa liian pitkään aikoja parempia eikä toistaa samoja virheitä kuten viime aikoina on tehty. Minulla meni viimeinenkin luottamus TPS valmennukseen viimekaudella kun käytännössä naureskeltiin medialle niitä viimehetken sulamisia. Niissä peleissä menetettiin se suora playoff paikka. Mitä asioille tehtiin ? Ei mitään käytännössä vain voivoteltiin milloin huonoa tuuria ja milloin mitäkin.

Okei, eli kyseessä on siis sinun luottamuksen puute TPS:n tekemiseen. Ei kuten aiemmin väitit vaatimustasosta ym. Ja älä ymmärrä väärin, saat olla juuri tätä mieltä ja se on täysin hyväksyttävää. Sain nyt vihdoin vastauksen vain väitteiseesi.

Ja mitä asioille tehtiin? No ainakin se on nyt tehty, että se joka sinun mukaasi naureskeli niille sulamisille, ei enää valmenna ensi kaudella TPS:aa. Joku voisi nähdä sen vaatimustasona..
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Tämä on keskustelupalsta, jossa jokaisella on oikeus ilmaista oma mielipiteensä. En ole väittänyt omaa mielipidettäni faktaksi. Muutamat muut sen sijaan ovat oman mielipiteensä julistaneet faktaksi, mutta se olkoon heidän ongelmansa.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
No eihän Miettinen julkisesti voi muuta sanoakkaan. Vai mitä/miten sinä ajattelisit tehdä töitä sellaisen kaverin kanssa joka olisi halunnut julkisesti toisen sinun tilalle?
Ei voikaan. Mieluummin kuitenkin luotan Tepsin ja @Kulkija tapaisen palstakävijän kommentteihin.

Ehkä olen liian positiivinen ja pitäisi haukkua kaikki Tepsissä, vaikka ilman niitä faktoja.
Jotenkin sekin tuntuisi oudolta, joten mennään tällä linjalla.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Missä on fakta, että Miettinen halusi vaihtaa?
@Kulkija ylempänä kertoi ettei Miettinen halunnut vaihtaa tiimiään.
Yleensä aika perillä asioista...

Kun joku kirjoittaja toteaa, että ei halunnut vaihtaa niin se onkin totta? Mitä jos minä totean, että halusi vaihtaa! Minä myös tiedän esimerkiki Tepsistä Rukan ryyppylaulut ja sen, että Saari kiekkoilee Tampereella ensikaudella! Olen todellinen tietäjä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun joku kirjoittaja toteaa, että ei halunnut vaihtaa niin se onkin totta? Mitä jos minä totean, että halusi vaihtaa! Minä myös tiedän esimerkiki Tepsistä Rukan ryyppylaulut ja sen, että Saari kiekkoilee Tampereella ensikaudella! Olen todellinen tietäjä.

Täällähän on todettu yhden suusta, että rahaa ei ole ja sen takia mennään näillä.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Kun joku kirjoittaja toteaa, että ei halunnut vaihtaa niin se onkin totta? Mitä jos minä totean, että halusi vaihtaa! Minä myös tiedän esimerkiki Tepsistä Rukan ryyppylaulut ja sen, että Saari kiekkoilee Tampereella ensikaudella! Olen todellinen tietäjä.
Totea vaa. Kerro toki meille kaikille, mistä löytyy tietoa että halusi vaihtaa.
Ettei meidän muiden tarvi arvailla täällä :)
Ihanan itkupotkuraivarit, ai että.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Täällähän on todettu yhden suusta, että rahaa ei ole ja sen takia mennään näillä.

Täällä on todettu aika monen suusta, että rahaa ei ole. Ja nopea disclaimer rahaa ei todella ole.

En tiedä onko Miettinen halunnut vaihtaa ja ketä, mutta fakta on, että vaihtamisen kynnys on ollut todella korkea. Nyt jo maksetaan Ahokkaalle ensikausi palkkaa Miettisen lisäksi, niin tuohon vielä Kalton ensikauden palkka ja uutta apukoutsia tilalle? Aika helvetin kalliiksi tulisi. Eiköhän sieltä ole tullut hyvin selkeät ohjeet, että jos ei ole pakollista tarvetta vaihtaa niin näillä mennään.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Itsellä on mennyt Ahokkaan ensi kauden sopimuksen julkistus ihan ohi, laittaisitko tähän vielä Tepsin tiedotteen asiasta.

Juu. Mä laitan myös ton Hakalan sopimuksen jatkon tiedotteen. Eiku hups! Ei Tepsi ole edes sitä saanut kerrottua.

Ihan järjenköyhyyttä epäillä tuota, kun se on nyt median ja ihan itse Ahokkaankin suulla kerrottu, että optio lunastettiin.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Itsellä on mennyt Ahokkaan ensi kauden sopimuksen julkistus ihan ohi, laittaisitko tähän vielä Tepsin tiedotteen asiasta.

TPS on maksanut Ahokkaalle sopimuksen purusta korvauksen, ja tähän summaan ei millään tavalla vaikuta valmentaako tahi on valmentamatta missään tulevalla kaudella.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Äläpä nyt Tasuri tyhmiä kysy, kyllä täällä tunnutaan hyvin tietävän millainen sopimus Ahokkaalla oli ja varsinkin kuinka paljon sen purku maksoi, varmaan tuplapalkkaa maksetaan koko ensi kausi.
Totuushan on että maksettiin joku könttäsumma ja Jussi on vapaa hakemaan uutta duunia.
 

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Tämähän on varmaan seuran ja Ahokkaan välinen asia.

Se sopimus on ollut olemassa, tykkäsi siitä tahi ei.
Kyllä minä sen osasin itsekin päätellä Ahokkaan puheista. Kunhan tuolta yhdeltä sankarilta hiukan kyselin, kun ei puheilla ikinä näytä olevan lihaa luitten ympärillä. Se mikä nyt kiinnostaa on tuo Ahokkaalle maksettavan summan suuruus, kun "tietäjät" kertovat ettei olisi ollut varaa ulkoistaa muita henkilöitä valmennustiimistä. Voisiko kuitenkin olla niin, että Miettinen näki urheilullisesti parhaaksi ratkaisuksi jatkaa tällä valmennustiimillä? Ja asiaan ei liittynyt Ahokkaalle maksettava summa yhtään millään tavalla. Saa osoittaa tämän väitteen vääräksi jollain muulla kuin mutulla.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Totta kai Ahokkaallekkin maksettava summa tuntuu jossain kun sitä rahaa ei ole tuhlattavaksi asti.

Mutta jos sieltä olisi lähtenyt lisäksi Kalto, Salo ja Moisanen olisi tuo kirpaissut aika kovasti jo kassaa, olisi voinut myöhemmät hankinnat jäädä tekemättä tahi olla laadultaan heikompaa sorttia.

Ja eihän siinä, Miettinen voi onnistua näiden herrojen kanssa siinä missä joidenkin muidenkin. Ja siinä ymmärryksessä olen, jotta seuraavaksi ei lähde päävalmentaja, jos meno jatkuu samanlaisena. En tarkoita nyt peliesitystä

Liigan sisältä tulossa ollut sentteri on kai käyttänyt tosiaan tuon kuun vaihteen pykälän ja siirtyy ulkomaille.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
On hauskaa miten siitä pitäisi olla jotain todisteita, että Ahokkaalle maksetaan ensikaudelle palkkaa, mutta siitä että ei makseta niin siitä riittää vain posipetterin mututuntuma.
 

Lehmussaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, Rangers, TPS
On hauskaa miten siitä pitäisi olla jotain todisteita, että Ahokkaalle maksetaan ensikaudelle palkkaa, mutta siitä että ei makseta niin siitä riittää vain posipetterin mututuntuma.
Erityisen hauskaa on se, että vaan toinen osapuoli kitisee asiasta vaikka kummallakaan ei ole tietoa. Mielenkiintoinen asenne elämään.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Tämä on ihmeellinen palsta, kun täällä jatkuvasti kysellään ihmisten palkkoja ja muita sellaisia yksityiskohtia, joita ei yksinkertaisesti voi kertoa. Jos näitä ei kerro, niin sitten väitetään, ettei ole tietoa vaan täyttä puppua.
Pitäisi käsittää, että vaikkei yksityiskohtia paljastakaan, niin ei savua ilman tulta ja monet asiat ovat monitahoisempia kuin posipetterit ikimaailmassa voisivat uskoakaan.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Pitäisi kai joka asiasta haukkua seura kuten muutamat täällä tekee.
Ilman faktoja en viitti sellaista tehdä. Ehkä se sitten on liian posia, ettei hauku seuraa kaikesta ilman faktoja..

Miettistä tai Holmaa ei varmaan saa kehua, sekin olisi liian posipetteriä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös