TPS kaudella 2022–2023

  • 531 246
  • 3 211

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Dalla Valle oli ainakin ihan rehellisesti poppareilla (kirjoitti aamun TS), jotain voisi siitäkin päätellä kaverin sitoutuneisuudesta.
En nyt tiedä, pitikö paikkaansa. Mies tuli loukilta ja ehkä mietittiin, ettei pelaa kahta peliä peräkkäisinä päivinä kun sunnuntain Ässät-peli nyt on tärkeämpi. SaiPalta varmaan oletettiin pisteet napsuvan.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eli nyt ei ole enää paskat housuissa ainoastaan kuvainnollisesti vaan myös kirjaimellisesti..
Hyvä että edes jotain on housuissa. Eilisessä pelissä olisi kaivannut sitä että sitä kuuluisaa munaa löytyisi. Ei löytynyt muuta kun paskat housuissa. No sillehän se kyllä haiskahti jo ennen pelin alkua.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei kauhean hyvältä näytä kun sairastuvan Dal Collen, Korpikosken, Kosmachukin sekä Skalickyn saikuiksi ilmoitetaan 3 viikkoa jokaisen osalta, pyristellään urheasti loppuun asti taistellen, mutta eiköhän se lopullinen niskalaukaus Palloseuralle tätä menoa tule aika varhaisessa vaiheessa.
Ainoa hyvä puoli asiassa on että nuoret pelaajat saavat kokemusta miesten peleistä ensi kautta silmällä pitäen.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Ei kauhean hyvältä näytä kun sairastuvan Dal Collen, Korpikosken, Kosmachukin sekä Skalickyn saikuiksi ilmoitetaan 3 viikkoa jokaisen osalta, pyristellään urheasti loppuun asti taistellen, mutta eiköhän se lopullinen niskalaukaus Palloseuralle tätä menoa tule aika varhaisessa vaiheessa.
Ainoa hyvä puoli asiassa on että nuoret pelaajat saavat kokemusta miesten peleistä ensi kautta silmällä pitäen.
Mitenkös monta peluria saadaan sitten U20:n mukaan?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei kauhean hyvältä näytä kun sairastuvan Dal Collen, Korpikosken, Kosmachukin sekä Skalickyn saikuiksi ilmoitetaan 3 viikkoa jokaisen osalta

Sopivasti juuri siten että säälipleijarit ovat ohitse. Jotenkin on tunne että jos kausi jatkuu Tepsillä, saikut pidentyvät ja nyt on päätetty vain ilmoittaa siihen tilanteeseen asti johon kausi voi päättyä. Eli vähän sellainen kutina että herroja ei enää tällä kaudella kentällä nähdä (toivottavasti olen väärässä).
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sopivasti juuri siten että säälipleijarit ovat ohitse. Jotenkin on tunne että jos kausi jatkuu Tepsillä, saikut pidentyvät ja nyt on päätetty vain ilmoittaa siihen tilanteeseen asti johon kausi voi päättyä. Eli vähän sellainen kutina että herroja ei enää tällä kaudella kentällä nähdä (toivottavasti olen väärässä).
Näin tämä valitettavasti taitaa olla.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Marjala on pelannut erittäin hyvin ja tehojakin tulee. Ei voi kun toivoa että sinne on heitetty jo aikaisemmin 3v jatkolappu pöydälle. Roolia on ihan oikeasti tarjolla ensi kaudeksi, ainakin mun joukkueessa olisi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Hieno juttu Kiviharjusta tehty HPK pelin jälkeen. Fiksua juttua kaverilta. Ei vaikuta ainakaan siltä, että kaveri olisi tyytymätön Tepsissä pelaamiseen, kun kerran valmis pelaamaan junnuissa/edustuksessa, tarpeen mukaan.

– Olen mielestäni mennyt peli peliltä parempaan suuntaan, välillä totta kai tulee heikompia pelejä, mitä itse pidän luontaisena. Ainakin omin silmin kausi on mennyt ihan hyvin, mutta on siellä myös asioita, joissa pitää ottaa steppejä eteenpäin. Pääsääntösesti kuitenkin on mennyt hyvin.

Tulevasta NHL-työnantajastaan Kiviharju ei pääse valitsemaan, mutta kaikesta huolimatta tälläisestä skenariosta kysyttäessä esille nousee nimeltä ainakin yksi seura.

– Colorado Avalanche olisi varmaan aika siisti. Siellä olisi aika kovia seppiä jo mukana. Muita hienoja olisi joku "Original 6" -joukkueista tai jokin muu historiallinen seura.

– Pelaanko U20:ssä vaiko Liigassa, sen aika näyttää. Joka tapauksessa tulossa on erittäin hieno kevät. Maajoukkueen aika on sitten sen jälkeen.

– Hei, tulkaa hallille, teidän tukea tarvitaan! Pelaajalle se on aivan älytön tunne, silloin kun halli on täynnä. Lupaan, että annamme kaikkemme! Näemme mihin se riittää, mutta toivottavasti ihan päätyyn asti.

 
Viimeksi muokattu:

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaa-a tiedä sitten mitä mahtoi viime öinen uni tarkoittaa, mutta olin Tepsin hautajaisissa. Oli komea mustavalkoinen kukkameri vihreällä niityllä…sitä en tiedä mitä mahtoi olla arkussa, ehkä kultainen takki….

Ehkä pitäisi keksiä uutta sisältöä elämään(hymiö).
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Jaa-a tiedä sitten mitä mahtoi viime öinen uni tarkoittaa, mutta olin Tepsin hautajaisissa. Oli komea mustavalkoinen kukkameri vihreällä niityllä…sitä en tiedä mitä mahtoi olla arkussa, ehkä kultainen takki….

Ehkä pitäisi keksiä uutta sisältöä elämään(hymiö).
Ennakkoaavistus seuran konkurssista? Pelipojat saa tarpeekseen vuodesta toiseen jatkuvien tappioiden rahoittamisesta ja vetäytyvät sivuun ja seura ajautuu konkkassen. ;o)
 

Träppi91

Jäsen
kyllähän tänään vaaditaan ihan älytön venyminen jos halutaan voitosta taistella. Vastassa ärsytetty tappara ja näköjään lehteräkin jälleen kokoonpanossa. Tässä pelissä ei saisi jäähyjä kyllä ottaa yhtään, mutta aina sieltä ne pari jäähyä tulee ja sitten pääsee lehterä-show alkamaan. En oikein itse tiedä onko mitään mahdollisuutta voittaa tänään, mutta toisaalta tepsi tuntuu venyvän aina näissä peleissä parhaimpaansa. Eriasia riittääkö se tuota tapparaa vastaan, mutta ilta sen näyttää.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Voittaako TPS tänään. Hyvä 5 kerroin. Kannattaako sijoittaa isolla summalla mustaanhurmaan?

En nyt ainakaan kivitaloa laittaisi, moneyline -vetona jotain pientä voisin sijoittaa.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Toivottavasti maalivahti saa edes silmänsä tänään illalla kiinni.

Se ettei tänään tule voittoa, on vaikeaa kääntää kyllä kenenkään viaksi. Se että valmennus, Kallio tahi lipunmyyjä ei ole välttämättä koko kautta putkeen vetänyt, ei hirveästi vaikuta tämän illan lopputulemaan.

Kunhan kukaan ei enää loukkaannu, niin vois olla iltaan tyytyväinen.
 

Träppi91

Jäsen
Käsittämätöntä on se, että tepsi on kontannut käytännössä koko tämän alkuvuoden ja silti ei ole mahdottoman kaukana 6joukosta (enää ei mahiksia) sääleistä aloitetaan ja se on ihan oikein. Itse tämä aiheutettiin ja nyt lähinnä pelataan siitä aloitetaanko isomäestä vai turusta.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Käsittämätöntä on se, että tepsi on kontannut käytännössä koko tämän alkuvuoden ja silti ei ole mahdottoman kaukana 6joukosta (enää ei mahiksia) sääleistä aloitetaan ja se on ihan oikein. Itse tämä aiheutettiin ja nyt lähinnä pelataan siitä aloitetaanko isomäestä vai turusta.
KooKoo omaa sellaisen ohjelman, että en ylläty mikäli menevät vielä Tepsin ohi. Sitten kaikki onkin taas auki, kun Ässät on mukana tuossa sopassa kanssa.
 

ZapBis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsukka, Junaittid
Toivottavasti maalivahti saa edes silmänsä tänään illalla kiinni.

Se ettei tänään tule voittoa, on vaikeaa kääntää kyllä kenenkään viaksi.
Tämä viesti näin pelin jälkeen luettuna..

Ei saanut maalivahtia silmiänsä kiinni, ja valitettavasti voittokin meni lopulta Eetun viaksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös