TPS - JYP 10.1.2002 Elysée Arena

  • 738
  • 3

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No niin. Jos joku on jo avannut tästä otsikon, niin pahoittelen.
Tänne juttua.
Omat:

-Ensimmäinen maali: 8.57, Nurminen (Holmqvist, Joseph)
-Lopputulos 4-1

Sitten etc. stuffia mitä nyt jengille mieleen tulee.

Taitaa TPS olla ennakkosuosikki. Saa nyt sitten nähdä, pelaako JYP tosiaan Turussa tuota "löysäilykiekkoa" (minun tarkoitukseni ei ole haukkua JYPiä, mutta Veikkaajassa luki suurinpiirtein näin).
Mahtaakohan Nurminen avata vihdoin ne kuuluisat kultaranteensa ja maalihanansa? I hope so.
JYPillä on näköjään nämä tähdet hajallaan. Chlubna ykkösen vasen laita, Ton kakkosen oikea laita.
Josef Vostrakista, meidän ensimmäisestä Tshekistä ties-kuinka-pitkään-aikaan ei ole kuulunut mitään tuon tiistain Veikkaajan jälkeen, joten eipä mies kokoonpanossa ole. Yleisöä on muuten sivumennen sanoen 6973. JYP kun ei ole mikään yleisömagneetti täälläpäin.

edit: No niin, tottakai tästä on tehty otsikko, minä luikin vähin äänin pois. Mahdettiinko kirjoittaa samaan aikaan or something...?
 

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Juha Salminen
No niin. Jos joku on jo avannut tästä otsikon, niin pahoittelen.


Arvelit, että joku on saattanut avata tästä ketjun ja pahoittelit jos näin on, mutta et viitsinyt tarkistaa.

Hienoa.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ups, tuli vahingossa avattua toisaalla uusi otsikko tästä. Myös minä siis kämmäsin, anteeksi.
Anyway, TPS:n ja JYP:in keskinäiset asetelmat ovat varmasti muuttuneet edellisistä kohtaamisista, JYP:illä ainakin tuntuu olevan kova draivi päällä. TPS taas on... pelannut vähän harmaasti.

Edellinen ottelu Turussa päättyi 7-1 (täyttä iloittelua) ja Jyväskylässä TPS oli parempi 4-1. Tänään asetelma on varmasti eri, kuten jo totesin, ja Tepsin pitääkin saada ainakin herrat Ton, Chlubna ja Sillgren kiinni.
Ja asenteessa ei saa ollu lipsumisia, muuten tulee turpaan.

Veikkaankin tasaista vääntöä, yllätyskin on mahdollinen.
TPS-JYP 3-2 tai 2-3.
Tietysti, kun veikkaa tuollaisia lukemia, peli menee jälleen iloitteluksi :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös