TPS huhut ja mutut 2012-13

  • 640 260
  • 1 309

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itselle ainakin juttu sai pulssin laskemaan, mutta myös lisään ihmetystä. "Sen voin sanoa, että jos siirtoja tapahtuu, niin esimerkiksi Wilssie tai Anttila eivät siirry SM-liigassa pelaaviin joukkueisiin. Silloin osoite on ulkomailla. Mutta se ei ole KHL.<-Arse." Kiva ettei tarvitse pelätä kaverien siirtymistä Tapparaan, mutta mikä liiga mahtaisi olla kyseessä jossei KHL. Ruotsi?.

Jos näistä jompikumpi olisi toiseen liigaseuraan matkannut, olisi paluun kyllä ensikaudelle voinut unohtaa, jos puolestaan pelaavat kevään täällä tai muussa liigassa, on olemassa edes teoreettinen mahdollisuus nähdä miehet täällä myös ensivuonna.

Tuo lause, että jos joku lähtee haetaan hänelle korvaaja saa kyllä aikaan hymyilyä, jos nyt joku lähtee, on aikaa toteuttaa PlanQ 14 tuntia. Siinä saa olla jo kaveri valmiina mietittynä, ja Arsellahan niitä ykköskorin miehiä on pikavalinnassa kymmeniä odottamassa.

Joku paremmin osavaa voisi kertoa olenko sen suhteen oikeassa, että eikös pelaajan tarvitse olla myös maassa ennen perjantaita? Ei siis riitä että tekee sopparin tänään, ja siirtyy ensiviikolla? Näin ollen tänään pelaavat pelaajat ei tod näk ehdi lähteä minnekkään, joku voi kyllä pelin jälkeen tulla sisäänpäin.


Jooh tässä tällä kaudella enää mitään korvaajia tarvita, ne löytyy jo omasta takaa junnujen nuodossa, jotka oikeasti tarvitsee sitä peliaikaa kehittyäkseen. Ainoa tietty jos saataisiin vaikka ne "Tapiot" tänne edullisesti loppukauden tryoutilla ja optiolla jatkosta tms.

Kyllä nyt vaan pitäisi todellakin myydä ja säästää ja tälle kaudelle ei enää ostaa, ellei sitten saada samantein halvalla myös enskaudelle esim ne "Petut"..

Jokohan on lentokone lähdössä Ruotsin/Sveitsin suuntaan Willsien ja Anttilan suhteen ja tuleeko Petu paluukyydillä?... Eletään jokatapauksessa mielenkiintoisia siirtorajan aikoja, mutta "vähän" eri merkeissä mitä on totuttu..

Faktahan on sekin että tänne on pelkästään loppukaudeksi a)turha c)kallis b) helvetin vaikea ketään kunnossa olevaan pelimiestä saada kesälomaa odottelemaan.. No eiköhän tänne joku toipilas jostain löydetä ens kaudeksi jo nyt ykkössentterin tai avainpelaajan statuksella.. Ois sekin edistystä että kerrankn ajoissa vaikka vtuiks taas meniskin niin ois aikaa sitten korjata sekin

Jos/kun Attekin jää loppukaudeksi niin en vaan sitten ollenkaan ymmärrä Hostikankaan hankintaa, puhumattakaan Preissingista ja etenkin ja McNevinistä, nyt kun Palmrothkin taas kehissä, mutta eipä mun tarviikkaan....

No Miettinen sentään hyvä haku ja aloittaa varmaan tätämenoa nykyrosterissa ens kaudella kakkossentterinä kun Koskiranta hoitelee ykkösen tehtäviä kun se kerran jo Pulikaaneissakin Kaitsulle siihen rooliin riitti..


X-Koskiranta-X
Vahalahti?-Miettinen-X
Virtala-Laakso-X
X-Tuominen-X

Ristolainen-X

VittasmäkiX

Palmroth/Karhu-X


Engren/X


Eihän tässä arpomista ens kaudelle ole avainpaikoille, ei..

Ja mikä on se osumisprosentti ollut tähän asti..

No ainakin nyt ois aikaa kasata se joukkue ajoissa ja päästä reenaamaan kesä yhtenäisenä Nippuna ja vieläpä vissiin itse Jumalan alaisuudessa..
 
Viimeksi muokattu:

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Jos/kun Attekin jää loppukaudeksi niin en vaan sitten ollenkaan ymmärrä Hostikankaan hankintaa, puhumattakaan Preissingista ja etenkin ja McNevinistä, nyt kun Palmrothkin taas kehissä, mutta eipä mun tarviikkaan....

Palmrothin kanssa on tapahtunut oikea ihmeparantuminen. Vielä joulun aikaan sairaus otti takapakkia ja näytti varmalta, että koko kausi on ohi. Sitten ei käynytkään tyyntä myskyn edellä ilmiö vaan myskyä tyynen edellä, elikkä tämän jälkeen mies lähti paranemaan tohinalla. Palmroth on kuitenkin ollut niin huonossa kunnossa, että ei ole pystynyt treenaamaan oikeastaan ollenkaan, paitsi nyt ihan viime aikoina. Joten on edelleenkin erittäin epävarmaa miten miehen kroppa kestää pelejä ja minuutteja. Elikkä hänen varnaa ei ole voinut etukäteen voinut laskea mitään.

Hostikan ulos savustus oli KHL:ssä niin voimakasta, että miehen oli pakko lähteä. Jostain syystä kiinnostusta ei kuitenkaan Suomesta muista seuroista kauheasti löytynyt, joten veikkaan että mies on saatu suht halvalla. Tähän kun lisätään se, että Engrenin otteissa oli alkanut näkymään selviä väsymisen merkkejä, niin mielestäni ihan ok haku. Varsinkin kun tuohon aikaan oli vielä teoriassa mahikset sääleihin.

Osittain olen kyllä kanssasi samaa mieltä ja mielestäni yksi pakki olisi riittänyt vallan mainiosti. Varsinkin kun ainakin itselle tuo MacNevinin heikkous oli jo etukäteen tiedossa. Eikä tuo toinenkaan mikään sateentekijä ole, mutta tuskin niin odotettiinkaan. Jos odotettiin niin mono viuhumaan. Molempien miehien loukkaantumistaustat ja puutteet löytyvät jopa eliteprospectista ja Nevinin vanhat sm-liiga pelit ovat varmasti jokaisen joukkueen saatavilla videomuodossa.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Kuka mitä häh?

Tiettävästi Petun tulo on ollut jäissä jo jonkin aikaa ja vastaavasti Arsella on ollut matkustustarpeita itään. Ketä tässä pitäisi uskoa? Toriukkoa vaiko Yleisradiota? Tai sitten joku vaan selittelee mitä sattuu. 13h aikaa ottaa selvää, shaatana.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tähän kun lisätään se, että Engrenin otteissa oli alkanut näkymään selviä väsymisen merkkejä, niin mielestäni ihan ok haku.

Kuvastaa muuten hyvin meidän peluutusta tällä kaudella. Atte on väsynyt ja ote vähän surkeempaa niin silti vaan jääräpäisesti peluutetaan väsyneitä miehiä.

Jos tässä nyt Willsie tai Anttila myytäisiin niin itse en halua ainakaan nähdä mitään "McNevineitä" stunttaamassa kuukauden ja sit lähtee taalat taskussa kotiin pelaamaan golfia vaan jos joku tulee sisään niin sen täytyy liittyä jollain lailla seuraavaan kauteen..optiolla tai suoralla sopparilla.
Numpasta.. en edelleenkään syty jos ei ole täällä myös jatkossa!
 
Suosikkijoukkue
TPS
Tiettävästi Petun tulo on ollut jäissä jo jonkin aikaa ja vastaavasti Arsella on ollut matkustustarpeita itään. Ketä tässä pitäisi uskoa? Toriukkoa vaiko Yleisradiota? Tai sitten joku vaan selittelee mitä sattuu. 13h aikaa ottaa selvää, shaatana.

Kuten tuolla sm-liigan huhuketjussa osuvasti mainittiinkin, on ulospäin menevä liikenne vielä auki kahden viikon ajan. 13h toki tässä Petun ja muun sisään päin mahdollisesti tulevassa liikenteessä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jaaha, Mikus vapaana taas.. Kelpais kyllä ja vaikkapa vähän pidemmälläkin sopimuksella!
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Vuori erätauolla: Olen yrittänyt saada pelaajia TPS:ään mutta ketään ei saada. Kukaan ei ole myöskään lähdössä tänään.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vuori erätauolla: Olen yrittänyt saada pelaajia TPS:ään mutta ketään ei saada. Kukaan ei ole myöskään lähdössä tänään.

Minäkin olen yrittänyt saada lottovoittoa, mutta ei se vaan saatana osu. :(

Vuorella on ollut koko kausi aikaa, on se kumma jos yksikään pelaaja ei suostu tulemaan tänne. Oisikohan vaikka tarjouksien summissa jotain vikaa..noh näitä ei tiedä ketään mutta ihmetyttää kyllä että eikö tänne oikeasti pelaajia saada..

Nythän ei enää hyödytä mitään pelaajien hankkiminen. Ainoa järkevä siirto olisi se että Anttila / Wilssie pistetään loppukaudeksi ulkomaille, sovitaan niiden kanssa jatkosta ensikaudella (jossa osa pelaajan palkasta tulee siitä säästöstä + voitosta jonka TPS saa tältä loppukaudelta).
 

-TMA-

Jäsen
Nyt hiuksista vittuun tämä Vuori! Ei mitään käyttöä Tepsissä, jos ei vittu pysty edes Anttilaa tai Willsietä myymään.

Kannattanee taas muistaa, että pelaajalla on kuitenkin lopullinen sananvalta siirtoasioissa SM-liigassa. Kaikki eivät välttämättä halua lähteä isonkaan rahan perässä lähes Aasiaan asti esim. Amuriin ja muistaakseni joissain Euroopan sarjoissa, kuten Sveitsissä siirtoraja umpeutuu myöhemmin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikki eivät välttämättä halua lähteä isonkaan rahan perässä lähes Aasiaan asti esim. Amuriin ja muistaakseni joissain Euroopan sarjoissa, kuten Sveitsissä siirtoraja umpeutuu myöhemmin.

On varmaa, että jokunen KHL-seura on tehnyt Tepsin kriteerit täyttävän tarjouksen ainakin Willsiesta, luultavasti myös Anttilasta. Jos ja kun siirtoja ei tule, tarkoittaa se käytännössä sitä, että ko. pelaajat eivät yksinkertaisesti ole kiinnostuneita pelaamaan Venäjällä. Luultavasti myös molemmilla on sellaiset tarjoukset pöydällä tai sopimukset kirjoitettuna ensi kaudesta, että talous ei kaadukaan, vaikka jättääkin kevätruplat hakematta.

Tuskin Tepsi kuitenkaan kummalekaan on niin rakas joukkue, että täältä eivät kesken kauden tahdo millään lähteä. Kyse taitaa olla siitä, että eivät vaan tahdo Venäjälle. Toivottavasti pääsisivät kevääksi realistiset menestymismahdollisuudet omaavaan joukkueeseen, kunhan eivät tosiaan liigan sisällä siirry. Ja ensi kaudeksi sitten molemmat takaisin Turkuun. Noh, kaikki on mahdollista ja aina voi haaveilla.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vuorella on ollut koko kausi aikaa, on se kumma jos yksikään pelaaja ei suostu tulemaan tänne. Oisikohan vaikka tarjouksien summissa jotain vikaa..noh näitä ei tiedä ketään mutta ihmetyttää kyllä että eikö tänne oikeasti pelaajia saada..

Paljonko niitä pelaajia pitäisi yhden kauden aikana hankkia, jotta Timppa olisi tyytyväinen? Jumalauta, ovet on käynyt kuin Wiklundilla ja tämä ihmettelee että miksi tänne ei hankita ketään.

Meikäläisen papereissa Vuorta suurempi rikollinen tällä kaudella on Virran lisäksi tuo taustaorganisaatio. Vittu mitä puuhastelua!
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vuorella on ollut koko kausi aikaa, on se kumma jos yksikään pelaaja ei suostu tulemaan tänne..

Minä ihmettelen paljon enemmän sitä jos Tepsi on edes yrittänyt saada vielä jotain pelaajia. Miksi tässä vaiheessa hankkia ketään (no tietenkin joku Lasch loppukausi+ensi kausi) kun kautta on jäljellä reilu kuukausi ja 12 ottelua. Ja toisaalta miksi joku tulisi kun suurimmalla osalla joukkeita pelit jatkuu ja niissä joukkueissa alkaa ne pelit, joita varten ollaan kesä ja pitkä talvi treenattu.
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Meikäläisen papereissa Vuorta suurempi rikollinen tällä kaudella on Virran lisäksi tuo taustaorganisaatio. Vittu mitä puuhastelua!

Millä sinä perustelet tämän? Jos jollekin ei vieläkään ole selvää, niin pelaajat ne siellä kentällä pelaavat. Samat pelaajat ovat suoriutuneet joukkueena heikommin kuin vastustajien vastaavat. Sen sijaan toimistosta, ottelutapahtuman "tekijöistä" tai TJ:stä ei ole mitään moitittavaa. Pelillinen farssi ei ole heidän syytään.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Millä sinä perustelet tämän? Jos jollekin ei vieläkään ole selvää, niin pelaajat ne siellä kentällä pelaavat. Samat pelaajat ovat suoriutuneet joukkueena heikommin kuin vastustajien vastaavat. Sen sijaan toimistosta, ottelutapahtuman "tekijöistä" tai TJ:stä ei ole mitään moitittavaa. Pelillinen farssi ei ole heidän syytään.

Tuskin Vuori on pääsyyllinen siihen, että Tepsin budjetti on jotakin säälittävän ja naurettavan välimaastosta? Tepsin materiaali on aika suorassa suhteessa budjettiin. Hutilaukauksia on tullut, mutta niitä on tullut muillekin. Pienellä budjetilla hutihankintoihin on vain vähemmän varaa.
 

-TMA-

Jäsen
Minä ihmettelen paljon enemmän sitä jos Tepsi on edes yrittänyt saada vielä jotain pelaajia. Miksi tässä vaiheessa hankkia ketään (no tietenkin joku Lasch loppukausi+ensi kausi) kun kautta on jäljellä reilu kuukausi ja 12 ottelua. Ja toisaalta miksi joku tulisi kun suurimmalla osalla joukkeita pelit jatkuu ja niissä joukkueissa alkaa ne pelit, joita varten ollaan kesä ja pitkä talvi treenattu.

Sori, mutta joudun nyt hiukan haparoimaan, sillä laiskottaa enkä viitsi vielä tarkistaa niitä Arsen kommentteja mm. Laschiin liittyen. Mulle jäi vain sellainen kuva, että jutussa ei sanottu tarkempaa aikataulua pelaajan tavoittelun kohdalta.

Vaikka Kunnari vetää juttuja tänään esille, niin keskusteluissa on voinut olla myös tammikuun alun tai jopa joulukuun asiat. Mutta edelleen, ihan omaa mutua tämä. Pyrin pitämään itseni näistä keskusteluista ulkona, niin en vahingossakaan lipsauta mitään täällä tai esim. lehdistölle.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä ihmettelen paljon enemmän sitä jos Tepsi on edes yrittänyt saada vielä jotain pelaajia. Miksi tässä vaiheessa hankkia ketään (no tietenkin joku Lasch loppukausi+ensi kausi) kun kautta on jäljellä reilu kuukausi ja 12 ottelua. Ja toisaalta miksi joku tulisi kun suurimmalla osalla joukkeita pelit jatkuu ja niissä joukkueissa alkaa ne pelit, joita varten ollaan kesä ja pitkä talvi treenattu.

Kuten totesin, tässä vaiheessa pelaajien hankkimisessa ei ole järkeä. Se olisi pitänyt tehdä jo paljon aikaisemmin.

Black Star: Tähän myös liittyy tyytymättömyyteni - silloin kun joukkuetta olisi ollut tarpeen (ja vielä järkevää) vahvistaa, mitään ei tapahtunut (poislukien Vuoren selittelyä jatkuvasti mediassa siitä että on olemassa suunnitelma ja suunnitelman varasuunitelma ja varasuunnitelman varasuunnitelma). Tähän tuskastui jopa päävalmentajamme. Sitten lopulta hommataan näennäisyyden takia pelaaja joka ei mahdu edes kokoonpanoon koska on yksinkertaisesti niin surkea ja maalivahti. Me tarvittiin keskushyökkääjä, ja pakistoon vahvistuksia, mitä saatiin?

Ja kenen vastuulla se pelaajien hankinta on jos ei Vuoren? En oikein ymmärrä miksi ihmiset antavat Vuorelle tässä touhussa synninpäästön. Hän on ollut mukana rakentamassa joukkuetta. Jos Virta oli niin idiootti ettei tajunut että tuolla rungolla ei pärjätä mitenkään, olisi Vuoren pitänyt Virtaa herätellä. Pajuoja on myös tietääkseni pyytänyt pelaajia (päätellen lehdistökommenteista), mutta eipä niitä oikein ole NHL:n alkamisen jälkeen näkynyt. Vuori viivytteli pelaajahankintojen kanssa NHL:n alkuun asti, jonka takia yhtäkkiä tarjonta väheni radikaalisti, hintojen samalla taas noustessa. Koko NHL työsulun kanssa kikkailu oli todella suuri riski josta TPS maksaa nyt sen hinnan että eivät pääse mitä luultavammin edes sääleihin. Itse olen sitä mieltä että pelaajia olisi pitänyt hankkia työsulun aikana, silloin niitä ilmeisesti olisi saanut helpommin kuin sen jälkeen...
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Millä sinä perustelet tämän? Jos jollekin ei vieläkään ole selvää, niin pelaajat ne siellä kentällä pelaavat. Samat pelaajat ovat suoriutuneet joukkueena heikommin kuin vastustajien vastaavat. Sen sijaan toimistosta, ottelutapahtuman "tekijöistä" tai TJ:stä ei ole mitään moitittavaa. Pelillinen farssi ei ole heidän syytään.

Pelaajat pelaavat niinkuin valmentaja käskee. Kerro miksi ylipäätään palkataan valmentajia jos sillä ei ole mitään merkitystä peliin?

Huono johtaja saa aikaan huonoja tuloksia ja toisin päin. Pätee sekä valmentajaan että organisaatioon. Tämä nyt on tätä muna ja kana väittelyä, mutta ei meillä ole parempaakaan tekemistä.

Mutta sä todella uskot että pelkästään hankkimalla oikeat pelaajat me noustaan tästä suosta? Mä taas väitän että taustaorganisaatiolla on ihan helvetinmoinen vaikutus jopa kentällä nähtäviin peliesityksiin pitkässä juoksussa.
 

Cannonpowder

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä taas väitän että taustaorganisaatiolla on ihan helvetinmoinen vaikutus jopa kentällä nähtäviin peliesityksiin pitkässä juoksussa.


Olen tätä ehkä ennenkin ihmetellyt että voiko se olla näin..? Voiko tosissaan taustaorganisaatio olla mitenkään vaikuttamassa peliesityksiin..?? Itse en tätä näe niin. Mutta voisiko se tosiaan olla näin? Antaako pelaaja itsestään enemmän irti jos ns. taustaorganisaatio on kunnossa ja hän uskoo siihen?? En edelleenkään ole taipuvainen tähän ajatusmaailmaan...

Uskon enemmään siihen että joukkueella on tietty pelitapa, johon koko joukkue on sitoutunut-- ja on roolitettu oikein.. lähtien edustuksesta a- tai b junnuihin... Ja vielä enemmän siten, että jokaisen edustusjoukkueen henkilölle on jo valmiiksi mietitty (junnuista tms.) ns. varahenkilö joka voi astua heti paikkaamaan.. tämä tarkoittaa sitä että a) ketjut pysyy lähes samoina b) junnut pääsee pelaamaan niillä vahvuuksilla joihin heidät on kaavailtu...

Oma identiteetti siis omasta mielestäni pitäisi hakea, ja sitouttaa koko organisaatio sen taakse.. niin että kaikki - siis ihan kaikki - pelaavat samalla systeemillä.. olkoon se sitten se kirottu pelikirja tai whatever, mutta kuitenkin..
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Olen tätä ehkä ennenkin ihmetellyt että voiko se olla näin..? Voiko tosissaan taustaorganisaatio olla mitenkään vaikuttamassa peliesityksiin..?? Itse en tätä näe niin. Mutta voisiko se tosiaan olla näin? Antaako pelaaja itsestään enemmän irti jos ns. taustaorganisaatio on kunnossa ja hän uskoo siihen?? En edelleenkään ole taipuvainen tähän ajatusmaailmaan...
Ei kyllä liity huhuihin tai mutuihin mitenkään - eikä suoraan sanottuna ammattilaisurheiluunkaan, mutta...

Pieni esimerkki omalta kohdaltani. Pelasin teinivuosinani salibandya ihan kohtuullisen tosissani. Roolini oli yksi vittumaisimmista - näillä puukäsillähän ei pallon kanssa oikein mitään tehdä, mutta mä löin lähes satakiloisen ruhoni siihen maalin eteen ja heilutin persettäni oikealle ja vasemmalle. Eihän mua siitä maalin edestä siirretty salibandysäännöillä mihinkään. Lopetin muutamaksi vuodeksi kunnes jälleen opiskelijana innostuin lajista - tosin ihan huumorimielellä.

Vedettiin jotain opiskelijaturnauksia, ja mä nautin jälleen pelaamisesta (sekä saunailloista). Likaista työtä - perse kiinni maalivahdin nenään, edellispäivän hernekeittokaasut ilmoille ja trash talkia enemmän kuin laki sallii. Pohkeet ja käsivarret oli aina turnausten jälkeen mustelmilla, kun 70-kiloiset tietotekniikan opiskelijapojat hakkasivat mailoillaan minkä ehtivät. Rymistelin kentällä kuin norsu posliinikaupassa. Kerran satuin jopa voittamaan yhden turnauksen maalipörssinkin. Hakkasin irtopalloja metrin etäisyydeltä maaliin - kolme mailaakin muistaakseni hajosi viikonlopun aikana. Tuon turnauksen jälkeen mua sitten pyydettiinkin pelaamaan jälleen ihan oikeaan joukkueeseen.

Kävin jonkun aikaa harjoituksissa ja muutamassa ottelussakin. Yhteishenki koko joukkueessa oli kuitenkin niin vittumainen, että ei mua kiinnostanut enää olla 100% siellä maalin edessä hakattavana. En mä päässyt ikinä siihen porukkaan sisälle. Muutaman viikon kuluttua mä haistatinkin pitkät paskat koko porukalle. Joukkueenjohtajan/pelaajavalmentajan whatever kanssa mä juttelin koko aikana ainoastaan sen verran, että hän kertoi mulle seuraavien harjoitusten tai matsien kellonajat ja paikat. Olipa todellista yhteishenkeä koko porukassa.

Miten tämä sitten liittyy koko TPS:n? Ihan vain ajatuksena, että jos joku Corey Locke ei vastaavasti ikinä päässyt sisälle koko TPS:n joukkueeseen. Ehkä häntä vituttaa jo koko Euroopassa olo aivan vastaavasti kuin mua vitutti asua Porissa (noh, ketäpä ei...)? Kyllä mä olen sitä mieltä, että se vaikuttaa itse kunkin peliin, jos valmennusjohdossa ja joukkueenjohdossa on jotain skismoja.

Tämähän toimii ihan tavallisilla työpaikoillakin. Kyllä sielläkin duunareiden kesken on kireä ilmapiiri, jos/kun jatkuvasti ylhäältä sataa paskaa niskaan. Ei välttämättä edes omaan niskaan, mutta jos viime viikolla johtaja haukkui yhden kollegan, tällä viikolla toisen, lähin esimies on puun ja kuoren välissä ja haukkuu tänään johtajien painostuksesta kolmannen... Kenen vuoro on ensi viikolla? Mikä tuollaisessa kireän ilmapiirin työpaikassa/joukkueessa saa jokaisen työntekijän/pelaajan sitoutumaan yhteiseen tavoitteeseen?

Mä olen sitä mieltä, että mitä parempi ilmapiiri työpaikalla/joukkueessa on - sitä parempi on työntekijöiden/pelaajien työnteon/pelaamisen taso. Ja tämä kaikki lähtee sieltä ylhäältä päin - niin kauan kuin aiheetonta paskaa valuu alaspäin, niin yksikään työntekijä/pelaaja ei ole tyytyväinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös