TPS - HIFK la 8.10.2005

  • 53 735
  • 270
Tila
Viestiketju on suljettu.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
punainenpeto kirjoitti:
Pisteet turusta on aina herkkua. Shedden on kunkku!

Tsot Tsot! Todennäköisesti väärin voitettu ja lisäksi valmentajamme on MR Fiasko.Kysy vaikka sihvosen peskalta.
 

Birchman

Jäsen
Le Banner kirjoitti:
Ja pelaa melkein maailman kovimmassa liigassa.Nimestä tulee mieleen 162cm hurri.

<OT> Jarkkohan se kova poika on ja Vopat myös! Muistuu mieleen mm. viime talvinen peli jossa Rivet ja Ruutu keskustelivat torikokouksessa ja Vopat täräyttää puuntakaa hanska kädessä Rivetiltä leegot kurkkuun. Kova jätkä.

Mihinkäs se Ruudun kovuus katosi treenipelissä Calgarya vastaan kun Iginla lähti haastamaan? <OT>

Itse tappelusta: Lyönnit meni Lostedtille varmaan 8-2 ja ei Jämtinillä siinä mitään jakoa ollut. Vähän se tasaisemmaksi muuttui loppua kohden, mutta silti Lostedtille selvä voitto. Sääli vain, että Lostedt ei haastanut reilusti tappeluun vaan alkoi mätkimään samantien. Itse olen ymmärtänyt, että tappeluun haastetaan eikä vain aleta yht'äkkiä hakkaamaan. Cairns varmaan osaa vastata tähän ja myös kääntää tuon ylläolevan Vopatin lyönnin Rivetin ämmämäisyydeksi ja Vopatin maailman kovimmaksi jätkäksi. Tuskin tappelun lopputulos olisi muuttunut, mutta tasaisempi tappelu olisi voinut olla. Kieltämättä tuntui siltä, että Jämtin tajusi vasta tappelun puolivälissä, että pitää tapella. Siinä vaiheessa tippui vasta häneltä hanskat.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Sanotaanko nyt näin, että edelleenkin Jämtin kerjäsi verta itse nenästään. Hän sai selvän ja suoran haasteen mutta itse ehdotti että löisi mailalla naamaan. Jos ei oppinut nyt käytöstapoja, niin vika on vain hänen korviensa välissä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Rallar kirjoitti:
<OT> Jarkkohan se kova poika on ja Vopat myös! Muistuu mieleen mm. viime talvinen peli jossa Rivet ja Ruutu keskustelivat torikokouksessa ja Vopat täräyttää puuntakaa hanska kädessä Rivetiltä leegot kurkkuun. Kova jätkä.

Mihinkäs se Ruudun kovuus katosi treenipelissä Calgarya vastaan kun Iginla lähti haastamaan? <OT>

Itse tappelusta: Lyönnit meni Lostedtille varmaan 8-2 ja ei Jämtinillä siinä mitään jakoa ollut. Vähän se tasaisemmaksi muuttui loppua kohden, mutta silti Lostedtille selvä voitto. Sääli vain, että Lostedt ei haastanut reilusti tappeluun vaan alkoi mätkimään samantien. Itse olen ymmärtänyt, että tappeluun haastetaan eikä vain aleta yht'äkkiä hakkaamaan. Cairns varmaan osaa vastata tähän ja myös kääntää tuon ylläolevan Vopatin lyönnin Rivetin ämmämäisyydeksi ja Vopatin maailman kovimmaksi jätkäksi. Tuskin tappelun lopputulos olisi muuttunut, mutta tasaisempi tappelu olisi voinut olla. Kieltämättä tuntui siltä, että Jämtin tajusi vasta tappelun puolivälissä, että pitää tapella. Siinä vaiheessa tippui vasta häneltä hanskat.

Paskoin melkein pöksyihini tuota lukiessani.Vaihda nyt saatanan pelle edes allekirjoituksesi näin lauantain kunniaksi.
 

Birchman

Jäsen
Le Banner kirjoitti:
Paskoin melkein pöksyihini tuota lukiessani.Vaihda nyt saatanan pelle edes allekirjoituksesi näin lauantain kunniaksi.

Kerro ihmeessä minullekin mikä siinä oli niin pelottavaa, että aikuisen miehen pisti melkein housuun paskomaan? Ja tuo alku tekstistäni oli kyllä off-topicia, jos se oloasi helpottaa. Nostin asian vaan esille kun IFK:n pelaajat eivät koskaan tee mitään rottamaista. Aina ollaan niin fyysisiä jne jne...
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Saas nähä mitä on time outin videon pätkässä jonka näyttävät turuust. On kait jotain uutta matskua....
Hifk:n valmentajan toiminnasta


EDIT: Hah äijä KÄSKYTTI!!!!! Päivän selvä käskyttäminen!!! Törkeää! Pitäisi tulla RANGAISTUS ja kunnollinen!

Saa nähä onko Kurinpitoporukalla "munaa" antaa hifk:n valmentajalle rangaistusta! Tuskinpa!
 
Viimeksi muokattu:

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Ensinnäkin. TPS tarvitsee lisää pelaajia, se on totuus tällä hetkellä. Kavereilla oli selvästi jalat hapoilla kolmannessa erässä. Minen vaan kertakaikkiaan ymmärrä, että miksi asialle ei meinata tehdä mitään. Muutenkin aika munaton esitys molemmilta joukkueilta. Ei kunnon taklauksia ja molemmilta merkillistä sähellystä. Eronen pääsi taas kerran todistamaan maalia omalta puolustajan reviiriltään maalin edestä. Ja miksi Kimmo sitä kiekkoa pitää roiskia minne sattuu, vaikka kaverin kilsan päästä tulossa taklaamaan.

Ottelutapahtuma ei oikein sytyttänyt. Sandman:lla tultiin jäälle ja Hunajata alkoi oikeasta kohdasta, Tämä lienee parannusta aiemmasta ja hyvä niin.

Ja kissat, parempi ilman kuin Hilman. Aika näkymätöntä meininkiä, kunnes ekassa erässä huomasin jonkun heiluttelevan TPS-lippua rappusissa. Aluksi luulin, että joku sählää humalassa, mutta sitten tajusin kissojen olevan asialla. Melkein olisi parempi ilman, jos ei kunnollisia tanssityttöjä käytetä. Ja kyllä, se ilmakitarapelleily on aika lapsellista. Urkurikin välillä soitteli, mutta onneksi se oli aika vähäistä.

Jämtin otti erää Lostedt:n kanssa. Turpaan siinä tuli, muttei varmaan ole häpeä ottaa käkeensä Lostedt:lta, joka on kuitenkin paras tappelija koskaan ja missään. Jämtin ei aluksi oikein ollut mukana hommassa, mutta pakko sitä oli lähteä, kun kaveri tuli päälle. Oliko käskytystä vai ei, ihan sama, mutta miksi näistä pitää viheltää ottelu/pelirangaistuksia? Ainiin, aiheesta on avattu kohta 147 ketjua Jatkoajassa. Huvittavan näköistä räpellystä tääkin "tappelu".

Missäs vitussa oli kaikki IFK-fanit? Kourallinen speden näköistä porukkaa löytyi kyllä yläkatsomosta. Kovin oli porukka ylpeän oloista hienosta "homokylttyyri"-kaupungistaan. Jokainen oikeasti isossa kaupungissa asuneena/käyneenä varmaan ymmärtää, ettei Suomen kaltaisessa tuppumaassa ole oikeasti muita kuin tuppukyliä. Ihmettelin aluksi, että miksei kukaan tullut kommentoimaan siitä "wannabee"-metrosta, mutta tulihan sekin sieltä, kun päästiin hallista ulos. Komoon hei, Helsingin "metro" on yhtä uskottava, kuin Eronen-Backman pakkipari meillä.
 
Viimeksi muokattu:

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Jämtiniä on muutassa viestissä akaksi moitittu, ja ringeten pariin käsketty siirtyä. Siis kaveri ottaa tanssiin kutsun vastaan, ja on akka, ei ymmärrä, ai niin sillä ei oo punasta nuttua ja seinällä kuvaa Jarkosta sandaalit jalassa. Ei hifk tuolla taktiikalla pitkään otteluita voita, sillä pelimiehiä ei ole kuin muutama, ja jos ykkönen otetaan kiinni, ei muista ole juuri pelkoa kun lostedtin kaltaisiin suorituksiin. Ja eihän siinä mitään Sheddenhän on fiksu valmentaja sinäänsä kun käyttää tuota taktiikka, jos ei pelillisesti siihen pysty niin minkäs teet. Toivottavasti joku pikkusieluinen turkulainen tekee tutkimuspynnöön vielä poliisille tuosta käskyttämisestä, elämä olisi paljon mukavempoo....
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niilo kirjoitti:
Saas nähä mitä on time outin videon pätkässä jonka näyttävät turuust. On kait jotain uutta matskua....
Hifk:n valmentajan toiminnasta

Kyllähän se vaikutti, että se olisi käskyttänyt, mutta äänen laatu oli tosi huono. En menisi varmaksi sanomaan, mitä tuossa sanottiin. Jos saavat jossain tuota taustahälinää pois ja äänet selväksi niin katsellaan sitten.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Le Banner kirjoitti:
saatanan pelle

Minä olen aina luullut, että aikuisten ihmisten ei tarvitse haukkua toisiaan, mutta ilmeisesti olin väärässä. Ei yhtään lapsellista?

Sheddenin höpinät meni kyllä nätisti nauhalle. Olisi nyt hemmetti edes katsonut, ettei kukaan kuule, niin mitä vielä. Kannattaa höpistä suoraan töllöön. Fiksusti toimittu. Jos tästä ei tule seuraamuksia, niin johan on liigassa säännöt yhtäkkiä muuttuneet. Ai niin, brändillä on eri säännöt.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Humpauttaja kirjoitti:
Kyllähän se vaikutti, että se olisi käskyttänyt, mutta äänen laatu oli tosi huono. En menisi varmaksi sanomaan, mitä tuossa sanottiin. Jos saavat jossain tuota taustahälinää pois ja äänet selväksi niin katsellaan sitten.

Jotain "If number 50 doesn't stop shooting those pucks, rip his fucking head off".
 

Ramses

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Grainger kirjoitti:
Minä olen aina luullut, että aikuisten ihmisten ei tarvitse haukkua toisiaan, mutta ilmeisesti olin väärässä. Ei yhtään lapsellista?

Sheddenin höpinät meni kyllä nätisti nauhalle. Olisi nyt hemmetti edes katsonut, ettei kukaan kuule, niin mitä vielä. Kannattaa höpistä suoraan töllöön. Fiksusti toimittu. Jos tästä ei tule seuraamuksia, niin johan on liigassa säännöt yhtäkkiä muuttuneet. Ai niin, brändillä on eri säännöt.


No joo "nätisti" nauhalle , siellä ne saatanan turun mikki hiiret vaanivat kameroidensa kanssa. Ehkä Shedden on kelannu ettei täällä suomessa tartte JÄÄKIEKKO pelissä alkaa kuiskailemaan ja katselemaan ketä sua kuvaa saatana. Vituttaa ku tää liiga on täynnä noita saatanan jeesustelijoita. Shedden ja Lostedt on ihan vitun kurkoja. Tätä HIFK:ta mä rakastan.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Voimalaituri kirjoitti:
Nyt tais tulla Dougille kakkua, tai ainakin ennakkotapaus löytyy ja kiinnijäämistapa oli ihan sama.
Eli ennakkotapauksen mukaan Shedden saa kymmenen ja Lostedt viiden pelin rangaistuksen.

Lisäksi käynnistetään poliisitutkinta lievästä pahoinpitelystä ja siihen yllytyksestä, joka ei kuitenkaan viedä raastupaan asti.

Siis jos nyt käy kuten aiemmin.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Grainger kirjoitti:
Minä olen aina luullut, että aikuisten ihmisten ei tarvitse haukkua toisiaan, mutta ilmeisesti olin väärässä. Ei yhtään lapsellista?

Sheddenin höpinät meni kyllä nätisti nauhalle. Olisi nyt hemmetti edes katsonut, ettei kukaan kuule, niin mitä vielä. Kannattaa höpistä suoraan töllöön. Fiksusti toimittu. Jos tästä ei tule seuraamuksia, niin johan on liigassa säännöt yhtäkkiä muuttuneet. Ai niin, brändillä on eri säännöt.

Noooh..ainahan sitä nyt tunnekuohussa tulee tekstattua kaikenlaista,mutta anteeksi helvetisti jos loukkasin.

Voi tosiaankin olla,että MR Fiaskomme(jesus sihvosen mukaan) saa nyt pienen sanktion puheistaan:)
Hurtat haukkuu ja karavaani kulkee...
 

Team Tölkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suljettu liiga ja Kummola
Nyt taitaa Ifk kerätä sakkoja lotto-potin verran ja Shedden istuu kauan kaukalonlaidalla. Käskytys oli niin selvä ja räikeä..."ylijäämä"pelaaja hakkaamaan kaverin "pelimiestä". Sattui perhana vielä nauhalle. Eikös tätä samaa käskytys showta puitu tässä joku aika takaperin, mutta todisteita ei silloin saatu kasaan. No nyt ei kannata edes kiistää. Katsotaan mitä kurinpitoelin sanoo....
veikkaus on että ifk saakoja 10000euroa
Lostedt istuu 2-5 peliä
Shedden ottaa 10 kierroksen huilin..
 

Betoz

Jäsen
Iceberg kirjoitti:
Missäs vitussa oli kaikki IFK-fanit? Kourallinen speden näköistä porukkaa löytyi kyllä yläkatsomosta.
Radiosta ainakin, selostajan höpötysten lomasta, kuului, kun HIFK-fanit lauloivat. En tiedä sitten, oliko heidän katsomo lähellä selostuskoppia.

Humpauttaja kirjoitti:
Kyllähän se vaikutti, että se olisi käskyttänyt, mutta äänen laatu oli tosi huono. En menisi varmaksi sanomaan, mitä tuossa sanottiin. Jos saavat jossain tuota taustahälinää pois ja äänet selväksi niin katsellaan sitten.
Aivan. Erittäin harmillista, ettei kuulunut kunnolla. Itselleni tuli korviin vain "..fucking head off" ja vielä lisäys "number fifty". Mutta eiköhän tuo SM-liigalle riitä.
 

Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
sunnuntai kirjoitti:
Toivottavasti joku pikkusieluinen turkulainen tekee tutkimuspynnöön vielä poliisille tuosta käskyttämisestä, elämä olisi paljon mukavempoo....

En tiedä, oliko tämä sarkasmia, mutta toivottavasti ei tosiaankaan tee ja toivottavasti jatkoseuraamuksia ei muutenkaan tule.

Olennaisimmat on jo sanottu. Onnittelut pääkapunkiin pisteistä. Yhdyn Rosohin kommenttiin valmentajien tasoerosta. Onhan meidän rosteri kapea ja rampa, mutta ei se silti Hifkin vastaavaa jäljessä ole. Sikäli tappiota on täysin turha pistää kokoonpano-ongelmien piikkiin, vaikka selvää onkin, että vahvistuksia tarvitaan.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kummasti on osalta unohtunu kuka se on näitä videoita lähettäny. Eli kun tämä video lähtee eteenpäin olemme samanlaisia akkoja kaikkityyni.
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Tosin jos se Jämpti on niitä kiekkoja vedellyt väärään päätyyn, ni äkkiä siitä saadaan lieventävä asianhaara. Ja kuvanauhan laatu on mitä on, siinä kuuluu "number fifty" ja "rip his f*** head off". Niiden väliin jäänyt pätkä onkin sitten todella epäselvää.

Mutta se mikä tässä ihmetyttää, on se että mitä helkkaria se kuvaaja kuvaa vastustajan päävalmentajaa kesken alkulämmittelyn?

Tietty kaikkien pelaajien kypäriin ja valmentajien takkeihin voitaisiin laittaa mikrofonit, niin kaikki tulisi nauhalle tasapuolisesti. Olisi monella siinä ihmettelemistä mitä kaikkea siellä pelissä sanotaan...
 

Birchman

Jäsen
Ramses kirjoitti:
No joo "nätisti" nauhalle , siellä ne saatanan turun mikki hiiret vaanivat kameroidensa kanssa.

Kevät 2004, IFK - TPS ja Hulkkosen puhdas taklaus Pasi Saariseen. Videota liittoon ja Hulkkoselle pelikieltoa. God I love that IFK!
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Täytyy sanoa, että olo on todella seesteinen. Lasissa hyvää viiniä ja oma joukkue voitti täydellisen peluutuksen jälkeen.

Joukkueeseen tulossa Jere ja kaksi Pohjois-Amerikkalaista pelaajaa. Silti peli kulkee. Juuri nyt Salmelainen, Hauhtonen ja Petrell.

Shedden on ottanut jos monta etua/voittoa loistavalla peluutuksella. Tänään Lostedt otti tyylikkään voiton TPS:n parhaasta hyökkääjästä. Lostedt ei ole iso mies, täysin esim. Kaikkosen vastakohta. Miehen taktiikka on todella hyvä tappeluissa.
 

Birchman

Jäsen
Le Banner kirjoitti:
Noooh..ainahan sitä nyt tunnekuohussa tulee tekstattua kaikenlaista,mutta anteeksi helvetisti jos loukkasin.

En tiedä Graingerista, mutta en minä ainakaan loukkaantunut. OFF-TOPICin viestissäni voi laittaa vitutuksen piikkiin, mutta muuten kantani on ihan sama kuin mitä loppuviestissäni jo mainitsin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös