Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 167 886
  • 1 601

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Toivottavasti HIFK ei kaappaa Pentti Matikaista.
Näin ei tapahdu. Sen sijaan Pentti Matikainen kaappaa HIFK:n. Pentti vaatii hullun kiilto silmissä kyytiä lentokentälle tai HIFK kuolee. Finnairin kone Brasiliaan on jo tankattu, kun Karhuryhmän operaattori aivastaa. Aivastusta seuraavassa tulitaistelussa Penttii saa ainoastaan lihashaavoja, mutta HIFK kuolee.

Toivotaan että Rullier ei ole Tibbetts.
 

M.K.M. 15

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames, Suomen maajoukkue, Pelicans
Ja laskeehan se. Heräät folioon pakattuna yliopistollisesta ja ainoa yhteydenpitokeino ulkomaailmaan on ne vitun letkut, jotka pitää sua hengissä. Siinä kun nautit ravintoa, niin tajuat, että muijasi tuo kukkia sulle uuden poikakaverinsa kanssa ja vatsa pullottaa, joten kumpikin voittaa. Hyvä arpa.

Ja arpaahan parantaa entisestään se, että satun olemaan naispuolinen henkilö. Minkä kaiken pitäisikään mennä vituillee tuon skenaarion saavuttamiseksi... :)


Toivotaan että Rullier ei ole Tibbetts.
Rullier ei ole Tibbetts. Rullier ei ole itse asiassa ole EDES puolikuntoinen nykytason Aki Berg.

Niin ja siis oma toive on, että pääsis nyt siitä fyssan tentistä läpi vihdoin ja viimein.
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Niin ja siis oma toive on, että pääsis nyt siitä fyssan tentistä läpi vihdoin ja viimein.

Paasetkin. Mistaan muusta tentista et sitten taman vuoden puolella lapi paasekaan. Mina toivon, etta paasen Helsinkiin 24.11 suoralla Finnairin lennolla, ettei tarvitse kikkailla lapi Euroopan.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mina toivon, etta paasen Helsinkiin 24.11 suoralla Finnairin lennolla, ettei tarvitse kikkailla lapi Euroopan.

Niin pääsetkin. Se vaan on sitten viimeinen lento jonka lennät, nimittäin kone rysähtää kiitoradalle ja sinä kuulut niiden epäonnisten joukkoon jotka eivät selviä turmasta hengissä.

Toivon, että pääsisin vielä joku päivä katsomaan paikan päälle Red Wingsien kotipelin.

vlad.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivon, että pääsisin vielä joku päivä katsomaan paikan päälle Red Wingsien kotipelin.

Kyllä pääset! Tosin tämän Red Wings Helsingin pelit ei välttämättä ole mitään korkeatasoista kiekkoviihdettä...

Minä toivon että ensi viikosta tulisi hyvä viikko kaikin puolin.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyllä pääset! Tosin tämän Red Wings Helsingin pelit ei välttämättä ole mitään korkeatasoista kiekkoviihdettä...

Minä toivon että ensi viikosta tulisi hyvä viikko kaikin puolin.

Ensi viikko on sinulle yhtä juhlaa - elo siitä hautaan saakka täyttä helvettiä.

Minä toivon, että siinä Hartwall Areenalla pelattavassa NHL-kauden avauspelissä toinen osapuoli olisi Red Wings ja toinenkin joku kova joukkue. Ja että minä olisin katsomassa sitä VIP-aitiossa, jonne olen päässyt ihan omalla kustannuksellani, enkä esim. Hjallikselle persettä antamalla.
 

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Ensi viikko on sinulle yhtä juhlaa - elo siitä hautaan saakka täyttä helvettiä.

Minä toivon, että siinä Hartwall Areenalla pelattavassa NHL-kauden avauspelissä toinen osapuoli olisi Red Wings ja toinenkin joku kova joukkue. Ja että minä olisin katsomassa sitä VIP-aitiossa, jonne olen päässyt ihan omalla kustannuksellani, enkä esim. Hjallikselle persettä antamalla.

Kyllä Red Wings pelaa, ja olet paikan päällä katsomassa ottelua oikein vip-aitioissa. Matsin yhteydessä innostut oikein ottamaan prosenttijuomia, ja hanat ne virtaakin vipeilla. Huono puoli tosin on, ettet muista seuraavana aamuna herätessäsi Virmasen ja Saukkosen välistä mitään.

Itse toivon, mitäs muuta kuin päävoittoa lotosta, niin etteim kupongit katoa, ja raha todellakin päätyy käyttööni ja tilille.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kyllä Red Wings pelaa, ja olet paikan päällä katsomassa ottelua oikein vip-aitioissa. Matsin yhteydessä innostut oikein ottamaan prosenttijuomia, ja hanat ne virtaakin vipeilla. Huono puoli tosin on, ettet muista seuraavana aamuna herätessäsi Virmasen ja Saukkosen välistä mitään.

Itse toivon, mitäs muuta kuin päävoittoa lotosta, niin etteim kupongit katoa, ja raha todellakin päätyy käyttööni ja tilille.
Saat, ja kymmenen muuta jakaa päävoiton kanssasi. Lisäksi pankki, johon rahat talletat menee konkurssiin ja talletussuojan takia saat lopulta vain 50kEur käyttöösi.

Toivon, että huomenna ei sataisi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Toivon, että huomenna ei sataisi.

Huomenna ei sada vettä, lunta tai räntää. Toiveesi toteutui. Taivaalta kuitenkin tulee toisenlaista laskeumaa. Itänaapurin eräs huonokuntoinen ydinvoimala pamahtaa ja huomenna saamme nauttia radioaktiivisesta ilmasta samalla kun joditabut tunkevat jo korvistakin ulos.

Itse toivon, että Kalle putoaa tänään Idolsista.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse toivon, että Kalle putoaa tänään Idolsista.

Pudoaa pudoaa! Mudda kaikki suomen ala-asdeiden oppilaat pääddäväd mennä lakkoon duon seurauksena koska heidän idolinsa pudosi, joden duodannon on pakko oddaa häned dakaisin kisaan mukaan ja andaa koskemaddomuus äänesdyksiin joden saamma kuulla Kallen loisdeliaida esidyksiä aina finaaliin saakka.

Minä toivon että tuo Idolsin umpisurkea juontajakolmikko saisi kenkää.
 

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Minä toivon että tuo Idolsin umpisurkea juontajakolmikko saisi kenkää.

Kenkää saavatkin, mutta tilalle palkataan heti maikkarin "asiantuntijaraati" Keskinen-Toivola-Elomo-Mettovaara ja ketä näitä kaikkia olikaan.

Toivon että kohta alkava koeviikko sujuu mukavasti.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Toivon että kohta alkava koeviikko sujuu mukavasti.
Sujuu paremmin kuin mukavasti. Olet pilvessä koko viikon ja tunnet ykseyttä kaiken kanssa. Yhtään koetta et luonnollisesti tule suorittaneeksi.

Saisipa nyt yhden tuikun hyvää rommia.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sujuu paremmin kuin mukavasti. Olet pilvessä koko viikon ja tunnet ykseyttä kaiken kanssa. Yhtään koetta et luonnollisesti tule suorittaneeksi.

Saisipa nyt yhden tuikun hyvää rommia.

Saat oikein kunnon tujauksen hyvää rommia, kun naapurisi tulee ovesi taakse sitä tarjoamaan. Aamulla kuitenkin konkreettisesti näet (tai siis et sinä enää mitään silloin näe), että kaikkiin ei ole luottamista - metanoli ei rommin joukossa maistu.

Toviottavasti Barcelona nujertaa Recreativon.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Toviottavasti Barcelona nujertaa Recreativon.

Kyllähän se nujertaa, nimittäin joukkue koulii Recreativon pelaajat lasarettiin oikeen kunnolla. Tästähän ei La Ligan päättäjät kovinkaan paljoa tykkää ja esim. Eto'o, Xavi yms herrat on kauden loppuun asti pelikiellossa.

Toivon, että saan pomolta luvan lähteä Espanjaan ja reissusta tulee mahtava!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Toivon, että saan pomolta luvan lähteä Espanjaan ja reissusta tulee mahtava!

Saat luvan ja pomo antaa kottia vielä matkarahoiksikin,

mutta...

saat jo mennessä koneessa ärhäkän turistiripulin, joka pahentuu paikallisella poliisiasemalla jossa sinua syytetään Jamppa Tuomisen murhasta.

Mä toivon, että Pacifique-vesipuistoreivit toteutuu taas ens keväänä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Saat luvan ja pomo antaa kottia vielä matkarahoiksikin,

mutta...

saat jo mennessä koneessa ärhäkän turistiripulin, joka pahentuu paikallisella poliisiasemalla jossa sinua syytetään Jamppa Tuomisen murhasta.

Mä toivon, että Pacifique-vesipuistoreivit toteutuu taas ens keväänä.

Joo, toteutuu. Kaikkien aikojen reivit ovat luvassa. Sinä kuitenkin onnistut saamaan jotenkin malariatartunnan jouluna, ja olet vielä kesäkuussa 2009 teho-osastolla. Pacifique-reivit (mitkä ikinä sitten ovatkin) jäävät sinulta väliin.

Toivottavasti Tepsin ulkkarit ovat vielä tällä kaudella todellinen apu Tepsille.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Toivottavasti Tepsin ulkkarit ovat vielä tällä kaudella todellinen apu Tepsille.

Kyllä näin on. TPS hyötyy todellakin näistä ulkkareista...salibandyn puolella, jonne kaverit hakeutuvat provotakseen TPS HC:n johtoporrasta.

Toivon, että pärjään vielä huomisen päivän kesärenkailla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Toivon, että pärjään vielä huomisen päivän kesärenkailla.

No pärjäät, mutta valitettavasti yksi renkaistasi menee rikki.

Toivon että Rinkelinmäestä saataisiin vielä joskus kunnon Hornankattila.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No pärjäät, mutta valitettavasti yksi renkaistasi menee rikki.

Toivon että Rinkelinmäestä saataisiin vielä joskus kunnon Hornankattila.

Kyllä, sen jälkeen kun joku venäläinen oligarkki on ostanut HPK:n ja hallin ja palkannut sinne katsojia omasta kotimaastaan pitämään meteliä.

Toivottavasti talvirenkaani ovat vielä tallessa taloyhtiömme verkkokellarissa.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Laitetaan saakeli molemmille:

tahtookirjoittaa kirjoitti:
Toivottavasti talvirenkaani ovat vielä tallessa taloyhtiömme verkkokellarissa.
Verkkokellarissa on, juu. Tosin talvirenkaasi on "muuttaneet" yläkerrassa asuvan manneperheen koppiin aivan kuin itsestään ja kun tarkkaan tiirailet kopin oven raosta viiden Abloylukon takaa näkyy kopissa myös viime kesänä kadonnut pyöräsi sekä toissatalvena kadonneet lumikola ja lumilinko.

Old Ray kirjoitti:
Toivon, että tästä Carolina-TB-matsista tulee viihdyttämpi mitä ensimmäinen erä.
Tulihan siitä. Harmi vaan ettet nähnyt peliä loppuun kun aina niin vaativa puolisosi halusi katsoa "Todella Upeeta" ykköseltä ja ehdit ymmärrettävästi nukahtaa ennen sen lässytyksen päättymistä.

Minä toivon että voittasin kerrankin jotain vedonlyönnistä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minä toivon että voittasin kerrankin jotain vedonlyönnistä.
Voitathan sinä. Ensi viikolla jo. Tosin turhautuneena olet laittanut pitkävetoon single-kohteeseen kaikki merkit, 1x2, tietty se pienin kerroin osuu ja sitten saat hakea 1,30 euron vedonlyöntivoittosi, kun sijoitit siihen sen 3 euroa.

Toivottavasti saisin sen työpaikan, johon huomenna haen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös