Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 168 179
  • 1 601

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Ruutuässä kirjoitti:
Vapaasi on rentouttava ja Lukko voittaa Bluesin, joka on luovuttanut ottelun saapumatta paikalle. Töihin paluusi jälkeen saat potkut liiallisen alkoholinkäytön takia.

Toivoisin, että saisin opiskeltua kunnolla ensi kevään ja kerättyä kasaan yli 20 opintoviikkoa vieläpä hyvillä arvosanoilla.

Saat helposti kasaan pikku vilpillä peräti 30 opintoviikkoa. Huonompi homma on se, että olet sopinut maksavasi nämä viikot "luonnossa" opettajillesi, jotka ovat 56v-Vieno, 62v-Veikko ja Koulun 67v-Rehtori-Ylermi. Tulee muuten pitkä ja hikinen kevät.

Toivoisin menestyksellisiä treffejä Janina Frostellin kanssa; "eksätie".

ps, Täällä on muutamia DOSI hubaisia juttuja joiden ansioista pyyhin nyt päätettäni kuivaksi kaffesta!
 

Badawan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
OikeaPakki kirjoitti:
Toivoisin menestyksellisiä treffejä Janina Frostellin kanssa; "eksätie".

Treffisi ovat jättimenestys, pääsette oikein Seiskan kanteen seuraavalla viikolla ja treffien loppupuolella pääset laittaan Janinaa kaikkiin kolmeen. Aktin jälkeen Janina päättää avautua sinulle ja kertoo olleensa aikaisemmin mies. Tarvittavat leikkaukset suoritettiin vuonna 92.

Toivoisin että Tarja Halosta ei valittaisi uudelleen presidentiksi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Badawan kirjoitti:
Toivoisin että Tarja Halosta ei valittaisi uudelleen presidentiksi.
Näin ei tapahdu, mutta pian Suomen presidenttivaalien jälkeen Halonen valitaan koko Euroopan presidentiksi!

***

Toivon, että en kuole vitutukseen koulutunneilla, on nimittäin lähellä...
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ted Raikas kirjoitti:
Toivon, että en kuole vitutukseen koulutunneilla, on nimittäin lähellä...

Et kuole, mutta koulun ovesta ulos astuessasi nuoska lumi putoaa koulun katolta päällesi ja se on menoa.

Toivon, että Tamiflu lintuinfluenssalääke ei ole J.Tammisen keksimä.
 

EricCartman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Lukko
pekutti kirjoitti:
Toivon, että Tamiflu lintuinfluenssalääke ei ole J.Tammisen keksimä.

No eipä ole Tamminen lääkettä keksinyt, mutta saa hän silti valtavat rojaltit omaa nimeään kantavasta lääkkeestä. Näillä rahoilla hän ostaa Jukurit ja ryhtyy seuran valmentaja-toimari-ylivoiman playmakeriksi.

Itse toivoisin, että kaverini ymmärtäisi jättää helvetin ärsyttävän tyttöystävänsä.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
EricCartman kirjoitti:
Itse toivoisin, että kaverini ymmärtäisi jättää helvetin ärsyttävän tyttöystävänsä.


Kyllä vain. Kaverisi jättää tyttöystävänsä ihastuttuaan toiseen... Nimittäin SINUUN! Joudut muuttamaan toiselle paikkakunnalle, ja vaihtamaan puhelinnumerosi saadessasi öisin ikäviä läähätyssoittoja kaveriltasi.

Itse toivon, että Marko Kiprusoff menisi parturiin.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
krobbe kirjoitti:
Toivoisin ettei kukaan kommentoisi tätä toivetta.

Toiveesi toteutetaan. Sen lisäksi olet ruma ja haiset pahalle.

Toivon, että loput koulupäivästä soljuisi hieman nopeammassa tahdissa kuin tähän asti.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Infamous kirjoitti:
.Toivon, että loput koulupäivästä soljuisi hieman nopeammassa tahdissa kuin tähän asti.

Kyllähän tuo nopeasti soljuu, ja saat jopa tunnin vapaaksi opettajan poissaolon tähden, mutta vastapainoksi määrätään itsenäisesti suoritettava laajahko harjoitustyö ja kaksi neljän sivun esseetä. Deadline kaikille on ensi maanantaina.

Toivon, että viikonlopun aamuvuorot työpaikalla sujuisivat hyvin.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Poison kirjoitti:
Toivon, että viikonlopun aamuvuorot työpaikalla sujuisivat hyvin.

Toiveesi toteutuu. Tunnollisena ja hyvin työnsä tekevänä saat hoidettavaksesi viikonlopun iltavuorotkin.

Toivon, että autoni menee katsastuksesta läpi.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
DanC kirjoitti:
Toivon, että autoni menee katsastuksesta läpi.
Autosi meneekin katsastuksesta läpi, mutta juuri kun olet lähdössä katsastusasemalta, niin ratti irtoaa ja ajat suoraan päin asemaa. Aseman vauriot tulevat luonnollisestikin sinun maksettavaksi.

Itse toivon, ettei koulussani olisi enää koskaan hiihtoa liikuntatunneilla, varsinkin jos tämänpäivän tyyliset räntäkelit jatkuvat.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
DanC kirjoitti:
Toiveesi toteutuu. Tunnollisena ja hyvin työnsä tekevänä saat hoidettavaksesi viikonlopun iltavuorotkin.

Toivon, että autoni menee katsastuksesta läpi.

Läpi menee, ei pienintäkään vikaa. Pakokaasutestissä katsastusmies ottaa liian rajusti kierroksia ja kone hajoaa. Autokatsastus ei kanna vastuuta asiakkan autoista.

Toivoisin, että viimeinkin tulisi talvi länsirannikollekkin, ei ainaista -2/+2 ja räntää.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Thoke kirjoitti:
Itse toivon, ettei koulussani olisi enää koskaan hiihtoa liikuntatunneilla, varsinkin jos tämänpäivän tyyliset räntäkelit jatkuvat.

Ei ole hiihtoa ei.Sen sijaan tunnit kuluvat rattoisasti suunnistaessa pitkin metsiä räntäkeleissä.
Toivon että tämän iltainen tapaaminen tytön kanssa ,jota tapailen menee hyvin.
 

Fosse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chelsea FC
Olkku kirjoitti:
Toivoisin, että viimeinkin tulisi talvi länsirannikollekkin, ei ainaista -2/+2 ja räntää.
Toiveesi toteutuu, tästä eteenpäin on luvassa -1/+1 ja sataa rakeita aina helmikuun loppuun asti.

#77 kirjoitti:
Toivon että tämän iltainen tapaaminen tytön kanssa ,jota tapailen menee hyvin.
Tapaaminen menee hienosti, mutta kestää kokonaiset 9,5 sekuntia, jonka jälkeen tyttö jatkaa matkaansa poikaystävänsä luokse.

--------------------------

Jotain rankkaa tällä kertaa: Toivon, että Suomi voittaa seuraavat Euroviisut.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Fosse kirjoitti:
Jotain rankkaa tällä kertaa: Toivon, että Suomi voittaa seuraavat Euroviisut.

Näin tapahtuu, jälkihuumassa Kiril Babitsin alias Kirka valitaan myös Suomen presidentiksi.

Toivon, että ensi yönä näppärä menninkäinen kävisi laatimassa graduni tutkimussuunnitelman.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Fosse kirjoitti:
Toiveesi toteutuu, tästä eteenpäin on luvassa -1/+1 ja sataa rakeita aina helmikuun loppuun asti.

Tapaaminen menee hienosti, mutta kestää kokonaiset 9,5 sekuntia, jonka jälkeen tyttö jatkaa matkaansa poikaystävänsä luokse.

--------------------------

Jotain rankkaa tällä kertaa: Toivon, että Suomi voittaa seuraavat Euroviisut.

Toiveesi toteutuu. Hanna Ekola feat. M.A. Numminen parivaljakko voittaa Euroviisut ylivoimaisesti biisillään "Haben sie villihevosia?". Harmi vaan, että joudumme siitä johtuen kuuntelemaan heidän kiekumistaan non-stoppina seuraavat 20 vuotta joka radiokanavalla.

Toivoisin, että Joonas Hytönen poistuisi televisiosta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Solomon kirjoitti:
Toivon, että ensi yönä näppärä menninkäinen kävisi laatimassa graduni tutkimussuunnitelman.
Näinhän se tekee, mutta samalla loihtii sinut pieneksi karvaiseksi maahiseksi ja vohkii rahasi, korvaten ne kärpässienillä.

***

Toivon, että kukaan ei pysty pilaamaan tätä toivomustani!
 
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Toivon, että Matti Nykäsestä kertova elokuva floppaa.
Elokuva floppaa lippuluukuilla, mutta dvd-julkaisu on jättimenestys. Nykäs-DVD:tä myydään miljoonia kappaleita ja sitä näytetään MTV3:lla uusintana viikoittain.


Toivon, että pääsisin huomisesta algebran tentistä läpi.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ted Raikas kirjoitti:
Näinhän se tekee, mutta samalla loihtii sinut pieneksi karvaiseksi maahiseksi ja vohkii rahasi, korvaten ne kärpässienillä.

No mä olen jo valmiiksi a) pieni, b) karvainen ja ennen kaikkea c) rahaton, joten TEE se suunnitelma, menninkäinen!
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Ted Raikas kirjoitti:
Toivon, että kukaan ei pysty pilaamaan tätä toivomustani!
Toivomustasi ei pilata. Olet muuten vain lahjaton vätys.
Hazardipakki kirjoitti:
Toivon, että pääsisin huomisesta algebran tentistä läpi.
Onnistuu. Sinun tulee leikata saksilla tenttipaperista spiraalimainen nauha, jonka päät liimaat yhteen. Mikäli paperi oli A4-kokoa, sinun tulisi päästä syntyneestä nauhalenkistä helposti läpi. Tenttivastauksesihan olivat tietty pelkkää kuraa.

Minä toivoisin näin tammikuun kunniaksi lahjaksi Twin Peaks DVD-boksia.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
morningstar kirjoitti:
Minä toivoisin näin tammikuun kunniaksi lahjaksi Twin Peaks DVD-boksia.
Saat kyllä boksisi, ei siellä tosin yhtään levyä ole sisällä.

Itse toivoisin parantuvani tästä kuumetaudista vaikka heti huomenna.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Iker kirjoitti:
Itse toivoisin parantuvani tästä kuumetaudista vaikka heti huomenna.

Marian sairaala hoitaa kuumeesi samalla, kun amputoi molemmat kätesi. Niin, no ainakaan kuumemittaria ei saada enää kainaloosi.

Itse toivoisin, että vaimoni vaatisi itselleen syntymäpäivälahjaksi uutta iMacia.
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
bitnir kirjoitti:
Marian sairaala hoitaa kuumeesi samalla, kun amputoi molemmat kätesi. Niin, no ainakaan kuumemittaria ei saada enää kainaloosi.

Itse toivoisin, että vaimoni vaatisi itselleen syntymäpäivälahjaksi uutta iMacia.

Hän vaatiikin ja myös saa sen. Valitettavasti hän lähtee perjantaina toisen miehen mukaan ja vie lahjansa mennessään.

Toiveena 3 pistettä tänään Ilvekseltä.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olkku kirjoitti:
Toiveena 3 pistettä tänään Ilvekseltä.

Saattekin ne, mutta peli jälkeen seurajohto ilmoittaa että Koivu on saanut potkut, ja Tolvanen tulee takaisin.

Itse toivon parin viikon lomaa töistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös