Torppasiko Jortikka Riihijärven HIFK-siirron?

  • 13 064
  • 90

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti cobol
Lyhyt vastaus otsikon kysymykseen "Torppasiko Jortikka Riihijärven HIFK-siirron?"

Vastaus on ei torpannut.
Ja kuitenkin kummatkin tiedämme totuuden. Haluatko vastata uudestaan?
 

FOBI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Jere Karalahti
Viestin lähetti tumba17
Minua ihmetyttää kaksi asiaa, ensinnäkin se, että siirron toteutumattomuudesta jaksetaan jauhaa edelleen. Toiseksi, millä ilveellä Jortikka olisi voinut kaataa tämän siirron? Tarjoamalla rahaa, antamalla Jokerien kausikortin, haukkumalla HIFKn pelaajat, lupaamalla viinaa ja naisia Turussa, jotain muuta? Pitäisin tuota Malmön johtajistoa todella surkeana, jos pelaajahankinnoista päättää Jortikka Suomesta. Ymmärrän harmituksen, mutta voisiko olla jopa ettei Jokerieden organisaatiolla olisi mitään tekoa siihen, kun HIFKn osalta joku menee myttyyyn? Pelinappulat eivät vain kohdanneet, vaikka hilkulla oltiinkin, joskus kun käy niinkin.

Onhan se selvää että jos joku siirto ( lähes varma sellainen )
menee poskelleen aletaan spekuloimaan ja etsimään syytä tai syyllistä ja tässä tapauksessa syyllisen viitta kaatui " rakkaan " vihollisemme Jokerien valmentajan niskaan. Ja kyseessä olisi ollut HIFKille vielä erittäin tärkeä peli mies niin varmasti ärtymisreaktio on suuri.
 

FOBI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Jere Karalahti
Viestin lähetti juhana
Tiedoksi vaan naapuriseuralle, että Matikaisella ja Riihijärvellä ei mestaruuksia voiteta.

Ai, miten niin? Riihijärven piti olla juuri se pelaaja, joka tuo mestaruuden Jyväskylään keväällä 1992 tai Raumalle 1996. Toisin kävi. Muutenkin kyseinen kaveri, vaikka erittäin hyvä pelaaja onkin, vaikuttaa enemmän "runkosarjatyypiltä" eli hyytyy aina kovissa peleissä.

Penasta tuskin tarvitsee mainita enempää.

No-o meinaatko että PC Drouin tai Burström ratkaisee mestaruuden Hilmalaan? Pitkä ja kivinen matka taitaa olla tiedossa. Siihen ei auta edes Jortikan mylviminen pelaaja-aitiossa tai pukukopissa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Senior
Ja ostaa samalla muutaman konsonantin. Tarvittavat määrät vokaaleja jo on.

Mutta kuten siis kerroit niin et siis kuitenkaan epäile että mitään epäilyttävää tapahtui?
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti flintstone
Mutta kuten siis kerroit niin et siis kuitenkaan epäile että mitään epäilyttävää tapahtui?

Hei poiijjaat, eikös tämä keissi voitaisi jo unohtaa. Tiedetään että Hifk halusi Riihijärven, mutta ei saanut. So? Joka vuosi siirtomarkkinoilla käydään näitä vääntöjä ja kieroiluja, jos nyt sitten tällä kertaa homma tuli "julki", niin mitä sen on väliä. MIB I:ssä agentti K kiteytti asian aika hyvin, J:n tietustellessa että pitäisiköhän ihmisille kertoa siitä että maapallo kenties tuhoutuu tunnin kuluttua:
"Aina meitä uhkaa joku intergalaktinen rutto, tai Arkelialainen kuolemansäde, ainoa syy miksi nämä ihmiset jatkavat elämäänsä onnellisena, on se että he eivät tiedä siitä."

Ensi kerralla paremmalla onnella, ja unohdetaan nyt hemmetissä tämä juttu. Mitään rakentavaa ei ainakaan saada aikaan.
 
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Viestin lähetti Brewer
Kilauttaa kaverille ? Lopettakaa jo .........................

Juuri näin.

Sitäpaitsi pesunkestävä tryffeli korkeintaan vilauttaa kaverille.


Väittää Snadi.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
En olisi ikinä uskonut, että tälläsestä syntyy 4 sivua keskustelua. Ovatko jotkut IFK-fanit todella niin katkeria siitä, että Riihijärvi ei pelaa IFK:ssa, että on pakko haukkua naapuriseuran valmentaja siitä? Rajaa.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jos yleisesti tiedetään että Suomalaiselta asiantuntijalta kysyttiin neuvoa niin aika helppoa on yhdistää asia Jortikkaan.
Siirtojuttu on ollut ja mennyt mutta kai siinä niin kävi että Jortikan mielipiteet kuultuaan ei sopimusta tehty.Näin yksinkertaista se on.
Se että Jortikka kieltää kaikki ei merkitse mitään sillä se on hänen tyylinsä.Niin hän kielsi senkin loppuun asti ettei tule narrien valmentajaksi.

Eikä tässä kaikki Hifk-fanit nyt niin katkeria olla mutta kai sen totuuden saa julki tuoda.
Ja jos oli niin että että Holma ja Pikkarainen olisi pitänyt antaa pois niin ehkä oli parempi että sopimusta ei tullutkaan sillä itse haluaisin nähdä kaverien kehittyvän Hifkissä.
 

topivl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Gepardi
En olisi ikinä uskonut, että tälläsestä syntyy 4 sivua keskustelua. Ovatko jotkut IFK-fanit todella niin katkeria siitä, että Riihijärvi ei pelaa IFK:ssa, että on pakko haukkua naapuriseuran valmentaja siitä? Rajaa.

Piste. Naapuri puhuu asiaa.
Itse olen ehkä vähemmistönä, mutta olen vain tyytyväinen, ettei tuo flegmaattinen pullanaama meille tullut. Siitä on niin paljon huonoja kokemuksia, kun yritetään hankkiä IFK:n pelaajia, jotka eivät joukkueseen selvästikään sovi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mixu

Eikä tässä kaikki Hifk-fanit nyt niin katkeria olla mutta kai sen totuuden saa julki tuoda.
Ja jos oli niin että että Holma ja Pikkarainen olisi pitänyt antaa pois niin ehkä oli parempi että sopimusta ei tullutkaan sillä itse haluaisin nähdä kaverien kehittyvän Hifkissä.

Samaa mieltä. Riihijärveä todella paljon HIFK:hon odotin, mutta en nyt ihan riemusta olisi hyppinyt jos nämä pelaajat olisi vaihdossa annettu. Mieluummin odotellaan ensi kaudelle ja napataan sitten. Jos tarvetta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti topivl
Siitä on niin paljon huonoja kokemuksia, kun yritetään hankkiä IFK:n pelaajia, jotka eivät joukkueseen selvästikään sovi.
Timo Pärssinen lienee tästä paras esimerkki.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Ja jos - niin so what?

Jos Percy Nilsson & kumppanit Malmössä ymmärtävät minkään pelin suhteen mitään, kuten täytyy olettaa jo sillä perusteella, että Percy hankki aikoinaan Jortsumestarin ja Vero-Raipan joukkueeseensa, on selvää, että Malmön suunnalta on selvitetty tarjottu tavara/varallisuus (raha/pelaajat/yhdistelmä niistä), niiden taustat ja tavaran kuranttius. Aivan samoin kuin porilaisia nakkeja ostaessa on hyvä pyytää kuitti.

Tosiasioita lopuksi pohdintaan
1. Miksi kakkossentteriä ja laituria etsitään vasta tammikuun lopussa juuri siirtoajan umpeutuessa, kun joukkueessa ei ole ollut merkittäviä loukkaantumisia hyökkääjäsektorilla?

2. Missä vika, kun halukas hyökkääjä ei saavu? Onko kyseessä hillon siirtäminen tarjouksen asemesta omalle pannukakkulautaselle?
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Päivän veikkaajassa itse Vesa Rantanenkin kertoo että Jortikka torppasi Riihijärven siirron eli ilmeisesti näin se meni.
 

rossoblu

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Viestin lähetti mixu
Päivän veikkaajassa itse Vesa Rantanenkin kertoo että Jortikka torppasi Riihijärven siirron eli ilmeisesti näin se meni.

Itse Vesa Rantanen kertoo myös, että Glen Metropolit melkein murhasi Kärppien Jussi Pesosen. Näin kai sekin sitten meni.

Joo. Minä tiedän lisäksi, että em. syystä Pentti päätti kaapata Metropolitin kostoksi.

Vai enikö se sitenkin nyt jotenkin niin, että pakinoita kirjoitettaessa ei journalistien eettisten sääntöjen mukaan aina tarvitse pysyä niin kaidalla polulla totuuden suhteen. Sanottakoon samalla, että itse pidän Rantasen tyylistä kirjoittaa, vaikka yliampuvia provokaatioita mahtuu runsaasti tekstiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös