Topias ”Toppe” Haapanen

  • 16 116
  • 128

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Mitä hitsiä Toppe?? Jäbällä tehot 7+12=19 kasassa ja tehotilastokin plussalla! =O

Tämä tuli oikeasti puskista, johtuen pitkälti omasta passiivisuudesta, mutta anyhow.. mitä tästä janarista vielä kehkeytyy?

Huima pelimies, vaikkei tekisi pinnoja yhtäkään!
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
NHL-Toppe. Sanoisin, että ensi kausi samaa osastoa ykkösketjussa ja siitä kirkkaisiin valoihin.
Ihan täysin mahdollista!
Varmaan omasta mielestään pitää tällaista haihatteluna mutta loppujen lopuks, on sinne paskempiakin mennyt.
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Toppe pitäs maturoida fysiikaltaan ja luistelultaan maksimiin Liigassa ja nimenomaan Rautalan ja Tepsun änärimiesten koulussa.

Tämän trajectoryn voi helposti paskoa hätäilemällä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kyllä nyt vittuillaan mestarille tänne ruudun toiselle puolelle tänne näin. Moneen paikkaan olen kirjoittanut että Haapasella ei ole enää mitään asiaa Ilvekseen kun tuuletteli Tepsin maaleja Ilveksen fanikatsomoon päin Nokia Arenalla. Viime kevään pleijareissa siis. Päätin sitten tänään ostaa muutaman Liigan "korttipakan" niin eiköhän sieltä tule saatana Haapasen Topiaksen aidolla nimmarilla varustettu kortti. My god.

Edit. Pelaajan etunimi kirjoitettu oikein. Vahinko oli.
 
Viimeksi muokattu:

JohnVeiNe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TURKU - ÅBO
Kyllä nyt vittuillaan mestarille tänne ruudun toiselle puolelle tänne näin. Moneen paikkaan olen kirjoittanut että Haapasella ei ole enää mitään asiaa Ilvekseen kun tuuletteli Tepsin maaleja Ilveksen fanikatsomoon päin Nokia Arenalla. Viime kevään pleijareissa siis. Päätin sitten tänään ostaa muutaman Liigan "korttipakan" niin eiköhän sieltä tule saatana Haapasen Tobiaksen aidolla nimmarilla varustettu kortti. My god.
Ilves-legenda, jonka nimeä et muista? Varmaan kolahtanu kovaa menetys.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Ilves-legenda, jonka nimeä et muista? Varmaan kolahtanu kovaa menetys.
Voi pojat ja tytöt. Oikeasti olin luulossa ja muistin että Tobias olisi ollut etunimi. Mutta menetys ei kyllä kolahtanut ollenkaan. Pojun tuuletukset kyllä. Tuntui kyllä aika härskiltä. Kertoo tosin vain siitä kuinka kovaan tunnetilaan Ahokas oli jenginsä luotsannut ja miten Osasto41 oli myös päässyt Tepsin pelaajien ihon alle.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Moneen paikkaan olen kirjoittanut että Haapasella ei ole enää mitään asiaa Ilvekseen kun tuuletteli Tepsin maaleja Ilveksen fanikatsomoon päin Nokia Arenalla.

Olen tätä samaa lukenut muiltakin Ilves-kannattajilta. En tiedä onko tämä joku vitsi mutta jos ei ole niin koittakaa nyt oikeasti päästä yli tästä traagisesta tapahtumasta. Reunasen Tarmo suuteli pari viikkoa sitten Lukon pelipaitaa kun teki maalin Tepsiä vastaan. Mitä sitten? Hyvä että on tunnetta ja välillä se voi tuntua pahalta. Eteenpäin!
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Voi pojat ja tytöt. Oikeasti olin luulossa ja muistin että Tobias olisi ollut etunimi. Mutta menetys ei kyllä kolahtanut ollenkaan. Pojun tuuletukset kyllä. Tuntui kyllä aika härskiltä. Kertoo tosin vain siitä kuinka kovaan tunnetilaan Ahokas oli jenginsä luotsannut ja miten Osasto41 oli myös päässyt Tepsin pelaajien ihon alle.

Ei se mitään, kyllä me voidaan Topias "Tobbe" Haapasesta muovata samanlainen TPS-legenda kuin Raipestakin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Olen tätä samaa lukenut muiltakin Ilves-kannattajilta. En tiedä onko tämä joku vitsi mutta jos ei ole niin koittakaa nyt oikeasti päästä yli tästä traagisesta tapahtumasta. Reunasen Tarmo suuteli pari viikkoa sitten Lukon pelipaitaa kun teki maalin Tepsiä vastaan. Mitä sitten? Hyvä että on tunnetta ja välillä se voi tuntua pahalta. Eteenpäin!
Tuulettiko suoraa fanikatsomonne suuntaan katse tiukasti sinne ja käsillä näyttäen että ylös ylös ääntä nyt?

Kukaan muu Ilveskasvatti tai ex-Ilves ei ole ikinä ennen noin toiminut. Täysin eri asia on tuulettaa "normaalisti" maalia kasvattiseuraa vastaan ja sen ymmärrän varsinkin jos on joutunut vaihtamaan seuraa kun ei ole toisesta löytänyt ruutua.

Ja luulin päässeeni yli ja unohtaneeni kunnes kortti kolahti pakasta...
 
Viimeksi muokattu:

JohnVeiNe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TURKU - ÅBO
Voi pojat ja tytöt. Oikeasti olin luulossa ja muistin että Tobias olisi ollut etunimi. Mutta menetys ei kyllä kolahtanut ollenkaan. Pojun tuuletukset kyllä. Tuntui kyllä aika härskiltä. Kertoo tosin vain siitä kuinka kovaan tunnetilaan Ahokas oli jenginsä luotsannut ja miten Osasto41 oli myös päässyt Tepsin pelaajien ihon alle.
Väärin arvattu, taas. Olen sitä kolmatta. *hymiö *
Rehellisesti löysin kyllä huumorin kukan tosta sun ekasta, ja pystyn samaistumaan tunnetilaan.
Lainattu viesti meniki jo turhan pullistelun puolelle. Vähän samanlainen ku 130cm kaveri seisois 200cm kaverin takana puimassa nyrkkiä.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuulettiko suoraa fanikatsomonne suuntaan katse tiukasti sinne ja käsillä näyttäen että ylös ylös ääntä nyt?

Okei... Muistikuvat näyttävät olevan niin tuoreet että ei tästä ihan helpolla yli päästä.

Kalavelkoja ette pääse suoranaisesti tänä keväänä makselemaan mutta pientä lohdutusta tuo varmasti se että edes Haapanen ei vie Tepsiä puolivälieriin asti.
 

nikkethegreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, FLA, NYR
Vaikka olisi tehnyt mitä niin ei se nyt noin kovaa voi ihon alle mennä? Mitä väliä? Ihmiset vaihtavat työpaikkoja ihan kuten pelaajat joukkueita. Turha siitä on mieltänsä pahoittaa. Jos se lätkäkortti meni noin kovin tunteisiin, niin heitä vaikka takkaan, big deal. Eteenpäin.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Pitäisikö ketju nimetä uudestaan? Tobias "Väärin Tuuletettu" Haapanen
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kalavelkoja ette pääse suoranaisesti tänä keväänä makselemaan mutta pientä lohdutusta tuo varmasti se että edes Haapanen ei vie Tepsiä puolivälieriin asti.

Ei nyt mennä asioiden edelle. Pelataan nyt ensin runkosarja loppuun. Tiedä vaikka oltaisiin suoraan puolivälierissä ja Ilves heti vastassa tai sitten vasta parin säälipleijaripelin jälkeen. Paljon on asioita auki, oikeastaan kaikki…
 

raisionjoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuulettiko suoraa fanikatsomonne suuntaan katse tiukasti sinne ja käsillä näyttäen että ylös ylös ääntä nyt?

Kukaan muu Ilveskasvatti tai ex-Ilves ei ole ikinä ennen noin toiminut. Täysin eri asia on tuulettaa "normaalisti" maalia kasvattiseuraa vastaan ja sen ymmärrän varsinkin jos on joutunut vaihtamaan seuraa kun ei ole toisesta löytänyt ruutua.

Ja luulin päässeeni yli ja unohtaneeni kunnes kortti kolahti pakasta...
Nyt on kova! Tiukat katseet ja käsillä näyttäminen, minkälaisessa maailmassa oikein elämme? Ilves-pehmoleluasi käyttäen, voitko vielä osoittaa mistä muualta paha Toppe kosketti sinua?
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onhan nuo kirjoittamattomia sääntöjä, ettei vanhan seuran suuntaan tuuletella. Ehkä Haapanen unohti sen tunnemyrskyssään.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Hyvä ja arvostava tapa. Toki alunperinhän tämä oli lähinnä seuraikonien siirtojen kohdalla. Joku Kestner voi ihan vapaasti tuulettaa maaliaan Tepsiä vastaan ja siinä ei pitäisi olla mitään pahaa.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Menee nuo tuulettelut samaan kategoriaan kuin tuo Reunasella logon suutelu maalinsa jälkeen.

Jonkun mielestä ei merkitystä, vaan maailma muuttuu, siinä ohessa kunniakooditkin.

Henkilökohtaisesti ymmärrän että Haapasen tuulettelu mennyt ihon alle, samalla tavalla itselläni kävi Reunasen kohdalla. En halua lähikauppiasta enää koskaan seuraani. Toivon että meillä olisi pelaaja mallia Talkkari, joka vetäisi puhtaasti ilmat pihalle joka kerta kun kohdataan.

Kai mä sitten olen old school, kun mielestäni on olemassa sellaisia tekoja ja arvoja, joiden rikkominen ei ole mitätön asia.
 

raisionjoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuten yllä mainittiinkin, nämä etikettihommat varmasti ihan paikallaan jos taustalla pitkä tie ja esim. yhteistä menestystä jonkun tietyn seuran väreissä. Nämä Reunaset ja Haapaset eivät vaan millään mittarilla ole seuraikoneja, saatika mitään velkaa aiemmin edustamilleen jengeille.

Lisäksi on keskimäärin kivempi että "vihaa" jotakuta pelaajaa kuin että tämä on täysin yhdentekevä, joten hyvä vaan jos mielet pahoittuu.
 

nikkethegreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, FLA, NYR
Kai mä sitten olen old school, kun mielestäni on olemassa sellaisia tekoja ja arvoja, joiden rikkominen ei ole mitätön asia.
Minäkin olen samasta koulusta, mutta kun nykyään ollaan joka asiasta pahoittamassa mieltä ja loukkaantumassa. Vaikka sitten ihan periaatteesta. Varovainen pitää olla. Jos kumarrat toiseen suuntaan niin pyllistät toiseen suntaan. Ja taas joku hermostuu...

Karavaani kulkee ja koirat haukkuu, big deal.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
On kyllä pelannut itsensä koko Turun sydämiin, vaikka viime vuonna tuloksellisesti olikin välillä harmaita hiuksia aiheuttavaa kun ei olisi jalkapallomaaliin osunut. Aivan loistava kasvutarina ja ennenkaikkea hyvä jatko, Tobbessa on ainesta kyllä seuralegendaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös