TOP 5-ketju

  • 375 906
  • 3 921

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
TOP-5 urheilulajit, jotka eivät sen kummemmin saa liimautumaan television ääreen.

1. Suunnistus
2. Ratsastus
3. Golf
4. Tennis
5. Mimmifutis

6. Kuplii pinnan alla: Jenkkifutis, pesäpallo (paitsi, jos Kopla pelaa finaaleissa).
 
Viimeksi muokattu:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Spotifyn Most followed artists (Top 50) listan Top-5 artistit, joiden musiikkikappaleita osaan nimetä:

1. Adele (13.)
2. Queen (16.)
3. Shakira (39.)
4. Guns N' Roses (41.)
5. Michael Jackson (45.)

Suluissa sijoituksensa em. Top 50-listalla.
Kärryiltä on siis pudottu totaalisesti.
edit. Top 50:ssä on 24 artistia, joita en tunnistanut edes nimeltä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Spotifyn Most followed artists (Top 50) listan Top-5 artistit, joiden musiikkikappaleita osaan nimetä:

1. Adele (13.)
2. Queen (16.)
3. Shakira (39.)
4. Guns N' Roses (41.)
5. Michael Jackson (45.)

Suluissa sijoituksensa em. Top 50-listalla.
Kärryiltä on siis pudottu totaalisesti.
edit. Top 50:ssä on 24 artistia, joita en tunnistanut edes nimeltä.
Omalla kohdalla TOP5 ulottuu "vain" sijalle 13.

1. Ed Sheeran (1.)
2. Billie Eilish (4.)
3. Eminem (7.)
4. Rihanna (12.)
5. Adele (13.)

Mutta taisin laskea top50:stä 17 artistia, joista en muista edes kuulleeni. Top 5 niistä:

1. Arijit Singh (3.)
2. Bad Bunny (9.)
3. BTS (11.)
4. Blackpink (19.)
5. XXXTENTACION (20.)

Sitä kuvittelee seuraavansa uusiakin kykyjä, mutta ehkä ne genret eivät sitten ole kuuminta hottia...

Tuota listaa käytin, numerot näkyvät täsmäävän.
Most followed artists on Spotify (daily update)
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
@finnjewel in innoittamana:

Spotifyn Most followed artists (Top 50) listan Top-5 artistit, joiden musiikkikappaleita osaan nimetä

1. Eminem (7.)
2. Adele (13.)
3. Queen (16.)
4. Guns N' Roses (41.)
5. Michael Jackson (45.)

Suluissa sijoitus listalla
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sitä kuvittelee seuraavansa uusiakin kykyjä, mutta ehkä ne genret eivät sitten ole kuuminta hottia...

Tämä lista ei nyt ehkä vielä kuitenkaan todista, että olisit pihalla nuorisomusiikista, vaan ennemminkin siitä, että olet suomalainen. Saat vähintään 4/5-synninpäästön.

Arijit Singh on (googlasin) intialainen suosittu laulaja/näyttelijä, joka laulaa hindin ja bengalin kielillä. Tai sitten playback-laulaa, en ottanut ihan tästä selvää. Tuskin on ollenkaan tunnettu missään muualla kuin intiaa puhuvien keskuudessa. Toki heitä on sen verran, että helposti riittää Spotifyn kärkisijoille pääsemiseksi.

BTS on eteläkorealainen poikabändi ja Blackpink eteläkorealainen tyttöbändi (jälkimmäisen googlasin). BTS on maailmanlaajuisesti niin iso bändi, että sen nimeltä on ollut vaikea välttyä, vaikka K-Popista ei mitään tietäisikään. Toisaalta tuollainen lyhenne ei välttämättä jää mieleen. Blackpink lienee sen sijaan Suomessa vain genren harrastajien tuntema?

Puertoricolainen Bad Bunny on voittanut Grammyn, esiintynyt Superbowlin puoliajalla ja Ruisrockissa. Nimenä tuttu ja lehdistä olen lukenut hänestä, mutta enpä tiedä, olenko koskaan kuullut yhtään kappalettaan. Espanjankielinen musiikki on meille suomalaisille pikkaisen harvinaisempaa, mutta Amerikan mantereilla sille löytyy rutkasti kuuntelijoita.

XXXTentacion on nuorena edesmennyt amerikkalainen räppäri. Oli aikoinaan Suomessa listoilla ja radiosoitossakin, mutta jos rap ei kiinnosta, niin ei varmasti ole erottunut muista erikoisista nimistä tai jäänyt mieleen edes kuolemastaan. Itse olen katsonut Teemalta dokumentin hänestä, mutta enpä muistaisi yhdenkään kappaleensa nimeä minäkään.

ps. mulla ei ole koskaan ollut Spotifya
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Omalla kohdalla TOP5 ulottuu "vain" sijalle 13.

1. Ed Sheeran (1.)
2. Billie Eilish (4.)
3. Eminem (7.)
4. Rihanna (12.)
5. Adele (13.)
Mulla:

1. Ed Sheeran (1.)
2. Ariana Grande (2.)
3. Billie Eilish (4.)
4. Taylor Swift (5.)
5. Drake (6.)
Mutta taisin laskea top50:stä 17 artistia, joista en muista edes kuulleeni. Top 5 niistä:

1. Arijit Singh (3.)
2. Bad Bunny (9.)
3. BTS (11.)
4. Blackpink (19.)
5. XXXTENTACION (20.)
Mulla:

1. Arijit Singh (3.)
2. Neha Kakkar (22.)
3. Karol G (28.)
4. Ozuna (29.)
5. Maluma (33.)


ps. mulla ei ole koskaan ollut Spotifya
Sama.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tuota listaa käytin, numerot näkyvät täsmäävän.
Most followed artists on Spotify (daily update)
Kuka on Ed Sheeran?

Spotifyn Most followed artists (Top 53) listan Top-5 artistit, jotka on itsellä seurannassa:
1. Queen (16.)
2. Guns N' Roses (41.)
3. AC/DC (47.)
4. Lana Del Rey (51.)
5. The Beatles (53.)

Kyllä sieltä aikaisemmiltakin sijoilta löyty paljon artisteja joiden biisejä löytyy omilta soittolistoilta. En ole vaan laittanut niitä seurantaan. Mutta kieltämättä tässä tunsi itsensä aika vanhaksi kun tein seuraavan listan:

Spotifyn Most followed artists (Top 50) listan Top-5 artistit, joiden musiikkikappaleita EN osaa nimetä:
1. Ed Sheeran (1.)
2. Ariana Grande (2.)
3. Arijit Singh (3.)
4. Drake (6.)
5. Justin Bieber (8.)
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Spotifyn Most followed artists (Top 50) listan Top-5 artistit, joiden musiikkikappaleita osaan nimetä:

1. Adele (13.)
2. Queen (16.)
3. Shakira (39.)
4. Guns N' Roses (41.)
5. Michael Jackson (45.)

Suluissa sijoituksensa em. Top 50-listalla.
Kärryiltä on siis pudottu totaalisesti.
edit. Top 50:ssä on 24 artistia, joita en tunnistanut edes nimeltä.

Spotifyn top50 listan top-5 artistit, joiden biisejä olen laulanut karaokessa.

1. Eminem (7.)
2. BTS (11.)
3. Queen (17.)
4. Guns n' Roses (41.)
5. Michael Jackson (45.)
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
@finnjewel in innoittamana:

Spotifyn Most followed artists (Top 50) listan Top-5 artistit, joiden musiikkikappaleita osaan nimetä

1. Eminem (7.)
2. Adele (13.)
3. Queen (16.)
4. Guns N' Roses (41.)
5. Michael Jackson (45.)

Suluissa sijoitus listalla
Tää listaus käy mullekin, joskaan Michael Jackson ei ole ollut varttuneena minkäänlainen suosikkini, ehkä enemmänkin Jackson Five- ja Motown-ajoilta - muille iso peukku!

ps. mulla ei ole koskaan ollut Spotifya
Mulla oli joskus läppärillä ko. ohjelma, mutta ei tullut käytettyä mitenkään innokkaasti - kun vaihdoin konetta, tuo jäi pois.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Top5 - Listat

1. Top 40
2. Tiitisen
3. Herra Ylppö & Ihmiset - Lista Hämähäkkimiehen vihollisista
4. Schindlerin lista
5. Soittolista
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Top 5 paikat sukunimenä:

1) Selänne
2) Vuori
3) Saari
4) Kukkula
5) Niemi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös