Tomas Sinisalo lähtenyt?

  • 15 160
  • 51

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat
Kuulin tuossa hieman huhuja, että Sinisalo ois maanantaina lähtenyt SaiPasta.
Kuulemma ei halunnut pelata vain a-junnupelejä, joista oli puhe jo kun Sinisalo tuli..
Muut kuulleet asiasta?
 
Viimeksi muokattu:

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Olekos kuullut tästä Sinisalon tapauksesta kenties Divan suomipoppibaarissa itseltäsi? Vai onko tässä joku oikeakin juttu menossa?

Itse olen nähnyt hänet pelaamassa useassa pelissä ihan "edustusjoukkueen" kanssa, joten jäädään mielenkiinnolla seuraamaan mistä tässä on kysymys.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Come to Ilves.
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat
startin13 kirjoitti:
Olekos kuullut tästä Sinisalon tapauksesta kenties Divan suomipoppibaarissa itseltäsi? Vai onko tässä joku oikeakin juttu menossa?

Itse olen nähnyt hänet pelaamassa useassa pelissä ihan "edustusjoukkueen" kanssa, joten jäädään mielenkiinnolla seuraamaan mistä tässä on kysymys.
Hallilla tällästä juttua liikkuu, jotain detaljia että kohti pääkaupunkiseutua..

Toinen persoonani ei puhu tollasia, kun kumpikaan persoona ei käy vielä Divan suomipoppibaarissa ;).
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Jo on taas tarinaa. "Ei halunnut pelata vain A-junnupelejä." Mitä hittoa, äijähän on pelannut edustuksessa 10 peliä ja A:ssa 5 peliä. Onko hän siis todellakin pelannut VAIN A:n pelejä? Kaikenlaista juttua...
 

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
P+s+A puhetta.

Jos tänne joka ukko kirjoittelisi mitä sattuu hallilla kuulemaan, ei kukaan ehtisi mitään muuta tekemään. Lappeenranta pysähtyisi.
 

M10

Jäsen
Eiköhän isä-Ilkka opasta vanhasta muistista Tomas-pojan tänne Hämeenlinnaan kehittymään. Vaihdossa saatte Juuso Hietasen sekä Jari Kaarelan parran pienessä peltipurkissa.
 

redpecka

Jäsen
startin13 kirjoitti:
P+s+A puhetta.

Jos tänne joka ukko kirjoittelisi mitä sattuu hallilla kuulemaan, ei kukaan ehtisi mitään muuta tekemään. Lappeenranta pysähtyisi.
Jaa. Sinulla siis jotain inside-tietoa että Sinisalo-läppä on P+s+A puhetta, kun näin kiivaasti torpeedoit? Hyvä jos näin, sillä tyyppi on vaikuttanut mielenkiintoiselta hankinnalta. Faktahan siis on Blues-pelin osalta se, että jo heitetty Silvennoinen korvasi syystä tai toisesta Sinisalon. Minulla ei mitään tietoa mistä johtui, mutta näin siis oli.

Kuuleeko siellä halleilla oikeasti noin paljon juoruja? Minä en ole kuullut ikinä missään koskaan.
 

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat
Yxsarvinen kirjoitti:
Jaa. Sinulla siis jotain inside-tietoa että Sinisalo-läppä on P+s+A puhetta, kun näin kiivaasti torpeedoit? Hyvä jos näin, sillä tyyppi on vaikuttanut mielenkiintoiselta hankinnalta. Faktahan siis on Blues-pelin osalta se, että jo heitetty Silvennoinen korvasi syystä tai toisesta Sinisalon. Minulla ei mitään tietoa mistä johtui, mutta näin siis oli.

Kuuleeko siellä halleilla oikeasti noin paljon juoruja? Minä en ole kuullut ikinä missään koskaan.


Näin kuulin kaverilta, joka pelaa B-junioreissa.
Sinisalo kuulemma maanantaina lähtenyt, kun hänellä oli sopimuksessa joku purkupykälä.
Syynä ettei kaveria kiinnostanut pelata A:n pelejä, joihin häntä on laitettu.
Ehkä muotoilin ensimmäisen viestin väärin, mutta toivon itsekin että tämä ei pidä paikkaansa, koska kyllähän Sinisalossa vähän potentiaalia oli.
Olen syytön, kunnes toisin todistetaan..
 

redpecka

Jäsen
Blur kirjoitti:
Näin kuulin kaverilta, joka pelaa B-junioreissa.
Sinisalo kuulemma maanantaina lähtenyt, kun hänellä oli sopimuksessa joku purkupykälä.
Syynä ettei kaveria kiinnostanut pelata A:n pelejä, joihin häntä on laitettu.
Ehkä muotoilin ensimmäisen viestin väärin, mutta toivon itsekin että tämä ei pidä paikkaansa, koska kyllähän Sinisalossa vähän potentiaalia oli.
Olen syytön, kunnes toisin todistetaan..
Siis kyllä kyllä, Blur. En minä ainakaan ole syyttämässä ketään mistään. Kyllä varmaan intternettiin kamaa mahtuu ja itseäni ei haittaa ollenkaan jos joku kertoo mitä kuulee/tietää. Seuraillaan, kuulostellaan. Mutta jos Sinisaloa ei hotsita enää pelata roolissaan kun on SM-liiga maalinkin tehnyt, niin hiuksista vaan pois. Onnea jatkolle ja niin pois päin.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Murmeli ja Aksu tuntuvat olevan aika tiiviissä yhteydessä SaiPan toimistolle ja valmentajiin, olisi mukavaa jos esimerkiksi he pystyisivät kumoamaan tai vahvistamaan tämän huhun.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Gleb kirjoitti:
Murmeli ja Aksu tuntuvat olevan aika tiiviissä yhteydessä SaiPan toimistolle ja valmentajiin, olisi mukavaa jos esimerkiksi he pystyisivät kumoamaan tai vahvistamaan tämän huhun.
Tänään ei valmennusta saatu kiinni, palataan asiaan huomenna.

Itse uskoisin uutisen olevan täysi ankka mutta eihän sitä koskaan tiedä. Toisaalta hävitä tässä ei SaiPa voi. Mikäli Sinisalolle ei tämä rooli kelpaa, saakin lähteä. Pitää ymmärtää oma tilanne ja tulevaisuus, ei tuolla iällä ja kokemuksella voi saada vielä kovin isoa roolia liigajoukkueessa.

Uskon kuitenkin, että Sinisalo jatkaa SaiPassa täysin normaalisti. Hän on antanut itsestään kunnianhimoisen mutta tervepäisen kuvan, johon aavistukseni perustan. Jos olen väärässä niin olen.
 

Ferris

Jäsen
Tiedä sitten voiko siitä mitään päätellä, mutta ei ollut Sinisalo tänään A:n kokoonpanossa. Eikös hää ollu poissa edustuksen maanantaisesta pelistäkin ja taisi olla sitä edellisestäkin sivussa? Allekirjoittanutta tämä alkaa hiukan huolettaa...
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sinisalo oli maanantaina faijansa kanssa kyllä LAAaaarenaan käytävillä, joten kai se joukkueen mukana pyörii tai sitten pyrkii Espooseen pelaamaan. Tiedä häntä.
 

Ferris

Jäsen
Juhaht kirjoitti:
Sinisalo oli maanantaina faijansa kanssa kyllä LAAaaarenaan käytävillä, joten kai se joukkueen mukana pyörii tai sitten pyrkii Espooseen pelaamaan. Tiedä häntä.

Ettei vaan ois jäänyt just maanantaina pääkaupunkiseudulle, Blurin lähteiden mukaanhan silloin olisi tämä häipyminen tapahtunut...
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Murmelin tavoin luulen tämän jutun olevan potaskaa, mutta jos ei ole, niin sitten saa jätkä minun puolestani mennäkin mäkeen. Hänelle tarjolla ollut rooli on varsin hyvin ollut herran itsensä tiedossa jo tänne tullessa, joten jos se ei enää jostain syystä kelpaisikaan, niin morjens.

Tullessaan SaiPaan totesi mies näin:

- SaiPa on nuori ja nälkäinen joukkue, jolla on hyvä valmennus. Tavoitteenani on ottaa pelipaikka neljästä pelaavasta ketjusta.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Jaahas, onhan huonoa onnea nyt näiden Tomas -nimisten kavereiden kanssa jos tämäkin pitää paikkansa. Täytynee SaiPa-johdon laittaa toimiston seinälle joku posti-it tarralappu jossa muistutetaan että otetaan toisennimisiä kavereita - nämä tuppaavat katoamaan kesken kaiken.
 

ahal

Jäsen
Taisi olla Sinisalolle liian pienet ympyrät Lappeessa... suuren maailman miehiä. Isäkin nimekäs. Ja ehkä liian suuret luulot ja odotukset itsensä ja pelinsä suhteen. Aika harvinaista, että 19-vuotias kaveri vetää herneen nenäänsä A-junnuissa pelaamisesta. Varsinkin kun olisi ollut mahdollisuus ottaa isoa roolia joukkueen viemisestä pleijareihin ja saada sitä kautta lisää kokemusta vastuunkannosta. Ei näitä Pettereitä nyt joka oksalla kasva, ja monilla hyppäys A:sta isoihin rooleihin miehiin kestää vuosia. Kuten nyt esim. Viitaluomalla, tai Grünnillä Jyskälässä. Valitettavasti monilla myös kestää vuosia sen ymmärtäminen.

Siitä huolimatta, tai juuri sen vuoksi: tervetuloa Eetu H ja tsemppiä peleihin! Roolia on tarjolla, mutta se pitää ottaa, työn avulla.
 

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Kommentti koski Blurin suhteellisen kevyttä mutta samalla köykäistä avausviestiä, pidin sitä p+s+a puheena, mutta olikin vissii,näköjään kai totta???? No illalla näkee että onko se Sinisalo pukenut vai ei, ja voihan siitä joku tiedotus tulla vielä tänäänkin ennen peliä.

Tarkoitin vain yleisesti että jos siellä Eastcararenalla jonkun jutun kuulee niin ei siitä heti kannata lähteä tänne ketjua avaamaan. Esim, jos siellä on kuullut mitä SaiPan ex-tähdet, R.Kallioniemi & J.Pekkala ovat sanoneet lapsilleen erätauollla.

Tosin sekin voisi olla jostakin mielenkiintoista luettavaa.
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
"Leija mikä leija", hah, no eipä tule ikävä miestä, joka luulee olevansa stara ekan liigamaalin jälkeen.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Voi voi...mikäs näitä SaiPan Tomaksia nyt oikeen vaivaa :) Ehkäpä SaiPa ei tosiaan tarvitse tälläistä poikaa, joka luulee olevansa isokin starba kun ratkaisi voiton Jokereita vastaan. Mistähän muualta luulee saavansa vaki paikan liigassa? KalPa, Pelicans? Tervemenoa vaan.
 

Are

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, S.L Benfica, Getafe, Pool
stuba kirjoitti:
"Leija mikä leija", hah, no eipä tule ikävä miestä, joka luulee olevansa stara ekan liigamaalin jälkeen.

Jäätävä kommentti Mälliltä. Täytyy antaa tunnustusta Lappeenrannan suuntaan. Siinä on valmentaja ja pelityyli meikäläisen makuun. Ei paljon säästele.

Mälkiä on äijä!

Ja ei tainnut olla eka kerta kun Sinisalo jr:lla vaihtuu seura kesken kauden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös