Tom Askey - Messias?

  • 34 491
  • 141

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
bozik kirjoitti:
Passmore oli jonkun paholaisen Suomeen lähettämä, tarkoituksena tuhota Jokerit ;)

Tässäkohtaa olisi toivonut että Masa olisi hävinnyt tarjouskilvan, miestähän huhuttiin Pelicaaneihin melko vahvasti mutta pääty sitten...

Kyllä minä vaan uskon kans että Askeyn tulo oli suurin syy, toki Surenkin tulokin auttoi huomattavasti mutta suurin on Askey.
Jos tähän olisi hankittu joku äijä tuolta jostain alasarjoista niin sillä olisi saattanut olla vähän vaikeampi vakuutta joukkue että on kelpo torjuja. Nyt kaikki Jokeripelaajat tiesivät että hyvä moke tulee ja siihen voi luottaa.
Mutta, minulle on aivan yks ja sama mistä johtuu meidän pelin paraneminen kunhan se on hyvää.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tomek #11 kirjoitti:
Kyllä minä vaan uskon kans että Askeyn tulo oli suurin syy, toki Surenkin tulokin auttoi huomattavasti mutta suurin on Askey.
Itsensä korostaminen kertoo henkisestä pienuudesta. Mä syyllistyn siihen koko ajan, siksi lainasin tämän, siis että en ole ainoa, ainakin näköjään Tomek#11 näkee homman kuten minä.

Tomek #11 kirjoitti:
Jos tähän olisi hankittu joku äijä tuolta jostain alasarjoista niin sillä olisi saattanut olla vähän vaikeampi vakuutta joukkue että on kelpo torjuja. Nyt kaikki Jokeripelaajat tiesivät että hyvä moke tulee ja siihen voi luottaa.
Tästä vähän eri mieltä. Minä mahd. hölmönä kirjoittelin aikanaan, että jos Askey onnistuu ekassa/ekoissa peleissä, homma lähtee käyntiin kuin napista painamalla. Olin tästä 100 % varma, siitä sen sijaan en ollut onnistuuko Askey. Onnistui ja starttasi.

Tomek #11 kirjoitti:
Mutta, minulle on aivan yks ja sama mistä johtuu meidän pelin paraneminen kunhan se on hyvää.
Hope lainaus meni oikein. Herra puhuu asiaa.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Monet näyttävät olevan sitä mieltä, että Askey on ollut avain voittoihin.
Kyllähän joukkueen yleisilme tänään oli Passmoren aikaista verrataessa aivan erillainen. Luistin liikkui ja poijilla näytti olevan välillä jopa hauskaa. Tilanteita luotiin, mutta viimeistely oli vielä kohtuulisen arkaa. Vastustaja oli aika samallaisessa tilassa kuin me ja todelliset maalipaikat jäivät heillä vähiin ja muutama selvitettiin kyllä enemmän tuurilla kuin Askeyllä.
Anyway, homma toimii paremmin kuin aiemmin joten kelpaa minulle, mutta mittareita on tulossa ja toivotaan Askeyn otteiden jatkuvan hyvinä.
Ensi kautta ajatellen en luopuisi miehestä ainakaan ennen kuin käsissä olisi uusi POMMINVARMA ykköstorjuja, ja näitähän ei juuri ole liikkeellä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
bozik kirjoitti:
Mä olen ihan eri mieltä. Otin omaan tilastoon (voi olla virheitä) huomioon kaikki Askeyn pelaamat pelit Jokereissa ja vastaavasti saman määrän viimeisimpiä pelejä Passmorelta (6 kpl?). Mun laskennan mukaan ja niin kuin olen itse tätä tilastoa tottunut käyttämään luvut näyttävät tältä;

Askey 197/8
Passmore 174/24

En tiedä, tällä palstalla kaikki puhuvat torjuntaprosenteista ym. nuo minun ymmärtämäni luvut kertovat vain torjutut laukaukset/päästetyt maalit. TYLYJÄ lukuja.

Ja se joka vetoaa siihen, että "naps" Jokerit oppivat puolustamaan ja meille tuli pelityyli, niin herätän teidät. Ei se niin käynyt.

Kyllä se varmasti auttaa paljon joukkuetta, kun maalissa on äijä jollekka ei mene perinteisesti paria helppoa per peli.

Kääpiön peli kalpaa vastaan oli jotain niin tuskaista seurattavaa, että ei mitään rajaa. Jos joku laukaus tuli 5 metrin säteellä maalia kohti, niin kääpiö kyllä imuroi sen maaliin.
Passmoren otteet olivat niissä peleissä jotka näin vähän samaa luokkaa.

Askeysta minulla oli hyvät fiilikset alusta asti, sillä mies oli osoittanut HIFK:ssa osaavansa pelata.

Luulen siis käyneen niin, että kun jokerit sai maalivahdin joka osaa, niin kävi kuitenkin se "naps", joka helpotti muun joukkueen pelaamista.
Elikkä käytännössä minusta on suurimmaksi osaksi Askeyn ansiota, että joukkue pelaa edes tällä hetkellä vähän sinne päin.
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän se suurin avain voittoihin on ollut asKEY. Tomppa on todistanut torjuvansa kiekkoja aivan eri luokassa kuin kauden edelliset väkkärät. Nyt puolustus luottaa maalivahdin torjuvan kiekot varmasti, eikä tarvitse pelätä joka vaihdossa kolahtavan omissa. Toki Surenkin on tuonut hieman kuria puolustukseen, mutta mitään todella merkittävää parannusta ei ole tullut kuin salaman iskusta Vepun tulon myötä.

Katsotaan nyt kausi loppuun ennen Askeyn sopimusta. Tällä hetkellä tosin näyttäisin Tompan sopparille vihreää valoa. Mutta katsotaan nyt vielä vähän aikaa.
 

conti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
hull16 kirjoitti:
Monet näyttävät olevan sitä mieltä, että Askey on ollut avain voittoihin.
Kyllähän joukkueen yleisilme tänään oli Passmoren aikaista verrataessa aivan erillainen. Luistin liikkui ja poijilla näytti olevan välillä jopa hauskaa. Tilanteita luotiin, mutta viimeistely oli vielä kohtuulisen arkaa. Vastustaja oli aika samallaisessa tilassa kuin me ja todelliset maalipaikat jäivät heillä vähiin ja muutama selvitettiin kyllä enemmän tuurilla kuin Askeyllä.

Juuri näin. Nykyisestä yleisilmeestä en tiedä, mutta tilastot puhukoon puolestaan. Vähemmän tehtyjä maaleja, mutta onneksemme myös vielä vähemmän päästettyjä. Se tarkoitttanee että viisikkopelimme (lue: puolustuspelimme kontra hyokkäyspelimme ) lienee lähentymässä normaalia liigatasoa.

Askeyn jatkosopparia kannattanee harkita. Ihan vakavasti. Kokemuksen myötä Tomista saattaa kehittyä uusi Tim. Kiitos ...
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Onhan se iso juttu, että siellä on veskari, joka ottaa vedot kiinni. Hän on osoittanut meille, että ansaitsee täyden luottamuksen. On se huomattavasti helpompi pelata, kun tietää, että veskari ottaa koppeja."

Eiköhän Lepistö kerro kaiken oleellisen uudesta MAALIVAHDISTA.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jep ja Askeyn haastattelusta ote:

Suomessa kolme peräkkäistä pelipäivää on poikkeus, mutta Askeylle tiukka pelitahti on tuttu farmisarjasta.

- AHL:ssä tällaisia putkia oli jatkuvasti. Joskus pelasimme jopa neljä peliä viiteen päivään, Askey kertoo ja evästää samalla joukkuetovereitaan tulevaan koitokseen.

Kuten otteluketjuun kirjoitin: valmennuksen olisi syytä huomioida tämä, sillä Askey selvästi haluaa pelata kaikki pelit. Käy minulle. Väsynytkin Askey on varmasti parempi kuin pomppulinna+alamittaiset minime-patjat.
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tomppa#74 kirjoitti:
Kuten otteluketjuun kirjoitin: valmennuksen olisi syytä huomioida tämä, sillä Askey selvästi haluaa pelata kaikki pelit. Käy minulle. Väsynytkin Askey on varmasti parempi kuin pomppulinna+alamittaiset minime-patjat.

Toivottavasti Askey tekee kantansa selväksi Currelle, eikä meidän tarvitse katsoa Passmorea kentällä. Keskittyisi nyt siihen hengen luomiseen ja vitsien kertomiseen, kun sen kerran osaa, kait.

Edit. Jortikkahan voisi neuvoa Currea mv-peluutuksen saloista. =)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
ennustaja kirjoitti:
Askey Jokereissa:

--------------------------------------------
- Kuusi (6) peliä
- Joukkue saanut 13/18 mahdollisesta pisteestä.
- Kahdeksan (8) päästettyä maalia.
- Kaksi (2) nollapeliä.
- Torjuntaprosentti 95,39%

Kiitos HIFK !

Nimenomaan.

Täytyy oikein ihmetellä kuinka julleilla oli varaa antaa tuon tasoinen Maalivahti pois? No ei se mitään kiitos Askeyn meillä näyttäisi sittenkin olevan mahdollisuudet nousta vielä pudotuspeleihin, ainakin me ollaan nyt mukana taistelussa viimeisistä pleijaripaikoista. Askey on kuin toiselta planeetalta näihin meillä tän kauden aikana nähtyihin räpeltäjiin verrattuna. Ja jos ketään kotimaista huippua ei ole ensi kaudeksi saatavissa niin myös minä toivon että Jokerit ja Askey jatkaisi myös ensi kaudella yhteistyötään.

On aika ihmeellinen tunne kun ei enää tarvitse katsomossa joka kerta säikähtää kun vastustaja saa vedon meidän maalia kohti.

Kiitos Pentti Matikainen ja IFK, kyllähän sitä pitää naapuria auttaa.
 

peluri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Onhan se iso juttu, että siellä on veskari, joka ottaa vedot kiinni. Hän on osoittanut meille, että ansaitsee täyden luottamuksen. On se huomattavasti helpompi pelata, kun tietää, että veskari ottaa koppeja."

Eiköhän Lepistö kerro kaiken oleellisen uudesta MAALIVAHDISTA.

Mielestäni Lepistön kommentit Nelosen haastattelussa on vastaus meidän spekulaatioihin. Askey on ollut tärkein muutos joukkueessa! Veikkaan vielä ettei pelaaja ihan heppoisin perustein sano näin silloin kun edellinen maalivahti vielä jatkaa joukkuessa!

Vepulla oli mahdollisuuksia jo aikaisemmin muuttaa peliä, siksi en usko että hänen roolinsa nytkään on ollut se ratkaiseva!

Askeyta ei nyt missään nimessä pidä lepuuttaa, yksikin "ylimääräinen" tappio voi olla kohtalokas. Passmorella ei tiukkoja pelejä voiteta. En ymmärrä kirjoituksia tänne siltä osin että todetaan "Askeyn ei ole tarvinnut loistaa, mutta joukkue on voittanut". Eikö näiden viime pelien torjuntaprosentit (n 96%) kerro että on jopa loistanut! Mitä te kaipaatte?

Toivottavasti ainakin toisesta tämän viikon peleistä tulee voitto jotta taistelu jatkuu, eli hyviä otteita tarvitaan lisää!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
nakkisormi kirjoitti:
"Onhan se iso juttu, että siellä on veskari, joka ottaa vedot kiinni. Hän on osoittanut meille, että ansaitsee täyden luottamuksen. On se huomattavasti helpompi pelata, kun tietää, että veskari ottaa koppeja."

Eiköhän Lepistö kerro kaiken oleellisen uudesta MAALIVAHDISTA.
Tätä en kirjoittaessani tiennyt/ollut kuulut, mutta juuri näin. Perkele, näin se menee !!

Epäileville tuomaille vielä tiedoksi se, että mikään tilasto (laukaukset/laukaisukartta) ym. ei ole oleellisesti muuttunut Askeyn tulon jälkeen. Eli Jokereita vastaan ammutaan edelleen paljon (jopa entistä enemmän), laukaukset tulevat samoista sektoreista ja silti voitetaan pelejä.

nakkisormi ja repe_joke ensi kauden valmennustiimiin. Nyt lupaan (edelleen) ainakin olla kirjoittamatta näistä maalivahdeista.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
bozik kirjoitti:
Epäileville tuomaille vielä tiedoksi se, että mikään tilasto (laukaukset/laukaisukartta) ym. ei ole oleellisesti muuttunut Askeyn tulon jälkeen. Eli Jokereita vastaan ammutaan edelleen paljon (jopa entistä enemmän), laukaukset tulevat samoista sektoreista ja silti voitetaan pelejä.

Toisaalta tilanteet eivät tule enää veskarille niin yllättäen kuin alkukaudesta. Peli on jääkiekon näköistä ja tilanteiden ennakoitavuus aivan eri luokkaa nykyisin.

Itse asiaa se ei kuitenkaan muuta; Askey on ollut fantastinen hankinta. Hänen ansiostaan tähän loppukauteen on tullut sittenkin vielä pieni lisäjännite. Olin jo heittänyt pyyhkeen kehään.
 
Maalivahdilla on uskomaton merkitys juurikin puolustuspeliin. Uskon, että Tapparan miehenä minulla on tähän hyvä näkemys kun 90-luvulla maalissa räpiköi millon millainenkin mätäkäsi. Myös omissa peleissä on huomannut tämän.

Puolustajan/puolustuspeli on todella vaikeaa jos maalivahtiin ei voi luottaa.

Luotettavalle molarille voi huolettomin mielin jättää suorat laukaukset, mutta jos on koko ajan pelko persiissä että "kaikki menee" tulee helposti puolustuksen ns. ylipelattua, koska yritetään estää kaikki laukauksetkin. Tästä taas luonnollisesti seuraa se, että sovittu asetelma ei pysy kasassa kun puolustuskuvio reahoi liikaa kiekolliseen suuntaan. Oman lisänsä soppaan tuo jos maalivahti antaa huonoja reboundeja - huonosti sijoittunut puolustusviisikko on luonnollisesti enemmän vaikeuksissa näiden kanssa.
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vakio kirjoitti:
Olin jo heittänyt pyyhkeen kehään.
Niin kuin kai useimmat muutkin. Oli se pelin seuraaminen muutama aika sitten helpompaa. Ei tarvinnut muuta kuin ottaa rento asento ja ruveta veikkailemaan, milloin Jokeripuolustus sekoaa, maalivahti imuroi ja vastustaja menee menojaan. Aina se sieltä tuli. Nyt joutuu taas puremaan kynsiä koko ottelun ajan, ei tällaista näin äkkiarvaamatta tahdo kestää.

Mutta Askeyn kohdalla kannattaa harkita ensi kautta. Nyt jos Riksman menee Timråån pelaamaan, niin luotettavan maalivahdin löytäminen ei taida olla ihan helppoa. Ainakaan tähän mennessä ei ole tullut mitään, mikä antaisi aihetta epäillä miehen kykyjä ja - ennenkaikkea - sopeutumista SM-liigan peleihin. Se on aika paljon kun puhutaan ulkoa hankitusta maalivahdista.

Ja keskustelut kannattaa aloittaa pikimmiten, sillä jos loppukausi sujuu tähän samaan malliin, niin voi olla että ottajia löytyy keväällä jonoksi asti.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ole Fart kirjoitti:
Ja keskustelut kannattaa aloittaa pikimmiten, sillä jos loppukausi sujuu tähän samaan malliin, niin voi olla että ottajia löytyy keväällä jonoksi asti.

Jokerien tuurilla Askey pelaa loppukaudesta elämänsä ottelut, mutta liian pitkä takamatka sääleineen ei vie Jokereita 1. kierrosta pitemmälle. Askey on kuitenkin aivan maaginen ja niinpä Virmanen sainaa Askeyn ensi kaudeksi. Tiedot Askeyn loisto-otteista ovat kiirineet yli valtameren ja elokuussa* Askey onkin NHL-leirityksessä mukana - ja Jokerit vailla maalivahtia.

edit:

NHL-leirit ovat todellisuudessa syyskuussa, mutta tietoa lähtijöistä on jo elokuussa.
 
Viimeksi muokattu:

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Jokerien tuurilla Askey pelaa loppukaudesta elämänsä ottelut, mutta liian pitkä takamatka sääleineen ei vie Jokereita 1. kierrosta pitemmälle. Askey on kuitenkin aivan maaginen ja niinpä Virmanen sainaa Askeyn ensi kaudeksi. Tiedot Askeyn loisto-otteista ovat kiirineet yli valtameren ja elokuussa* Askey onkin NHL-leirityksessä mukana - ja Jokerit vailla maalivahtia.

edit:

NHL-leirit ovat todellisuudessa syyskuussa, mutta tietoa lähtijöistä on jo elokuussa.

Tuskinpa nyt näin. Eiköhän Askey (ainakin jos pelaa erinomaisen loppukauden) lähde vasta pari päivää ennen runkosarjan alkua. Miksi sitä nyt aiemmin kiirehtimään. ;)

Mutta tosiaan, mikäli Askey ei ole pelkkä pikainen tähdenlento (johon en oikein jaksa ainakaan enää uskoa), niin jatkopaperia vain nopeasti kehiin. Jokerit on tänä syksynä, ja vielä keväälläkin, osoittanut, että hyvää veskaria ei ainakaan meille löydetä ihan tosta noin vaan. Thomasia on turha odottaa takaisin, mies pelaa helvetin hyvin NHL:ssä ja voisin kuvitella miehen jatkavan siellä suunnalla myös ensi kaudella.

Olen siis ehdottomasti sillä kannalla, että Askeyhin voisimme turvautua myös ensi kaudella. Timppa tai Tomppa.. sama se.
 

joey77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HIFK
Maalivahdista se kaikki lähtee

Voimalaituri kirjoitti:
Maalivahdilla on uskomaton merkitys juurikin puolustuspeliin.

Puolustajan/puolustuspeli on todella vaikeaa jos maalivahtiin ei voi luottaa.

Luotettavalle molarille voi huolettomin mielin jättää suorat laukaukset, mutta jos on koko ajan pelko persiissä että "kaikki menee" tulee helposti puolustuksen ns. ylipelattua, koska yritetään estää kaikki laukauksetkin. Tästä taas luonnollisesti seuraa se, että sovittu asetelma ei pysy kasassa kun puolustuskuvio reahoi liikaa kiekolliseen suuntaan.

Tässä se on kaikki kasattuna yhteen ja hyvin pitkälti samaa asia mitä itse kirjoittelin "Tästä se lähtee"- ketjuun 19.01. Kukas se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse :-)

Joey77 kirjoitti:
Jos veskari on varma ja joukkue luottaa mieheen, kuin vuoreen kuten viime kaudella Thomasiin, on puolustuspelaaminen monen piirun verran helpompaa. Pakkina oikeiden ratkaisujen tekeminen pirun paljon helpompaa, kun luottaa kassarin hoitavan omansa, ja vielä vähän ylimääräistäkin tarvittaessa. "Tuosta kun otan kiinni niin veska hoitaa loput 110% varmuudella" on ajatuksena enemmän oikeita ratkasuja tuottava, kuin "No niin nyt ne taas hyökkää, onkohan se yks kumiukko vielä maalinsa edessä ja jos on niin onkohan enää pystyssä vai raajat kohti 4. ilmansuuntaa, prkl ei näitä voi päästää vetämään, muuten soi taas omissa, pakko tehä jotain stana ... "

Näin niinkun oman kokemuksen mukaan, jos maalin edessä seisoo mies johon luottaa on homma aika helppoa, jos ei niin menee sinkoiluks ja sit on taas kaverilla maalinteko aika helppoa.

Jos Askey ottaa kaksi-kolme maailman huipputason peliä ja torjuisi joukkueelle voitot ja itselle nollapelin pari, niin kuka tietää, voisi helpottaa joukkuetta aika jumalattomasti, kun tulisi olo, että ei helkkari toi jätkähän torjuu, tässähän voidaan voittaa pelejä.
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
nakkisormi ja repe_joke ensi kauden valmennustiimiin. Nyt lupaan (edelleen) ainakin olla kirjoittamatta näistä maalivahdeista.

Selvä, jos mä hoidan Kankaanperän peluutuksen? Muuta en tarvii. =)

Tuli tässä mieleen ettei Virmasen kannata Tomppaa sainata ensi kaudeksi. NHL sen kuitenkin vie, sitten ollaan taas ilman oikeaa maalivahtia tammikuuhun asti.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
TommyT kirjoitti:
Askeyn ei vielä ole tarvinnut olla mitenkään loistokas, mutta mies ottaa ne muutamat elintärkeät kopit niillä hetkillä, kun Jokerit on normaalisti tällä kaudella lähtenyt rankasti sukeltamaan pelin aikana.
Saanen olla hieman erimieltä.

Vieraskehissä Tomppa on esittänyt ihan huikeita otteita, eli pitänyt joukkuetta pystyssä monilla loistokkailla torjunnoilla. Ehkä poislukien Kalpa-matsi, koska kuopiossa ei töitä hirveästi ollut. TPS-, Blues- ja hifk-matseissa ilmiömäinen! Kyseiset matsit nähneenä, arvioni ei nyt ihan metässä voi olla.

Jos me ei sääleihin päästä, niin se on vääryys. Ainakin Tomppaa kohtaan.
 

sam1987

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tomek #11 kirjoitti:
Kyllä minä vaan uskon kans että Askeyn tulo oli suurin syy, toki Surenkin tulokin auttoi huomattavasti mutta suurin on Askey.
QUOTE]

Hyvä HIFK sekä Vepun että Askeyn ootte saanut naapurilta. Muistakaa missä näitte maagisen Tim Thomasin ensikerran maalin suulla.
Kaikki alkaa kunnon maalivahdista. Nyt teillä on sellainen - mielestäni parempi kuin Lundell.

Onnea vaan olenkin lyönyt marraskuun lopulla vetoa Jokereiden mestaruudesta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo tosiaan itekin olin jo valmis lyömään sopimusta kouraan, mutta täytyy muistaa, että ilman Nhl pykälää. Se on vaan yksinkertaisesti liian iso riski, että Nhl-peikko jäisi roikkumaan kesäksi ylle. Eli jos Tomppa ei suostu soppariin ilman Nhl pykälää niin sitten ei. Maalivahti lottoa on nääs kokeiltu ihan tarpeeksi.
 

Tuoppi

Jäsen
Tunnettu Sotilas kirjoitti:
Joo tosiaan itekin olin jo valmis lyömään sopimusta kouraan, mutta täytyy muistaa, että ilman Nhl pykälää. Se on vaan yksinkertaisesti liian iso riski, että Nhl-peikko jäisi roikkumaan kesäksi ylle. Eli jos Tomppa ei suostu soppariin ilman Nhl pykälää niin sitten ei. Maalivahti lottoa on nääs kokeiltu ihan tarpeeksi.

Epäilen vahvasti että suostuu sopimukseen ilman NHL-pykälää! Itse en ole miestä vielä tositoimissa nähnyt mutta huomenna olis tarkotus tsekata mikä on miehiään.

Olishan kiva jos löytyis meille suomalainen veskari mutta eipä tuolla kansalaisuudella ole väliä kunhan kiekot koppaa kiinni.
 
Ei taida NHL-peikko olla Askeyn kohdalla kovinkaan suuri. Ura rapakon takana oli vahvasti laskussa, eikä hän ole ollut vuosiin 1. kassari edes AHL tasolla. Ikääkin jo reilusti yli 30:n, joten NHL maalivahtina hän on varmastikkin katsottu kortti.

Mutta Sveitsissä/Ruotsissa/Venäjällä kiinnostus voi herätä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
bozik kirjoitti:
nakkisormi ja repe_joke ensi kauden valmennustiimiin.

Minä voin ottaa katsomovalmentajan vaativan tehtävän itselleni. Tosin sitä en lupaa, että siellä katsomossa olisin aina.
Ketäs meillä nyt sitten on valmennuksessa? Kohtapuolin alkaa olemaan varmaan äijiä lähes yhtäpaljon, kuin maajoukkueen tiimissä.

Eilisessä pelissä Askey ei muuten näyttänyt juurikaan Passmorea paremmalta. No ei ollut jousia jaloissa, mutta ei se hirveän varmaltakaan minun silmään näyttänyt. Tosin tämä johtui varmasti osaltaan siitä, että lukko sai useamman kerran kunnon mylläkän aikaan, ja niiden aikana maalivahti harvemmin on koko ajan perustorjunta-asennossa.

Ihme juttu kyllä, että eilen voitettiin huonolla pelillä, ja esim. kalpaa vastaan aiemmin kaudella otettiin pataan ihan kunnolla. Ja ainoa joka on vaihtunut on maalivahti (tosin tuosta kalpa pelistä jo kahteenkin kertaan).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös