Tomáš Záborský Ässiin

  • 528 936
  • 1 556

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos kaveri on MM-kisojen viimeisessä leiriryhmässä, NHL:ssä kahtena vuotena peräkkäin viimisten putoajien joukossa niin ei siinä farmit paljoa kiinnosta bussihelvetissä.

Kuudennen kierroksen varauksen olisi syytä olla kiinnostunut farmissa pelaamisesta koska muuta tietä ylös ei ole, leireiltä tippujat on useimmiten päätetty etukäteen ja mitä tulee Slovakian Mm - leiritykseen, niin en sitäkään leijumisen arvoisena meriittinä pidä, P - Amerikan suuntaan siis. Jokainen tietysti tekee ratkaisunsa sen mukaan mikä itseään miellyttää ja korostan nyt vielä ettei minulla tosiaan olisi mitään Zabon paluuta vastaan, päinvastoin, nhl - fanina peilaan vaan asioita myös nhl - näkökulmasta ja siinä suunnassa pelipaikastaan kiukuttelevat slaavit ovat iänikuinen vitsin aihe.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sitä paitsi paljonko Normio saa, jos tehdään try-outin jälkeen koko kauden pahvi? Varmaan luokkaa 50 000e. Se ja Milleriin hukattu 65-70te niin oltaisiin saatu jo yksi "zaborsky" ja jäänyt ylitse vielä joukkueen pikkujoulu-/kevätretkirahat...

Normiota on tähän sikäli turha vetää että kyseessä on aivan eri roolin ja kaliiberin pelaaja kuin mitä Zabo ja jos oikein onnellisesti käy, on Norppa juurikin hintansa väärti, ainakin sen vähemmistön silmissä joka hänen tyylisiään pelaajia arvostaa.

Millerin kohdalla alkaa toki näyttää selvältä että rahat on menneet hukkaan ja jos Zabo tosiaan saapuisi, tarkoittaisi se melko varmasti Aatamin lähtöä.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sitä paitsi paljonko Normio saa, jos tehdään try-outin jälkeen koko kauden pahvi? Varmaan luokkaa 50 000e.

Uskon itse (siis mutuilua), että kaveri joka on useita kausia vetänyt yhdessä Suomen kovimmista jengeistä kohtuu hyvällä palkalla tienaa enempi. Jotain 70k saattaisi olla todennäköisempää. Onko se sitten paljon vai vähän...
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Uskon itse (siis mutuilua), että kaveri joka on useita kausia vetänyt yhdessä Suomen kovimmista jengeistä kohtuu hyvällä palkalla tienaa enempi. Jotain 70k saattaisi olla todennäköisempää. Onko se sitten paljon vai vähän...

En jaksa uskoa että Normiolle maksetaan yli liigapelaajan keskipalkan, mutta itse aiheesta:

Anaheim siis osti irti Zaborskyn sopimuksen ja Zaborsky on täysin vapaa agentti. En tajua mitä varten Anaheim ylipäätänsä Zaborskyn alkujaan hankki, ehkä Suomen/Euroopan skoutin ehdotuksesta. Kovin selvästihän on nähtävissä se, että NHL-tasolle potentiaali on aika vähissä kun mitään alaketjujen rouhijaa ei jannusta tule eikä top 6 hyökkääjäksi riitä eväät. Todennäköisesti Ässien onni, kaveri on juuri sopiva väliinputoaja.
 

Pataman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
43 ottelua tehoin 9+17 ei huonosti,mutta en minään jumalana pidä.Tervetuloa ässiin jos massii riittää.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
43 ottelua tehoin 9+17 ei huonosti,mutta en minään jumalana pidä.Tervetuloa ässiin jos massii riittää.

Katsot asiaa aivan väärin, jos seurasit pataa ja Ztaa keväällä niin pitäisi sunkin ymmärtää tää hype, suurin osa pisteistä tuli vasta keväällä kun vauhti tosissaan kiihtyi Zabolla.
 
Viimeksi muokattu:

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Niin, ja keväällä vireessä oleminen on huomattavasti arvokkaampaa.
 

Sökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, ja keväällä vireessä oleminen on huomattavasti arvokkaampaa.

Plus se, että eipä poika paljoa syksyn puolella pelannut. Oli muistaakseni katsomossakin hetken, kunnes pikku hiljaa raivasi tiensä avainpelaajaksi. Melko huima kehitys mielestäni muutamassa kuukaudessa... ja tuskin vielä saavutti huippuaan kuitenkaan.
 

pekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, ja keväällä vireessä oleminen on huomattavasti arvokkaampaa.

Ai jaa, olen aina luullut että ennen vuodenvaihdetta ja vuodenvaihteen jälkeen kerätyt sarjapisteet olisivat lopussa molemmat yhtä arvokkaita.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Missä vaiheessa mä sarjapisteistä puhuin? Sitä vaan että keväällä ne tosipelit pelataan, joten eipä täällä varmaan oltaisi hirveästi herran perään huudeltu, jos kevään koittaessa taso ei olisi riittänyt. Sanoisin että Zaborskyn kohdalla kausi loppui aikaisin, sillä ei ollut koko virettään saavuttanut. Toivotaan, että Porin pimeisiin iltoihin herra tulisi meitä viihdyttämään.
 

Pataman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Missä vaiheessa mä sarjapisteistä puhuin? Sitä vaan että keväällä ne tosipelit pelataan, joten eipä täällä varmaan oltaisi hirveästi herran perään huudeltu, jos kevään koittaessa taso ei olisi riittänyt. Sanoisin että Zaborskyn kohdalla kausi loppui aikaisin, sillä ei ollut koko virettään saavuttanut. Toivotaan, että Porin pimeisiin iltoihin herra tulisi meitä viihdyttämään.

Ilman tehoja on vaikea haalia kasaan niitä sarjapisteitä. Zabo sisään ja Miller ulos.
WIN-WIN
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En jaksa uskoa että Normiolle maksetaan yli liigapelaajan keskipalkan...

Tietoni mukaan Normio sai Kärpistä ~200.000€, joten vähän se olisi yli keskipalkan... Zabon loppuvuoden sopimus maksaa varmasti enemmän kuin 100.000€, luultavasti palkka alkaisi kakkosella.

Olen jossain vaiheessa sanonut virheellisesti, että Rautakallion Mika olisi Zabon agentti, tämä on väärä tieto.
 
Tietoni mukaan Normio sai Kärpistä ~200.000€, joten vähän se olisi yli keskipalkan

Eli Normio sai Kärpissä noin 70k per kausi? Siis sinun tietojen mukaan. Ei takuulla saa enää viime kauden näytöillä yhtä lihavaa sopimusta. Paljos se keskipalkka muuten nykyään on liigassa?
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Eli Normio sai Kärpissä noin 70k per kausi? Siis sinun tietojen mukaan. Ei takuulla saa enää viime kauden näytöillä yhtä lihavaa sopimusta. Paljos se keskipalkka muuten nykyään on liigassa?

Normio, kuka?

Jätetään ketju rauhaan ja tullaan sitten yhtä suurella ilolla iloitsemaan kuin iloittiin Yetman ja AUK-kiinnityksistä kun julkistetaan 2-vuotinen soppari Zn kanssa! Ei tieto eikä huhu vaan pyyntö ja toive.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli Normio sai Kärpissä noin 70k per kausi? Siis sinun tietojen mukaan. Ei takuulla saa enää viime kauden näytöillä yhtä lihavaa sopimusta. Paljos se keskipalkka muuten nykyään on liigassa?

Keskipalkka muistaakseni 76000€ ja mediaani pyörii 40.000€ yläpuolella. Minulle kerrottiin, että Normion palkka lähenteli 200.000€, eikä minun ole syytä epäillä lähdettä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Normiota on tähän sikäli turha vetää että kyseessä on aivan eri roolin ja kaliiberin pelaaja kuin mitä Zabo ja jos oikein onnellisesti käy, on Norppa juurikin hintansa väärti, ainakin sen vähemmistön silmissä joka hänen tyylisiään pelaajia arvostaa.

Ja minkätyylinen pelaaja Normio sitten on? Missä Pata ylipäätänsä tarvitsee tälläistä pahasti laskusuhdanteessa olevaa 30v pelaajaa, joka ei muihinkaan SM-liigajoukkueisiin enää kelpaa. Kun sairastupa tyhjenee, niin en löydä hänelle minkäänlaista ruutua Ässissä. Try-out ok, mutta missään nimessä ei pidä loppukauden pahvia antaa vaikka olisi kuinka halpa. Enkä tähän halpuuteenkaan usko.

Zaborskyssä tilastonikkareita hämää juuri se, että jos hänen kevään pelejään ei ole nähnyt niin ei tiedä kaverista oikeastaan mitään. Keväällä oli ehdottomasti Padan kuumimpia pelaajia ja paransi tahtia kuin sika juoksuaan. Tästä palkintona mm. Slovakian MM-leiritys vaikkei (vielä) mitään tsäänsejä kisoihin ollutkaan. Slovakian hyökkäyskalusto on helvetin kova, joten tämä tuskin yllättää ketään. Minkäänlaista löysäilyä tai selän suoristumista ei ollut nähtävissä ja kunto pitäisi nytkin olla kohdillaan kun Zaborsky on ollut rapakon takana taistelemassa paikassa auringossa.

Sormet ristiin nyt sopparin puolesta!
 

patapower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät Manchester United
Toivotaan nyt prk että Zaborsky Ässiin saadaan, vaikka "lievällä" ylihinnalla! Tuo on niin Ässien näköinen pelaaja kuin vaan voi olla ja täydentää nuorta kaartia mahtavasti. Ei hinnalla väliä kunhan nimi on sopimuksessa, taatusti tulee korkojen kera takaisin. Nyt Takko ...Toimi!!
Normiosta, aikanaan oli lupaava mutta kehitys ei kestänyt.. Parempi toki kuin Miller!
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
SHJ50:n kanssa samaa mieltä kerrankin. Jos kaveri on MM-kisojen viimeisessä leiriryhmässä, NHL:ssä kahtena vuotena peräkkäin viimisten putoajien joukossa niin ei siinä farmit paljoa kiinnosta bussihelvetissä.

Minen kuitenkaan aatellu sitä tuosta näkökulmasta (vaikka toki tuokin on täysin totta). Mielessäni oli enempi pelaajan pelilliset vahvuudet vs. ECHL:n koutsien pelikirjat.
 
Keskipalkka muistaakseni 76000€ ja mediaani pyörii 40.000€ yläpuolella. Minulle kerrottiin, että Normion palkka lähenteli 200.000€, eikä minun ole syytä epäillä lähdettä.

Siis tarkoititko 200k per kausi? Olisikin sitten liigan kallein kolmosketjun pelaaja jos lähteesi on edes jäljillä.

e: No eipä taida olla jäljillä. Verotietojen mukaan Normio tienasi Oulussa 68 tonttua kaudessa eli tuosta kolmen kauden sopimuksesta tulisi yhteensä se noin 200 000€.

e2: Niin ja se keskipalkka on (IS:n mukaan) nykyään 63500 ja mediaani 53000, tämän jutun mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Keskipalkka muistaakseni 76000€ ja mediaani pyörii 40.000€ yläpuolella. Minulle kerrottiin, että Normion palkka lähenteli 200.000€, eikä minun ole syytä epäillä lähdettä.
Eikös se voisi vaikka olla syy epäillä, että tuo kuulostaa aivan hirveältä paskapuheelta? :D Tai sitten Normiolla on yksinkertaisesti aivan ylivertainen agentti. Taidan uskoa enemmän noihin Mängimiehen kaivamiin verotietoihin, kun tähän luotettavaan lähteeseen...

Siis jos nyt tosiaan tarkoitit vuoden palkkaa.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tietoni mukaan Normio sai Kärpistä ~200.000€, joten vähän se olisi yli keskipalkan... Zabon loppuvuoden sopimus maksaa varmasti enemmän kuin 100.000€, luultavasti palkka alkaisi kakkosella.

Olen jossain vaiheessa sanonut virheellisesti, että Rautakallion Mika olisi Zabon agentti, tämä on väärä tieto.

Mistä helvetistä näitä summia revitään?! Kaveri joka ei mahdu AHL:ssä pelaavaan kokoonpanoon, repisi suomessa yli 200.000€ palkkaa?! Nyt pitää laittaa kädet syvälle ristiin ja töivoa, ettei ässä -johdossa istu ihan totaali imbesillejä.
 
Zaborskyssä tilastonikkareita hämää juuri se, että jos hänen kevään pelejään ei ole nähnyt niin ei tiedä kaverista oikeastaan mitään.

Tämä on juuri se oleellinen asia arvioitaessa miehen arvoa rahassa. Yhden kohtalaisen kevään perusteella en lähtisi miehelle sataa kiloa maksamaan - suuremmista summista puhumattakaan.
Muutenkin miehen tilanne on nyt täysin toinen. Viime keväänä hän oli antamassa näyttöjä änäriä varten. Nyt se tie on toistaiseksi tukossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös