Toivotko Jokereiden menestystä KHL:ssä?

  • 10 160
  • 56

Toivotko Jokereille menestystä KHL:ssä?

  • Olen Jokerit-fani

    Ääniä: 50 18,3%
  • Toivon Jokereille menestystä

    Ääniä: 88 32,2%
  • Minulla on muu suosikkiseura KHL:ssa jota kannatan.

    Ääniä: 2 0,7%
  • En ole koskaan toivonut Jokereille menestystä, enkä toivo nytkään.

    Ääniä: 78 28,6%
  • Seuraan neutraalisti Jokereiden otteita, enkä tule asettumaan kummallekkaan puolelle.

    Ääniä: 46 16,8%
  • Joku muu, mikä?

    Ääniä: 9 3,3%

  • Äänestäjiä
    273

Baldrick

Jäsen
Mä toivon kaikkea hyvää. Jokerit ei ole enää JYPin vastustaja, niin en näe yhtään syytä miksi toivoisin heille negatiivista kautta. Pelaajarunko mielenkiintoinen ja mahkut on mennä...

Täysin sama. Itse olen ainakin osannut irroittautua vastakkainasettelusta ja mielestäni Jokerit edustaa tulevalla kaudella koko Suomea KHL:ssä. Rosteria katsoessa ja organisaation tasoa miettiessä ei voi myöskään välttyä ajatukselta, että mahdollisuudet pitkälle kevääseen ovat olemassa. Toivon siis kaikkea menestystä ja taidan uutisten pohjalta seurailla, että miten Jokereilla idässä menee. Ehkäpä pari peliäkin tulee katsottua ja miksei yhden kävisi katsomassa paikan päällä, jos aika on oikea ja vastustajassakin vähän mielenkiintoa.
 

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Tosin tämä sotii hieman sitä vastaan, että toivon Jokereiden KHL-retkelle pelkkää pahaa. Jokerivihaa minussa ei ole ennen ollut, mutta tämä hyppy KHL:ään on muuttanut sen asian. Inhoan KHL:ää jääkiekkoliigana, inhoan (nyky-)Venäjää valtiona. Joukkue joka liittyy vapaaehtoisesti osaksi, vaikkakin pieneksi, Putinin suurvaltapolitiikkaa, on ansainnut inhoni. Omasta mielestäni. Tähän voi nyt joku sanoa että ei sovi sekoittaa politiikkaa ja urheilua, mutta minusta ne kyllä sekoittuvat väkisinkin.

Eli siis: toivottavasti menee ihan vitun huonosti.

Luultavasti tosin menee ihan mukavasti, ainakin niin kauan kun itse KHL:lläkin menee hyvin tai edes kohtalaisesti.

Täällä aikalailla samat fiilikset. Yleensä en lähde sekoittamaan politiikkaa ja urheilua, mutta KHL:n kohdalla teen nyt poikkeuksen.

Yksi asia mikä vituttaa todella paljon on se, että periaatteessa silti joudun maksamaan KHL:stä, koska änäri näkyy Viaplaylta.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Seuraan tuota KHL-projektia mielenkiinnolla, mutta suhtautumiseni Jokereihin ei ole muuttunut mihinkään. Edelleen se sama vähemmän sympaattinen seura, jolle en mitään pelillistä menestystä sinällään osaa toivoa. Nyt kun ovat toisessa liigassa, niin toki toisaalta aivan sama.

Joku Neftekhimik tai mikä tahansa eivät ole minulle yhtään vähemmän sympaatisia siksi, etteivät ole suomalaisia. Ja jos ne eivät herätä mitään tunteita ja Jokerit jonkun verran negatiivisia, niin ehkä silloin enemmän toivon noiden muiden voittoa Jokereista.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Toivon Jokereille menestystä KHL:ssä ja suomalaisen seuran puolella ollaan peleissä näitä ulkomaalaisia nippuja vastaan. Kuten sanottua, jollain tasolla tulee EHT mieleen tästä.. Mutta joo, vauhdikasta ja viihdyttävää kiekkoa ainakin tämä ensimmäinen matsi, meikä tykkää.

Tosiaan poliittisesti ajateltuna nyky-Venäjän meininki (+ Putin) ei miellytä ja sinänsä ei pitäisi kustakaan sinnepäin.. Mutta, näillä mennään.
 
Jokerit ei ole todellakaan ollut suosikkiseurani mutta jos menestyvät, ihan jees. Rämpiessä en ilakoi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllähän tässä on ristiriitaiset tuntemukset. Toivon Jokereille menestystä KHL:ssä, koska se on sentään suomalainen joukkue. Itse sarjalle en kuitenkaan toivo pitkää ikää, sillä muovin löyhkän alta tuoksahtaa Venäjän liiga, joka ei kiinnosta pätkääkään.

En usko, että Jokereille ehtii kehittyä minkään joukkueen kanssa niin mielenkiintoista yhteistä historiaa, että se SM-liigalle pärjäisi. Pitkien välimatkojen takia myös vieraspelikulttuuri jäänee aika olemattomaksi, mikä on iso miinus sekin. KHL voi yrittää ostaa kaiken muun, mutta perinteitä ja historiaa se ei voi ostaa. Ja ainakin itse pidän noita asioita melko välttämättöminä, että mikään urheilusarja kiinnostaisi. Tuon kaiken Jokerit kärräsi kaatopaikalle, valitettavasti. Sen takia menen mieluummin katsomaan vaikka ykkösdivarin futista kuin jotain muoviliigaa. Eikä kannata selittää mitään ottelutapahtumasta tai pelaajien tasosta, niillä ei ole perinteiden puuttuessa suurtakaan merkitystä.

Toivonkin, että venäläisjoukkueet perseilevät oikein urakalla ja Jokerit nostaa Gagarin Cupia (vai mikä v-u se nyt olikaan) ja palaa sen jälkeen nopeasti SM-liigaan. Ja toivon myös, että Jokerit on ainoa suomalaisseura, joka tämän harharetken tekee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös