Toivolan auktoriteetin riittävyys Hämäläisen ja Martikaisen kanssa

  • 5 887
  • 50

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Repolainen pienessä kaasussa avannut ketjun?

En nyt yhtään ymmärrä mistä täällä yritetään puhua. Tuskin Eepi tai ainakaan Kartsa siellä kopissa mitään isompaa roolia yrittä ottaa. Kyllä Toivola saa hoitaa valmennuksen.

Ja kritiikkiä Eepistä ylivoimalla en ymmärrä. Eepi ja Bonkke ovat olleet alkukauden pakiston kaksi parasta pelaajaa. Toisin kuin kovalla kohulla tulleet Platil,Hunkes ja Viitanen.

Annetaan nyt edes vielä muutama peli aikaa ennen kuin aletaan potkimaan porukkaa ulos.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
kettu666 kirjoitti:
Repolainen pienessä kaasussa avannut ketjun?

Pitää paikkansa. Nyt kun olen rauhassa omia ja toisten tuotoksia ketjuun tutkinut, niin yritetään selventää idiaa hiukan.

Porissa Toivolalla oli ilmeisesti vaikeuksia kopissa kokeneempien pelaajien kanssa. Toivolalla oli Porissa Kivi mukana tiimissään ja tämä ainakin olisi pitänyt kerätä kokeneempien pelaajien kunnioitus. Toivolalla on tietysti nyt omaakin kokemusta ja saavutuksia vyöllään ja tilanne on näin oleellisesti helpompi muutaman vuoden takaiseen.

Kakkosvalmentajan nimeä en nyt muista ja ainoa tieto hänestä on muistaakseni P.Sihvosen kommentti että Erkka Westerlund hänet on tänne hommannut. Mitä helvettiä Westerlundille kuuluu lukon valmentaja asiat kun Toivola ei miestä lainkaan entuudestaan tuntenut. Pikkarainenko sen nimi oli? Joku salaliitto jääkiekkoliitontoimesta, ettei Lukko vaan menesty ja saa aikaan samanlaista hurmosta kuin Porissa oli viime kaudella?

Tuska joukkueessa ja katsojissa alkaa olemaan jo kova. Viime kauden Jokeri ja Blues yleensäkin alkavat tulla mieleen joukkueen esityksia katsellessa ja kuunnellessa. Toivola tietää takuulla miten ainakin yleisö saadaan mukaan ja joukkueeseen on myös mies nimeltään Jan Platil tähän tehtävään hankittu. Nyt Platilista ei saada mitään hyötyä ja olen itsekin jo vaihtamassa miestä jos häntä ei roolissaan käytetä. Hämäläinen ei pidä tappeluista ja jos Toivola ei tätä asetta käytä alan epäilemään jo Toivolaakin. Joku on kovat taklaukset ja tappelut kieltänyt ja onko toive tullut kapteenistolta tai seuranjohdolta on minulle yhdentekevää. Kaukalopallo-otteluun saa lipun paljon halvemmalla ja ei tarvitse ajaa sataa kilometriä saadakseen itsensä huonolle tuulelle. Itse asiassa kaukalopallo on nykyisin jo fyysisempää kuin lukon pelit. Saatana vanhat papparaiset surffailee ykkösylivoimassa ja välttelevät kontakteja.

Nyt ilmeisesti Toivola oli vaihtanut Hämäläisen pois ykkösylivoimasta ja koko ketjun olemassa olo on turhaa. Itse hölmöilin peliin lähdön kanssa ja kuuntelin vain viimeiset kymmenen minuuttia toisesta erästä ja Hämäläinen ainakin ylivoimalla pelasi, ja vittuuntuneena suljin radion Ripan tuskaisesta ilmeestä kertovaa selostusta kuunnellessani.

Pitää olla tarkempi näitä ketjuja avatessa ja yrittää löytää tulevaisuudessa jo aiemmin asioita käsitteleviä ketjuja vaikka hakutoiminta käyttämällä. Pahoittelut jos toiminnallani pahoitin jonkun mielen!
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Repolainen kirjoitti:
Toivola tietää takuulla miten ainakin yleisö saadaan mukaan ja joukkueeseen on myös mies nimeltään Jan Platil tähän tehtävään hankittu. Nyt Platilista ei saada mitään hyötyä ja olen itsekin jo vaihtamassa miestä jos häntä ei roolissaan käytetä. Hämäläinen ei pidä tappeluista ja jos Toivola ei tätä asetta käytä alan epäilemään jo Toivolaakin. Joku on kovat taklaukset ja tappelut kieltänyt ja onko toive tullut kapteenistolta tai seuranjohdolta on minulle yhdentekevää.

Eiköhän aika suuri syy noihin vähäisiin taklauksiin löydy SM-liigan tuomarilinjasta. Eilenkin Platil antoi kunnon pommin minuutin pelin jälkeen ja heti kutsui jäähypenkki, vaikka taklaus oli puhdas. Tämä sama ongelma on ainakin Jatkoajasta luettujen kirjoitusten perusteella ollut havaittavissa muidenkin joukkueiden otteissa, eli kovat taklaukset ovat alkukaudesta loistaneet poissaolollaan. Yhtään tappeluakaan ei liigassa olla muistaakseni tällä kaudella nähty. Tosin eilen Platil ja Mäkelä antoivat pientä viitettä paremmasta muutamalla kovalla ja puhtaalla taklauksellaan.

Siitä olen kyllä yhtä mieltä kanssasi, että Lukon pitäisi ainakin kotiotteluissaan ottaa yleisö mukaan antamalla muutama kova pommi heti ottelun alkuun, vaikka sitten jäähyjen uhalla. Ja olen kyllä varma, että niitäkin tullaan vielä Lukon otteluissa näkemään, kunhan joukkueen peli alkaa tuosta paranemaan.

Lisäksi on sinällään mielestäni ihan hyvä asia, että varsinkin Platil on ottanut alkukauden aika rauhallisesti. Viime kaudelta tulee mieleen muuan Matt Nickerson, joka joutui saman tien tuomarien hampaisiin kovien otteidensa takia. Toki toivon Platilin taklaavan ja pelaavan kovaa jokaisessa ottelussa, mutta jos isoja rangaistuksia alkaa kertymään heti alkuunsa, niin kohta miehelle saattaa käydä "Nicket" ja jäähyjä alkaa tulemaan pelkän pahan tuijotuksen takia. Kyllä Platilkin ehtii vielä tappelemaan, kierroksia on takana 5 ja edessä 51, eikä ainakaan tähänastisissa otteluissa ole ollut mitään selkeää syytä lähteä hanskojaan pudottamaan.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Repolainen kirjoitti:
Toivola tietää takuulla miten ainakin yleisö saadaan mukaan ja joukkueeseen on myös mies nimeltään Jan Platil tähän tehtävään hankittu. Nyt Platilista ei saada mitään hyötyä ja olen itsekin jo vaihtamassa miestä jos häntä ei roolissaan käytetä. Hämäläinen ei pidä tappeluista ja jos Toivola ei tätä asetta käytä alan epäilemään jo Toivolaakin. Joku on kovat taklaukset ja tappelut kieltänyt ja onko toive tullut kapteenistolta tai seuranjohdolta on minulle yhdentekevää.

Platil on koko ajan painottanut, ettei hän ole täällä tappelemassa vaan kehittämässä kiekollista peliään ja luisteluaan. Mutta mitä tulee taklaamiseen, väkisin tulee mieleen, että Platilia on kielletty taklaamasta jäähyjen pelossa. Jokainen avajaisturnauksen Lukko-Ässät-ottelun nähnyt tietää, millaisia pommeja Platil pystyy jakamaan, mutta ainakaan kotiotteluissa ei ole vielä nähty kuin yksi jonkunlainen niitti. Tuosta Niemisen taklaamisestahan tulikin sitten luonnollisesti jäähy.

Itse ketjun aiheeseen, eikös Eepi tullut eilen Martikaisen ylivoimapariksi 5-3-tilanteisiin, mutta muuten ykkösen takana ylivoimalla pelasi Heikkinen. Eepin laukauksen jälkeen syntyi toisen erän ainut Lukon maalipaikka, juuri 5-3-yv:llä, kun Nikkilä sylki Eepin kudin viereensä, mutta Yli-Junnila ei tyhjään etunurkkaan limppua saanut.

Myös Hunkes ja Platil pelasivat ylivoimaa parina. Välillä kyllä tuntui, että Pikkarainen veteli jollain arpamyllyllä erikoistilanteiden pakkiparit...

Aika erikoinen ketju kyllä minun mielestäni...

Johto kirjoitti:
Tämä sama ongelma on ainakin Jatkoajasta luettujen kirjoitusten perusteella ollut havaittavissa muidenkin joukkueiden otteissa, eli kovat taklaukset ovat alkukaudesta loistaneet poissaolollaan. Yhtään tappeluakaan ei liigassa olla muistaakseni tällä kaudella nähty.

No tätä samaa on näkynyt ainakin Porissa. Lukko-ottelussa sentään Patrik Forsbacka taklasi, mutta Pelicans-pelissä ei enää hänkään. Syynä taisi tosin olla tuo jo Lukkoa vastaan loukkaantunut olkapää, nythän Valkoinen Intiaani ei hetkeen pommejaan jakelekaan.

Pasi Nielikäinen on kahdesti ainakin hakenut myllyä. Ensin hän kävi Tomek Valtosen kimppuun, ja Tapparan Burke Henry olisi ollut halukaskin tappelemaan, mutta tuolloin tuomarit tulivat väliin.

Platilin kaveri B.J. Crombeen ei ainakaan tappeluihin näytä lähtevän. Ei halunnut tapella Toporowskin kanssa harjoitusottelussa ja otti kiltisti vastaan Heleniuksen nyrkiniskut Isomäen liigastartissa.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Boris kirjoitti:
Platil on koko ajan painottanut, ettei hän ole täällä tappelemassa vaan kehittämässä kiekollista peliään ja luisteluaan. Mutta mitä tulee taklaamiseen, väkisin tulee mieleen, että Platilia on kielletty taklaamasta jäähyjen pelossa.
Eikö yhteistyössä FPS:n kanssa ole ideana antaa pelaajille peliaikaa ja kehittää kiekollista taitoaan ja vaikka luisteluaan. Ei Rauman Lukossa ulkomaalaisvahvistus voi parantaa näitä ominaisuuksia jos ulkomaalaiskiintiö on täynnä. Täällä pitäisi olla jo valmis pelaaja ja jos ei ole hankitaan parempi tilalle. Jos Platil ei halua taklata ja tapella ja kieltäytyy niistä ollaan jossain pahasti epäonnistuttu.
Boris kirjoitti:
Aika erikoinen ketju kyllä minun mielestäni...

Miksi? Joukkueesta puuttuu kaikki se miksi Toivola tänne hankittiin. Jotain kertoo se että eilen haravoidessani unohdin ajan kulun ja en kerennyt otteluun. Keväällä vielä olin varaamassa lippua vihollisen otteluun ja kirosin kun 15-sekunnin jälkeen liput oli myyty ja itse en onnistunut sitä saamaan.

Hämäläinen ja Martikainen ovat ne pelaajat joihin valmennusjohdon katseet ensimmäiseksi kääntyvät kun muutoksia halutaan. He ovat kapteeneja ja joukkueen vanhimmat pelaajat.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Repolainen kirjoitti:
Eikö yhteistyössä FPS:n kanssa ole ideana antaa pelaajille peliaikaa ja kehittää kiekollista taitoaan ja vaikka luisteluaan. Ei Rauman Lukossa ulkomaalaisvahvistus voi parantaa näitä ominaisuuksia jos ulkomaalaiskiintiö on täynnä. Täällä pitäisi olla jo valmis pelaaja ja jos ei ole hankitaan parempi tilalle. Jos Platil ei halua taklata ja tapella ja kieltäytyy niistä ollaan jossain pahasti epäonnistuttu.

Ei Platilia varmasti ole hankittu Lukkoon tappelemaan, SM-liigassa ei yksinkertaisesti ole mitään käyttöä enforcerille. Tappelusta seuraa liigasäännöillä muutaman ottelun pelikielto joka tapauksessa.

Platil näkee kauden Euroopassa itselleen astinlaudaksi NHL:ään. Hän haluaa tulla monipuolisemmaksi pelaajaksi, ja näkee kehittymisen olevan todennäköisempää täällä kuin AHL:ssä. Onko tässä jotain pahaa? No ei todellakaan, tämä oli Lukolle mahdollisuus saada riveihinsä pelaaja, jolle kolme NHL-seuraa teki kesällä tarjouksen.

Taklauksia kaipaan itsekin, mutta siitä olen varmaa, ettei taklaamattomuus johdu siitä, että Jan ei sitä haluaisi tehdä. Joko Toivola on kieltänyt jäähyjen pelossa tai Platililla on jonkinlainen kolhu, joka haittaa taklauspeliä.

Repolainen kirjoitti:
Miksi? Joukkueesta puuttuu kaikki se miksi Toivola tänne hankittiin. Jotain kertoo se että eilen haravoidessani unohdin ajan kulun ja en kerennyt otteluun. Keväällä vielä olin varaamassa lippua vihollisen otteluun ja kirosin kun 15-sekunnin jälkeen liput oli myyty ja itse en onnistunut sitä saamaan.

Hämäläinen ja Martikainen ovat ne pelaajat joihin valmennusjohdon katseet ensimmäiseksi kääntyvät kun muutoksia halutaan. He ovat kapteeneja ja joukkueen vanhimmat pelaajat.

Avasit ketjun syyttääksesi joukkueen kapteeneita ties mistä. Onko sinulla oikeasti sellainen kuva Erik Hämäläisestä, että hän heittäytyisi poikkiteloin valmentajan eteen ja alkaisi mullitella, jos hänelle ei anneta tikkaria (=pelipaikkaa ylivoimaketjusta)?
 

Radek

Jäsen
Jos sen verran tulen sohaisemaan ampiaispesää, kun viimekaudellakin oli tietty vaihe, jolloin Toivolan auktoriteettiä kyseenalaistettiin. Muistaakseni kapteeni Peltonen otti kahdessa pelissä peräkkäin mussutuskympin ja toisessa näistä pelissä vieläpä pelirangaistuksen suunsoitosta. Tietysti tämä ei vaikuta tämänhetkiseen tilanteeseen mitenkään, mutta tulipahan mieleen vaan.
Ongelmat Korpparin kanssa lienevät kaikkien muistissa. Myös Korpisalo oli tuolloin kapteeni.
Eipä Toivola tuntunut saavan yhtä jenkkipakkiakaan kuriin. En tosin tiedä yrittikökään, mutta olettaisin näin, kun kyse oli ykköskentän pakista.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Boris kirjoitti:
Avasit ketjun syyttääksesi joukkueen kapteeneita ties mistä. Onko sinulla oikeasti sellainen kuva Erik Hämäläisestä, että hän heittäytyisi poikkiteloin valmentajan eteen ja alkaisi mullitella, jos hänelle ei anneta tikkaria (=pelipaikkaa ylivoimaketjusta)?

Erik on vähän liiankin fiksu mielestäni kapteeniksi. Jos joukkueen etu vaatisi esimerkiksi valmentajalta käskytystä, niin miten luulisit Eepin siihen suhtautuvan? Palaveri valmentajan kanssa olisi tiedossa.

Eepin kiukutteluun peliajasta kukaan miehen tunteva ei usko. Epäilinkin ettei Toivolalla riitä munaa laittaa kapteenia pois ylivoimasta ja ilmeisesti riitti jos Bono on paikan viivassa ottanut.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pelillisiä muutoksia toki tarvitaan, esim. av pelaamiseen, mutta yhtään ukkoa ei tässä vaiheessa kannata vielä vaihtaa. Niin huono ketään ei ole ollut, ja uudella joukkueella uuden valmentajan alaisuudessa on takana vasta viisi kierrosta.

Auktoriteetin puutteesta en tiedä, mutta tunnelman puutteesta kentällä tiedän. Kovaa pitäisi saada taklata uudellakin linjalla, ja kuten täällä jo mainittiin, mm. Valkoinen Intiaani näyttikin mallia koko Lukon joukkueelle. Ensimmäiseen kymmeneen minuttiin on saatava kymmenisen taklausta vaikka väkisin.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Luulen minäkin, että jonkinlainen "taklauskielto" tai ainakin varoitus olla ottamatta "ylimääräisiä" jäähyjä kovilla otteilla on joukkueessa on päällä. Muutenkin alivoimaa tulee nykyisellä linjalla pelattua ihan tarpeeksi ja sitten kun äijiä aletaan vielä heittää boksiin puhtaista niiteistä niin taklaa siinä sitten.

Eilen Platilin taklauksen jälkeen kukaan ei taklannut pitkään aikaan, kunnes sitten toisessa erässä yleisö alkoi huutaa niitä "kiinni ja pataan!"-huutoja. Välittömästi pamauttivat Mäkelä ja Platil äijää seinälle.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin, totta puhuakseen, Lukon puolustus on kyllä täysin väärin koottu ja peluutettu, jos se ei taklaa ja pelaa ilkeästi oman maalin edessä. Mitä tehdään kolmella jääkaappipakastimella jos niille pitää kasvattaa tissit poskiin ja laittaa kanamunat kainaloon? Äijää seinälle ja hirveä meteli kaikkiin medioihin jos ei tuomarit anna pelata! on sitä ennenkin uhattu tulitikkuleikeillä tuomareita.... ;o)

Ihan oikeasti, tässä joukkueessa on potentiaalia olla yksi vittumaisimmista joukkuista pelata vastaan, mutta tyydytäänkö jäähyjen pelossa puhaltelemaan muniin ja läpsimään tissejä?
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Borgie kirjoitti:
Ihan oikeasti, tässä joukkueessa on potentiaalia olla yksi vittumaisimmista joukkuista pelata vastaan, mutta tyydytäänkö jäähyjen pelossa puhaltelemaan muniin ja läpsimään tissejä?

Täysin samaa mieltä.

Yksi mielenkiintoinen näkökulma tuli esille käydessäni isän luona syömässä. Manattuani joukkueen nykyistä tilaa hän epäili tulevien eduskuntavaalien mahdollista vaikutusta joukkueen ilmeeseen. Uskaltaisiko Santala ottaa riskin joukkueen joutumiseen lööppeihin? Kovaa pelaavan joukkueen TJ:n paikka voisi tuoda liikaa negatiivista julkisuutta tässä kukkahattujen yhteiskunnassa.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Repolainen kirjoitti:
Täysin samaa mieltä.

Yksi mielenkiintoinen näkökulma tuli esille käydessäni isän luona syömässä. Manattuani joukkueen nykyistä tilaa hän epäili tulevien eduskuntavaalien mahdollista vaikutusta joukkueen ilmeeseen. Uskaltaisiko Santala ottaa riskin joukkueen joutumiseen lööppeihin? Kovaa pelaavan joukkueen TJ:n paikka voisi tuoda liikaa negatiivista julkisuutta tässä kukkahattujen yhteiskunnassa.

Ei saatana!!! Vai eduskuntavaalit nyt sitten pelaavat Lukon pelin? Jos hoitaa hommansa hyvin niin silloin kannatetaan, mutta jos ajautuu tilanteeseen, että on muiden vaikutusvallan alla, on vain sukka.

Siinä Platilin mennessä taklaamaan, jarruuttaa hän yhtäkkiä, että Jyrki-boy pääsee eduskuntaan, pyh sanon minä!

Minusta sinulla ei ole paljoakaan kärsivällisyyttä, tunnetta sen sijaan on. Se tietysti on hyvä asia, mutta koetas nyt hiukkasen rauhoitella tilannetta...

edit. Sen verta vielä, että Korpin kanssa on ollut vaikeuksia sen takia, että otti liian isoa roolia joukkueessa. Eepi ei puhu ei puhku turhaan, tuskin astuu kenenkään jaloille. Jos et sitä tähän päivään mennessä ole tajunnut niin herää nyt jo perhana!
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No huh huh...

Repolainen kirjoitti:
Yksi mielenkiintoinen näkökulma tuli esille käydessäni isän luona syömässä. Manattuani joukkueen nykyistä tilaa hän epäili tulevien eduskuntavaalien mahdollista vaikutusta joukkueen ilmeeseen. Uskaltaisiko Santala ottaa riskin joukkueen joutumiseen lööppeihin? Kovaa pelaavan joukkueen TJ:n paikka voisi tuoda liikaa negatiivista julkisuutta tässä kukkahattujen yhteiskunnassa.
Mikäli näin olisi, niin sitten me ollaan hävitty tää kausi. Ei kai kukaan voi tosissaan uskoa tällaiseen, että että joukkue olisi valjastettu Santalan vaaliveturiksi Arkadianmäelle. Ja kukkahattujen äänilläkö Jyrki sinne aikoo. Ja että Toivola hyväksyisi Santalan käskyn, että joukkue ei saa taklata ja pelata "rumaa" peliä.
Täällä oli muistaakseni sellainen "Lukko salaliiton uhrina" tms. -ketjukin, johon näitä huumoripläjäyksiä on ennenkin kirjoiteltu.
Mutta mielenkiintoinen ketjuhan tämä on. Eepi ja Gary nyt eivät kyllä missään nimessä olisi tulleet itselleni ensimmäisenä mieleen pelaajina, jotka päättävät itse peliaikansa, sanelevat yv-koostumukset ja pompottavat Toivolaa muutenkin mennen tullen. ;o)
 

Maffesoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Repolainen kirjoitti:
Yksi mielenkiintoinen näkökulma tuli esille käydessäni isän luona syömässä. Manattuani joukkueen nykyistä tilaa hän epäili tulevien eduskuntavaalien mahdollista vaikutusta joukkueen ilmeeseen. Uskaltaisiko Santala ottaa riskin joukkueen joutumiseen lööppeihin? Kovaa pelaavan joukkueen TJ:n paikka voisi tuoda liikaa negatiivista julkisuutta tässä kukkahattujen yhteiskunnassa.

Anteeksi nyt, mutta nyt vedetään överiksi ja lujaa. Ohi oikealta ja vasemmalta. Yli ja ali.

Tulee jotenkin mieleen eräs viime vuotinen tapaus: "Topi Lehtonen ja baarihässäkkä... ". En tosin muista, ketkä silloin olivat osallisia, joten en tarkoita tästä syyttää, mutta jotenkin samanlaisesti tunne ja järki olivat silloinkin ristiriidassa...

Mutta toisaalta tunnettahan jääkiekko kaipaa, eli ei tästä nyt oikein voi tuomitakaan. Ainoastaan ihan hitusen ihmetellä.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Trekolmestar kirjoitti:
Mikäli näin olisi, niin sitten me ollaan hävitty tää kausi. Ei kai kukaan voi tosissaan uskoa tällaiseen, että että joukkue olisi valjastettu Santalan vaaliveturiksi Arkadianmäelle. Ja kukkahattujen äänilläkö Jyrki sinne aikoo. Ja että Toivola hyväksyisi Santalan käskyn, että joukkue ei saa taklata ja pelata "rumaa" peliä.
Täällä oli muistaakseni sellainen "Lukko salaliiton uhrina" tms. -ketjukin, johon näitä huumoripläjäyksiä on ennenkin kirjoiteltu.

No ajattele välillä ihan järjelläkin. Satakunnan vaalipiirissä joukkueiden kannatus menee noin äänestäjistä 70-30% padalle. Ässille sympatiaa tunteva ei koskaan äänestä lukon toimistusjohtajaa. Santalalla voisi olla mahdollisuus päästä eduskuntaan jos hän olisi demareiden ehdokas. Demari ei koskaan äänestä porvaria enkä minäkään kyllä sossua.

Nyt toimistolla käy suhina kuka Santalan paikan saa. Minä ainakin annan tukeni Eerolalle vaikka Lapa otetta hommiinsa on paremmin nyt saanutkin. Santala ei jatka enää tämän kauden jälkeen se on kai jo kaikille selvää. Hän jätti seuran ja yrittää ottaa askelia politiikassa.

Edit: modet voivat ohjata keskustelun haluamaansa ketjuun jos siltä tuntuu.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Repolainen kirjoitti:
Nyt toimistolla käy suhina kuka Santalan paikan saa. Minä ainakin annan tukeni Eerolalle vaikka Lapa otetta hommiinsa on paremmin nyt saanutkin. Santala ei jatka enää tämän kauden jälkeen se on kai jo kaikille selvää. Hän jätti seuran ja yrittää ottaa askelia politiikassa.

Tätä asiaa olen itsekin miettinyt. Jos Santala eduskuntaan pääsee, ilman muuta hän jättää Lukon. Ja eräässä Ganal-Tv:n haastattelussa Eerola kautta rantain vihjaili olevansa seuraava Lukon toimitusjohtaja.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Trekolmestar kirjoitti:
Täällä oli muistaakseni sellainen "Lukko salaliiton uhrina" tms.

Nostin sen tuohon pintaan, joten sinne vaan tuntoja purkamaan, karvanaama ;)
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Mdawg kirjoitti:
Luulen minäkin, että jonkinlainen "taklauskielto" tai ainakin varoitus olla ottamatta "ylimääräisiä" jäähyjä kovilla otteilla on joukkueessa on päällä. Muutenkin alivoimaa tulee nykyisellä linjalla pelattua ihan tarpeeksi ja sitten kun äijiä aletaan vielä heittää boksiin puhtaista niiteistä niin taklaa siinä sitten.

Eilen Platilin taklauksen jälkeen kukaan ei taklannut pitkään aikaan, kunnes sitten toisessa erässä yleisö alkoi huutaa niitä "kiinni ja pataan!"-huutoja. Välittömästi pamauttivat Mäkelä ja Platil äijää seinälle.

Porissahan Toivolaan toivotettiin alimpaan helvettiin ennen viime kautta, koska Ässissä oli hanskauskielto ja taklaamistakin välteltiin jäähyjen pelossa. Viime kaudella muuttui Porissa paljon, mutta toistaiseksi on arvoitus kuka näiden muutosten takana oli: Toivola, Kivi vai pelaajat?

Porissa Korpisaloa peluutettiin joukkueen menestymisen kustannuksella, Kuuselan läpimurto olisi hyvinkin voinut tulla kautta etukäteen, mutta usean kauden ajan Korppari vei peliaikaa tulossa olevilta laitureilta.

Tarkoitus ei ole dissata Toivolaa, koska viime kausi oli valmennuksen suurta juhlaa Porissa, mutta tiettyjä perusominaisuuksia Toivolassa on, jotka eivät miellytä minua, ja tästäkin ketjusta päätellen ne ovat nyt kysymysmerkkeinä Raumalla. Mutta Toivola on valmentaja joka oppii virheistään, joten on turha olla huolissaan viiden pelin jälkeen.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Just joo.. Alkaa mennä maku koko saakelin joukkueesta ja sen faneista kun koko ajan on joku helvetin kriisi tai ongelma. Pitäisikö kaikkien hankkia joku toinen harrastus, lapsia tai koira, jotta olis jotain muuta ajateltavaa aina välillä.
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Repolaisen ketjuavaus hämmästytti. Tarpeeksi Da Vinci-koodia lukeneena tajusin yhtäkkiä sen, mikä oli koko ajan silmien edessä!
Repolainen = porilainen! (e =i). Ei ihme, että viitattiin johonkin Korpisaloon. Rupesin samantien epäilemään kaikkea ja paljastan heti muutaman kätyrin.

Walton = Tolvanen!
Veinikretski = Tsekin kreivi (tsekkipelaajien agentti)
Roku = Oma Kolumni Uudessa Raumassa (eli Tanhuanpää)

Jatkan pyyteetöntä työtäni.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Hearsay kirjoitti:
Walton = Tolvanen!
Ei jumalauta, pitääkö tästä kiittää vai ei. Kiitos kuitenkin.

On kyllä sen verran kovan luokan tekstiä Hearsay luonut että tähän kaipaan kyllä perustelut.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Hearsay kirjoitti:
Repolaisen ketjuavaus hämmästytti. Tarpeeksi Da Vinci-koodia lukeneena tajusin yhtäkkiä sen, mikä oli koko ajan silmien edessä!
Repolainen = porilainen! (e =i). Ei ihme, että viitattiin johonkin Korpisaloon. Rupesin samantien epäilemään kaikkea ja paljastan heti muutaman kätyrin.

Walton = Tolvanen!
Veinikretski = Tsekin kreivi (tsekkipelaajien agentti)
Roku = Oma Kolumni Uudessa Raumassa (eli Tanhuanpää)

Jatkan pyyteetöntä työtäni.


Sulle ei makseta tarpeeksi!

Hienoa työtä, näin nämä totuudet tulevat esiin kun tutkijan mieli on kirkas ja omatunto puhdas. Jatka samaa rataa, ehkä saamme oman pesän puhtaaksi syöpäläisistä.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Hearsay kirjoitti:
Walton = Tolvanen!
Veinikretski = Tsekin kreivi (tsekkipelaajien agentti)
Roku = Oma Kolumni Uudessa Raumassa (eli Tanhuanpää)
Kuvioon liittynee se että psychodad on Porttilan, Sihvosen ja P. Holopaisen yhteinen nimimerkki ja Hearsay on Fox Mulder (siinähän on tuo kettukin)...
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
korkki kirjoitti:
Kuvioon liittynee se että psychodad on Porttilan, Sihvosen ja P. Holopaisen yhteinen nimimerkki ja Hearsay on Fox Mulder (siinähän on tuo kettukin)...

Eipä hämmennetä soppaa enempää. Kaikkea ei tarvitse kertoa. Vai haluatko kenties paljastaa todelliset, synkät motiivisi miksi "kannatat" joukkuetta jonka logossa on mustaa , herra KKK-ori?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös