Tobias Salmelainen IFK:n urheilujohtajana

  • 1 372 419
  • 8 110

Oliko valinta sopiva?

  • Kyllä

    Ääniä: 115 44,4%
  • Ei

    Ääniä: 37 14,3%
  • En osaa sanoa

    Ääniä: 107 41,3%

  • Äänestäjiä
    259
  • Poll closed .

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mitä tuossa nyt olisi pitänyt sitten ihan oikeasti sanoa? "Vittu mä olen paska, olen koonnut paskan jengin, joka on täynnä puutteita joka tasolla ja eroan tässä ja nyt, välittömästi?"

Mitä hyötyä siitä olisi oikeasti, että ruoskisi itseään julkisesti...

Tossa kun katselin ja kuuntelin toissapäivänä A-studiossa Krista Kiurun sekalaisia selityksiä hoitoalan tilanteesta, joista ei kyllä Rajamäen Erkkikään selvää saanut, niin tuli vähän Salmelainen mieleen selityksineen. Kiurulta kysyttiin toistuvasti siitä, mitä hän itse ja työryhmät+hallitus olisi voinut tehdä asian eteen paremmin, mutta ei vaan tule niitä vastauksia, missä mahdollisesti olisi voinut onnistua nykyistä paremmin. Tai juuri muutakaan.

Salmelainen olisi voinut sanoa vaikka suunnilleen nämä 3 asiaa:
a) Odotin Broadhurstin ratkaisua kuukausia liian pitkään, jolloin jäi lähdön myötä selkeä sentterivaje, jota ei ole pystytty korjaamaan
b) Lähdimme kauteen selvästi liian kapealla pakistolla, joka ei kestänyt muuttujia käytännössä ollenkaan
c) Sitten jotenkin kommentoida myös epävarmaa veskaritilannetta Halosta lynkkaamatta. Hän olisi kyllä puhemiehenä keksinyt siihen sopivat lauseet halutessaan. Nythän Taponen kannattelee jengiä täysin, ja verrattaen kokemattomilla hartioillaan.

Nämä nyt alkuun fanien mieliksi. Jos puhtaasti materiaalista puhutaan, niin VP lienee yhtä syyllinen kuten myös lompakon vartijat, joten oikeastaan koko porukalla olisi melkoinen selityksen paikka. Ehkä risteilyllä kuullaan sitten taas menneestä kaudesta muutama korulause tai jotain. Ai niin ja tosi pettyneitä ollaan tottakai, kun ihan puskista tuli tämä :)
 
Viimeksi muokattu:

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tossa kun katselin ja kuuntelin toissapäivänä A-studiossa Krista Kiurun sekalaisia selityksiä hoitoalan tilanteesta, joista ei kyllä Rajamäen Erkkikään selvää saanut, niin tuli vähän Salmelainen mieleen selityksineen. Kiurulta kysyttiin toistuvasti siitä, mitä hän itse ja työryhmät+hallitus olisi voinut tehdä asian eteen paremmin, mutta ei vaan tule niitä vastauksia, missä mahdollisesti olisi voinut onnistua nykyistä paremmin. Tai juuri muutakaan.

Salmelainen olisi voinut sanoa vaikka suunnilleen nämä 3 asiaa:
a) Odotin Broadhurstin ratkaisua kuukausia liian pitkään, jolloin jäi lähdön myötä selkeä sentterivaje, jota ei ole pystytty korjaamaan
b) Lähdimme kauteen selvästi liian kapealla pakistolla, joka ei kestänyt muuttujia käytännössä ollenkaan
c) Sitten jotenkin kommentoida myös epävarmaa veskaritilannetta Halosta lynkkaamatta. Hän olisi kyllä puhemiehenä keksinyt siihen sopivat lauseet halutessaan. Nythän Taponen kannattelee jengiä täysin, ja verrattaen kokemattomilla hartioillaan.

Nämä nyt alkuun fanien mieliksi. Jos puhtaasti materiaalista puhutaan, niin VP lienee yhtä syyllinen kuten myös lompakon vartijat, joten oikeastaan koko porukalla olisi melkoinen selityksen paikka. Ehkä risteilyllä kuullaan sitten taas menneestä kaudesta muutama korulause tai jotain :)
a) Odotin Broadhurstin ratkaisua kuukausia liian pitkään, jolloin jäi lähdön myötä selkeä sentterivaje, jota ei ole pystytty korjaamaan
"Broadhurstin kohdalla emme olettaneet hänen olevan kiinnostunut siirtymään muualle. Varsinkaan nykyisen tilanteen vallitessa naapurimaassamme. Kuitenkin houkutus kävi liian suureksi ja siirto tapahtui. Tämä oli tottakai meille iso palanen.. Broadyn varaan oli laskettu paljon."
b) Lähdimme kauteen selvästi liian kapealla pakistolla, joka ei kestänyt muuttujia käytännössä ollenkaan
"Pakisto aliarvioitiin ja oli virhe lähteä kauteen suunnitelulla materiaalilla. Euroopan suurseuraksi tähtäämällä meidän tulee kiinnittää ehdottomasti tulevalle 23-24 kaudelle enemmän huomiota rungon valmiina olemiseen jo hyvissä ajoin ennen kauden aloitusta."
c) Sitten jotenkin kommentoida myös epävarmaa veskaritilannetta Halosta lynkkaamatta. Hän olisi kyllä puhemiehenä keksinyt siihen sopivat lauseet halutessaan. Nythän Taponen kannattelee jengiä täysin, ja verrattaen kokemattomilla hartioillaan.
"Maalivahtien kohdalla Taposen kehityskäyrä on ollut tiedossa jo pitkään. Hienot otteet mestiksessä ovat tukeneet havaintojamme. Taponen on myös ollut erinomainen kuluvalla kaudella ja nostanut entisestään tasoaan ykkösmaalivahdin paikasta kilpailtaessa.
Halosen kohdalla odotimme pelillisen tason nousevan samalle tasolle mitä se oli ennen koronaan sairastumista, annoimme Haloselle pleijareissa tilaa onnistumisille. Luotamme Haloseen ja hän saa myös vastuuta osoittaa kykynsä kuluvan kauden aikana. Tiedämme Halosen jo pitkältä ajalta ja luotamme, että hän löytää korkean tasonsa."


How simple can it be?
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älykäs ja normaalilla itsetunnolla varustettu ihminen/johtaja myöntää virheensä ja oppii niistä saaden voimavaroja itselleen ja ympäristölleen tulevaisuudessa. Arrogantti narsisti toimii toisin ja höyryää eteenpäin laput silmillä pahimmillaan ulkoistaen virheet muiden/alaistensa kontolle. Näin siis yleisenä kommenttina…..

Ainakin joskus moisia toimijoita on tainnut jengissämme olla, jos ei ole jopa vieläkin.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Uhhuh. En jossain vaiheessa enää uskonut että Salmelaisen virassaan pysyminen voi enempää vituttaa. Väärässä olin.

Eikö nykypäivänä netistä löydy joku ilmainen tekoälyyn pohjautuva korulause-automaattikin joka hoitaisi Salmelaisen ydinosaamisen, tyhjien lauseiden latelun, ilman henkilöstökuluja? Varmaan kasaisi joukkueetkin paremmin betatestinä siinä sivussa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Uhhuh. En jossain vaiheessa enää uskonut että Salmelaisen virassaan pysyminen voi enempää vituttaa. Väärässä olin.

Eikö nykypäivänä netistä löydy joku ilmainen tekoälyyn pohjautuva korulause-automaattikin joka hoitaisi Salmelaisen ydinosaamisen, tyhjien lauseiden latelun, ilman henkilöstökuluja? Varmaan kasaisi joukkueetkin paremmin betatestinä siinä sivussa.

Näin on, tosin sieltä sais aika moni muukin lähteä. Kunnon tuuletusta kaivattiin jo viime vuosituhannella, eikä siltä osin mikään juuri muuttunut. Nimet vaihtuu, mutta riittävä osaaminen loistaa poissaolollaan.
 

HärmänSusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikö nykypäivänä netistä löydy joku ilmainen tekoälyyn pohjautuva korulause-automaattikin joka hoitaisi Salmelaisen ydinosaamisen, tyhjien lauseiden latelun, ilman henkilöstökuluja? Varmaan kasaisi joukkueetkin paremmin betatestinä siinä sivussa.
HIFK:n nouseminen eurooppalaiseksi huippujoukkueeksi jääkiekossa vaatii paljon työtä ja panostusta sekä monen eri osa-alueen kehittämistä. Tärkeitä tekijöitä ovat mm. pelaajien ja valmennuksen korkea taso, hyvä taloudellinen tilanne ja laadukkaat harjoitusolosuhteet. Lisäksi on tärkeää panostaa joukkueen markkinointiin ja fanikulttuuriin sekä luoda hyvät yhteydet muihin joukkueisiin ja liigoihin. Myös kansainväliset kontaktit ja yhteistyö muiden eurooppalaisten joukkueiden kanssa voivat olla tärkeitä kehityksen kannalta. Kaiken kaikkiaan on tärkeää panostaa jatkuvasti joukkueen kehittämiseen ja luoda vahva perusta tulevaisuutta varten.

Eikä ole vittuilua, vaikka Tapparan miehiä olenkin. Tuli pitkään seurattua suht lähietäisyydeltä naapuriseuran kurimusta ja eihän siinä loppuaikoina tehnyt mieli edes v*ttuilla Ipaa kannattaville kavereille, kun näki miten honkkeliskonkkelis veti asiat toimistolla vihkoon.

Onneksi paremmat ajat lopulta koittivat ja parissa vuodessa on päästy taas tasavertaisesti naljailemaan naapuriseuran fanien kanssa.

Eli tahtoo kai sanoa, että kaikki on mahdollista, myös muutos. Ja sitä toivon hifkille, Helsingissä opiskellessa tuli erinäisiä kertoja kuitenkin Petoklubillakin hengailtua.
 
Viimeksi muokattu:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Taisi mennä Väänäsellä pahemmin polvi. Nyt on enää kaksi oikeata sentteriä. Heräätkö jo Nukkumatti?
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Ai joku bongasi tobleronin katsomosta? Viiden vuoden tulos testattiin juuri, tehkäämme nopeat johtopäätökset.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt voi olla antamatta raporttia Liigasta ja Euroopasta, että miten on mennyt. Tyhjää se toki olis täynnä - mutta pakko se nyt on tähän vielä laittaa: eurooppalainen suurseura... oujee.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Nyt kun nuoret hävisi ottelunsa USA:lle jäi Lambertin ottelun jälkeiset kommentit askarruttamaan.

"ne tulevat niin kovaa, että jos jäämme kiekottelemaan, nopeasti se on lavasta irti ja vastustaja tulee toiseen suuntaan"

Tässä olisi se mitä itse haluaisin IFK:lta nähdään ja se on varsin vahvasti seuran identiteetissä. Ehkä sitä viime kaudella näki kauden ensimmäisellä puoliskolla. Tällä kaudella ei sitten nimeksikään.

En toivo Suomelle tappioita, mutta en myöskään peittele sitä, että suoraviivainen pelityyli vei eväät trap sukupolvelta. Tässä IFK:lla ja Peltosella olisi ollut iso paikka rikkoa tätä harmoniaa liigassakin. Viime kaudella sitä vahvaa prässipelaamista nähtiinkin, mutta ei enää tällä kaudella ja näen syyn siihen nopeuden puutteessa joukkueessa. Myös keskikaistan kesken jättäminen on romuttanut tämän. Syvällä karvaamisessa sentterin pelaamisella on todella iso merkitys.

Tällä kaudella trap ja viivelähdöt on tullut niin vahvasti IFK:n pellin, että välillä on oksennus kurkussa kun katsoo sitä toimintaa. IFK pitänyt siihen hajurakoa vuosiin ja nyt ottanut sen aktiiviseen pelitapaan mukaan kun jo se alkaa olemaan murtumassa. Tämän pelitavan edelläkävijä Tappara jo tällä kaudella haluaa tehdä pesäeroa siihen ja lopullisesti se menee uusiksi kun Grönborg astuu remmiin.

Peltonen on tällä hetkellä heikon keskitason valmentaja. Voittaminen on liikaa Peltosen keskiössä ja on nyt saanut syötyä luovuuden kokonaan IFK:n pelaamisesta. Itsellä on sellainen epäilys, että tämän nykyinen joukkue on Peltosen itsensä toivoma. Jos Peltonen on kuvitelmassa jossa saa keskinkertaisesta pelaajamateriaalista kaiken irti kuten esimerkiksi Olli Jokinen viime kaudella sai?

Salmelaisen rooli tässä on se, että hälytyskellot olisi pitänyt alkaa kilkattamaan ajoissa, nyt on vienyt itseään vielä kauemmaksi omista tavoitteistaan.

Tämä näyttää tällä hetkellä niin karsealta epäonnistumiselta, että vakavia johtopäätöksiä täytyisi tehdä. Toinen kysymys onkin riittääkö hallituksen ammattitaito siihen?

Viime vuosien valmentajista ainoastaan Törmänen on tuonut jotain uniikkia mukanaan.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Peltonen on tällä hetkellä heikon keskitason valmentaja. Voittaminen on liikaa Peltosen keskiössä ja on nyt saanut syötyä luovuuden kokonaan IFK:n pelaamisesta. Itsellä on sellainen epäilys, että tämän nykyinen joukkue on Peltosen itsensä toivoma. Jos Peltonen on kuvitelmassa jossa saa keskinkertaisesta pelaajamateriaalista kaiken irti kuten esimerkiksi Olli Jokinen viime kaudella sai?

Salmelaisen rooli tässä on se, että hälytyskellot olisi pitänyt alkaa kilkattamaan ajoissa, nyt on vienyt itseään vielä kauemmaksi omista tavoitteistaan.

Tämä näyttää tällä hetkellä niin karsealta epäonnistumiselta, että vakavia johtopäätöksiä täytyisi tehdä. Toinen kysymys onkin riittääkö hallituksen ammattitaito siihen?
Ongelmana on se uskomaton sisäsiittoisuus , Ville ja Toblerone ovat liikaa tätä sisäpiiriosastoa.
Mutta ennemmin tai myöhemmin, toivottavasti ennemmin se raja tulee vastaan ja tälle puuhastelulle
on pistettävä stoppi. Muuten alkaa jo tulemaan kunnolla lunta tupaan, katsojat vähenee ja sponssitkin
alkaa pistämään hanat kiinni.

Olen sen verran inhorealisti että tällä kaudella on saavutus jos päästään säälipleijareihin, ja jos
nyt niistä selvitään niin ollaan kirkkaasti pihalla jos joudutaan esimerkiksi Tapparaa vastaan. Siinä tulee
jo melkoiset lovet kassaaan, jonka varaan varmaan on budjetoitu.
 
Viimeksi muokattu:

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Salmelainen kommentoi Liigan pelaajamarkkinoja ja niiden ongelmia kollegoidensa kanssa Urheilulehden pitkässä jutussa.
Muutama nosto:

– Se lähtee siitä kun ensimmäiset seurat, yleisesti ottaen pienemmän budjetin seurat, alkavat tehdä jatkosopimuksia ja samaan aikaan agentit alkavat tarjota näitä pelaajia muihin seuroihin. Se aloittaa tämän ruljanssin, minkä takia sopimuksia tehdään hyvin aikaisessa vaiheessa Suomessa, sanoo HIFK:n urheilujohtaja Tobias Salmelainen.
--
– Mediassa tämä oli paljon esillä, mutta en usko, että se on yllättänyt alan ihmisiä. Ainakin itse sanoin näin seuran sisäisesti, ettei tilanne vaikuta meihin ylipositiivisesti. Edelleen markkinat menevät samalla tavalla eli pelaajat katsovat ensin Sveitsin ja Ruotsin suuntaan, sanoo Salmelainen.
--
– Oli selvää, että AHL:ssä palkkataso palautuu ennalleen, koska AHL otti ison osuman pandemia-aikana. Sitten alkoi sota, ja dollarin vahvuus verrattuna euroon on muuttunut. Siinä on paljon vaikuttavia tekijöitä, miksi ollaan tässä tilanteessa, Salmelainen taustoittaa.

 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Salmelainen kommentoi Liigan pelaajamarkkinoja ja niiden ongelmia kollegoidensa kanssa Urheilulehden pitkässä jutussa.
Muutama nosto:

– Se lähtee siitä kun ensimmäiset seurat, yleisesti ottaen pienemmän budjetin seurat, alkavat tehdä jatkosopimuksia ja samaan aikaan agentit alkavat tarjota näitä pelaajia muihin seuroihin. Se aloittaa tämän ruljanssin, minkä takia sopimuksia tehdään hyvin aikaisessa vaiheessa Suomessa, sanoo HIFK:n urheilujohtaja Tobias Salmelainen.
--
– Mediassa tämä oli paljon esillä, mutta en usko, että se on yllättänyt alan ihmisiä. Ainakin itse sanoin näin seuran sisäisesti, ettei tilanne vaikuta meihin ylipositiivisesti. Edelleen markkinat menevät samalla tavalla eli pelaajat katsovat ensin Sveitsin ja Ruotsin suuntaan, sanoo Salmelainen.
--
– Oli selvää, että AHL:ssä palkkataso palautuu ennalleen, koska AHL otti ison osuman pandemia-aikana. Sitten alkoi sota, ja dollarin vahvuus verrattuna euroon on muuttunut. Siinä on paljon vaikuttavia tekijöitä, miksi ollaan tässä tilanteessa, Salmelainen taustoittaa.

Tobias Salmelainen, Kokoomus. Tulee mieleen oma isoisä näistä jutuista.

Kysyn simppelin kysymyksen;

Mistä ostit tuon lohifileen?
No katsos, minä 1993 kävelin siitä sillosen Seston ohi hertsikassa ja siinä sitte kuule naapurin Raimo tuli pyörällä vastaan. Kello oli mahdollisesti siinä 16.02 nurkilla, ei, oli se enemmän, 16.04.
Joka tapauksessa kuules. Raimo töksäytti morot siihen alkuun ja perkele, sillä oli semmonen helvetillinen möhkäle tarakalla. Pyörä oli muutes.. öö.. oli se Helkama, ei perkele, se oli kyllä Tunturi daami, varmasti sen eukon pyörä. Mutta niin, oli iso möhkäle ja kallis.
Siinä rupateltii niitä näitä, varmaan vartti. Joo kyllä se vartin verran oli.

Okei..
Nniinii, no katsos eilen sitten emännän kanssa ajettiin auto tähä Seston paikalle. Siinä tämä Hertsi nykyää, kerroin jo autossa emännälle tämän ja varmistin vielä että onhan se perkeleen tarjous sitten voimassa lohifileessä.
Emäntä vähät välitti, sehä nous autosta ja huus vaa "Tee nyt jotain, aina näitä saatanan turinointeja."
Että nii siitä Prismasta se lohifilee, Hertsistä.

Noni, okei.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Nyt kun Palola ei tunnu mahtuvan pelaavaan kokoonpanoon, on se julkisesti jo kolmas virhe Tobbarilta: Lyytinen, Karvinen ja Palola. Paljonkohan tuon kolmikon soppareihin on sidottuna rahaa? Veikkaan että 500 000€ on aika lähellä. Tällä palstalla aika moni oli jo ennen kauden alkua sitä mieltä ettei tuota kolmikkoa olisi pitänyt signata. Itse tosin koitin nähdä positiivisen puolen ja toivoin, kuten Salmelainenkin että Lyytinen nousee sille parhaalle tasolle jolla oli pari kautta sitten, Palola alkaa vihdoin tekemään tulosta. No Karvisesta ei tainut edes Salmelainen kauheasti odottaa, mutta ehkäpä se hyödyttömyys tuli yllätyksenä kuitenkin.

Täytyy kuitenkin nostaa hattua että Berglund on varsin kelvollinen korvaaja Lyytiselle, jopa parempi kuin Lyytinen parhaina päivinään.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun Palola ei tunnu mahtuvan pelaavaan kokoonpanoon, on se julkisesti jo kolmas virhe Tobbarilta: Lyytinen, Karvinen ja Palola. Paljonkohan tuon kolmikon soppareihin on sidottuna rahaa? Veikkaan että 500 000€ on aika lähellä. Tällä palstalla aika moni oli jo ennen kauden alkua sitä mieltä ettei tuota kolmikkoa olisi pitänyt signata. Itse tosin koitin nähdä positiivisen puolen ja toivoin, kuten Salmelainenkin että Lyytinen nousee sille parhaalle tasolle jolla oli pari kautta sitten, Palola alkaa vihdoin tekemään tulosta. No Karvisesta ei tainut edes Salmelainen kauheasti odottaa, mutta ehkäpä se hyödyttömyys tuli yllätyksenä kuitenkin.

Täytyy kuitenkin nostaa hattua että Berglund on varsin kelvollinen korvaaja Lyytiselle, jopa parempi kuin Lyytinen parhaina päivinään.

Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta itse olen siinä ymmärryksessä, että purettuun sopimukseen ei ole rahaa sidottuna penniäkään. Liksa toki on juossut siihen asti, kun sopimus on voimassa, mutta ihmettelisin suuresti, jos HIFK maksaisi Lyytiselle ja Karviselle jotakin tällä hetkellä.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta itse olen siinä ymmärryksessä, että purettuun sopimukseen ei ole rahaa sidottuna penniäkään. Liksa toki on juossut siihen asti, kun sopimus on voimassa, mutta ihmettelisin suuresti, jos HIFK maksaisi Lyytiselle ja Karviselle jotakin tällä hetkellä.
Pelaajasopimukset ovat määräaikaisia ja jos ne puretaan ennenaikaisesti, niin aivan taatusti palkanmaksaja on joutunut tästä jotain korvausta maksamaan. Tuskin (toivottavasti) sentään koko loppusopimuksen arvoa.

E: Eri asia tietty jos aloite on tullut pelaajalta kuten @Just-Ice-Hockey alla viittaa.
 
Viimeksi muokattu:
J

Just-Ice-Hockey

Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta itse olen siinä ymmärryksessä, että purettuun sopimukseen ei ole rahaa sidottuna penniäkään. Liksa toki on juossut siihen asti, kun sopimus on voimassa, mutta ihmettelisin suuresti, jos HIFK maksaisi Lyytiselle ja Karviselle jotakin tällä hetkellä.

Oletettavasti Lyytisen diilin osalta aloite purkamisesta on tullut pelaajalta, jolloin voi olla, että purkukorvaus on ollut nolla euroa tai ääritapauksessa on kaiketi mahdollista, että Lyytinen on maksanut jotain IFK:lle. Karvisen kohdalla aloite on ilmeisesti tullut seuran puolelta, tai ainakin näin olen antanut itselleni kertoa. Tällöin jotain on hyvin todennäkö pelaajalle jouduttu maksamaan. Toki summaan on voinut vaikuttaa, jos osapuolilla (lähinnä IFK:lla) on ollut tiedossaan Kärppien kiinnostus Karvista kohtaan. Se onko varoja sidottu näihin purkuihin riippuu täysin siitä, mitä mahdollisten korvausten maksamisen osalta on sovittu. Hyvinkin on mahdollista, että siellä menee kuukausittainen erä Karviselle (ja potentiaalisesti Lyytisellekin).
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta itse olen siinä ymmärryksessä, että purettuun sopimukseen ei ole rahaa sidottuna penniäkään. Liksa toki on juossut siihen asti, kun sopimus on voimassa, mutta ihmettelisin suuresti, jos HIFK maksaisi Lyytiselle ja Karviselle jotakin tällä hetkellä.

Tarkoitukseni oli pohtia sitä paljonko budjetista oli varattu noihin soppareihin ts. miten arvokkaaksi Salmelainen näki tuon kolmikon jolle ei sitten ollutkaan käyttöä.
Jos tarpeettomaan kolmikkoon oli kiinnitetty noin 500k€ niin aika helppo uskoa että se huhuttu 3M€ on mennyt koko joukkueeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös