To-Pe 20.–21.8.2020 Bauer Games 2020

  • 21 109
  • 209

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hienoa, miten matsi aiheuttaa tunteita. Ehkäpä tässä tarvitaan molempia.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Olen ihan tuiki tavallinen jätkä. Tässä kun on saanut lukea erittäin ylimielisiä ja hirmu vähätteleviä kommentteja Jokerien kannattajilta Liigaa ja sen seuroja kohtaan jo vuosien ajan, niin tietenkin nautin tilanteesta, jossa joku Liiga-seura antaa niin suurelle ja mahtavalle KHL-Jokereille selkäsaunan.
Tapa se on tuokin saada jotain tyydytystä toisten näpäyttämisestä keskustelupalstalla. Mulle on henkilökohtaisesti aivan yks helvetin hailee miten Jokerit pelaa näitä liigaseuroja vastaan, koska mitään palkintoa näistä peleistä ei saa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tapa se on tuokin saada jotain tyydytystä toisten näpäyttämisestä keskustelupalstalla. Mulle on henkilökohtaisesti aivan yks helvetin hailee miten Jokerit pelaa näitä liigaseuroja vastaan, koska mitään palkintoa näistä peleistä ei saa.
Tulkaahan takaisin liigaan. Miulla on ikävä!
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
No löytyyhän se ylivoimajyvä sieltä- Komeeta. Tätä lisää-
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Oho. Lindbäck sai jotain kiinni. :P
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Eikös se Jokerien uusi omistaja ole joku porilainen firma? Sama kuin SKA:ta vastaan? Eivät saa voittaa Ässiä?
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Annettii kato kaverille pari etee ettei hitsarit lämpene liikaa
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Kappas perkele. Kun kaverille antaa tarpeeksi eteen niin yllättäen alkaa kiinnostamaan pelaaminenkin
 

Äänetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tapa se on tuokin saada jotain tyydytystä toisten näpäyttämisestä keskustelupalstalla. Mulle on henkilökohtaisesti aivan yks helvetin hailee miten Jokerit pelaa näitä liigaseuroja vastaan, koska mitään palkintoa näistä peleistä ei saa.
Toisaalta ihan kiva jos saisitte jonkin palkinnon, koska sieltä Venäjältä ette tule ikinä mitään voittamaan.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Bleh. Typerä sääntö on typerä
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Heh. Vähän näyttää siltä, että muulla joukkueella painoi eilinen saunailta/salakaljat/fanimöte/whatever erän verran, mutta Lindbäck on vielä unessa.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Kokonaista kaksi torjuntaa Lindbäckille toiseen erään. Kai tätä matsia voisi periaatteessa johtaakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös