To 5.10.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 37 343
  • 455

HokiHero

Jäsen
Kantola on kyllä aivan mahtava noissa 1-1 tilanteissa. Tuntuu että joka kerta luo paikan, tänäänkin monta täysin tyhjästä haastamalla luotua tilannetta.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Meni kolmannen erän alkupuolisko ohi, onko Tepsiltä siis tippunut Lindsten ja Heikkinen tänään pois?
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Nyt olisi tarjolla paikkaa, jos vain se ylivoima toimisi.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Sportille lisää ylivoimaa, Thorell korkea maila. On tää maalinteko IFK:lle vieraspeleissä ihan ylivoimasta puuhaa, ellei vastassa ole comarchkrakova. Ei tule IFK tasoihin nousemaan.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Nyt... ei oikein avaudu. Jos kyseessä olisi lempibändi ni eihän mulla sitten luulis ongelmaa olevan? :E

No lähinnä hain sitä logiikkaa, että jos esimerkiksi Ilmalassa olis Metallican tai Bruce Springsteenin logo keskiympyrässä niin kyllä mua ainakin harmittaisi.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Sehän tästä enää puuttuis, että ei pelkästään pupelleta itteämme pois pelistä, myös ykköspakki loukkaantuu.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
No lähinnä hain sitä logiikkaa, että jos esimerkiksi Ilmalassa olis Metallican tai Bruce Springsteenin logo keskiympyrässä niin kyllä mua ainakin harmittaisi.
Mulla ei ole tässä mitään muuta pointtia kuin se että keskiympyrään kuuluu vain ja ainoastaan yksi logo. Joukkueen.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Onneksi tuo ylivoimakin toimii noin helvetin hyvin.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Mulla ei ole tässä mitään muuta pointtia kuin se että keskiympyrään kuuluu vain ja ainoastaan yksi logo. Joukkueen.

Mutta aika harvoin taitaa näin olla? Vihkoon vetää koko kiekkomaailma, pois lukien Vaasa ilmeisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös