To 3.12.2009 HIFK-Jokerit

  • 36 859
  • 180

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Jokerien osalta mahdollisuudet Jortikan ja Riksmanin yhteistyöllä on vaikka loppuun asti kunhan äijät palaavat telakalta ja saadaan yksi vahvistus!

Hyvä kirjoitus. Kunnon provoa pitää aina osata arvostaa, vaikka se kohdistuisi omaan joukkueeseen.

Unohdit tosin tärkeimmäin: kunhan Ismo Lehkonen saa juniorityön kuntoon, Hannu Aravirta palauttaa pirullisen Jokeri-kiekon ja Waltteri Immonen ja Antti Törmänen tuovat suuren Jokeri-sydämensä mukaan valmennukseen, joukkuetta ei pidättele enää mikään. Vapiskaa NHL-, KHL, Elitserien ja muut suursarjat! SM-Liiga on pian liian pieni Jokerien tasoiselle joukkueelle.
 
Ilmoitus

Tässä ketjussa keskustellaan tämän viestin jälkeen vain otsikon mukaisesta ottelusta, eikä esimerkiksi tulevan kevään asetelmista.

Huilataan hetki, ja jatketaan sen jälkeen.

Moderaattorit
 

rudy25#

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jarkko Ruutu
Mitä tarvitaan ja on aina tarvittu menestykseen SM-liigan playoffeissa? Voittava maalivahti.

Millä on pudottu aina ja pudotaan nytkin playoffeisssa muun joukkueen hyvyydestä huolimatta? Lundell-tason maalivahti.

Pakkohan tämä on jonkun sanoa suoraan.

Vaikka Cobolin tekstit muuten tässä ketjussa on tuubaa, niin lainattu osia on täyttä totta. Itse en luota Lundelliin pätkän vertaa kun pleijarit alkavat. Olen aina ollut tätä mieltä.

Itse peli oli kyllä pääosin HIFK:n hallussa ja Jokereilla ei niitä oikeita maalipaikkoja paljoa ollut. Ekassa erässä yksi avopaikka ohi ja muut vaarattomia kulmaan ajoja.

Riksman oli kyllä jäätävä. Haatajalta tosin vaati tarkkuutta osua juuri räpylään, vaikka pinta-alaa tyhjässä maalissa oli laajalti ihan maalintekoakin varten.

Tuomarilinja oli ihan ok, vaikka meiltä yksi ylivoima tuhottiin käsittämättömään jäähyyn. Taisi olla koukkaus tms., joka tuomittiin jokeripelaajan kaatuessa ihan itse oman maalin edessä.

Kaiken kaikkiaan viihdyttävä peli ja Lennu on helmi.
 

Porvari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tuomarilinja oli ihan ok, vaikka meiltä yksi ylivoima tuhottiin käsittämättömään jäähyyn. Taisi olla koukkaus tms., joka tuomittiin jokeripelaajan kaatuessa ihan itse oman maalin edessä.

Kyse oli Ahtolan "kampituksesta". Uusinnassa kuitenkin näkyi selkeästi, että Ahtolan maila oli jalkojen niin sanotulla "väärällä puolella" kamppia varten. Jokeripelaaja joko heittäytyi tai kaatui muusta syystä.
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Juuri näin. Levollisin mielin olen seurannut IFK:n voittokulkua runkosarjassa, sillä Lundell ykkösvahtinaan IFK ei pitkälle playoffeissa pötki. Mitä eiliseen peliin tulee, niin aika paksut punaiset lasit täytyy olla päässä, jos näki pelin olleen täysin IFK:n hallinnassa koko pelin.

Herttaista. Herttaista on varsinkin, että samainen nimimerkki kirjoittaa jokeripuolella kuinka tyytyväinen siihen yhteen pisteeseen on. Tähän on tultu, narrifanit juhlivat kun ottavat turpaan IFKlta.

Cobolille sama, kumpikohan se pikkuveli on, kun joukkue tuulettaa kuin voittoa tappiota? :D

Pissa på jne.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Herttaista. Herttaista on varsinkin, että samainen nimimerkki kirjoittaa jokeripuolella kuinka tyytyväinen siihen yhteen pisteeseen on. Tähän on tultu, narrifanit juhlivat kun ottavat turpaan IFKlta.

Cobolille sama, kumpikohan se pikkuveli on, kun joukkue tuulettaa kuin voittoa tappiota? :D

Pissa på jne.

Selvästi piti wabbitin päästä jollain tapaa kuittamaan, mutta aika torsoksi jäi, sorry vaan. :)

Itse en katso vain tulosta, koska olin hallissa ja näin omin silmin, mitä siellä kentällä tapahtui. Sen perusteella voi olla ihan tyytyväinen Jokerien peliin lähtökohtiin nähden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös