To 27.4.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 72 992
  • 669

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllähän Tappara on parempi ollut, mutta onhan tuo jo uskomatonta kuinka monesti nuo väärät tuomiot ovat osuneet Tapparalle. Ainakin Ilvestä vastaan, en muita, että aikaisemmilla kausilla olisi tullut juuri ollenkaan epäselviä tuomioita. Tällä kaudella sitten tulikin haamumaali, vihellyksen jälkeinen maali, paitsiomaali sekä viheltämättä jäänyt rankkari. Eivät nuo enää harmita, mutta kuitenkin todennäköisyys sille, että noin monesti tuomarivirheet osuvat Tapparalle, on erittäin epätodennäköistä. Mutta eihän tuo Tapparan syy ole.
 

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mielestäni Jasu lyö kiekkoa ylhäältä alas ja osuma tulee selvästi liian ylhäällä. Olisi ehkä ihan hilkulla, jos seisoisi suorana, mutta kyseisessä tilanteessa osuma on selvästi hartialinjan yläpuolella.

Meneekö se sääntö noin? Sitten seison korjattuna. Itse kun luulin säännön tarkoittavan pelaajan hartialinjaa yleensä, ei hartioiden asentoa juuri siinä tilanteessa.

Polvillaan pelatessa siis jopa yläriman alta lyöty kiekko saattaisi olla korkea maila.

Jasun seisoessa suorassa nimittäin tuo olisi ollut ihan halal / sallittu.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Vastenmielistä. Se on sana mikä tulee mieleen tästä liigan tuomaripelistä. Hyvin surullista, että seeprat ratkoo pelit.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Leinonen on ostanut tolpatkin Tapparan puolelle. On se kova.

muaddib
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Meneekö se sääntö noin? Sitten seison korjattuna. Itse kun luulin säännön tarkoittavan pelaajan hartialinjaa yleensä, ei hartioiden asentoa juuri siinä tilanteessa.

Polvillaan pelatessa siis jopa yläriman alta lyöty kiekko saattaisi olla korkea maila.

Jasun seisoessa suorassa nimittäin tuo olisi ollut ihan halal / sallittu.
Mietin samaa, mutta toisaalta hypätessä pitkä pelaaja saisi lyödä kiekon älyttömän korkealta.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Onnea Tapparan kannattajille, paras voitti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös