To 27.4.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 73 449
  • 669

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Korkea maila kyllä edelsi ennen maalia, mutta pelit pelataan loppuun. Myttynen siinä roikkua kaverissa ja menetti mailansa, ei jäähyä ja Jasu kiittää.

Helposti meni.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mun mielestä ei ollut korkea maila. Mutta se nyt tuskin ketään yllättää. Mitattavaksi menee ja totuus selviää aikanaan.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
KalPalle käy kyllä köpelösti tässä matsissa. Tappara oikeutetusti kuskin paikalla, on niin paljon parempi (minun mielestäni) tässä matsissa ollut.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Koska viimeksi on ollut finaaleissa näin huonoa maalivahtipeliä?
Yleensä on ainakin toinen ollut jumalmoodissa.
Nyt molemmilla on melko keskinkertaiset veskarit maalilla.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Mitä vittua? Pidä nyt jumalauta pääsi kiinni äläkä tule kertomaan mistä täällä saa jutella, Metsola ja Kahvaran toripippalot eivät liity mitenkään toisiinsa.
Hah hah, meneekö hermo pojalla?? Mene sinä jauhamaan jotain vanhaa paskaasi vittuun tästä seurantaketjusta.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Hidastuksen nähneenä olihan tuo korkea maila. Voivoi, onko joku jaksanut laskea monesko peli kääntyy Tapparalle tuomarivirheiden jälkeen? Ei siinä enemmän paikkoja Tapparalla on ollutkin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Tulee pitka loppu, Tappara vetaa bussin paikalleen. Heti jos kiekko Domille, ymparille on 4 kaveria
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Mun mielestä ei ollut korkea maila. Mutta se nyt tuskin ketään yllättää. Mitattavaksi menee ja totuus selviää aikanaan.

Hidastukset ehkä joskus nähdään, mutta tuomari päätti nyt näin. Protestoiko KalPakaan kovin paljon?
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hahahhahah on tää huikee ketju. Kaikki mitä Tappara tekee, on väärin. Jännä juttu, että noin paska joukkue on päässyt finaaleihin.

Ediittiä sen verran, että Kalpan maalissa Tappara ilmeisesti pelasi oikein.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös