To 27.10.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 52 004
  • 602

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Täytyy odotella virallista selitystä, mutta jos ei ole keso heilunut niin aika kovia sanoja on pitänyt tulla. Tai sitten jotain itsetyydytysliikkeitä näytelty. Muuten on melko käsittämätön tuomio.
Onko sääntökirjassa sitten erikseen maininta 5min jäähystä runkkausliikkeestä/keskisormesta?
 

Kafrom

Jäsen
Ässät saa kyllä syyttää mahdollisesta tappiosta taas itseään, ellei kolmanteen erään tule valtavaa parannusta. Umpisurkeaa YV:tä ja laiskanoloista pelaamista.
 

Eskelarit

Jäsen
Joko siellä tapahtui jotain fyysistä kosketusta kun kamerat eivät kuvanneet tai sitten olen ymmärtänyt jotain väärin säännöistä. Olen siis ymmärtänyt että huutelusta voi saada 10min käyttiksen ja sitten toisen päälle tarvittaessa = 20min jäähy = ulos pelistä. Mutta EI 5min rangaistusta.

Vittu mä tapan sut, saatanan hintti, kolmisormimagnustirunkkarikusipäämutsinnussija on OR, Liigassa ei jaeta OR nykyään vaan 5+20.

Odotelkaa nyt että selviää mitä se Finley teki, kivittäkää sen jälkeen Favorin.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Nordiksen vessajonon tietotoimistossa epäiltiin kahta rangaistusta.5min jostakin ja ulos jostakin. dumarin koskemattomuus ja huutelu nippuun ja ppihale? täällä ei kyllä tietoa
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Onko sääntökirjassa sitten erikseen maininta 5min jäähystä runkkausliikkeestä/keskisormesta?

En ole perehtynyt sääntökirjaan niin tarkasti, että moisista tietäisin. Mutta ainakin Ville Leino lensi aikanaan pihalle kun näytti keskisormea ja siitä jaettiin myös 5 minuutin alivoima.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Terveisiä hallista.
Ei täälläkään selvinnyt mistä jäähy tuli, mutta taisi törmätä linjatuomariin vähän aikaisemmin. Olisiko ehkä siitä?
Ei kai, linjurihan tuli itse siihen Finleyn ja Lassenin väliin estämään kähinää.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
EI SAATANA!

Ei vittu tuosta voi heittää ulos.

Ei tuo nyt ollut selvää runkkausliikettä nähnytkään, tai sitten Finleyllä on SM-liigan pienin.

Tai no, kyllähän tuosta voi ulosajon antaa, mutta meilläpäin runkkausliikkeet ovat todella paljon isompia.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Runkkuliikkeellä ulos. Eli lol. Mut jos on ennakkotapauksia, niin pakkohan se on antaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Terveisiä hallista.
Ei täälläkään selvinnyt mistä jäähy tuli, mutta taisi törmätä linjatuomariin vähän aikaisemmin. Olisiko ehkä siitä?
Siis vittu siitäkö että linjuri luisteli päin Finleyn selkää?
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Favorin on viheltänyt neljä rangaistus ja jokaisesta on ollut itse rike hankala muiden havaita.

E. Näköjään Finley olikin himorunkkari. Vaikea havaita kun oli niin pieni.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole tällaista huomannut, tai ainakaan painanut mieleeni.

Näin loihe lausumaan äsken televisiossa. Nyt muuten kehuu Åstenia, heittereille tiedoksi!

Mitä tuomioon tulee, niin paha sanoa kun ei yhtään tiedä mitä on huudettu. Ja samalla onkin kaivettu kuvaan näemmä vemputusliike Finleyn toimesta. Turhaa ja typerää, mutta jotenkin tuntuu että kymppi riittäisi. Jos se on ihan ok sanoa kentällä, että vedä käteen, niin mikä tuossa on niin paljon kauhistuttavampaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös