To 25.1.2024 TPS - HIFK

  • 3 659
  • 53

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Mahtaako Terry "parempi kuin veljensä" Broadhurst dominoida tänään jo siihen malliin että negapetterit seisoo koko illan kylmässä suihkussa.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
TPS tänään:

Wernblom - Fröberg - Dudas
Palmu - Marjala - Nurmi
Broadhurst - Talvitie - Teissala
Väisänen - Jasu - Hemming

Jürgens - Arell
Lehtonen - Rafkin
Lauridsen - Suomi
Kulmala

Vali
Mäkelä

Edit. Niittymäki -> Alex Mäkelä
 
Viimeksi muokattu:

skattankundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Röda
IFK tänään:

Nättinen - Lehterä - Koivistoinen
Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Marleau - Åsten - Rask
Tallberg - Väänänen - Kaskimäki

Sund - Martin
Melart - Kotkansalo
Manninen - Motin
Seppälä

Hovinen
Taponen
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hiukan haiskahtaa vieraan murskavoitolta. Mutta eipä näistä tiedä. Jos saa TPS hyvän alun, niin ehkäpä tulee tasainen matsi.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Korjatkaa nyt se pleksi. Todellinen purkkaviritys nyt. 5 suikaletta teippiä ja hyvä on.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Melko rapsakka alku. Tuulahdus vuosituhannen taitetta kun suurseurojen välillä oli jännite ja halu näyttää. Laidat ryskyy.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ei saa HIFK oikein mitään vaarallista aikaan. Eikä mun älytelkku. Pitää kohta taas kokeilla.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei saa HIFK oikein mitään vaarallista aikaan. Eikä mun älytelkku. Pitää kohta taas kokeilla.
En nyt yritä tässä tietenkään arvuutella kenenkään henkilöllisyyttä, mutta onko älytelkkarisi sattumoisin sukua Ville Peltoselle?
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Ei saa HIFK oikein mitään vaarallista aikaan. Eikä mun älytelkku. Pitää kohta taas kokeilla.
Minusta näyttää hyvinkin vaaralliselta. Tarpeeksi kauan kun annetaan HIFK:n pörrätä TPS -päädyssä, niin menee se maaliinkin, valitettavasti. Vielä pohdin olisiko tällekin pitänyt avata oma seuranta -keskustelu? vai käytetäänkö tätä. Tiistaisportin valtaisaa suosiota muistellen. Mutta mitäs.. sehän on hunajainen maali, 1-0 vaan ei aleta vielä leijumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös