To 22.08.2013 Jokerit - Zug

  • 4 520
  • 4

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Illan otteluun Jokereiden kokoonpano on seuraavanlainen:

12 Steve Moses – 55 Philip DeSimone – 28 Jani Rita
47 Janne Lahti – 86 Teuvo Teräväinen – 43 Nichlas Hardt
14 Tomi Mäki – 22 Juhani Tyrväinen – 89 Antti Tyrväinen
25 Jarkko Ruutu – 32 Riku Hahl – 39 Matti Lamberg

4 Ossi Väänänen – 33 Mikko Kousa
21 Teemu Eronen – 10 Jere Karalahti
3 Petteri Lindbohm – 2 Jeremy Dehner
7 Antti-Jussi Niemi – 41 Oskari Manninen

29 Joonas Korpisalo AM
34 Kevin Lankinen

Huomion arvoista on että uusi sentteri DeSimonen debytoi joukkueessa ja pelipaikkana on heti 1.sentteri. Toinen ei niin mieluinen debytoija on Jere Karalahti, saa nähdä miten illan peliin mahdollisesti saapuvat fanit reagoivat Jeren pelaamiseen. Jatkuuko hiljaisuus vai tuleeko jotain erilaista protestia, vai jääkö fanit kotiin. Entä saako Jokerit vihdoin maalittoman putken poikki ja avautuisiko ET:llä jo voittotili vai jatketaanko tappioputkea? Illalla olemme asian suhteen viisaampia.
 

DefenceX

Jäsen
Itse olen kipeänä, joten paikalla en valitettavasti pääse. Tämän johdosta olisikin varsin mukava tietää, että näkeekö ottelun jotain muuta kautta? Mielenkiintoinen kokoonpqnontänään tosiaan. Itseäni ainakin kiinnostaa suuresti DeSimonen otteet ykkösen keskellä, Karalahden otteet varsinkin erikoistilanteissa ja Tyrväisten veljesten veljesten otteet samassa ketjussa.
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Itse olen kipeänä, joten paikalla en valitettavasti pääse. Tämän johdosta olisikin varsin mukava tietää, että näkeekö ottelun jotain muuta kautta?

Ei taida valitettavasti näkyä, kooste on kyllä tulossa. Harmi ettei itsekään kerkeä Tiksiin, olisi mukava tarkastella tämän AmerikanArvan otteita. Pistäkäähän muut raporttia.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
En ole missään törmännyt EV Zugin illan kokoonpanoon.

Joukkue on kuitenkin heikentynyt todella paljon verrattuna viime kauden semifinalistiin. Poissa ovat niin maalin suulta Jussi Markkanen kuin puolustuksesta Timo Helbling ja Andy Wozniewski. Reto Suri ja Linus Omark veivät mukanaan suurimman osan hyökkäyspään tehoista. Niillä kuitenkin mennään, joita mukana vielä on.

Seuraamisen arvoisia pelaajia:
- #7 Björn Christen (RW) - hänellä tullee olemaan Zugin suurin maalintekovastuu
- #27 Josh Holden (C) - SM-liigaa seuranneille varmasti tuttu tapaus HPK:sta
- #44 Rob Schremb (C) - realisoituvatko pisteet Itävallasta myös länsinaapurissa? Linus Omarkin saappaat täytettävinä

sekä sokerina pohjalla...

- #46 Lino Martschini (RW) - pienikokoisin (167cm/65kg) ammattilaisjääkiekkoilija minkä mä tiedän. Tämä kaveri kyllä erottuu jäällä kokonsa puolesta - yllättävän usein kuitenkin hänen nimensä löytyy myös pöytäkirjoista. Viime vuonna elämänsä ensimmäisissä NLA:n pudotuspeleissä piste per peli tahtia (14 4+10=14).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös