To 18.5.2017 Otteluseuranta (14. kisapäivä)

Tila
Viestiketju on suljettu.

Lert

Jäsen
Ruotsissa Late on haukuttu lyttyyn mutta kyllä Ruotsin valmentaja on mun mielestä kyvytön. Pelkää tappioita kun pelaavat ihan sairaan varmistellen.
 

Wiljami

Jäsen
Toista erää tutkaillu Saksa - Kanada peliä, kyllähän tuo toinen erä ainakin ollut aika hurjaa myllytystä kanukeilta. Taitaa erän puolivälissä olla torjunnat 10-0.
 

oiler99

Jäsen
Ruotsi aivan purjeessa.
 

Hollanti

Jäsen
Olen vähän pettynyt siihen, että Everbergin etunimi ei ala kirjaimella N...
 

Matza187

Jäsen
Kumpaa tässä pitäisi toivoa vastaan? Sveitsikin pelannut tosi hyvin tässä.
 
Ruotsissa Late on haukuttu lyttyyn mutta kyllä Ruotsin valmentaja on mun mielestä kyvytön. Pelkää tappioita kun pelaavat ihan sairaan varmistellen.
Ja tuolla rosterilla. Toki niin myöhään osa pelaajista tullut, että onko joukkue hitsaantunut yhteen?
 

oiler99

Jäsen
Nylander 2-1.
 
Hyvät tuomarit taas. Marnerilta lyödään jalat alta ja kaatuessa osuu maila kampittajaa päähän. Lopputulos vain Marner jäähylle.
 

Knap

Jäsen
Toivon kyllä sydämeni pohjasta, että Ruotsi tämän häviää. Niin paljon naapurista on kuulunut vittuilua Suomelle ja Marjamäellä.

Olisi kyllä nautinnollista, että Dream Team ei pääsisi edes kohtaamaan Suomea.
Ihan syystäkin on tullut vittuilua. Itse nauttisin enemmin Ruotsin tiputtamisesta itse, kun että Sveitsi tekee sen.
 

rubyblue

Jäsen
Sinällään sääli Sveitsin kannalta, että Ruotsi teki. Sen verran hyviä paikkoja pitkin erää. Mutta niinhän se menee, että jos et itse tee, kaveri kyllä tekee.
 

Wiljami

Jäsen
Marner boksiin. Nyt voisi Saksa tehdä.
Oli aika paljon lähempänä Kanadan toinen, ei tainnut saksalaisilla olla kiekkoa hallussa paria sekuntia pidempään kun kanukit vie alivoimallakin jumalattomalla vauhdilla ja henkilökohtaisella taidolla ja Saksa kun yritti avata hyökkäyksiä niin aukesi tilaa niiden päätyyn paremmin. Tämä on teurastus vaikka kanukit eivät vielä ole yhtä maalia enempää tehneetkään.
 

Matza187

Jäsen
Lundqvist loukkaantui
 

Espen

Jäsen
Lundqvistilla olkapää sijoiltaan.
 
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös