To 18.5.2017 Otteluseuranta (14. kisapäivä)

Tila
Viestiketju on suljettu.

PeteX

Jäsen
Vedot vituiksi, mutta kaverilla piti. Hieno voitto.
 
Olen tällä kaudella jo ihmetellyt jossakin ketjussa cheerleadereiden funktiota kiekko-otteluissa. Jatkanpa tätä harrastuneisuuttani naistutkimuksen alalla ihmettelemällä, mitä virkaa noilla punahameisilla tytöillä on tuolla palkintojenjaossa. Käydä valokuvassa, koska hyvässä valokuvassa on aina naisia, joiden ainoa tehtävä on näyttää valokuvassa nätiltä?

Kuka on se henkilö, joka jättää nämä missikisat pois urheilutapahtumista?
 

Calé

Jäsen
Montakos peliä JMA on maaleitta? Aika röyhkeä kaveri kun tajuaa säästää sitä häkkiä mahdolliseen MM finaaliin, tulee isompi haloo kun tekee, hyvää markkinointia.

Ihan rehellisesti oli kyllä JMA:n paras peli tässä turnauksessa.
 
Olen tällä kaudella jo ihmetellyt jossakin ketjussa cheerleadereiden funktiota kiekko-otteluissa. Jatkanpa tätä harrastuneisuuttani naistutkimuksen alalla ihmettelemällä, mitä virkaa noilla punahameisilla tytöillä on tuolla palkintojenjaossa. Käydä valokuvassa, koska hyvässä valokuvassa on aina naisia, joiden ainoa tehtävä on näyttää valokuvassa nätiltä?

Kuka on se henkilö, joka jättää nämä missikisat pois urheilutapahtumista?
Vahva sama. 2017 kuitenkin jo.
 

Lalli68

Jäsen
Olen pitkin viikko kotistudiossa kironnut Marjamäkeä ja puistellut päätäni Suomelle.

Odotus tästä pelistä oli muutaman maalin tappio.

Olin tyystin väärässä, ja nöyränä se myönnettäköön. Olin iloinen Marjan puolesta, kun haastattelussa hymynpoikasta pukkas. Todella kova tasonnosto leijonilta tämä peli oli. Huh-huh. Tämä ei todellakaan ole sama joukkue joka alkusarjassa rämpi, itseluottamus ja pelivarmuus aivan eri planeetalta.
 

ZayWest

Jäsen
Noniin mites ne selitykset:

-Jenkkejä ei kiinnosta höntsäkisat
-Jenkit oli kännissä
-Skoda Cup

Pelaisin tässä kohdin korteilla joissa muistutettaisiin Islandersin, Red Wingsin, Sabresin ja Flamesin kaltaisista voittajaorganisaatioista. Noista mainituista kai tuon jenkkitiimin avainpelurit olivat.
 

Matza187

Jäsen
ja Pulju odotetusti Päivän Leijona
 
Olihan Säteriltä ihan hyvä peli mutta oliko siellä nyt mitään todella kovaa koppia. Jenkit on vaan niin jäässä
 

Salama44

Jäsen
Jenkeillä paha asennevamma. Ei paljon kiinnostanut B-joukkueilla pelatut MM- kisat.
En muista milloin olisin nähnyt noin laiskan USA:n joka ei oikein edes yrittänyt tosissaan.

Mitä ihmettä Trump on tehnyt USA:n jääkiekolle. Viime vuonna NHL:ssä yksikään Kanadalaisjoukkue ei selvinnyt 16 joukkoon. Nyt sellainen on menossa finaaliin.

Suomi käytti tilaisuuden hyväkseen, mutta välerissä ei voi tulla noin hekolla asenteella ketään vastaan. Säteri on kyllä ihmemies. Kukaan ei oikein arvosta, mutta aivan käsittämättömiä pelejä pelaa.
 

juhis82

Jäsen
Paljon puhutaan että jokainen turnaus ja jokainen ottelu on omansa mutta ei kukaan voi väittää että menneisyydellä ei olisi merkitystä. Tarkoitan että kyllähän USA on aina ollut suht helppo joukkue Suomelle.
 

Micqou

Jäsen
Olen tällä kaudella jo ihmetellyt jossakin ketjussa cheerleadereiden funktiota kiekko-otteluissa. Jatkanpa tätä harrastuneisuuttani naistutkimuksen alalla ihmettelemällä, mitä virkaa noilla punahameisilla tytöillä on tuolla palkintojenjaossa. Käydä valokuvassa, koska hyvässä valokuvassa on aina naisia, joiden ainoa tehtävä on näyttää valokuvassa nätiltä?

Kuka on se henkilö, joka jättää nämä missikisat pois urheilutapahtumista?

Vahva eri. Kuka on se henkilö, joka saisi noilta neitosilta vaikka puolet vaatteista vielä pois ;) See through paidat ilman alusvaatteita pakolliseksi?
 
Väärin voitettu! Ei olisi saanut noin puolustaa, vaan hyökätä enemmän. Tylsää ja tyhmää. Arvoton voitto. Yhyy.

Jokohan torveloimmatkin alkavat ymmärtää jotain tästä jääkiekkopelistä? En usko, mutta kannattaa vähän pohdiskella, miksi pelataan kuten pelataan.
 
Pelaisin tässä kohdin korteilla joissa muistutettaisiin Islandersin, Red Wingsin, Sabresin ja Flamesin kaltaisista voittajaorganisaatioista. Sieltä kai ne tuon jenkkitiimin avainpelurit olivat.
Onhan noissa kaikissa muissa Stanley Cupia nosteltu, paitsi Buffalossa. Suomen joukkueessa on paljon kärppätaustaisia pelaajia, Kärpät ei ole koskaan voittanut Stanley Cupia.
 
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös