To 18.1.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 49 178
  • 718

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tampereella vihelletään maali ennen kuin kiekko on pudonnut kainalosta edes maalin edustalle.

Ja Tampeella jaksoivat tästä itkeä, ihme pellejä. Hey camoon, virheitä sattuu.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Oikeus ja kohtuus että Ässät sai toisen maalin. Ihan ilman värilasejakin voi todeta, että Ässät on etenkin tällä kaudella kärsinyt aivan käsittämättömän paljon huonosta piiparoinnista.
Ihan mielenkiinnosta, jos et kerta Ässäfani ole/symppaa Ässiä niin miten olet jaksanut katsoa riittävän paljon Ässien pelejä tehdäksesi tuommoiset johtopäätökset? Ja jos nyt kuitenkin fanitat / symppaat niin sinulla todennäköisesti ne värilasit kuitenkin on päässä.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä

Ralph

Jäsen
Ja jos nyt kuitenkin fanitat / symppaat niin sinulla todennäköisesti ne värilasit kuitenkin on päässä.
Näinhän se on. Värilasit eivät ole mikään konkreettinen esine, joita voi painella pois päältä ja takaisin päälle. Värilasit on käsite, jotka löytyy ja niitä ei voi ottaa pois ja yrittää selittää asioita "ilman värilaseja".
 

antipop

Jäsen
Suosikkijoukkue
FSV
Ihan mielenkiinnosta, jos et kerta Ässäfani ole/symppaa Ässiä niin miten olet jaksanut katsoa riittävän paljon Ässien pelejä tehdäksesi tuommoiset johtopäätökset? Ja jos nyt kuitenkin fanitat / symppaat niin sinulla todennäköisesti ne värilasit kuitenkin on päässä.
Jäänyt vähän päälle aikaisemmista kausista, kun Ässien peleissä aina sattui ja tapahtui. Olivat usein kaikkein viihdyttävimpiä pelejä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jääkiekon asema ÄIJJIEN pelinä kokee kyllä kolauksia näiden tuomari-itkijöiden toimesta.
 

Ralph

Jäsen
Jääkiekon asema ÄIJJIEN pelinä kokee kyllä kolauksia näiden tuomari-itkijöiden toimesta.
Huomauttaisin sinne Kuopioon, että Ässä-fanien kommentit tuomareista on aiheellisia, joten porilaisten asema äijinä ei laske. Muualla toki vikinää edelleen harrastetaan, mikä on ikävää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eiku sano nyt kun tollasta vihjaisit. Turhaa nyt läskiksi vetää.
Enhän minä vedäkään, sehän todettiin aikanaan SM-Liigan finaaleissa itse otteluvalvojan toimesta että pelejä ei vihelletä sääntökirjan mukaan.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Enhän minä vedäkään, sehän todettiin aikanaan SM-Liigan finaaleissa itse otteluvalvojan toimesta että pelejä ei vihelletä sääntökirjan mukaan.

Mutta jos aiheetta hylätty maali on itkemistä tuomareista niin kuuluuko silloin aiheetta hylätyt maalit peliin? Eikai kukaan nyt itke tuomareista jotka tekevät kaiken oikein.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Enhän minä vedäkään, sehän todettiin aikanaan SM-Liigan finaaleissa itse otteluvalvojan toimesta että pelejä ei vihelletä sääntökirjan mukaan.
Ja tästäkö päättelit, että tämä Liigan yleinen kanta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös