To 17.4.2014 Otteluseurantaketju Liiga, 2. finaali

  • 87 229
  • 514
Tila
Viestiketju on suljettu.

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Muistan minäkin tällaisia viestejä Kärppä-faneilta. En muista millään nimimerkkejä, mutta luulisi arvostusta löytyvän Jormakalle niiltä samoilta tyypeiltä.
Ja itse muistan erittäin monta Tappara-fania, jotka valittivat Zapolskin filmauksesta. :--D
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Uskotteko kotona, että minä sanon tämän, mutta Rynnäs pelaa loput finaalipelit. Sitä en tiedä, että ratkaiseeko se mitään. Karhunen on ollut loistava, mutta kun Rynnäs on parhaimmillaan parempi. Tätä mieltä olen ollut koko kauden. Allekirjoituksestani huolimatta. Toivottavasti Rynnäs on nyt parhaimmillaan.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Ihan sama, kaksi minuuttia ei ollut väärä tuomio. Ymmärtääkö sitä Oulussa kukaan?

Tuo on minun mielestä Oulussa melko hyvin ymmärretty, mutta ei Ohtamaan tappamista tai suihkukommennusta ko. "hipsusta".
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos sanoo, että voisi käydä vääntämässä nenän niskaan ei tarkoita mitään kuolemaa :D . Anteeksi jos ilmaisin asian niin, että ymmärsit väärin. Eli toisinsanoen hanskapesua naamaan ja mahdollisesti vähän luuvitosta. Tahallisia vahingoittamisia en toivo ikinä!

No hyvä.

Tikkasen puheet eivät juuri kalpene teppovinnipekkien kanssa. Siinä jälleen Aaltonen kaatoi Kähkösen maalin edessä.
 

Krutov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Uskotteko kotona, että minä sanon tämän, mutta Rynnäs pelaa loput finaalipelit. Sitä en tiedä, että ratkaiseeko se mitään. Karhunen on ollut loistava, mutta kun Rynnäs on parhaimmillaan parempi. Tätä mieltä olen ollut koko kauden. Allekirjoituksestani huolimatta. Toivottavasti Rynnäs on nyt parhaimmillaan.

Kiva ja hyvä näin. Mestaruuden se ratkaisee :-) Uskomatonta miten hyvin speksaat nämä pelit. Metsola - Karhunen 3 - 0. Terveisiä kotiin
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Kärpät on kesy tänään. Ei riitä enää kolmas erä tasoitukseen.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja itse muistan erittäin monta Tappara-fania, jotka valittivat Zapolskin filmauksesta. :--D
Juu, näille on puolueettomana mukava naureskella kun omia puolustetaan puusilmäisesti.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken Kärpät
Kaksi minuuttia estämisestä. Mikä siinä on väärin tai meni väärin? Kerro ihan omin sanoin.

No mutku kiekotontakin pitäisi saada taklata. Joo, eri lajissa ehkä. Ulosajokin sopisi kuvaan, loppuisi se kiekottomien taklaaminen.

Yrittikö kärppäpelaaja edes väistää?

Kerrohan sä nyt ensin missä kohtaa mun viestiä mainittiin 1. tuomio 2. kiekottoman taklaaminen.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ei voi kuin ihailla Tapparan peliä ja varsinkin tuota järjettömän hienoa ylivoimaa. Vaikealta, lähes mahdottomalta tuntuu nousu tässä ottelussa, mutta helvetin tärkeä jatkoa ajatellen olisi nyt saada joka tapauksessa hyvä erä loppuun.

Kyllä vituttaa, mutta ei voi mitään.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kärpät siirtyi syksyn formaattiin Maxwellin kentällisessä: Kähkönen Pirneksen kentällisen peliä hidastamaan ja Aaltonen kurvailemaan turhakkeena Humlin ja Maxwellin kanssa.

Ei taida toimia tänään.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ja Metsolan filmauksesta = kaikki valittaa filmauksesta :D
No jos vielä takerrutaan, niin Metsolan filmin takia Lukon maali hylättiin (luisteli Ahtolaa päin ja Ahtola oli maalivahdin alueen ulkopuolella). Lisäksi Green osui selvästi kontaktissaan Zapolskiin joka oli maalivahdin alueella. Siitähän olisi kuulunut tulla jäähy, ilman Zapolskin filmaustakin.
 

Wire

Jäsen
No jos vielä takerrutaan, niin Metsolan filmin takia Lukon maali hylättiin (luisteli Ahtolaa päin ja Ahtola oli maalivahdin alueen ulkopuolella). Lisäksi Green osui selvästi kontaktissaan Zapolskiin joka oli maalivahdin alueella. Siitähän olisi kuulunut tulla jäähy, ilman Zapolskin filmaustakin.


Pointtina oli enemmän se että kaikki valittaa filmauksesta, joukkueesta riippumatta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei voi kuin ihailla Tapparan peliä ja varsinkin tuota järjettömän hienoa ylivoimaa.
Mutta sehän on ihan sama, että miten häviää. Tämä on vai yksi peli. Ei ole jargonia tämä. Ei ole ollut yksikään maali maalivahdin vika. Ei sen kummemmin kenenkään vika. Näitä joskus tulee. Hyvä haaste!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kaksi maalia ekaan kymppiin niin vielä on mahdollisuuksia, mutta tämän illan perusteella vaikuttaa sille että Tappara tekee ne kaksi maalia ekaan kymppiin ja Kärpät jää nollille.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
On kyllä aseeton Kärpät tällä hetkellä tuota Tapparan keskialueen puolustusta vastaan. Toivottoman paljon kiekonmenetyksiä. Nyt pitäisi löytää lääkkeitä, ihan sama vaikka hävitään, mutta seuraavaan peliin on huono lähteä mikäli näin purjeissa menee kolmas erä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo vaikka näin. Ei vaan meinaa hermo kestää, kun näiden Kärppä-fanien värilasiteho tuntuu olevan tehoa 15 tms. On olemassa asiallisia ja fiksuja lätkäfaneja ja sitten on nämä kärppäläiset. Vaikka fanittaa kovaa, niin vähän pitäs olla objektiivisuutta.

Ei ei. Kyllä se on kaikista faneista löytyvää ilmiötä, värilasit tehoilla nimittäin. Sorrut tässä rasismiin verrattavaan ilmiöön. Itsellä jääny kaunat?
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Kärpät siirtyi syksyn formaattiin Maxwellin kentällisessä: Kähkönen Pirneksen kentällisen peliä hidastamaan ja Aaltonen kurvailemaan turhakkeena Humlin ja Maxwellin kanssa.

Ei taida toimia tänään.

Vielä seuraavaan peliin Kärppien ainoa aina toiminut Kemppaisen ketju kasaan, mutta jos ei peli parane, niin Donskoi pitää päästää irti. Donskoi - Pirnes - Pyörälä kuulostaisi maukkaalta kokeilulta, ja samalla saisi tuon alkukauden parhaan Maxwellin ketjun toiseksi hampaaksi.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pointtina oli enemmän se että kaikki valittaa filmauksesta, joukkueesta riippumatta.
Parashan ois, että noista filmauksista ruvettais antamaan pelikieltoa. Tosin on aika mahdotonta sanoa, mikä on filmausta ja mikä ei.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Tappara on ollut aivan saatanan hyvä tänään. Kärpät ei ole terävimmilllään ollut, mutta kotijoukkue sen eron on tehnyt. Ikinä ei ole usko omiin rapissut, mutta tänään luulen Tapparan vievän.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Erikoistilanteet ratkaisee useasti pallopeleissä ja kahden erän jälkeen näyttää pahalta. Maalivahtipeli mennyt tänään myös selvästi Tapparalle, Karhunen kun jättää ylänurkat auki.

20 minuuttia aikaa kuitenkin vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös