To 14.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 69 193
  • 906

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tosissaanko täällä jotkut kärppäfanit pelkää "venäläistä rulettia" eli sitä että joku pelaaja loukkaantuu tänään? Pitäisikö varmuuden vuoksi kääriä nuo pelaajat pumpuliin myös kotioloissa, ettei varmasti satu jos lyö vaikka varpaan seinään?
Et ihan taida tietää, mistä tämä "venäläinen ruletti" -termi oikein tulee.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Liigan logiikka näissä pörssiratkaisuissa on kyllä mielenkiintoinen. Jos maalit ja pisteet on tasan niin pörssin voittaa se kummalla on parempi plusmiinus, mutta vastaavasti maalipörssin voittaa se kummalla on vähemmän pelejä. Tekee järkeä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Et ihan taida tietää, mistä tämä "venäläinen ruletti" -termi oikein tulee.
En niin. Kerro? Itse en osaa ainakaan mieltää jotain KalPaa vastaan pelattavaa merkityksetöntä torstaihöntsää mihinkään rulettiin.
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Saipa kyllä innokkaasti käy päälle ja on kiinnostunut kiekosta. Tämä kantaakin hedelmää ja Vainikainen pääsee yllättämään Haukelandin. 0-1.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Oma rulettini on jälleen Telian kera käynnissä. Selaimen kautta ei edes lähetystä saa auki. Avainsanat: "Tapahtui virhe".
Kuulostaa siltä, että tapahtui virhe. Hanki paremmat laitteet, paremmat yhteydet ja paremmat kanavapaketit. Resetoi myös naapurin mummo, ja ota nenästäsi kiinni ja pidätä hetki hengitystä (ei kuitenkaan niin pitkään, että tukehdut).

Mun pelkäämään venäläiseen rulettiin ei liity kyllä kenenkään loukkaantuminen, vaan erään nimeltämainitsemattoman pakkikaksikon seikkailut ja siihen lisäksi hieman kokemattomampi maalivahti, kuin mihin olemme yleensä tottuneet. Ei oo kiva, jos tästä tulee joku 100-0 turpasauna. :) Tai mä en ainakaan tykkää.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
On kyllä kääpiön oloinen tuo Kotkaniemi, varmaan 165cm sulka päässä?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ilves-Lukko. 5.20 pelattu, Ilveksen Juha Leimu 2 min. kampitus.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En niin. Kerro? Itse en osaa ainakaan mieltää jotain KalPaa vastaan pelattavaa merkityksetöntä torstaihöntsää mihinkään rulettiin.
Olikohan @1971 vai kuka tämän ilmaisi tuolla Kärppien omalla puolella. "Venäläinen ruletti" on siis yhtäkuin Ronkainen, Niemelä sekä Mäkelä samaan aikaan kokoonpanossa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tärkeä venytys ylivoiman loppupuolella Aittokalliolta.

Edit: vai ehtikö se jäähy loppua. Kävin vilkaisemassa SaiPan maalia.

SEVERI JA JUMALAISET KÄDET
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös