To 12.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 69 706
  • 870

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niinpä, mä olen tähän saakka pitänyt Kärppäfaneja ihan kunnon porukkana. Nyt täytyy vetää vähän sanoja takaisin.
Joo ja ihan samat sanat sinne IFK-leiriin. Ihan kivoille vaikutitte ennen. Nykyään ootte ihan tyhmii.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Miksi Nordiksella lukee keskellä kenttää Haloo Helsinki? Status Quon logo siinä pitäisi olla...
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Jäähyn tuosta Ikosen tilanteesta olisi voinut antaa, mutta en tiedä olisiko kymppikin ollut liioiteltua. Varakas tyhmästi käänsi selkänsä juuri ennen lopullista kontaktia ja sitten lähti lentoon. Jokatapauksessa, yksi niistä kolmestakymmenestä molempien joukkueen virheistä jota ei vihelletty.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Otan osaa. Itse olisin mieluummin Oulussa kuin Malmilla. Malmi, tuo Helsingin Oulu.

Älä valehtele. Edes paatuneimmat oululaiset eivät asuisi mieluummin Oulussa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei likellekään verrattavissa eiliseen. Pelaajat ovat olka olkaa vasten lähtiessään taklaamaan. Ei Ikosella ollut enää mitään mahdollisuutta enää kontaktia välttää Ikosen muutettua asemaansa.
Puhut aivan silkkaa värilasipaskaa.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aikamoista skeidaa kyllä tässä ketjussa omaan makuuni. Tai no ehkä minä en vaan ymmärrä hyvän päälle, ei vaan oo itseäni varten tällainen provoilu ja kettuilu. Samaa lajia tässä seurataan, tosin erivärisillä laseilla. No ei siinä mitään, jatkakaa vaan, itse hyppään pois. Kentällä onneksi on kaksi hienoa joukkuetta, parempi voittakoon ja näillä mennään.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vain vanha : )
Ei likellekään verrattavissa eiliseen. Pelaajat ovat olka olkaa vasten lähtiessään taklaamaan. Ei Ikosella ollut enää mitään mahdollisuutta enää kontaktia välttää Ikosen muutettua asemaansa.
Heiskanen löi eilen selvästi poikittaisella selkään.
Salmelainen varmaan vie tilanteen kurinpidon, jos toimistolla ovat eri mieltä.
Lopetan tähän.
Turhapa tästä on lähteä enempää vääntämään, kun ei tuo pelikiellon arvoinen ollut (kun ei Heiskasenkaan temppua viety eteenpäin). Toivottavasti loppumatsi nähdään rehtiä, mutta kovaa lätkää. Nauti pelistä, häviätte silti tänään ja lauantaina!
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Tulta munille ja IFK pronssiotteluun! (Jos ei tänään, niin viimeistään lauantaina)
 

chubster

Jäsen
Toivotaan vaihdikasta kolmatta erää. Maaleja ei tarvi tulla enää yhtään tänään. Tai jos on pakko nii ifk voi tehä.

Mikäli kärpät painss rinnalle ja ohi, niin toivotaan, että Tyrväinen & co. Kestää pää eikä sieltä ajetta yhtään kärppää lasarettiin finaalisarjasta.
 

Old referee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, tuomarit
Turhapa tästä on lähteä enempää vääntämään, kun ei tuo pelikiellon arvoinen ollut (kun ei Heiskasenkaan temppua viety eteenpäin). Toivottavasti loppumatsi nähdään rehtiä, mutta kovaa lätkää. Nauti pelistä, häviätte silti tänään ja lauantaina!
Katotaan asiaa illempana tai lauantaina. Parempi voittaa.
Minä en voita enkä häviä. Kannattamana joukkue voittaa tai häviää.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Mukava nähdä, että Bomanillakin on vielä työpaikka tallella. Ei ollut muistaakseni kovinkaan kummoinen viheltäjä silloin kun seurasin vielä liigaa.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kivihalme koukkii kiekon itselleen. Toivottavasti venyy seiskapeliin niin Tappara saa nauttia kypsän pihvin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kärpät painostaa mutta IFK kyllä puolustaa tuskallisen hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös