To 1.2.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 54 503
  • 722

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno maali Pelicansilta. Riisto rännikiekosta, TPS:n Tallinder ja Heikkinen molemmat maalintakan, kiekko luukulle ja rystyllä vienti sishään. 2-1.
 

Old referee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, tuomarit
Ei yleensä, mutta mikäli linjamies metrin päässä ei näe sitä, minkä minä ruudun lähetyksestä, sitten käy näin. Yritti hyödyttää kotijoukkuetta, mutta karahti kiville.

Pelihän ei ole vieläkään ohitse, Kärpät saa vitosen ylivoiman vielä tämän erän aikana. Kaikki näkevät, miten se tarvitaan nyt.
Käypä joskus kaukalossa viheltämässä noita pelejä. Silloin tällöin kauempaa todellakin näkee paremmin.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Kärpät on edelleen maksimaalisen iso suosikki tähän, mutta ainahan se on parempi, jos ei nollille häviä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Olipa nätti vienti Mustoselta, hyvä maltti.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
RössyPena pelannut hyvän pelin vierasjoukkueelta.
Jää usein huomaamatta kun Beni pelaa hyvän pelin. Pelaaja jolta heikot suoritukset jää paremmin ihmisten mieleen.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Haha, Jos Seppälä ei olisi kaatunut ei tuotakaan estämistä olisi kukaan noteerannut. Onneksi joku osaa Liigan tavat ja antaa mennä vaan jäihin.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Mä olen näköjään jinxannut tän pelin kunnolla. LP.ssä Mäenalanen ja Lasu, niin Kärppien 2 kenttä ei ainakaan tee pisteitä. Jokin aika sitten mulla oli Vehviläinen maalissa, niin silloin Kärpät hävisi pelejään.
Ilkeä ihminen.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Paska Makkonen 1-4
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Käypä joskus kaukalossa viheltämässä noita pelejä. Silloin tällöin kauempaa todellakin näkee paremmin.

Uskon helposti tämän. Linjamiehen hommaa on kuitenkin katsoa tilannetta, eikä olettaa, ettei kärppäpakki voisä sössiä viivaa millään.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Maska Pakkonen tekee hatullisen täyteen!!! 1-4!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös