To 1.2.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 54 503
  • 722

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Makkonen aina välillä näyttää sitä entisen maalikuninkaan paidassa esiintynyttä pelaajaa!
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Voi vittu Kärpät. Haistakaapa paska.

Maioneen kunnon koukku, tuomari vieressä mutta pilli hukkui.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Eikös Kärpät ole perinteisesti näitä kolmannessa vasta ratkonut?
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Hienoa jos tuomarivirheet ilahduttavat.

Ei yleensä, mutta mikäli linjamies metrin päässä ei näe sitä, minkä minä ruudun lähetyksestä, sitten käy näin. Yritti hyödyttää kotijoukkuetta, mutta karahti kiville.

Pelihän ei ole vieläkään ohitse, Kärpät saa vitosen ylivoiman vielä tämän erän aikana. Kaikki näkevät, miten se tarvitaan nyt.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Ralph

Jäsen
Kärpät saisi tehdä taas neljä maalia vikassa erässä.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Tarkoititko tuota tilannetta, jossa Humalojan maila lyötiin rikki ja ässäaitio vaati ilmeisesti omilleen jäähyä?

Mailan nostosta irtosi keppi käsistä ja sen jälkeen jäi roikkumaan Ässien pelaajaan. Varmaan ihan ok siis.
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jumalauta TPS on tässä pelissä mukana vain tuurilla ja tuomareiden avustuksella, joten eiköhän pinnat turkuun vielä lähde.
 

Ralph

Jäsen
Nikkilä alistaa ja joku sebok kuumenee, mutta kun Nikkilällä on asiaa, kalpalainen liukuu kauemmas.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Ei yleensä, mutta mikäli linjamies metrin päässä ei näe sitä, minkä minä ruudun lähetyksestä, sitten käy näin. Yritti hyödyttää kotijoukkuetta, mutta karahti kiville.

Pelihän ei ole vieläkään ohitse, Kärpät saa vitosen ylivoiman vielä tämän erän aikana. Kaikki näkevät, miten se tarvitaan nyt.
Äläkää nyt oikeesti jaksako jauhaa tuota paskaa koko ajan. Ekassa erässa Kärpille vihellettiin turha paitsio, Junttilaa huidottiin hanskalle ja ei jäähyä, Miskan maila huidottiin poikki ja ei jäähyä jne.. Se, että tuomareilla tulee virhe, ei tarkoita sitä että ne tarkoituksellisesti suosivat toista joukkuetta.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Pelicans komealla maalilla ansaitusti johtoon, Mustonen tekijänä.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä olen näköjään jinxannut tän pelin kunnolla. LP.ssä Mäenalanen ja Lasu, niin Kärppien 2 kenttä ei ainakaan tee pisteitä. Jokin aika sitten mulla oli Vehviläinen maalissa, niin silloin Kärpät hävisi pelejään.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös