To 1.11.2012 HPK - Jokerit

  • 22 601
  • 103

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Ja tämä oli rakentavaa keskustelulle miten?

Ei mitenkään. Tähän voisi lainata tämän ketjun viesteistä valtaosan yhtä vähän rakentavina. Ihmittelin vain miten se on lähes aina Ilmalan pojat joilla tuntuu olevat tarve väheksyä muita ja kokea aina tulleensa väärin kohdelluksi milloin tuomareiden, milloin halliyhtiöiden, milloin median ja milloin minkäkin toimesta. Tulee ihan omat lapset mieleen. Tuleekohan niistä jokerifaneja?
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Sitten asiaan. Mitä kannattamiseen tulee, niin itse eilen paikanpäällä hieman hymyilytti HPK:n faniryhmä ja joukkueen kannatuschantit. Jälkeenpäin kun aloin miettimään tapahtumaa kokonaisuudessaan niin eilinen ilta taisi olla hämeenlinnalaiselle perusfanille juuri sitä, minkä tulee muistamaan vielä keväälläkin. Rinkelinmäellä selvästi aisti sellaisen "omien poikien" tukemisen. Pieni kaupunki, suht viihdyttävä joukkue, "areena" täynnä, koko halli tais olla todella messissä HPK:n tukemisessa. Vanhat fabut jotka ovat juurikin käyneet kattoo jengii vuodesta -29 päästeli ärräpäitä huolella jengin puolesta. Voisin toistamiseenkin tulla.

Minäkin olen tällä kaudella havainnut merkkejä tämän yhteisöllisyyden palaamisesta Rinkelinmäelle. Siitä iso kiitos ja hatunnosto organisaatiolle, joka on kiitettävästi fasilitoinut tätä ottelun ympärille rakennetulla oheistoiminnalla sekä tärkeimpänä tietysti, rakentamalla sydämellä pelaavan joukkueen, jota on helppo tukea.

Organisoidumpi fanitoiminta puolestaan on mennyt ja menee koko ajan hienosti eteenpäin. Kiitos siitä aktiiveille.

Tässä on taas nähty, että perinneseuralta ei yhteisön tuki mihinkään katoa, mutta organisaation vastuulla on uudistua riittävästi.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Oikea joukkue voitti eilen PISTE.
Hienoa on ollut katsoa tekemistä Hämeenlinnan suunnasta, kaikki tekeminen näyttää paremmalta sitten Jalosen lähdön. Ja jäällä on joukkue joka taistelee.
 
tätähän on monta kertaa jo kysytty ainakin erään Jokerifanin toimesta mutta vastausta ei ole kuulunut. Edelleen, mitä pahaa tai huonoa on siinä, että jokerifaneina on 13-vuotiaita finninaamoja? Sinäkin, arvon Tampuriini, olit joskus varmaan 13-vuotias finninaamainen TPS-fani? Vai? Itse olen ainakin vain iloinen siitä, että yhä nuoremmat ja nuoremmat lätkäfanit ottaa joukkueekseen meidän Helsingin Jokerit, fanien tuki on näin ollen taattu myös seuraaviksi vuosiksikin eteenpäin. Ja jos väittää Areenan tunnelmaa huonoksi tällä hetkellä, johtuu se joko kuuroudesta tai antipatioista Jokereita kohtaan, tosin chubster oli ainut joka asiasta on tällä kaudella maininnut. Kannatuksissa on epärytmikkyyttä, mutta asia korjaantunee kauden mittaan.

Olet oikeassa. Olen ollut finninaamainen junnu myös itsekin. Ainoa ero oli se, etten huudellut hallilla haistakaa paska tai vittuperkelettä muille ihmisille. Jos itse olet vanhempi kannattaja, niin eikö silloin pitäisi näyttää esimerkkkiä kannustuksen suhteen? Mun mielestä HPK:n fanit ovat aina pitäneet melkoista meteliä ja keskittyneet omiensa esityksiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös