Tina Nordström

  • 12 419
  • 41

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Predator
Tosin moni Tinan proggista katsova äijänkutale sattaa todeta, että "jaa, tehdäänks siinä ruokaakin?".

Lienen mieleltäni täysin vinollaan, sillä minä olen seurannut ohjelmaa juuri sen ruoan vuoksi. Vasta tämän ketjun myötä heräsin huomaamaan, että mikseipä joku äijänkutale saata herkistyä ohjelmasta muutenkin.

Minusta Tina muuten tunkee ruokiinsa liikaa makuja. Kaikista eväistä täytyy löytyä ne suolainen, hapan, karvas ja makea. Joskus annoksen voisi rakentaa niin, että lisäke toisi pari osaa, se pääraaka-aine jonkun osan ja vaikkapa ruokajuoma vielä sen puuttuvan maun. Mutta varmasti herkkuja ovat nämäkin eväät.

Voitatko Preda muuten Alienin? Sulla on törkeä välimerkkirypäs tuon quoten lopussa. Ota se piste sieltä pois.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Jos joku on Tinan ohjelmassa katsonut jotain muutakin kuin itse kokkia, niin täytyy todeta, että arvostan sitä, että tytteli löträä kerman ja voin kanssa. Helvetti niillä sitä oikeaa ruokaa tehdään.

Itse rouvahan on sitä tasoa, että jo pelkkä mielikuva antaa motivaatiota ruotsinkielen opintoihin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Tina Nordström

Viestin lähetti Oiva


Voitatko Preda muuten Alienin? Sulla on törkeä välimerkkirypäs tuon quoten lopussa. Ota se piste sieltä pois.

Parahin Rööri, Kärrrräste Rrrröörrren (på skånska-svenska). Se piste on siellä ihan tarkoituksella. Se on nääs se kuuluisa "piste Tinan päälle".

Ja tuota Alien vs. Predator ongelmaa ruvetaan puimaan hetioitis leffaketjussa. Sen verran, kun ilman leffan spoilaamista uskalletaan.

MUTTA asiaan... kuka onneton luupää Tohlopissa (TV2) on mennyt laittamaan Tinan ohjelman esitettäväksi perjantaina klo 14.00? Enhän minäkään tuota muistanut ja niinpä se jäi tänään nauhoittamatta. Kerpele! Tinan sörsselishow tosin tulee viikolla myös tiistai-iltana, mutta silti ottaa päähän kun tämä perjantainen jäi näkemättä. Mielestäni aikaisemmin se sunnuntain alkuiltapäivä oli ohjelmalle ihan kelpo ajankohta - moni ukko tuossa vaiheessa sohvalla maatessaan sai kummasti piristystä kohmeloiseen oloonsa.
Miten tästä nyt selviää? Nyt minä en tiedä, oliko Tinalla tänään hame... eiku siis että mitä ruokaa se tänään sävelsi? Ei voi viikonloppu kamalammin alkaa.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Viestin lähetti Yläpesä
Kovaa munaa? (vaimoni lempiherkku)

Jos jää väliin ja oikeasti kiinnostaa ne safkat niin täältähän ne löytyy:
http://www.yle.fi/matochfritid/program/matmedtina.php

Jätte gott!

Ja jos vielä suomenkieliset ohjeet haluaa, niin ne löytyvät edelleen seuraavasta osoitteesta:

http://www.yle.fi/tv2/reseptit.php

Tänään Tina teki ohjelmassaan seuraavaa ruokaa:

-Gorgonzola-piparikääröjä
-kuminatikkuja
-marinoitua vuohenjuustoa ja parmankinkkua
-lasinuudelisalaattia ja friteerattua silakkaa
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässä se taas nähdään, miten ulkonäkökeskeisiä ihmiset nykyään ovat. Totta hitossa tämä ruottia vääntävä kokki-mimmi on kaunis kuin mikä. Mutta luulempa että hänelle avattaisiin JA:ssa oma ketju, vaikka hän esiintyisi TV:ssä maatalouslomittajana lehmän paskaa lapioiden.

On se Jyrki Sukulakin kova hemmo safkaa duunaamaan ja Sumarin Sikkekin oli ihan priima emäntä Kokkisodan juontajana, mutta hitot niille mitään viestiketjua avattu, vaikka saman alan töitä tekevät ja vielä telkussa.

Apropoo.. Onkohan tämä Tina kenties jokun mutkan kautta sukua tällä tunnetulle suomalaiselle plastiikkakirurgi Rolf Nordströmille?
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Viestin lähetti Eino_Mies
Tässä se taas nähdään, miten ulkonäkökeskeisiä ihmiset nykyään ovat. Totta hitossa tämä ruottia vääntävä kokki-mimmi on kaunis kuin mikä. Mutta luulempa että hänelle avattaisiin JA:ssa oma ketju, vaikka hän esiintyisi TV:ssä maatalouslomittajana lehmän paskaa lapioiden.

On se Jyrki Sukulakin kova hemmo safkaa duunaamaan ja Sumarin Sikkekin oli ihan priima emäntä Kokkisodan juontajana, mutta hitot niille mitään viestiketjua avattu, vaikka saman alan töitä tekevät ja vielä telkussa.

Apropoo.. Onkohan tämä Tina kenties jokun mutkan kautta sukua tällä tunnetulle suomalaiselle plastiikkakirurgi Rolf Nordströmille?


Toki jokainen ruotsalainen jolla on sama sukunimi kuin jollain suomalaisella, takaa pääsyn meidän aatalisten pariin, sehän on selvä.

Täytyy vain toivoa etteivät tuo mitään viruksia tullessaan. Se tästä vielä puuttuisi.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Eino_Mies

Apropoo.. Onkohan tämä Tina kenties jokun mutkan kautta sukua tällä tunnetulle suomalaiselle plastiikkakirurgi Rolf Nordströmille?

Jos on, niin sääli etteivät nuo plastiikkakirurgit taida tehdä mitään hammasoperaatioita.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Eino_Mies
Totta hitossa tämä ruottia vääntävä kokki-mimmi on kaunis kuin mikä. Mutta luulempa että hänelle avattaisiin JA:ssa oma ketju, vaikka hän esiintyisi TV:ssä maatalouslomittajana lehmän paskaa lapioiden.
No totta hiivatissa. Eikä tuo muuten ole ollenkaan hassumpi idea, Tina heilumassa lapion kanssa ja vaikkapa lypsämässä lehmiä. Hyvän kameramiehen avulla tuosta saisi varmasti mainioita otoksia, mutta toki tämä olisi vain pre-show. Pakkohan sitä Tinan olisi myös tehdä ruokaa, pitää syödä hyvin että jaksaa.

Viestin lähetti L4E
Jos on, niin sääli etteivät nuo plastiikkakirurgit taida tehdä mitään hammasoperaatioita.
Plastiikkakirurgin koskeminen Tinaan olisi samanlainen pyhäinhäväistys kuin amatöörin suorittama ikonin "korjausmaalaus". Juuri nuo hampaat, lievästi kiero katse ja muutoinkin tavanomaisuus tekevät tästä neidosta ainutlaatuisen. Sanoisin että tässä olisi tervettä roolimallia nuorille tytöillekin. Ollakseen kaunis ei tarvitse muistuttaa meikattua vaateripustinta, pukeutua liian pieniin kledjuihin ja ihmisiin kuuluu pienet "virheet" ulkonäössä. Näin olemme persoonallisia ja sitä kautta kauniita.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti L4E
Jos on, niin sääli etteivät nuo plastiikkakirurgit taida tehdä mitään hammasoperaatioita.

Tinan hampaissa ei ole mitään vikaa, päin vastoin. Niitä on hänen suussaan aivan tarpeellinen lukumäärä. Ja mitä tuon purukaluston kokoon tulee, niin hänhän muistuttaa söpösti ruotsalaista legendaa, Peppi Pitkätossua. Peppi kaiken lisäksi käytti sukkanauhaliivejä jo esiteini-ikäisenä.
Mitähän tuokin nyt tarkoitti? Noh, ehkä sitä että Tinakin käyttää niitä.

Niin, ja olen tainnut joskus kertoakin, että olen nähnyt neiti Nordströmin myös livenä. Voi pojat, ei tv-kuva tee hänelle "oikeutta" ollenkaan. Ihan vaan tiedoksi. Pitäiskö tämä siirtää "tee muut kateellisiksi-ketjuun"?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Predator
Niin, ja olen tainnut joskus kertoakin, että olen nähnyt neiti Nordströmin myös livenä. Voi pojat, ei tv-kuva tee hänelle "oikeutta" ollenkaan. Ihan vaan tiedoksi. Pitäiskö tämä siirtää "tee muut kateellisiksi-ketjuun"?
En usko, missä muka ?

Olisit koettanut jotakin keveämpää eli vaikka että osaat kävellä veden päällä tai lentää, niin olisin voinut uskoakin. Mutta että nähnyt Tinan livenä, ja pyh.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti bozik

Plastiikkakirurgin koskeminen Tinaan olisi samanlainen pyhäinhäväistys kuin amatöörin suorittama ikonin "korjausmaalaus". Juuri nuo hampaat, lievästi kiero katse ja muutoinkin tavanomaisuus tekevät tästä neidosta ainutlaatuisen. Sanoisin että tässä olisi tervettä roolimallia nuorille tytöillekin. Ollakseen kaunis ei tarvitse muistuttaa meikattua vaateripustinta, pukeutua liian pieniin kledjuihin ja ihmisiin kuuluu pienet "virheet" ulkonäössä. Näin olemme persoonallisia ja sitä kautta kauniita.

Tässä muuten osuit bozik naulan kantaan määritellessäsi tuon kauneuden. Tinasta tekee niin syötävän näköisen ja oloisen se tyttömäisyys ja tavallisen tyttösen maneerit ja pikku "viat" joita näkee jokapäiväisessä elämässä missä vaan pieninä paloina. Se, että niitä juttuja näkee tuollaisessa kokonaisuudessa tekee tästä kyseisestä naisesta ainutlaatuisen.
Minäkin muuten olen Tinan livenä nähnyt ja jos on töllössä mukavaa katseltavaa niin livenä vielä mukavampaa. Predan kanssa samoilla linjoilla ettei tee kuva ihan täyttä oikeutta tälle naiselle.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Lähetysajat muuttuvat taas...

Tina touhuaa keittiössään lauantaina 29.10. klo 17.45 (TV1).
Sitten ensi viikosta lähtien Tina kokkaa myös TV2:n torstai-illoissa.

Lauantaina varsinkin kandee Tinan touhuja pitää silmällä - joulu lähestyy uhkaavasti ja niinpä Tina valmistaa kahdenlaista herkkusinappia joulukinkkua varten: makeaa sahrami- ja roseepippurisinappia sekä todella tuhtia kahvi- ja viskisinappia. Neito valmistaa lauantaina myös keitettyä lohta kirpeän kastikkeen kera.

Vauhti lienee jälleen hurjemman puoleista - ainakin muutamassa edellisessä jaksossa Tina on touhuillut omituisesti ikäänkuin "ylikierroksilla" - noh, tämähän selittynee sillä, että neiti on raskaana ja hormoonihiiret jyllää...
 
Viimeksi muokattu:

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Paitselo kirjoitti:
noh, tämähän selittynee sillä, että neiti on raskaana ja hormoonihiiret jyllää...

Tähän täytyy puolustuksekseni selittää, että vastoin yleistä luuloa minulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Valitettavasti.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Yläpesä kirjoitti:
Tähän täytyy puolustuksekseni selittää, että vastoin yleistä luuloa minulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Valitettavasti.

Niin, Tinahan on touhuillut MINUN keittiössäni ko. aikoihin yhdessä Makupalakokkien Janne Pekkalan ja tyypin kanssa. Vastoin yleistä luuloa.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Paitselo kirjoitti:
Tina touhuaa keittiössään lauantaina 29.10. klo 17.45 (TV1).
Sitten ensi viikosta lähtien Tina kokkaa myös TV2:n torstai-illoissa.

Tämän kirjoittelin jo tonne Tina vai Sara"Kuka"lafontaine-ketjuun, mutta tosiaan Tinaa on nyt mahdollista vakoilla useammalta kanavalta.

Maanantaina:

21.30 BBC Food, Tina Nordström(Tina puhuu englantia)

Torstaina:

Tinan keittiössä(Yle tv2, 18.35)
Tinan keittiössä (YLE FST, klo 20:50)
Mat/Tina (SVT Europa, klo 21:00)

Perjantaina:
Mat/Tina (SVT Europa, klo 14:05)

Lauantaina:
FST: Tinan keittiössä (YLE1, klo 17:45) ja YLE FST(17.45)

Lauantain ohjelma on sama kuin torstain Tinan keittiössä. SVT Europan(näkyy analogisena ainakin Helsingissä) MAT/Tina on aika tuore jakso, sillä siinä Tina kiertää kesäistä Ruotsia ja tekee ihmisille ruokaa. Nykyisissä Ylen jaksoissa kun on tehty jouluruokaa jo parin viikon ajan(kyllä, minua kiinnostaa myös ruoanlaitto :) ).
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös