Timo "Pärä" Pärssinen

  • 45 810
  • 199

Shamaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, now and forever!!!
Pärä kertoilee Uugen mukaan tällaisia Snickersin sivuilla:

Suora lainaus: "Aurajoen ympäristö tuntuu muutenkin ajankohtaiselta, sillä flunssaa vastaan kotonaan taisteleva Timo Pärssinen on taas playoffsien lähestyessä muuttamassa majaa, vaikkei siitä itse tietoinen olekaan. Suhosen valmentaessa Helsingissä ”tiedettiin” Pärän varmasti lähtevän mikäli Ape jatkaa virassaan. Nykyisten tapahtumien valossa on aiheellista olettaa SM-liigan siirtopykälien kokeneen valtaisan remontin Sweden Hockey Gamesin aikana……

-Ei oo kyllä aavistustakaan mistä nää on taas lähteny tällaset jutut. Jos mä nyt sattumalta oon rakentamassa taloa Turun seudulle, niin se ei tosiaankaan tarkota sitä, että pelaan myös siellä. Olen viihtynyt IFK:ssa erittäin hyvin, joten mikäli homma jatkuu Suomessa, niin miksi vaihtaisin seuraa?"

Että tällaista...
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Viestin lähetti RedHotBlood
-Ei oo kyllä aavistustakaan mistä nää on taas lähteny tällaset jutut. Jos mä nyt sattumalta oon rakentamassa taloa Turun seudulle, niin se ei tosiaankaan tarkota sitä, että pelaan myös siellä.
Tämä on tietysti se ainoa oikea tapa vastata siirtohuhukysymyksiin tässä vaiheessa kautta. Paljon tuota paremmin ei voi sanoja asetella kuitenkaan myöntämättä tai kieltämättä mitään.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Mukavasti on kuitenkin tämä AnaMasa "unohatnut" oleellisen tuosta Pärssisen tekstistä, eli "olen viihtynyt IFK:ssa erittäin hyvin, joten mikäli homma jatkuu Suomessa, niin miksi vaihtaisin seuraa?"

Vahingossako unohtui tuo loppuosa?
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Ei se loppu muuta viestin pointtia, joka on siinä, ettei Pärssinen lyönyt lopullista niittiä siirtohuhuille. Eri asia olisi, jos Pärssinen olisi sanonut, että -Olen viihtynyt IFK:ssa erittäin hyvin, joten mikäli homma jatkuu Suomessa, niin seura on HIFK. Nyt heitetty kommentti näyttää lähinnä loppukauden rauhoittamiselta. Pärssinen asettelee sanansa kieltämättä taitavasti.

Jos Pärssisen nykyinen palkka ja tuleva palkkapyyntö alkaa kakkosella ja Pena sen maksaa, niin pysykööt siellä. Mieluummin teillä kuin ulkomailla. Oikeesti, niinku.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tärkein pelaaja

Pärä on joukkueen tärkein pelaaja, jos NHL sattuu alkamaan ensi kaudella. Toivotaan, että Pena maksaa sen kagosella alkavan summan ja Pärä jää pisterohmuksemme.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Petteri Sihvonen hehkuttaa Urheilulehden uusilla nettisivuilla Pärssisen siirtymistä TPS:n ensi kaudeksi ns. varmana tietona, uskokoon ken tahtoo.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes
Petteri Sihvonen hehkuttaa Urheilulehden uusilla nettisivuilla Pärssisen siirtymistä TPS:n ensi kaudeksi ns. varmana tietona, uskokoon ken tahtoo.

No tämä oli kiva kuulla. Nimittäin jos urheilulehti tällaisen julkistaa, niin ensi kauden seura ei ainakaan ole TPS.
 

exteberria

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes
Petteri Sihvonen hehkuttaa Urheilulehden uusilla nettisivuilla Pärssisen siirtymistä TPS:n ensi kaudeksi ns. varmana tietona, uskokoon ken tahtoo.

Jotain hyviä uutisia sentään, koska Urheilulehtihän ei ole ollut koskaan oikeassa. Pitihän saman lehden mukaan Metron olla HIFK:n mies Peltosen kanssa, ja Rudyn siirtyä Ilvekseen työsulun ajaksi.

Mutta mitäköhän meinaa tehdä, kun TPS on nyt poissuljettu?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti exteberria
Jotain hyviä uutisia sentään, koska Urheilulehtihän ei ole ollut koskaan oikeassa.

Niin, Summasen erotusjuttukin oli täysin vailla pohjaa...
 

Betoz

Jäsen
Viestin lähetti Master Chief
Niin, Summasen erotusjuttukin oli täysin vailla pohjaa...

Kyllähän sitä osuu, kun tarpeeksi monta kertaa yrittää. Kysy vaikka nimimerkki Tommylta.

Niin, ja Pärssinen jatkaa HIFK:ssa. Ainakin mun unelmissa.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
On se Pärä kyllä hurja jätkä, kahdessa jengissä samaan aikaan. Ilmeisesti nyt Jortikka on sanonut Malmölle, että ottaakaa vaan.
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhuhan se vaan, näitä riittää. Ja jos on Pärä lähteäkseen, niin mieluummin toki Ruotsiin kun Turkuun.

Mutta katellaan nyt, kai tässä on Pentilläkin vielä painava sanansa sanottavana, tuskin on diiliä vielä minnekään rustattu.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Johnny99
Mutta katellaan nyt, kai tässä on Pentilläkin vielä painava sanansa sanottavana, tuskin on diiliä vielä minnekään rustattu.


[SPEKULAATIO]
Uskon että on jo rustattu, tai ainakin rustataan lähiaikoina. Ja uskon myöskin että se on 50/50, Hifkin ja Sveitsin välillä.

EDIT: Jos jollekin jäi epäselväksi, eli Pärä ei pelaa puolta kautta Sveitsissä ja puolta Suomessa, vaan koko kauden joko tai.
[/SPEKULAATIO]
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän Pärän mahdollinen siirtyminen muualle vituttaisi äärettömästi, vieläkin liigan paras pelaaja mielestäni (ennen Metropolitia). Mutta, tulee muistaa että silloin budjetista vapautuu se 280.000€ jolla saa jo kaksi kotimaista huippupelaajaa kuten Voutilaisen ja Saarelan. Pärä kannattaa ehdottomasti pitää nykyiselläkin palkalla jos vain mahdollista, mutta ei ole mikään katastrofi jos hän lähtee.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Päivän Pärssinen:

Bern ja Zurich ovat Sveitsin seuroista tekemässä Pärssiselle sopimusta ensi kaudeksi. Tietolähde on hockeyfans.ch, joka puolestaan lainaa sveitsiläistä "Blick" lehteä.

Näitä huhuja riittää, eilen Pärssinen oli Expressenin mukaan Malmön mies ja viime viikolla Urheilulehden perusteella TPS:n pelaaja.

Muuten olen sitä mieltä, että Pärssinen voisi jo löytää tehonsa HIFK:n paidassa. Tähän mennessä on syntynyt 28 pelissä 9+3=12, joka on viime kauden sm-liigan parhaalta pelaajalta todella vähän. Tämä ei ole moite, vaan vilpitön toivomus paremmista peleistä loppukauden aikana HIFK:n paidassa.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Päivän Pärssinen:

Viestin lähetti Johannes
Bern ja Zurich ovat Sveitsin seuroista tekemässä Pärssiselle sopimusta ensi kaudeksi. Tietolähde on hockeyfans.ch, joka puolestaan lainaa sveitsiläistä "Blick" lehteä. Näitä huhuja riittää, eilen Pärssinen oli Expressenin mukaan Malmön mies ja viime viikolla Urheilulehden perusteella TPS:n pelaaja.
Timo sinne, Timo tänne. Ei sillä ole sopparia minnekään, mutta joku soitti Jortikalle ja se kertoo näitä varmoina huhuina, jotta saisi meidän mestaruusjunaan hieman sekaannusta...
Viestin lähetti Johannes
Muuten olen sitä mieltä, että Pärssinen voisi jo löytää tehonsa HIFK:n paidassa.
Jos löytää tehonsa niin se on se viimeisen palasen loksahtaminen kohdalleen mestaruusjunassa. Maalintekohan tässä viime aikoinan on tökkinyt arsenaaliin nähden.
 

suippotokko

Jäsen
Suosikkijoukkue
njd
Aikansa kutakin. Pärssinen on loistanut hifkin paidassa, mutta ei kannata tehdä hepusta petopaitoihin Lindin ja Variksen tyyppistä "ikonia".
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Hyvin sanottu, ei ole montaa kotimaista pelaajaa kenestä kannattaa maksaa mahdottomia ja jonka perässä kannattaa roikkua väkisin.

Pärssinen on loistava pelaaja, hyvä tyyppi ja omaa helvetin hyvän luonteen..mutta jos/kun hän HIFK:sta siirtyy, niin kassaan vapautuu iso läjä rahaa jolla saadaan uusi nimi HIFK:hon.

Enis kaudeksi vapautuu nyt jo aika mukavasti, koska Vopatin ja Stathoksen palkkakulut poistuu (yhteensä noin 310.000euroa). Pärssisen poistuessa, niin siitä irtoaa vielä hyvä lovi lisää.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Päivän Pärssinen:

Viestin lähetti Johannes


Näitä huhuja riittää, ...

Kun miettii asiaa Pärssisen itsensä näkövinkkelistä: minä lähtisin ilman muuta vuodeksi pariksi katselemaan alppeja. Kunnon korvausta vastaan hyvin hoidetuissa seuroissa eläkehilloja keräämään. Kyllä näitä Suomen räntähelvettejä ehtii taaplata sen jälkeen loppuikänsä. Sveitsi saattaisi jättää elämänkokoista kokemusta ja muistoja kiikkustuoliin. Sinne vaan niin että heilahtaa, ei kahta sanaa.
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
Viestin lähetti Renegade
Enis kaudeksi vapautuu nyt jo aika mukavasti, koska Vopatin ja Stathoksen palkkakulut poistuu (yhteensä noin 310.000euroa). Pärssisen poistuessa, niin siitä irtoaa vielä hyvä lovi lisää.

...Lisätään vielä yksi tod.näk. kovapalkkainen: B. Harkins, joka toivottavasti ensi kaudeksi joko lisää liikettään tai vaihtaa maisemaa. Jarkko Ruutukin hengittää jo niskaan pistepörssissä.
 

MaV

Jäsen
Viestin lähetti Renegade
Enis kaudeksi vapautuu nyt jo aika mukavasti, koska Vopatin ja Stathoksen palkkakulut poistuu (yhteensä noin 310.000euroa). Pärssisen poistuessa, niin siitä irtoaa vielä hyvä lovi lisää.

Jep, ja halvalla joukkueella ei olekaan niin suuria menestyspaineita, peruslipputulot kattavat menot. Kallis valmentaja voidaan myös laittaa ulos ja ottaa halvempi väliaikaismies tilalle. Pakettia voidaan sitten myydä "paluuna juurille". Loistava paikka välivuodelle siis?

No, ei kai tähän kuitenkaan uskota.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
MaV, kukas täällä on puhunut halvasta joukkueesta ja välivuodesta? Itse ainakin vaan mainitsin että muutama kallispalkkainen pelaaja siirtyy muille maille ja nämä rahat voidaan käyttää uusiin pelaajiin joita ensi kaudeksi tuleekin...

..ja tuon "back to the roots" voit unohtaa, mitä se nyt tarkoittakaan.

Hassusti unohdit "vahingossa" osan, jossa kirjoitin että:
"kassaan vapautuu iso läjä rahaa jolla saadaan uusi nimi HIFK:hon."
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Päivän Pärssinen:

Viestin lähetti Johannes
Muuten olen sitä mieltä, että Pärssinen voisi jo löytää tehonsa HIFK:n paidassa.
Tässä on kyllä vissi perä. Vaikka kuinka tiedetään, mihin Pärä parhaimmillaan pystyy, ei se paljoa tällä hetkellä IFK:n peliä lämmitä. Ei kai ne ajatukset liikaa ole siellä viime kauden SM-liigan MVP/missähän rahastaisin parhaiten ensi kauden. Mennyt loukkaantuminenkaan ei enää kelpaa selitykseksi vaisuille otteille.

Jotenkin tuntuu, että O.J:n palattua ei tapahtunut niinkuin olisi pitänyt, eli että Olli vahvistaa jengiä entisestään. Vaan sen jälkeen on muu joukkue vaipunut enemmän ja vähemmän pimentoon ja kaikki tapahtuu Ollin kautta.

Herätkää nyt hitossa PHK, niin meillä on käsissämme pitelemätön jengi. Oikeasti. Koskaan. Missään.

Kaikille kenkää.



edit. tttypo
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös