Ti 8.3.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 64 449
  • 781

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kärpät on ollut tällä kaudella valitettavan huono nousemaan pelin loppuhetkillä. Nyt on kyllä paikkoja ollut, mutta pahaltahan tuo taas näyttää.
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Viimeaikaisten päästettyjen maalien perusteella, millainenkohan peli nähdään torstaina Porissa ? Tällaisilla otteilla edes harjoituspoffeissa ei pitkälle pötkitä.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Kestäkää nyt jätkät.. pliis!!!
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Mikä tuolla Leimulla muuten tarkemmin on kun pelaa vaan yv:t? Kuitenkin pääsee luistelemaan eikä käsissä ainakaan tunnu olevan vikaa..
Ainakin huhuttu, että selässä olisi jotain. En sitten tiedä, että onko tullut jotain uutta tietoa ja kun luen vanhoja kommentteja, niin en tiedä kerkesikö jo joku vastaamaan :)
 

SjV

Jäsen
Raksila tyhjenee ennen loppusummeria, Luoma tyhjään reppuun 2-4 ja kotietu SaiPa sarjaan.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Kato säkin se tilanne ennen ku teet ittestäs pellen täällä. Tosin nykyään tuntuu olevan muotia kirjottaa mielipide ennen ku on edes tilanteen nähnyt, kun useampi jo kirjottanut samanlaisen kommentin. Pahasti on Pelsut päässyt ihon alle, ku tilanne ku tilanne on Pelsujen sikailuja tai muuten vaan kuvottavaa toimintaa.

Minusta tuntuu, että minä tässä olen sinun ihon allasi ja vahvasti. Mutta itsepähän olette siellä Lahissa tämän hienon brändinne rakentaneet, ja nyt kärsitte siitä niin pelikentillä kuin palstallakin.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Oli kyllä upea syöttö Glenniltä tuossa vajaa minuutti ennen loppua keskustaan )omassa päässä)mutta ei vaan kärppä osannut siitä naulata ja näin ollen JYP vie.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onnea HIFKille sarjan voitosta ja Sportille pleijaripaikasta. Niin ja Kerholle voitosta!
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Raksila tyhjenee ennen loppusummeria, Luoma tyhjään reppuun 2-4 ja kotietu SaiPa sarjaan.

Hiljainen oli Raksila. Joku rummun läpsyttely? kuului välillä ja jopa valmentajien ohjeet pelaajille kuului kotikatsomoon saakka.
 

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP uuteen nousuun?
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hiljainen oli Raksila. Joku rummun läpsyttely? kuului välillä ja jopa valmentajien ohjeet pelaajille kuului kotikatsomoon saakka.

IFK vei 7-0. Miksi siellä olis tämä peli sen kummemmin ketään sytyttänyt? Ei minua ainakaan, jos olisin hallissa ollut.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Minusta tuntuu, että minä tässä olen sinun ihon allasi ja vahvasti. Mutta itsepähän olette siellä Lahissa tämän hienon brändinne rakentaneet, ja nyt kärsitte siitä niin pelikentillä kuin palstallakin.
Joo, rupes jo harmittamaan että edes tartuin sun provoiluun. Kyllä tämä brändi maistuu paremmalle kuin esim Lämsä kiekko, mutta tämän iltaisesta Pietilän niitistä en mitenkään saa kuvailemaasi draamaa tehtyä vaan kummatkin lukivat tilanteen huonosti ja Lukko kiitti tästä. Pelsuille on tullut tällä kaudella monia ylilyöntejä, mutta tämä Pietilän tilanne ei kuulu niihin tapauksiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös